gyorfimiki fórum hozzászólásai
« előző123következő »

gyorfimiki Elküldve: 2015-11-29 14:01 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

A problémám az lenne, hogy amikor bekapcsolom a fűtést vagy a klímát, hosszú ideig szaggatva megy a ventillátor és szaggatva fújja a levegőt.
Megjegyzés: néha égett olajszaghoz hasonlót is befúj a ventillàtor, pedig nincs olajfolyás sehol, nem tudom, hogy a kettő összefügg-e?!

Mi lehet a probléma és hogyan lehet orvosolni?


a szaggatott fújáshoz tudok hozzászólni, az enyém dettó azt csinálja. a süni lesz a ludas. már megvettem, csak baxtam kicserélni, amíg jó idő volt. amúgy valószínű, van, hogy magától is bekapcsol, mikor le van zárva az autó. vigyázni kell, mert leszívhatja az akksit.


Pontosan mi annak az alkatrésznek a neve és mennyibe kerül?

gyorfimiki Elküldve: 2015-11-29 13:41 Fûtés - Klíma

Sziasztok!

A problémám az lenne, hogy amikor bekapcsolom a fűtést vagy a klímát, hosszú ideig szaggatva megy a ventillátor és szaggatva fújja a levegőt.
Megjegyzés: néha égett olajszaghoz hasonlót is befúj a ventillàtor, pedig nincs olajfolyás sehol, nem tudom, hogy a kettő összefügg-e?!

Mi lehet a probléma és hogyan lehet orvosolni?

gyorfimiki Elküldve: 2015-08-09 17:49 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

Sziasztok!

2002-es 1.8 benzin faceliftes e46-al egyhuzamban levezettem autópályán 130-140es tempóval kb 1000km-t.
3dl olajat kellett utánatöltenem amikor ellenőriztem a szintet.

Ez "eszi az olajat" jelenségnek számít?

gyorfimiki Elküldve: 2015-07-22 22:17 Fûtés - Klíma

Lanszi írta:
gyorfimiki írta:
Bitu79 írta:
gyorfimiki írta:
YELLOW írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy amikor leállítom a kocsit pár másodpercig megy valami ventillátor, de nem a hűtőventillátor.
Akkor is ez van ha nem klímázok.
Valószínü menet közben is folyamatosan megy, eddig nekem nem tünt fel csak most.
Amint leállítom a kocsit pár másodperc és leáll az a ventillátor is vagy mi...
Tudja valaki mi lehet az?

Köszönöm!


a klímavezérlő panelben lévő az. normális.

szerk.: mondjuk ha túl hangos az már nem normális


Ha ki van kapcsolva a klíma akkor is normális, hogy megy?
Eddig nem volt ilyen gond vele.


Egy pici venti megy a klimapanelen belül(rácsos résznél veszi a levegőt) egy ideig klímapanel kikapcsolása után is,ez hűti sztem az elektronikát,vagy szivja be a levegőt a hőmérséklet szenzorhoz talán...De tuti azt hallod sztem.Lehet kivan a csapágya már




Igen persze tudom, hogy a klímázás után még hűti és mennie kell.
De tudjátok most a bajom, hogy ha elindulok és nem kapcsolom be a klímát, majd leállítom a kocsit akkor azonnal hallom hogy az a ventillátor is kezd leállni, tehát nem értem miért kapcsol be egyáltalán és megy menet közben is klíma nélkül is, eddig nem volt ilyen jelenség.


szia!Én már túl vagyok rajta,ha szétszeded a panelt érdemes a járatot kitakarítani illetve a ventillátort!Én a zaj problémát úgy oldottam meg hogy egy gumi gyűrűt tettem ventillátor alá és így nem lehet hallani hogy megy!Az normális hogy még az forog akkor is ha már leállítottad a motort kb.5 perc és kikapcsol!Érdemes egy gumi tömítést berakni a ventillátor alá és megszűnik a zaj!Remélem segítettem!


