gzu11 fórum hozzászólásai

gzu11 Elküldve: 2014-02-01 00:26 Autóvásárlás

Darius írta:
gzu11 írta:
tiborpapp írta: Szeretnek venni a BMW-t aminek a fogyasztasa lenne a lenyeg. Egy BMW3-as tipusu 2003 evjaratu korulire gondoltam. Melyik a legjobb fogyasztasu: 1.6, 1.8, 2.0 ? benzin vagy dizel?


Szia!

Ha a fogyasztás a lényeg, akkor diesel...
Fateromnak volt korábban 2003-as, benzines, E46 316i-je (1.8-as, 116 LE motor), manuális váltóval, neki mindig 7,2 - 8,3 L/100 km volt a fogyasztása vegyesben, pályán persze lement 6,7 L/100 km környékére.
Nekem most egy 2004-es 1995 cm3-es, automata váltós, diesel, E46-osom van, átlagfogyasztásom 5,4 L/100 km vegyesben, pályán 4,4 L/100 km.

Fenntartásban mind a kettő egy szinten van, mert a benzinesnek is vannak nem olcsó költségei...
Ezt saját tapasztalatból mondom és nem a kisujjamból kiszívva!

De a legfontosabb, hogy állapotot vegyél, ne km-t...
Remélem tudtam segíteni!!!

G.



Hagyjuk már a mellébeszélést!Ne is haragudj de nekem volt 2004/7 havi 320d-m városba télen 8-9 litert evett,nyáron 6,5-7litert ,kinnt tempomat országút 100 5,5...autopálya 140 tempomat 5,5-6... és az enyém kézi 6 os váltós volt patika motorikus állapotba 147ezer kmerrel...Anyám 1.5 szívódízel saxoja nem eszik 4,4-et pedig az nem egy atomerőmű....





Inkább azt hagyjuk, hogy mit kell a másikat kritizálni, és az állításait meghazudtolni...
Nekem is 2004/2 havi a kocsim, 124ekm van benne, és elhiheted, hogy patika, mert ma pl. csak azért igazoltatott két rendőr srác, hogy megnézzék az autót...

Azt viszont teljes mértékben aláírom, hogy minden a megtett távtól függ!!!
Én szinte csak hosszabb úton használom és városban csak hétvégente!
Én egy tank gázolajjal 950-1150 km megyek ténylegesen!
Számolj vissza, ha ennyire fenn vagy akadva a kapott adaton...
Egyik ismerősömnek is pont ilyen volt, neki manuális váltóval 4,2 is volt a fogyija, megpakolva + 4 személy pályán, városban pedig 4,8...
Persze ha taposod neki ez is megeszik 8-at is, de az már annak a baja aki így jár vele...
És igen pályán 120 km/h, tempomat be, szakadó eső, 380 km-es táv, 4,4 L/100 km, mondj azt amit akarsz...

Csak városban, rövid távon valóban hamarabb ki lehet nyírni, mint az "igénytelen" benzinest, ez tény!
De a kérdés csak a fogyasztásra tért ki, nem pedig a használatra...

gzu11 Elküldve: 2014-02-01 00:11 Autóvásárlás

ember84 írta:
ZoleeSRB írta:
verebke20 írta: Mit gondoltok erröl a tipusról már beszéltem a sráccal végig ütött könyv leinformálható valóban M packet-es?---- összességében a tipus elönye vagy hibái?!

A link neve


Hát kívülről első lökös ok,hátsó ok,küszöbök ok!Belülről viszont semmi sem M-es!
Én nagyon kétlem,hogy gyárilag adtak volna ki így BMW-t,de ha adtak is ki akkor ez max egy M-optic!


Nagy kamu egy kereskedő ez,bűzlik ahogy kinéz,jó átbaszós lehet!Nehogy a MÉH-re kelljen vinni annak akit átver majd!


Szia!

