YELLOW írta:
atomanti86 írta:
YELLOW írta:
Jenci írta:
YELLOW írta:
Jenci írta:
Sziasztok!
e46 2.2 170L benzines BMW.van... 1000km.en kb 8 dl olajat elcsipegetett,de fűst sehol,csak tartós motorfékes gurulás utáni kigyorsuláskor egy nagyadag fűst pamacs..A hengerfejet felújítottam,de a jelenség megmaradt..
Kompresszió tökéletes,gyönyörű hangja van...
Van ötlet?tapasztalat?
Marad az olaj lehúzógyűrű csere?
Vagy?
Köszi!
ezek ilyenek, bár szerintem ez akkor is sok 1000 km alatt.
valószínű gyűrű lesz. mivel motorféknél nincs robbanás a hengerben, így nem is ég el a bekerült olaj, majd amikor újra gázt adsz, akkor a bekerült olaj nem tud teljesen elégni, ezért lökhet ki füstöt olyankor.
de ez a motor mindig is fogja enni az olajat, jobban, mint a többi. esetleg szelepszár szimmeringeket is lehet cserélni, de inkább a gyűrűvel lesz gond.
A szelepszár szimmeringeket is cserélték...
Ha a gyűrűt cseréltetek,feltétlenül fontos a csapágy csere is?
Mivel több szerelővel beszéltem,megoszlik a vélemény...
Viszont költségben nem mindegy..
szerintem nem kell, ha jó állapotú. de én nem vagyok szerelő.
van erről 1 jó cikk,érdemes elolvasni
http://injektor.hu/technikai-i...csipegetes
sokszor volt már belinkelve ez a cikk.
jogos a PCV szelep is lehet. viszont amit leír jelenséget, az inkább nekem olajlehúzógyűrű gyanús.
de mivele gyszerűbb a PCV szelep ellenőrzése, így valóban célszerű azt szemügyre venni biztos, ami biztos.
Ezt a multkor már kiveséztem,Én is így jártam,ette az olajat,mint az állat,már 500 km-en elfogyott egy liternyi.Mindenféle csodaszeren forgattam az agyam,de a vége az lett,hogy meg kellett műteni.Azt javaslom, ne elégedj meg a hengerfej felújítással, mert ha nem az a baja, szedhetitek szét újra.Persze akkor mégegyszer minden tömítést meg kell venned.Ha nem ovál a hengered,gyűrűztesd meg,de hajtókar csapágyakat mindenképp cserélni kell, mert a megnövekedett kompresszió miatt a csapágyakat kinyírja.Ez a művelet fájni fog/anyagilag/,de ha szereted a kocsid,javíttasd meg.Amúgy,ha már karter tömítést cseréltetsz,akkor ott van a főtengelyen a hajtókarok,csak ki kell tolni. Nekem a 316i 4 kiloba volt,de most bejáratós.