Köszönöm szépen a segítséget.
De nem azzal van a bajom, hogy hangos, hanem hogy megy akkor is ha a klímát nem használom, eddig ez nem volt jellemző, leállítottam a kocsit és csend lett, most meg amikor leállítom a kocsit hallom hogy a ventillátor megy majd 5 másodperc múlva le is áll.

gyorfimiki Elküldve: 2015-07-22 21:37 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
gyorfimiki írta:
YELLOW írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy amikor leállítom a kocsit pár másodpercig megy valami ventillátor, de nem a hűtőventillátor.
Akkor is ez van ha nem klímázok.
Valószínü menet közben is folyamatosan megy, eddig nekem nem tünt fel csak most.
Amint leállítom a kocsit pár másodperc és leáll az a ventillátor is vagy mi...
Tudja valaki mi lehet az?

Köszönöm!


a klímavezérlő panelben lévő az. normális.

szerk.: mondjuk ha túl hangos az már nem normális


Ha ki van kapcsolva a klíma akkor is normális, hogy megy?
Eddig nem volt ilyen gond vele.


Egy pici venti megy a klimapanelen belül(rácsos résznél veszi a levegőt) egy ideig klímapanel kikapcsolása után is,ez hűti sztem az elektronikát,vagy szivja be a levegőt a hőmérséklet szenzorhoz talán...De tuti azt hallod sztem.Lehet kivan a csapágya már




Igen persze tudom, hogy a klímázás után még hűti és mennie kell.
De tudjátok most a bajom, hogy ha elindulok és nem kapcsolom be a klímát, majd leállítom a kocsit akkor azonnal hallom hogy az a ventillátor is kezd leállni, tehát nem értem miért kapcsol be egyáltalán és megy menet közben is klíma nélkül is, eddig nem volt ilyen jelenség.

gyorfimiki Elküldve: 2015-07-22 21:18 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy amikor leállítom a kocsit pár másodpercig megy valami ventillátor, de nem a hűtőventillátor.
Akkor is ez van ha nem klímázok.
Valószínü menet közben is folyamatosan megy, eddig nekem nem tünt fel csak most.
Amint leállítom a kocsit pár másodperc és leáll az a ventillátor is vagy mi...
Tudja valaki mi lehet az?

Köszönöm!


a klímavezérlő panelben lévő az. normális.

szerk.: mondjuk ha túl hangos az már nem normális


Ha ki van kapcsolva a klíma akkor is normális, hogy megy?
Eddig nem volt ilyen gond vele.

gyorfimiki Elküldve: 2015-07-22 20:26 Fûtés - Klíma

Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy amikor leállítom a kocsit pár másodpercig megy valami ventillátor, de nem a hűtőventillátor.
Akkor is ez van ha nem klímázok.
Valószínü menet közben is folyamatosan megy, eddig nekem nem tünt fel csak most.
Amint leállítom a kocsit pár másodperc és leáll az a ventillátor is vagy mi...
Tudja valaki mi lehet az?

Köszönöm!

gyorfimiki Elküldve: 2015-06-22 22:16 újonc kérdései :)

bmw320d4 írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani, hogy mi annak a kép közepén látható két U alakú alkatrésznek a neve amelyet 1-1 csavar rögzít?
Van egy kis olajfolyásom azon a részen.

Köszi!

https://www.google.hu/search?q...B800%3B600


Ők a Vanos mágnesszelepek.


Köszönöm szépen!!
Onnan folyhat olaj szerinted?

gyorfimiki Elküldve: 2015-06-22 21:37 újonc kérdései :)

Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani, hogy mi annak a kép közepén látható két U alakú alkatrésznek a neve amelyet 1-1 csavar rögzít?
Van egy kis olajfolyásom azon a részen.

Köszi!

https://www.google.hu/search?q...B800%3B600

gyorfimiki Elküldve: 2015-06-02 20:46 Motor-váltó

Sziasztok!

Szeretném tudni a kép közepén lévő 1-1 csavarral rögzített U alakú alkatrész nevét.

https://www.google.hu/search?q...B800%3B600

Köszönöm!

gyorfimiki Elküldve: 2015-06-01 13:54 Motor-váltó

m87z írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni!

A motor elejénél olajfolyást vettem észre.
A képen látható a folyás.
https://www.google.hu/search?q...B800%3B600

Van valakinek ötlete, hogy mi az amit cserélnem kell, hogy megoldódjon a probléma?

Köszönöm!