Nekem is ezek a meglátásaim, mint az előttem szóló kollégáknak...
Nem M-Packet-es, legalább is gyárilag nem...
Kérj egy VIN kódot az eladótól (a forgalmi utolsó 7 karaktere - 2 betű + 5 szám), ha tényleg tetszik és írd be a neten...
Kidobja a gyári felszereltségi listát, abból le tudod szűrni, hogy eredeti vagy sem az M-Packet, de tuti nem lesz az...
Ettől függetlenül még lehet szép autó, vagy az elvárásaidnak megfelel.

Üdv:
G.

gzu11 Elküldve: 2014-01-31 16:14 Autóvásárlás

tiborpapp írta: Szeretnek venni a BMW-t aminek a fogyasztasa lenne a lenyeg. Egy BMW3-as tipusu 2003 evjaratu korulire gondoltam. Melyik a legjobb fogyasztasu: 1.6, 1.8, 2.0 ? benzin vagy dizel?


Szia!

Ha a fogyasztás a lényeg, akkor diesel...
Fateromnak volt korábban 2003-as, benzines, E46 316i-je (1.8-as, 116 LE motor), manuális váltóval, neki mindig 7,2 - 8,3 L/100 km volt a fogyasztása vegyesben, pályán persze lement 6,7 L/100 km környékére.
Nekem most egy 2004-es 1995 cm3-es, automata váltós, diesel, E46-osom van, átlagfogyasztásom 5,4 L/100 km vegyesben, pályán 4,4 L/100 km.

Fenntartásban mind a kettő egy szinten van, mert a benzinesnek is vannak nem olcsó költségei...
Ezt saját tapasztalatból mondom és nem a kisujjamból kiszívva!

De a legfontosabb, hogy állapotot vegyél, ne km-t...
Remélem tudtam segíteni!!!

G.

gzu11 Elküldve: 2014-01-21 17:47 Autóvásárlás

Szabi46 írta:
laleeboy írta:
Szabi46 írta: BMW E36 328i sárga

Ezt az autót ismeri valaki?
Mit jelent az utolsó pár sorban leírt: "Az autó motorkódos bármilyen típus azonos motor beépíthető"



93-ban még nem volt 328 ( http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52 )az csak 94 után mert M52.
Előtte volt az M50 és az M50TU mindkettőből 25-ös volt a legnagyobb 192 Le-vel valószínűleg ezért motorkódos és eredetileg 20-as vagy 25-ös lehetett

+ ha 93-as akkor kisvesésnek kellene lennie és a színe is gyanúsan élénk, lehet hogy már volt javít(gat)va

Egyébként a képek alapján nem rossz de élőben kellene látni és menni vele



Most kaptam infót a face-n, hogy gyárilag nem M-paket, és 325i volt igazából(de megadta magát), és kapott egy 28i-t 1996-ból
Lőjjetek le, de nekem tetszik




Nem ismerem annyira az E36 szériát, de ez a duma, amit a hirdető ír, fényt derít arra, hogy ő sem...

A felni meg nem az E60 M5 gyári szerelésű felnije, hanem az E63 M6-é, és mivel azt nem gyártották eredetiben 18 collban, hanem csak 19 collban, ezért a márka ismerete sem teljes a tisztelt hirdetőnek...

Ez egy összeeszkábált gépjármű (lásd: visszapillantó, toronymerevítő, kormány stb stb.), ami nekem az igazat megvallva tetszik, a felsoroltakat leszámítva, de csatlakozom Yellow kollégához, hogy nagyon drága...

1,2MFt??? Hol él ez???
Mondjuk pont ott ahol én, de na...

gzu11 Elküldve: 2014-01-09 22:52 Autóvásárlás

YELLOW írta:
gzu11 írta: Mr. Sárga már csak ilyen, de ne sértődjünk már meg egymásra!
Mindenkinek van egy meglátása, amit itt megosztunk egymással...

Én is 121ekm-rel vettem majd 10 évesen a kocsim, lefikázta azt is, hogy így az ülés, meg kamu km, stb stb.
De nem haragszok rá, neki ez a meglátása és kész...

