hahfg fórum hozzászólásai
« előző12következő »

hahfg Elküldve: 2022-01-05 06:40 M43TU motor

Sziasztok!

Valaki nem tudja , hogy lehet e venni valahol Gázbowdent? Rengeteg helyen kerestem és sehol nincs.

hahfg Elküldve: 2020-12-18 20:18 Futómû és hibái

YELLOW írta:
hahfg írta: Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne , hogy vajon mi suhoghat hátulról olyan 30-40km/h lehet hallani az fölött már nem hallom. Meg a kanyarokban valami mintha 'nyüszitene' hátul alá volt nézve de semmi hibát nem találtak, valaki esetleg járt már így?:


simán lehet kerékcsapágy is.
vagy a fék befog.


Kerékcsapágy nem hiszem , hacsak az új nem hibás , fék sem fog be kivettem üresbe és nem vettem észre , hogy fék miatt lassulna vagy szorulna valami 'nyüszitést' lengéscsillapítóra mondták de az is új 2 hete lett cserélve elől a komplett futómű hátul meg lengéscsillapító és csapágyak... Tanácstalan vagyok mert elégé idegesítenek ezek a hangok

hahfg Elküldve: 2020-12-18 19:13 Futómû és hibái

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne , hogy vajon mi suhoghat hátulról olyan 30-40km/h lehet hallani az fölött már nem hallom. Meg a kanyarokban valami mintha 'nyüszitene' hátul alá volt nézve de semmi hibát nem találtak, valaki esetleg járt már így?:

hahfg Elküldve: 2020-12-04 01:01 Alufelni méretek

Sziasztok!

Kedden vásároltam egy E46 330CI-t és szeretnék rá felnit venni : https://www.alufelnikereso.net...-4900.html ezt néztem ki, szerintetek ez elfér alatta? Milyen gumiméret az ideális ehhez a felnihez?

hahfg Elküldve: 2020-10-24 21:32 ködlámpa

Sziasztok!

Adott egy E46 318CI a ködlámpa elvileg be van kötve , de nincs benne izzó és a kábeleket sem találom sehol , viszont a biztosíték táblában benne van a biztosíték és áram is van bent.
Az lenne a kérdésem , hogy ez hogyan lehetséges és merre kellene keresnem a hibát?

hahfg Elküldve: 2020-07-13 15:45 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?


azt csak géppel lehet. néha előfordul, hogy kinullázza magát és alaphelyzetbe áll, főleg feszültség probléma esetén.
lehet át kellene nézni a testvezetékeket, mindenhol jó-e a kontakt.


Hány helyen lehetnek testvezetékek? Ülés alatt , motortér és azon kivül?
És az mitől lehet hogy csak DME és ABS-el kommunikál? ABS-ben egyébként Can bus hibát jelzett de azt engedte törölni.
Nyomok fel egy képet DME-ben ezt jelzi


nem tudom milyen kábellel nézed. de lehet nem lát bele mindenbe. viszont úgy tűnik a CAN kommunikációval van probléma. most nem tudom a bizti kiosztást, de azt hiszem a CAN-nel is van külön biztije. de át kell nézni az összeset a kesztyűtartóban nyitható le. ha van rossz cserélni, akár szabad szemmel megvilágítva felülről is lehet látni a rosszat. de a motortérben is meg kellene nézni, a fékfolyadék tartály mellett. ott is van pár bizti azt hiszem. de azt a két relét érdemes kivenni és megütögetni, kocogtatni egy asztalhoz. a DME-set és az Ignition-osat.


BMW Scanner 1.4.0 kábellel néztem! Biztiket már néztem és cseréltem az összeset amikor ez a probléma megjelent, can-nel hol van külön biztije és merre van az a can? motortérben is cseréltem a azt az 5db biztit , de a relét nem vettem ki.
Elnézést a sok kérdésért de legalább valaki segít , és nem kell elvinnem szervizbe ahol már 3szor jártam semmit nem találtak de elég rendesen lehúztak a semmiért


CAN az egy kommunikációs csatorna. de rémlik mintha annak is lenen biztije, hogy ha valahol gríz lenne, akkor ne üssön ki több eszközt. de holnap megnézem, ha nem felejtem el. lehet nincs.
annak a kábelnek más is látnia kellene. a baj, hogy nincs normális CAN kommunikáció, én arra következtetek. még a 2 relét nézd meg.