Ha szerencséd van akkor ahol az a két ú alakú lemez van a csatlakozókkal (pontos nevét sajnos most nem tudom) azokat a tömítéseket kell cserélni nálam ott folyt azóta az megszűnt.


Értelek, igen szerintem is azon a részen folyhat mert alatta fénylik legjobban az olaj és a hűtés-fűtés meg behozza a szagát az utastérbe néha.
Mennyibe került neked ez a javítás?

gyorfimiki Elküldve: 2015-06-01 10:47 Motor-váltó

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni!

A motor elejénél olajfolyást vettem észre.
A képen látható a folyás.
https://www.google.hu/search?q...B800%3B600

Van valakinek ötlete, hogy mi az amit cserélnem kell, hogy megoldódjon a probléma?

Köszönöm!


gyorfimiki Elküldve: 2015-05-29 14:16 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

YELLOW írta:
gyorfimiki írta:
YELLOW írta:
gyorfimiki írta:
YELLOW írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

Lassan olajcserés lesz az autóm: 2002 BMW 316i 1.8 benzin.
Jelenleg BMW Super Power Oil SAE 5W-40 van benne.
Szerintetek ugyanezt tegyem bele vagy van esetleg olyan amit célszerűbb beletenni?

Köszönöm!


leírom én miket raktam hasonló autómba sorban:
1: 5w-50 ARAL MegaTronic
2: 0w-30 CASTROL SLX Professional PowerFlow BMW LL-04
3: 0w-30 CASTROL SLX Professional PowerFlow BMW LL-04
4: 0w-40 ARAL SuperTronic
5: 5w-40 ENEOS Hyper Premium (ez fog bele menni nem sokára, már meg van)

Castrol-lal nagyon meg voltam elégedve. nem ette, jó volt. de mint SLX megszűnt, és ő is EGE nevet kapott. emiatt váltottam. rossz beidegződés, vagy nem tudom minek mondjam. nem echte német gyártásúak lettek, vagyis volt olyan, ami nem német. az első ARAL-lal sem volt gond, nem si tudom miért azt választottam, talán fiatal voltam és égett bennem a tunying téma, aztán valami sportos olajat akartam. a SuperTronic, viszont 6ezer km után mintha kezdene fogyni. egyáltalán nem vészes, de nem voltam ehhez szokva.
én 2 évente, kb 8-12ezer km-ként cserélek olajat, de inkább 10ezrenként.
Mobil 1 Super 3000 XE 5w-30-at ajánlhatom még. Sokan Fuchs oaljat is szeretik, vagy a Liqui Moly-t, bár arról is van negatív tapasztalat, hiába sztárolják sokan.
személy szerint nem vagyok BMW dobozos olaj híve, nem hazsnálnék soha, még ha ingyen kapnám sem. de ha nem volt gondod vele, akkor vehetsz ugyanazt.


Igen, nekem amikor beletöltötték utána ugye nekem is meg kellett néznem a szintet 1-2 nap múlva utána önteni esetleg, akkor még 0,5 litert kellett, aztán 1-2 hónap múlva még 0-5 liter aztán majd megint 3-4dl, lehet hogy az enyém sem szereti a BMW olajat, csipegette csendesen, előtte a Castrolt nem ette talán egyszer kellett 3dl-t tölteni bele, de arról lebeszéltek hogy nem olyan már mint régen.

Nézegettem a Gulf olajakat mert ismerősöm aki drift versenyző, őt az szponzorálja és jó áron hozzá tudnék jutni, ismerem az márkát de kicsit idegenkedek tőle és még gondolkozok rajta.

http://gulf.hu/kenoanyagok

Szerinted melyik lenne az én autómba megfelelő?