Nekem amit a szalonban mondtak róla, az állapotfelméréskor, meg amit a szerelőim nyilatkoztak róla az első nálam töltött szervizeléskor, az a mérvadó és lényegében ennyi...

Szabad országban élünk, mindenkinek joga van a véleménye kinyílvánításához, de ezen nem kell felkapni a vizet...


nekem mindenki azt mondja, hogy csak én vagyok iylen hülye, hogy nem hazsnálom az autót, akkor én ezt elhiszem, de akkor mindenki más igen tehát a tiéd vagy 700ezret futott
de azért külföldön ritka, hogy valaki nem hazsnálatra autót vesz főleg dízelt. az enyém is ha nem kerül hozzám 4,5 évesen, hanem mondjuk 10 évesen veszem, akkor biztos lenne benne 180ezer körül. ugye én 62ezerrel vettem, amit én mentem az meg tényleg annyi amennyi. tény mint sokszor írtam sok múlik a hazsnálaton. én is amúgy ilyen km mániás voltam, de valóban nem ez a lényeg, de még mindig ezen lovagolnak. ha állapotra jó, nem kell rá költeni akkor mindegy km. munkatársamnak 700ezret futott 20i E39 van, persze 220ezerrel vette kb ő is pörgettyűzve, de a motor még nem volt megbontva. mondjuk ha nem mondja belső alapján meg enm mondtam volna, hogy 300-tól több van benne, pedig majdnem új kora óta itthon fut.


Ja, amúgy azt elfelejtettem írni, hogy 3. BMW volt a családban úgy, hogy volt olyan időszak, hogy 5 db BMW is állt otthon...

A tulajnak akié volt, meg már ott állt az "új" autó a garázsban, és mutatta, hogy mikor és hány km-rel vette az utódot.
2013 tavasszán, 83ekm-rel, most meg (2013 november végén) volt benne 85ekm...
Ennyi...

gzu11 Elküldve: 2014-01-09 22:43 Autóvásárlás

YELLOW írta:
nickname írta:
gzu11 írta:
nickname írta:
gzu11 írta:
Darius írta:
ZoleeSRB írta:
Szemy írta:
lalada írta:
Idézet: Szerintem nem lehetetlen, hogy egy benzines autóban 120-130-140e km legyen 6-8 éves korában. Dízelben nyilván más lenne a helyzet. De mondom mégegyszer, bizonytalan előéletű autók nem érdekelnek, ha meg az derül ki, hogy egyik sem olyan, amilyet szeretnék, akkor átgondolom.

nem lehetetlen, ebben igazad van, csak keresni kell. én az E46-ost venném meg 6 hengeres benzinessel, mondom ezt úgy hogy volt E46-om is és most E91-et hajtok.


Persze, hogy nem lehetetlen! Az en benzines BMW-met (E46) annak idejen 110.000 km-rel adtam el 8 evesen. Egyebkent ha benzines soros 6 hengeres motorban gondolkodsz, akkor en szemely szerint a 25i-t (vagy a 30i-t) ajanlanam. Gondolom a fogyasztas miatt probalsz a 20i-nel maradni, de a 20i es a 25i között minimalis a fogyasztaskülönbseg.

Mindezt ugy tanacsolom Neked, hogy lehet nem is letezem: a mostani automban (3 literes dizel motor) van 106.000 km es 7 eves. Marpedig ez sok forumozo szerint meg a meseben sem letezhet.

Szemy



A kevés km-es autóktól mindenki el van szállva,nem értem miért!?
Kb. annyira jó kevés km-es autót venni mint ha hölgy vagy idős tulajtól vennél autót ami 90% sz.r!!
Ha rövid távokon használod az autót szerintem sokkal rosszabb a motornak a víz az olaj be sem tud normálisan melegedni,ha egy kevés km-es autó kerül hozzád lehet épp majd neked kell minden kopó alkatrészt kicserélned rajta!
Persze azt hozzáteszem a sok km-es autóval is lehet nagyot szopni,ezért mindig állapotot vegyen az ember ne km-ert!



Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).




Szerintem a szervízkönyv nem sokat ér, még akkor sem, ha vezetve van, állapot a biztos, amit az állapotfelmérés (de ugye az is csak megbontás nélküli) segít belőni, hogy korrekt-e vagy sem...
Csak el kell olvasni Becsületesnepper blogját a magyar autóvásárlókról/eladókról, nagyon sok mindent elárul...

Az meg, hogy egy használtautó vásárlásánál új gumikat, új fék betéteket/tárcsákat kell cserélni (esetleg szíjjas autóknál komplett vezérlést is érdemes), szerintem ezt bele kell kalkulálni alapból, hiszen ahogy a nevében is benne van "használt" autó...



Ja ha új gumival meg fékbetéttel árulod azt meg nem akarják megfizetni.






Persze, hogy nem...
Én mikor vettem, az eladó, előző nap cserélt benne stabilizátor rudat (őszintén bevallotta)...
Nem fizettem neki többet, sőt még akkor is alkudni akartam...


Stabilizátor rúd 1 pár kb 8 ezer forint. 1 garnitúra gumi 100-200 ezer közt mozog átlagban.

Azt tudom hogy a magyar tényleg pofátlanul alkudozik, ezért is nem foglalkozok már autó kereskedelemmel, mert egy idö után nem bírtam a sok istenbarmát.

Kb két hete adtam el az SLK mercimet, megállapodtam egy sráccal telefonon, hogy bajáról jön fel és nem akar szart venni. "mondtam neki hogy az egyik lámpán van egy kőfelverődés, amire azt mondta nem gond látta a képen az nem befolyásolja a megállapodott vételárat" Mondtam neki bevisszük a szervizbe ha gond van az autóval én fizetem az állapot felmérést, és az útiköltségét.

2 nap múlva jött, bevittük a KÁRPÁT utca MERCEDES -be átnézték az autót nem találtak semmi hibát, mondtam neki hogy akkor írjuk meg a papírokat fizet és mindenki megy a dolgára.

Ekkor elkezdi hogy ö 150.000 forinttal kevesebbet ad az autóért mert a lámpa csere ennyibe kerül. Na ekkor elpattant az agyam kifizettem az állapotfelmérést beültem az autóba és egy szó nélkül otthagytam az embert. 15 perc múlva hív telefonon hogy akkor mégis megadná azt az összeget, megköszöntem neki hogy feljött és leraktam a telefont. Persze másnap egy szlovák srác az eredetileg hirdetett áron szó nélkül elvitte.



hát igen aki nem szart árul, és nem lakáshitel miatt kell eladnia, annak így kell csinálni. legalább hátha tanul belőle, oszt legközelebb óvatosabb lesz.


Ez tetszik!!!

Nekem is úgy volt, hogy megegyeztünk telefonon, mert ugye Debrecenből mentem Győrbe, és már alkudoztunk 4 hónapja, mire sikerült dűlőre jutni...
Nekem azt mondta az eladó, hogy 30eFt volt a stab rúd, de amúgy lényegtelen is...

Csak az állapotfelmérésen azt mondta az egyik szerelő faszi, aki nézte, hogy az első féktárcsák életveszélyesek, le kéne azonnal cserélni...
Pedig direkt rákérdeztem az eladótól, hogy milyenek a fékek, még telefonon!

Azután mondtam neki, hogy egy 20-ast engedjen még, de makacs volt és mondta, hogy annak semmi baja, le akarnak csak húzni...

Összességében tetszett, meg ugye dícsérték is (kedves Tamás, hogy legyen igazad, az 1.210.000 futott km ellenére), így nem csináltam a számból picsát és megvettem az előre lebeszélt áron...