Rendben majd ha nem felejted el akkor írd le kérlek Mások is azt mondták hogy ennek a kábelnek mást is kellett volna látnia de sajnos csak ABS és DME amivel kommunikál ,Lehetséges hogy nincs CAN kommunikáció , CAN az nem a biztisiték tábla felett van? Ez lehetséges valamilyen kábel szakadás vagy kontakt hiba miatt?
Holnap megnézzem a 2 relét
Nagyon köszönöm az eddigi segitséget


bocs, nem néztem meg, most jutott eszembe, hogy ide jöttem egy másik helyen a géphez és bejött az oldal, hogy baxus elfelejtettem. az a baj, otthon nem nagyon nyitom meg az oldalt, így kimegy a fejemből. megpróbálom holnap, hátha nem felejtem el. mondjuk most egyéb okok miatt is feledékeny vagyok. mondjuk a könyvében benne kellene lenni a kiosztásnak.


Rendben van semmi gond!
Nincs hozzá könyv , akkor sem volt mikor megvettem 1,5 éve


az a baj, ma is elfelejtettem. holnap mosógépet szerelek... nem ígérek semmit.


hahfg Elküldve: 2020-07-12 23:05 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?


azt csak géppel lehet. néha előfordul, hogy kinullázza magát és alaphelyzetbe áll, főleg feszültség probléma esetén.
lehet át kellene nézni a testvezetékeket, mindenhol jó-e a kontakt.


Hány helyen lehetnek testvezetékek? Ülés alatt , motortér és azon kivül?
És az mitől lehet hogy csak DME és ABS-el kommunikál? ABS-ben egyébként Can bus hibát jelzett de azt engedte törölni.
Nyomok fel egy képet DME-ben ezt jelzi


nem tudom milyen kábellel nézed. de lehet nem lát bele mindenbe. viszont úgy tűnik a CAN kommunikációval van probléma. most nem tudom a bizti kiosztást, de azt hiszem a CAN-nel is van külön biztije. de át kell nézni az összeset a kesztyűtartóban nyitható le. ha van rossz cserélni, akár szabad szemmel megvilágítva felülről is lehet látni a rosszat. de a motortérben is meg kellene nézni, a fékfolyadék tartály mellett. ott is van pár bizti azt hiszem. de azt a két relét érdemes kivenni és megütögetni, kocogtatni egy asztalhoz. a DME-set és az Ignition-osat.


BMW Scanner 1.4.0 kábellel néztem! Biztiket már néztem és cseréltem az összeset amikor ez a probléma megjelent, can-nel hol van külön biztije és merre van az a can? motortérben is cseréltem a azt az 5db biztit , de a relét nem vettem ki.
Elnézést a sok kérdésért de legalább valaki segít , és nem kell elvinnem szervizbe ahol már 3szor jártam semmit nem találtak de elég rendesen lehúztak a semmiért


CAN az egy kommunikációs csatorna. de rémlik mintha annak is lenen biztije, hogy ha valahol gríz lenne, akkor ne üssön ki több eszközt. de holnap megnézem, ha nem felejtem el. lehet nincs.
annak a kábelnek más is látnia kellene. a baj, hogy nincs normális CAN kommunikáció, én arra következtetek. még a 2 relét nézd meg.


Rendben majd ha nem felejted el akkor írd le kérlek Mások is azt mondták hogy ennek a kábelnek mást is kellett volna látnia de sajnos csak ABS és DME amivel kommunikál ,Lehetséges hogy nincs CAN kommunikáció , CAN az nem a biztisiték tábla felett van? Ez lehetséges valamilyen kábel szakadás vagy kontakt hiba miatt?
Holnap megnézzem a 2 relét
Nagyon köszönöm az eddigi segitséget


bocs, nem néztem meg, most jutott eszembe, hogy ide jöttem egy másik helyen a géphez és bejött az oldal, hogy baxus elfelejtettem. az a baj, otthon nem nagyon nyitom meg az oldalt, így kimegy a fejemből. megpróbálom holnap, hátha nem felejtem el. mondjuk most egyéb okok miatt is feledékeny vagyok. mondjuk a könyvében benne kellene lenni a kiosztásnak.