az egy dolog, hogy szerintem mi lenne a jó. ha azt nézzük nincs képzettségem róla. csak saját elképzelések, meggyőzősédek, olvasatok, hallomások alapján magamnak felállított dolgok vannak. ugyanúgy sokak másoknál is.
vannak akik a Fina olajat is ajánlják, csak mert régen így meg úgy. ami az enyémbe való lenne, annak nincs BMW minősítése. tudom éppen nem jelent semmit, mert a BMW nem vizsgálta, tulajdonképpen kisügy. éppen maga a BMW ajánlás sem jelent semmit, mert amikor vizsgálták jó volt, aztán maga a gyártás folyamán később lehet bármi.
talán ez a legjobban belevaló: Gulf Formula XLE 5W-30, aztán ez: Gulf Formula ULE 5W-40.
én azt szoktam mondani, hogy néha jó az olajakat váltogatni. viszont ha sokat mész, tehát évente 20ezret, és 10 ezrenként cserélsz olajat. akkor jó ezeket tavaszra és őszre időzíteni. mármint a cserét. akkor tavasszal mehetne bele az 5w-30, 5w-40, ősszel pedig a 0w-30 olaj. így spórolni is tudsz kicsit az olajon, ami igazából lényegtelen de talán még így optimális is. ha garázsos az autó, akkor végülis télre sem kell a 0w-s.
szerintem a legfontosabb és ez emgint csak az én véleményem, hogy igazából a nevesebb márkákból tulajdonképpen mindegy mit teszel bele, mármint melyik márkát, ha éppen az adott gyártás nem is sikerült olyan jól (itt most nem az agyon hamisítpott olajokról beszélek, bár azt kiszűrni megint nem egyszerű, de a gyanusan olcsó olajok lehetnek, de a drágaolaj sme garancia, azonos olaj esetén) szóval ha időben 10-12ezrenként lecseréled az olajat, szerintem nem lesz gond egyikkel sem. ha viszont a 25ezret végig akarod tolni egy olajjal, akkor én nem akarok ajánlani semmit, mert én hülyeségnek tartom. nyilván a német sem viszi hamarabb az autót szervízbe, csak ha autób_zi, persze nekik a 3-4 év alatt amíg megtartanak egy autót, a 100-200ezer km-ig nem is elsz gondjuk. esetleg később szívhat majd vele az ember, aki átveszi tőlük. sok esetben nem az autók szarok, mint sokan állítják, hanem a tulajok. persze egy laikus a leírás szerint csinálja, hisz a gyár ezt adta meg. csak ettől nem lesz tartós. de nem is így gyártanak már semmit., hanem pár évre, hisz ők nem a magyar tendenciát követik, vagy veszik alapul, hogy 20 évig van egy autó, hanem akintit, ahol a lízing megy ezerrel, és 3 évente autót cserélnek. addig kell hibátlannak lennie egy autónak. később meg a "csóró" szív, akinek új autóra nem futotta. ez az én véleményem, lehet nem így van, jós sem vagyok, vagy orákulum (ahogy szokták itt nekem mondani )


Nyílván nem vagy jós, de én szoktam hallgatni a nálam tapasztaltabbra.
A szervizben is megmondhatnák, de nem biztos hogy a szervizesnek bmw van és kipróbált már ennyi féle olajat mint te, tehát oda akarok kilyukadni hogy pont egy ilyen véleményt vártam, aki már végigjárta az "utat" van miből véleményt formálnia. Köszi szépen!
Most akkor teszek bele 5w30-at, Castrolt(a kupak szerint amúgy is ez a javasolt bele) vagy a Gulf-ot kipróbálom, de még mindig idegen nekem.Igazából eldőlt a kérdés már
Köszi még egyszer a segítséget.


ezen a téren vannak tőle tapasztaltabbak, mármint olyan téren, hogy többet mennek az autóval, akár évi szinten cserélt annyi olajat, mint én a 8 év alatt a legtöbben meg úgyis haza beszélnek. én azért soakt olvatsam az olajokról. kicsit mégis úgy érzem, mintha a jelenli Aral-lal úgy mond mellé fogtam volna. bár igazából ezt csak én misztifikálom túl, már boldog lenne ha csak ennyit fogyna az olajból amúgy nincs vele más gondom. volt egy elgondolásom, kipróbáltam. Eneos-ról sokat olvastam, akiknek ajánlottam, anélkül, hogy kipróbáltam volna, csupán az irományok alapján, azok meg voltak elégedve vele, sőt mondhatni némelyik mintha csodát okozott volna. épp ezért próbálom ki én is, mi lesz a saját tapasztalat. off autónkba is Eneos ment. nem hájpolom túl, de ár/értékben egész jó kis olaj. persze negatív mindig van, csak sokan abba nem gondolnak bele, hogy lehet korábban hazsnált szar olajat, ami leülepedett, megtapadt, aztán a jobb oldaj, amiben meg vannak a megfelelő komponensek, azok végezték a hatásukat, és mondjuk ezért lett sötét az olaj, vagy épp a lerakódást elmosták az amúgy már eresztő szimmering körül és azért ereszti az olajat, stb.
őszintén szólva az ember valamilyen szinten csak magát tuningolja fel azzal, ha ennyire belemegy bizonyos témákba és túl aggódja. szokták mondani, a "boldog tudatlanság" dolgot, van benne valami.