Ja, a saját szerelőim mikor hazahoztam, azt mondták, hogy a BMW-nél le akartak húzni, mert még 15-20ekm-t simán elfutnak a fékek, így ne cseréljük le feleslegesen...

gzu11 Elküldve: 2014-01-09 22:06 Autóvásárlás

Mr. Sárga már csak ilyen, de ne sértődjünk már meg egymásra!
Mindenkinek van egy meglátása, amit itt megosztunk egymással...

Én is 121ekm-rel vettem majd 10 évesen a kocsim, lefikázta azt is, hogy így az ülés, meg kamu km, stb stb.
De nem haragszok rá, neki ez a meglátása és kész...

Nekem amit a szalonban mondtak róla, az állapotfelméréskor, meg amit a szerelőim nyilatkoztak róla az első nálam töltött szervizeléskor, az a mérvadó és lényegében ennyi...

Szabad országban élünk, mindenkinek joga van a véleménye kinyílvánításához, de ezen nem kell felkapni a vizet...

gzu11 Elküldve: 2014-01-09 21:09 Autóvásárlás

Nekem Faterom dolgozott szalonban (VW hivatalos márkaképviselet).
Vett egy VW Passatot, újonnan, 4 hónapot várt rá, 0 km-rel.
Eltelt három év, semmi gáz, majd egy előzésnél egy kamionos fickó bealudt és ráhúzta a kormányt...
Hála az égnek, anyagi káron kívül nem lett semmi gáz, DE!!!

Itt ott fényezni kellett, majd kiderült, hogy az első lökhárítójának NEM fekete a gyári színe, mint ugye az autó színe, hanem SÖTÉTKÉK!!!
Még a kollégái is csak néztek, mint hal a szatyorban...
És ez nem fikció!!!


Kedvenc részem Becsületesnepper megmondásából, ennyit a szervízkönyv vezetéséről:

"Szervizkönyves Punto 1.2

Hősünk megvette az autót újonnan, szalonban. Használja, a kormányra huzat kerül, az ülésre szintén, a váltógombra Folpack (nem vicc), amikor itt az ideje, 15 ezernél elviszi olajcserére, ahogy kell. De nem a márkaszervizbe, hanem a haverhoz. Lecserélik az olajat, szűrőt stb., harmincezernél megint olajcsere. 45-nél jön a csavar. Szó szerint, óra visszacsavarva 15 ezerre, irány a márkaszerviz, pecsét a könyvbe, mindenki boldog, és így tovább.

A vezérműszíj idő előtt lecserélve a haver által, nehogy baj legyen, és így lett a 90 ezret futott autó harmincezret futott, szervizkönyves álom. Nyilván a fenti példa kirívó eset, de az elkövető magánszemély. Ismerik a bölcseletet, elhangzott már sokszor a belsőségen, „hozzáértők” által: autót csak magánszemélytől veszünk, mert a szemét nepper becsap."

gzu11 Elküldve: 2014-01-09 20:30 Autóvásárlás

nickname írta:
gzu11 írta:
Darius írta:
ZoleeSRB írta:
Szemy írta:
lalada írta:
Idézet: Szerintem nem lehetetlen, hogy egy benzines autóban 120-130-140e km legyen 6-8 éves korában. Dízelben nyilván más lenne a helyzet. De mondom mégegyszer, bizonytalan előéletű autók nem érdekelnek, ha meg az derül ki, hogy egyik sem olyan, amilyet szeretnék, akkor átgondolom.

nem lehetetlen, ebben igazad van, csak keresni kell. én az E46-ost venném meg 6 hengeres benzinessel, mondom ezt úgy hogy volt E46-om is és most E91-et hajtok.


Persze, hogy nem lehetetlen! Az en benzines BMW-met (E46) annak idejen 110.000 km-rel adtam el 8 evesen. Egyebkent ha benzines soros 6 hengeres motorban gondolkodsz, akkor en szemely szerint a 25i-t (vagy a 30i-t) ajanlanam. Gondolom a fogyasztas miatt probalsz a 20i-nel maradni, de a 20i es a 25i között minimalis a fogyasztaskülönbseg.