Rendben van semmi gond!
Nincs hozzá könyv , akkor sem volt mikor megvettem 1,5 éve

hahfg Elküldve: 2020-07-10 23:19 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?


azt csak géppel lehet. néha előfordul, hogy kinullázza magát és alaphelyzetbe áll, főleg feszültség probléma esetén.
lehet át kellene nézni a testvezetékeket, mindenhol jó-e a kontakt.


Hány helyen lehetnek testvezetékek? Ülés alatt , motortér és azon kivül?
És az mitől lehet hogy csak DME és ABS-el kommunikál? ABS-ben egyébként Can bus hibát jelzett de azt engedte törölni.
Nyomok fel egy képet DME-ben ezt jelzi


nem tudom milyen kábellel nézed. de lehet nem lát bele mindenbe. viszont úgy tűnik a CAN kommunikációval van probléma. most nem tudom a bizti kiosztást, de azt hiszem a CAN-nel is van külön biztije. de át kell nézni az összeset a kesztyűtartóban nyitható le. ha van rossz cserélni, akár szabad szemmel megvilágítva felülről is lehet látni a rosszat. de a motortérben is meg kellene nézni, a fékfolyadék tartály mellett. ott is van pár bizti azt hiszem. de azt a két relét érdemes kivenni és megütögetni, kocogtatni egy asztalhoz. a DME-set és az Ignition-osat.


BMW Scanner 1.4.0 kábellel néztem! Biztiket már néztem és cseréltem az összeset amikor ez a probléma megjelent, can-nel hol van külön biztije és merre van az a can? motortérben is cseréltem a azt az 5db biztit , de a relét nem vettem ki.
Elnézést a sok kérdésért de legalább valaki segít , és nem kell elvinnem szervizbe ahol már 3szor jártam semmit nem találtak de elég rendesen lehúztak a semmiért


CAN az egy kommunikációs csatorna. de rémlik mintha annak is lenen biztije, hogy ha valahol gríz lenne, akkor ne üssön ki több eszközt. de holnap megnézem, ha nem felejtem el. lehet nincs.
annak a kábelnek más is látnia kellene. a baj, hogy nincs normális CAN kommunikáció, én arra következtetek. még a 2 relét nézd meg.


Rendben majd ha nem felejted el akkor írd le kérlek Mások is azt mondták hogy ennek a kábelnek mást is kellett volna látnia de sajnos csak ABS és DME amivel kommunikál ,Lehetséges hogy nincs CAN kommunikáció , CAN az nem a biztisiték tábla felett van? Ez lehetséges valamilyen kábel szakadás vagy kontakt hiba miatt?
Holnap megnézzem a 2 relét
Nagyon köszönöm az eddigi segitséget

hahfg Elküldve: 2020-07-10 22:56 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?


azt csak géppel lehet. néha előfordul, hogy kinullázza magát és alaphelyzetbe áll, főleg feszültség probléma esetén.
lehet át kellene nézni a testvezetékeket, mindenhol jó-e a kontakt.


Hány helyen lehetnek testvezetékek? Ülés alatt , motortér és azon kivül?
És az mitől lehet hogy csak DME és ABS-el kommunikál? ABS-ben egyébként Can bus hibát jelzett de azt engedte törölni.
Nyomok fel egy képet DME-ben ezt jelzi


nem tudom milyen kábellel nézed. de lehet nem lát bele mindenbe. viszont úgy tűnik a CAN kommunikációval van probléma. most nem tudom a bizti kiosztást, de azt hiszem a CAN-nel is van külön biztije. de át kell nézni az összeset a kesztyűtartóban nyitható le. ha van rossz cserélni, akár szabad szemmel megvilágítva felülről is lehet látni a rosszat. de a motortérben is meg kellene nézni, a fékfolyadék tartály mellett. ott is van pár bizti azt hiszem. de azt a két relét érdemes kivenni és megütögetni, kocogtatni egy asztalhoz. a DME-set és az Ignition-osat.