szerk.: ja ha Castrol-t veszel és látod a dobozt, akkor olyat vegyél, aminek a vonalkódja 400-zal kezdődik, ezek németek elvileg. magnatec-et kerülném mindenképp. nagy ritkán olvasni olyat, akinek jó volt... inkább off régi autókba.


Megértelek teljes mértékben ilyen ez a megszállottság!
Maradok a Castrol Edge 5w30-nál,2400-2500/l áron hozzá tudok jutni ismeretségen keresztül. Hallgatok rád, hátha abból még annyit se fog csípni mint a BMW olajból!

gyorfimiki Elküldve: 2015-05-29 13:56 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

YELLOW írta:
gyorfimiki írta:
YELLOW írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

Lassan olajcserés lesz az autóm: 2002 BMW 316i 1.8 benzin.
Jelenleg BMW Super Power Oil SAE 5W-40 van benne.
Szerintetek ugyanezt tegyem bele vagy van esetleg olyan amit célszerűbb beletenni?

Köszönöm!


leírom én miket raktam hasonló autómba sorban:
1: 5w-50 ARAL MegaTronic
2: 0w-30 CASTROL SLX Professional PowerFlow BMW LL-04
3: 0w-30 CASTROL SLX Professional PowerFlow BMW LL-04
4: 0w-40 ARAL SuperTronic
5: 5w-40 ENEOS Hyper Premium (ez fog bele menni nem sokára, már meg van)

Castrol-lal nagyon meg voltam elégedve. nem ette, jó volt. de mint SLX megszűnt, és ő is EGE nevet kapott. emiatt váltottam. rossz beidegződés, vagy nem tudom minek mondjam. nem echte német gyártásúak lettek, vagyis volt olyan, ami nem német. az első ARAL-lal sem volt gond, nem si tudom miért azt választottam, talán fiatal voltam és égett bennem a tunying téma, aztán valami sportos olajat akartam. a SuperTronic, viszont 6ezer km után mintha kezdene fogyni. egyáltalán nem vészes, de nem voltam ehhez szokva.
én 2 évente, kb 8-12ezer km-ként cserélek olajat, de inkább 10ezrenként.
Mobil 1 Super 3000 XE 5w-30-at ajánlhatom még. Sokan Fuchs oaljat is szeretik, vagy a Liqui Moly-t, bár arról is van negatív tapasztalat, hiába sztárolják sokan.
személy szerint nem vagyok BMW dobozos olaj híve, nem hazsnálnék soha, még ha ingyen kapnám sem. de ha nem volt gondod vele, akkor vehetsz ugyanazt.


Igen, nekem amikor beletöltötték utána ugye nekem is meg kellett néznem a szintet 1-2 nap múlva utána önteni esetleg, akkor még 0,5 litert kellett, aztán 1-2 hónap múlva még 0-5 liter aztán majd megint 3-4dl, lehet hogy az enyém sem szereti a BMW olajat, csipegette csendesen, előtte a Castrolt nem ette talán egyszer kellett 3dl-t tölteni bele, de arról lebeszéltek hogy nem olyan már mint régen.