Mindezt ugy tanacsolom Neked, hogy lehet nem is letezem: a mostani automban (3 literes dizel motor) van 106.000 km es 7 eves. Marpedig ez sok forumozo szerint meg a meseben sem letezhet.

Szemy



A kevés km-es autóktól mindenki el van szállva,nem értem miért!?
Kb. annyira jó kevés km-es autót venni mint ha hölgy vagy idős tulajtól vennél autót ami 90% sz.r!!
Ha rövid távokon használod az autót szerintem sokkal rosszabb a motornak a víz az olaj be sem tud normálisan melegedni,ha egy kevés km-es autó kerül hozzád lehet épp majd neked kell minden kopó alkatrészt kicserélned rajta!
Persze azt hozzáteszem a sok km-es autóval is lehet nagyot szopni,ezért mindig állapotot vegyen az ember ne km-ert!



Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).




Szerintem a szervízkönyv nem sokat ér, még akkor sem, ha vezetve van, állapot a biztos, amit az állapotfelmérés (de ugye az is csak megbontás nélküli) segít belőni, hogy korrekt-e vagy sem...
Csak el kell olvasni Becsületesnepper blogját a magyar autóvásárlókról/eladókról, nagyon sok mindent elárul...

Az meg, hogy egy használtautó vásárlásánál új gumikat, új fék betéteket/tárcsákat kell cserélni (esetleg szíjjas autóknál komplett vezérlést is érdemes), szerintem ezt bele kell kalkulálni alapból, hiszen ahogy a nevében is benne van "használt" autó...



Ja ha új gumival meg fékbetéttel árulod azt meg nem akarják megfizetni.






Persze, hogy nem...
Én mikor vettem, az eladó, előző nap cserélt benne stabilizátor rudat (őszintén bevallotta)...
Nem fizettem neki többet, sőt még akkor is alkudni akartam...

gzu11 Elküldve: 2014-01-09 19:13 Autóvásárlás

Darius írta:
ZoleeSRB írta:
Szemy írta:
lalada írta:
Idézet: Szerintem nem lehetetlen, hogy egy benzines autóban 120-130-140e km legyen 6-8 éves korában. Dízelben nyilván más lenne a helyzet. De mondom mégegyszer, bizonytalan előéletű autók nem érdekelnek, ha meg az derül ki, hogy egyik sem olyan, amilyet szeretnék, akkor átgondolom.

nem lehetetlen, ebben igazad van, csak keresni kell. én az E46-ost venném meg 6 hengeres benzinessel, mondom ezt úgy hogy volt E46-om is és most E91-et hajtok.


Persze, hogy nem lehetetlen! Az en benzines BMW-met (E46) annak idejen 110.000 km-rel adtam el 8 evesen. Egyebkent ha benzines soros 6 hengeres motorban gondolkodsz, akkor en szemely szerint a 25i-t (vagy a 30i-t) ajanlanam. Gondolom a fogyasztas miatt probalsz a 20i-nel maradni, de a 20i es a 25i között minimalis a fogyasztaskülönbseg.

Mindezt ugy tanacsolom Neked, hogy lehet nem is letezem: a mostani automban (3 literes dizel motor) van 106.000 km es 7 eves. Marpedig ez sok forumozo szerint meg a meseben sem letezhet.

Szemy



A kevés km-es autóktól mindenki el van szállva,nem értem miért!?
Kb. annyira jó kevés km-es autót venni mint ha hölgy vagy idős tulajtól vennél autót ami 90% sz.r!!
Ha rövid távokon használod az autót szerintem sokkal rosszabb a motornak a víz az olaj be sem tud normálisan melegedni,ha egy kevés km-es autó kerül hozzád lehet épp majd neked kell minden kopó alkatrészt kicserélned rajta!
Persze azt hozzáteszem a sok km-es autóval is lehet nagyot szopni,ezért mindig állapotot vegyen az ember ne km-ert!



Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).




Szerintem a szervízkönyv nem sokat ér, még akkor sem, ha vezetve van, állapot a biztos, amit az állapotfelmérés (de ugye az is csak megbontás nélküli) segít belőni, hogy korrekt-e vagy sem...
Csak el kell olvasni Becsületesnepper blogját a magyar autóvásárlókról/eladókról, nagyon sok mindent elárul...

Az meg, hogy egy használtautó vásárlásánál új gumikat, új fék betéteket/tárcsákat kell cserélni (esetleg szíjjas autóknál komplett vezérlést is érdemes), szerintem ezt bele kell kalkulálni alapból, hiszen ahogy a nevében is benne van "használt" autó...

gzu11 Elküldve: 2013-12-21 22:40 Autóvásárlás

gzu11 írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hil írta:
gzu11 írta:

Akkor kicsit furcsáltam a dolgot, de mikor bementünk és mindent előttem csináltak és az a srác, aki poénkodott még a szalon előtt, végigmérte előttem a kocsit, és azt mondta, hogy itt meg itt van kavicsfelverődés, meg a hátsó lökös elképzelhető, hogy volt fújva, de az egész kasztni 120-180 mikron közötti értéket mutat.
Utána már nem volt kérdésem, mert ha minden gyári érték, akkor nem volt megnyomva/törve sehol, és nekem ez volt a lényeg!


Szia!
Nem a kedvedet szeretném elrontani, de a gyári fényezés vastagsága úgy 50-80 mikron között szokott lenni, én legalábbis így tudom, ezeket az értékeket mértem az autómon és más törésmenetes autókon is.
Lehet, hogy nincs igazam, akkor majd a többiek kijavítanak.
hil



szerintem lehet csak az FL miatt, de én is 120-180 között mértem, ott volt több, ami újra volt fújva, de az látszik. az sem mindegy milyen mérőt használsz, nekem egy volt kereskedő adta ide az övét 150ezer Ft-os, és a kalibráló lapokkal rendszeresen kalibrálni kell. 50-80 mikron a régi japán autóknak volt, a németek régebben is vastagabbak voltak.

Pedig szerintem is 100 alatti a gyári fényezés. (az enyémen is 130 környéki és volt festve)


igen és a tiéd is FL előtti. ezt nem tudom, de lehet volt váltás a fényezés tekintetében is. illetve kitudja, mert én nem, hogy Te mivel mérted. nekem sehol máshol nem volt fújva, még B oszlopon is mértem, és ott is 120 felett volt.

szerk.: találtam egy ilyet, ahol átszámolva a BMW 6 milli inch-csel 150 mikronra jön ki, és ugye azért színfüggő is a dolog, mert a festék is pigmentekből áll

German and Japanese cars: 4-5 Mils (1 Mil=1000th of an inch)
With the exception of:
Lexus-White and Tan: 5-7 Mils, Lexus- Black and Silver: 4.5-6 Mils
BMW: Silver: 6-7 Mils
FORD: Approx. 5.5-7 Mils
GM Cars and Trucks: Approx. 4.5-6.0 Mils, Jimmy’s and Blazers: approx 7 Mils
Chrysler: Approx. 5.5-7 Mils (Note Sebring hoods are fibreglass)
Dodge Cars: Similar to Chrysler
Dodge Trucks and newer Ram Pick-ups: Cab approx. Mils and the boxes approx 9 Mils
Jaguar: approx. 6-7.5 Mils (but they tend to vary)
Jeep Grand Cherokee: These read approx. 6-8 Mils, Wranglers: approx. 4.5-5.5 Mils
(Theses vaues are given as guidance only)


Köszönöm mindenkinek a gratulációt!

Aki meg a mért értéken akad fenn, annak csak hozzáteszem, hogy megkértem a kasztnis emberkét, hogy a kocsi mellett szervizelt 2012/10-es évjáratú Z4-est is mérje már le, hogy lássak már egy új autót is, ami még alig volt úton, mivel 5200 km volt benne, és sérülésmentes volt. Értéke 140-160 mikron volt...