BMW Scanner 1.4.0 kábellel néztem! Biztiket már néztem és cseréltem az összeset amikor ez a probléma megjelent, can-nel hol van külön biztije és merre van az a can? motortérben is cseréltem a azt az 5db biztit , de a relét nem vettem ki.
Elnézést a sok kérdésért de legalább valaki segít , és nem kell elvinnem szervizbe ahol már 3szor jártam semmit nem találtak de elég rendesen lehúztak a semmiért

hahfg Elküldve: 2020-07-10 22:03 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?


azt csak géppel lehet. néha előfordul, hogy kinullázza magát és alaphelyzetbe áll, főleg feszültség probléma esetén.
lehet át kellene nézni a testvezetékeket, mindenhol jó-e a kontakt.


Hány helyen lehetnek testvezetékek? Ülés alatt , motortér és azon kivül?
És az mitől lehet hogy csak DME és ABS-el kommunikál? ABS-ben egyébként Can bus hibát jelzett de azt engedte törölni.
Nyomok fel egy képet DME-ben ezt jelzi

hahfg Elküldve: 2020-07-10 21:27 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?

hahfg Elküldve: 2020-07-10 19:24 Mi lehet a baj?

ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi

hahfg Elküldve: 2020-07-02 07:12 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hahfg írta:
rokko99 írta:
hahfg írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: Sziasztok!

Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)

Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?


neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.


Körcsati nincs a motortérben Igazából nem hinném hogy kábel vagy program hiba mert 3 szervizben jártam ahol próbálták de nem reagált semmire , tegnap vettem egy INPA kábelt és azzal sem reagál semmire Szóval nem tudom mi lehet a gondja sajnos


BMW scannerel sikerült annyit elérnem hogy DME és ABS kommunikált de miközben keress bedobta hogy nem tud csatlakozni az EWS-hez és IKE-hoz , hibának meg Singnal can IKE, műszerfalon nincs visszajelzés (csak kézifék és ülésfoglaltság jelző) azért kellett gépre dugni..
Valaki esetleg tudna segíteni ebben hogy merre keressem a hibát?


Próbáld meg az olvasó kábeled fejében(amit a kocsiba dugsz) összeforrasztani a 7-8 lábat. Szét kell hozzá szedni a fejet. 2005 előtti BMW-knél csak úgy működnek, mert két külön rendszere van.


Most bontottam szét és össze van forrasztva bent a 7-8 láb gyárilag


Körcsatit néztem de nincs sehol Évjárat 2002/9 hó , Motor M43b19 , 1.9cc3 118LE



hahfg Elküldve: 2020-07-02 06:42 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

rokko99 írta:
hahfg írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: Sziasztok!

Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)

Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?


neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.


Körcsati nincs a motortérben Igazából nem hinném hogy kábel vagy program hiba mert 3 szervizben jártam ahol próbálták de nem reagált semmire , tegnap vettem egy INPA kábelt és azzal sem reagál semmire Szóval nem tudom mi lehet a gondja sajnos


BMW scannerel sikerült annyit elérnem hogy DME és ABS kommunikált de miközben keress bedobta hogy nem tud csatlakozni az EWS-hez és IKE-hoz , hibának meg Singnal can IKE, műszerfalon nincs visszajelzés (csak kézifék és ülésfoglaltság jelző) azért kellett gépre dugni..
Valaki esetleg tudna segíteni ebben hogy merre keressem a hibát?


Próbáld meg az olvasó kábeled fejében(amit a kocsiba dugsz) összeforrasztani a 7-8 lábat. Szét kell hozzá szedni a fejet. 2005 előtti BMW-knél csak úgy működnek, mert két külön rendszere van.


Most bontottam szét és össze van forrasztva bent a 7-8 láb gyárilag

hahfg Elküldve: 2020-07-01 22:12 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: Sziasztok!

Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)

Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?


neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.


Körcsati nincs a motortérben Igazából nem hinném hogy kábel vagy program hiba mert 3 szervizben jártam ahol próbálták de nem reagált semmire , tegnap vettem egy INPA kábelt és azzal sem reagál semmire Szóval nem tudom mi lehet a gondja sajnos


BMW scannerel sikerült annyit elérnem hogy DME és ABS kommunikált de miközben keress bedobta hogy nem tud csatlakozni az EWS-hez és IKE-hoz , hibának meg Singnal can IKE, műszerfalon nincs visszajelzés (csak kézifék és ülésfoglaltság jelző) azért kellett gépre dugni..
Valaki esetleg tudna segíteni ebben hogy merre keressem a hibát?
« előző12következő »