Nézegettem a Gulf olajakat mert ismerősöm aki drift versenyző, őt az szponzorálja és jó áron hozzá tudnék jutni, ismerem az márkát de kicsit idegenkedek tőle és még gondolkozok rajta.

http://gulf.hu/kenoanyagok

Szerinted melyik lenne az én autómba megfelelő?


az egy dolog, hogy szerintem mi lenne a jó. ha azt nézzük nincs képzettségem róla. csak saját elképzelések, meggyőzősédek, olvasatok, hallomások alapján magamnak felállított dolgok vannak. ugyanúgy sokak másoknál is.
vannak akik a Fina olajat is ajánlják, csak mert régen így meg úgy. ami az enyémbe való lenne, annak nincs BMW minősítése. tudom éppen nem jelent semmit, mert a BMW nem vizsgálta, tulajdonképpen kisügy. éppen maga a BMW ajánlás sem jelent semmit, mert amikor vizsgálták jó volt, aztán maga a gyártás folyamán később lehet bármi.
talán ez a legjobban belevaló: Gulf Formula XLE 5W-30, aztán ez: Gulf Formula ULE 5W-40.
én azt szoktam mondani, hogy néha jó az olajakat váltogatni. viszont ha sokat mész, tehát évente 20ezret, és 10 ezrenként cserélsz olajat. akkor jó ezeket tavaszra és őszre időzíteni. mármint a cserét. akkor tavasszal mehetne bele az 5w-30, 5w-40, ősszel pedig a 0w-30 olaj. így spórolni is tudsz kicsit az olajon, ami igazából lényegtelen de talán még így optimális is. ha garázsos az autó, akkor végülis télre sem kell a 0w-s.
szerintem a legfontosabb és ez emgint csak az én véleményem, hogy igazából a nevesebb márkákból tulajdonképpen mindegy mit teszel bele, mármint melyik márkát, ha éppen az adott gyártás nem is sikerült olyan jól (itt most nem az agyon hamisítpott olajokról beszélek, bár azt kiszűrni megint nem egyszerű, de a gyanusan olcsó olajok lehetnek, de a drágaolaj sme garancia, azonos olaj esetén) szóval ha időben 10-12ezrenként lecseréled az olajat, szerintem nem lesz gond egyikkel sem. ha viszont a 25ezret végig akarod tolni egy olajjal, akkor én nem akarok ajánlani semmit, mert én hülyeségnek tartom. nyilván a német sem viszi hamarabb az autót szervízbe, csak ha autób_zi, persze nekik a 3-4 év alatt amíg megtartanak egy autót, a 100-200ezer km-ig nem is elsz gondjuk. esetleg később szívhat majd vele az ember, aki átveszi tőlük. sok esetben nem az autók szarok, mint sokan állítják, hanem a tulajok. persze egy laikus a leírás szerint csinálja, hisz a gyár ezt adta meg. csak ettől nem lesz tartós. de nem is így gyártanak már semmit., hanem pár évre, hisz ők nem a magyar tendenciát követik, vagy veszik alapul, hogy 20 évig van egy autó, hanem akintit, ahol a lízing megy ezerrel, és 3 évente autót cserélnek. addig kell hibátlannak lennie egy autónak. később meg a "csóró" szív, akinek új autóra nem futotta. ez az én véleményem, lehet nem így van, jós sem vagyok, vagy orákulum (ahogy szokták itt nekem mondani )


Nyílván nem vagy jós, de én szoktam hallgatni a nálam tapasztaltabbra.
A szervizben is megmondhatnák, de nem biztos hogy a szervizesnek bmw van és kipróbált már ennyi féle olajat mint te, tehát oda akarok kilyukadni hogy pont egy ilyen véleményt vártam, aki már végigjárta az "utat" van miből véleményt formálnia. Köszi szépen!
Most akkor teszek bele 5w30-at, Castrolt(a kupak szerint amúgy is ez a javasolt bele) vagy a Gulf-ot kipróbálom, de még mindig idegen nekem.Igazából eldőlt a kérdés már
Köszi még egyszer a segítséget.

gyorfimiki Elküldve: 2015-05-29 11:25 újonc kérdései :)

Tano írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

Tudna valaki képeket mutatni nekem, hogy E46-ban hol van a gyári emelő?
Szerintem az enyémben csak a helye van meg sajnos.

Köszönöm!


Ez touring, de azért látszik.
A csomagtartó bal oldalán, a képen a kerékkulcs és a szélső tálca között, a szines vezetékek alatt. Piros csavarós rögzítője van.


Igen, nekem csak a helye van meg és kicsit odébb van egy háromszög alakú vasdarab, vagy nem is tudom mi az, csak annyi van benne nekem.
Ezen a képen látszik az a vasdarab amit nem tudok hogy mire kell használni:
https://www.google.hu/search?q...B346%3B461
« előző123következő »