Ja, az enyémnek a motorháztetője volt lakkozva, de azt mondta is az eladó még a kapcsolatfelvétel elején (kőfelverődés miatt), ott 238 volt az érték!

A BMW-nél azt mondták 400-ig gyári értéknek tekintik, mivel különböző festékeknek különböző a sűrűsége és a lakkrétege. Én nem értek hozzá, de nem hiszem, hogy a győri BMW márkaszerviz belemenne egy olyan játékba, hogy átb.sza a potenciális ügyfelet, aki egy héten belül elviszi a saját szerelőjéhez, és ha az azt mondja, hogy rommá volt törve, akkor simán perelhetőek lennének...

Ja, azt mondták, hogy a 800-1000 körüli értékek a utalnak súlyos esetekre...

De mindenki azt gondol, amit akar, engem meggyőztek a kocsi állapotáról...
És a három nap alatt beletett 630 km alatt egyenesen beleszerettem.

Most látták először az autót a győri BMW-nél, a kasztnis srác kivételével, de 5-en mondták azt a szervizből, hogy kifogástalan...
Kőfelverődés van rajta (összesen 3 db), de nem új autóért utaztam Győrbe, azt megtehettem volna Debrecenben is, hiszen tegnap volt az M6 GranCoupe tesztnap...



Üdv mindenkinek!

Bocsi, hogy megint előhozakodok a témával, de ezt leírom a kétkedők miatt!

Tehát, az előzmények fentebb olvashatóak!
Tegnap szemlézte az autómat a biztosító szakértője, mert kötöttem rá cascót és szemleköteles volt.
Nem tudom milyen rétegvastagság mérő lehetett a csókánál, de ezt dobta a gépe:
mocitető - 214-268 mikron
kasztni többi része - 100-110 mikron

Ennyit a mérőkről...
Ahogy Yellow kolléga írta, egy komolyabb gép sokkal pontosabb (magasabb értéket mutat), egy olcsóbb meg kevésbé...

gzu11 Elküldve: 2013-12-10 19:53 BMW-s cuccok, kis mütyûrök, izék

Sziasztok!

E46 széria, csomagtartó belsejének, felső részében található, lenyitható szervizkészletek közül keresnék 3 db szerszámot.
Nem tudom a nevüket, de ha lenyitom, a legfelső és a két szélső eszköz hiányzik...

Akinek van eladó vagy tudja hol találhatok ilyeneket, kérem dobjon egy üzenetet ide vagy privátban!

Köszönöm!

gzu11 Elküldve: 2013-12-10 19:47 Bontó

Sziasztok!

E46 széria, csomagtartó belsejének, felső részében található, lenyitható szervizkészletek közül keresnék 3 db szerszámot.
Nem tudom a nevüket, de ha lenyitom, a legfelső és a két szélső eszköz hiányzik...

Akinek van eladó vagy tudja hol találhatok ilyeneket, kérem dobjon egy üzenetet ide vagy privátban!

Köszönöm!

gzu11 Elküldve: 2013-12-10 19:33 BMW alufelni

Darius írta: Sziasztok! M 135 BMW Doppelspeiche tipusú alufelnit keresek.Ha esetleg vkinek van szép állapotú eladó,az irjon!Vagy ha vki tudja hol tudnék ilyet venni!Köszi!


Hali!

Ezt próbáld meg:
http://www.carstyling.hu/apro/...tszeles-18

gzu11 Elküldve: 2013-12-10 19:25 alufelni

Darius írta: Sziasztok! M 135 BMW Doppelspeiche tipusú alufelnit keresek.Ha esetleg vkinek van szép állapotú eladó,az irjon!Vagy ha vki tudja hol tudnék ilyet venni!Köszi!


Hali!

Ezt próbáld meg:
http://www.carstyling.hu/apro/...tszeles-18