haka fórum hozzászólásai

haka Elküldve: 2013-08-25 17:44 riasztó?

aeroengine89 írta: Sziasztok érdekelne hogy lehet hülye kérdés de honnan tudom hogy van e riasztom? azt olvastam itt a forumon hogy amelyik e46-os bmw-be van ablak fel illetve lehuzó modul amit ugye a kulcsal müködtetek bezárás után és kinyitás elött + villognak az indexek is kinyitáskor kettöt bezáráskor eggyet azokba az autokba van gyári risztó!!! Rugdostam ütögettem az autót de semmi. csináltam már olyat is hogy bezárás elött kinyitottam a motorháztetöt és bezártam az autót de arra sem reagál mondjuk a motortér érzékelöt sem találom sehol! ötlet?


Amikor én vettem a kocsit, két külön alkalommal is megkérdeztem, hogy tuti van-e benne riasztó, szólaltassuk már meg. Azt mondták van, van, de ezek már ilyenek nem adnak ki hangot.

Aztán kiderült, hogy jól átvert, úgyhogy rakatni kellett bele Persze, amikor ezzel felhívtam, hogy nem lett-e volna egyszerűbb azt mondani, hogy nincs benne, akkor azt mondta, ő a gyári immobiliserre gondolt
Még jó hogy canbus-osat lehet bele rakni, így kvázi olyan mint a gyári (tudom, hogy a gyári elég jó, és funkcionalitásban nem pont ugyanaz) és nem kell hozzá külön nyomkodó, működik a saját kulcsával.

Na de a lényeg, hogy amikor be van zárva az autó, akkor a csomagtartónyitó gomb 2 vagy 3 secig történő nyomva tartása beindítja a szirénát. Ha nem indul be, csak kinyílik a csomagtartó akkor nincs benne riasztó.

haka Elküldve: 2013-08-24 14:38 E46 magyar kézikönyv

feco7939 írta: Sziasztok!
Most vásároltunk egy BMW E46 318 D gépkocsit és szükségünk lenne hozzá magyar nyelvű kezelési útmutatóra.
A letöltéseknél meg is találtam, de valami hiba lehet, mert csak üres oldalak jelennek meg..........tudna nekem valaki segíteni, vagy küldeni egyet.

Előre is köszi!


Próbáld meg jobb klikk -> link mentése másként.. -el, úgy jónak kellene lennie.

haka Elküldve: 2013-08-23 20:23 Biztonsági öv visszahúzása

szotakdavid írta:
norbeee írta:
haka írta: A biztonsági övek nem olyan flottul mennek már vissza, mint új korukban.
Lehet ezzel tenni valamit? Valamit besprayzni, vagy nem tudom.

Köszi^^


Valahol azt olvastam hogy azért lassan megy vissza mert a kosztól zsírtól összetapad. Azt javasolta valaki hogy ki kell húzni és meleg szappanos vízzel átmosni. Nekem is lassú most fogom megcsinálni.



Ultra Dermes víz


Szuper, köszi akkor nekiesek én is valamelyik nap

haka Elküldve: 2013-08-23 10:32 Biztonsági öv visszahúzása

A biztonsági övek nem olyan flottul mennek már vissza, mint új korukban.
Lehet ezzel tenni valamit? Valamit besprayzni, vagy nem tudom.

Köszi^^

haka Elküldve: 2013-08-23 10:24 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
anubisz írta:
Egyetértek. Sokan meg le se merik írni a hibákat, és menyit költöttek a kocsira, mert akkor verébnek nézik, hogy milyen szart vett.
Tény. az itthon vásárolt 10 év körüli E46 ok, már10 ből 8 pénztemető. Futóművek szarrá fosva, ahol a motor bírja dizelbe biztos nem mernék 10 évest venni.
Nagyon kímélni kell már őket, ha gyilkolod vége. Én olyan számlaköteget tudnák mutatni, lefosnád magad, vagy 4 millióért. Motorral szinte semmi M54 de minden más, főleg futómű az déva vára. Ma megcsinálod ,holnap a másik rész kotyog, kopog esik szét.
Persze aki 10 ezret megy évente az nem fog sírni, annál bírja évekig. Egyszer fel volt marva az út, nem volt kitáblázva, 120 al rárongyoltam, 750 ezret hagytam a szervizbe. Németbe jó, ott álom utak vannak. Magyarba már jobb ha utcai terepjárót vesz az ember.
Kocsit már csak magánszemélytől veszek, kereskedőtől soha. Mind faszopó.
Láttam már mikor életet akartak a kocsiba lehelni, mert délután jön a vevő.
A tulajjal elmegyek olyan szerelőhöz akihez akarok,és átnézetem, amit akarok.
Bár én nem sírhatok, engem sosem hagyott állva a kocsi, pedig már van benne vagy 400 amiből 150 et én raktam bele. A futómű az zabálta a pénzt. Ennyi kilométerrel csodát ne várjunk. Persze itt mindenkinek csak 150 van a kocsijába, 10, 12 évesen.


Látod itt volt a norbee, aki haverja megvette azt a kabrinyót, oszt közben elment a víz, meg füstölt, meg stb. az a pofátlanság, hogy úgy árulják ezeket az autókat, hogy 500 métert nem lehet menni velük. hogy van így pofája bárkinek is? oké így is ocsó volt, de akkor is keveset alkudtak belőle. megmondták mi a hibája, hogy kb 60ezerbe lesz. na várjuk meg a végét én azt mondom. le merem fogadni még pár százezer rá lesz költve. nincs ezzel baj, mert akkor is árban lesz. nekem az a bajom az ilyenekkel, hogy bőszen hallgatnak a kereskedők mindenről, illetve a plussz pénz, az idő, a stressz, amit átél az ember közben, amíg minden jó lesz.


Ettől én is ki vagyok. Ha egyszer nem vernének át, legközelebb visszamennék... Egyébként lehet nem ártana egy hasonló oldal a kereskedőkről, mint a szervizekről. Hátha érne valamit, és valaki adna arra, hogy itt jó színben tűnik fel.

haka Elküldve: 2013-08-22 21:27 Bugok

hil írta:
haka írta: Sziasztok,

Ide is beírom, hátha valaki eljuttatja az illetékeshez
Már kezd nagyon bosszantó lenni, hogy chrome böngésző alatt a keresőbe alig lehet belefókuszálni, mert rálóg a google plus.
Akárhányszor keresni szeretnék, mindig csuklásra késztetem a fejlesztő rokonát

Pls kukkantsatok rá, nem egész 5 perces munka és nem bosszankodunk naponta

Köszi!

Szia!
Valószínűleg, Nálad be van kapcsolva a "nézet" fülnél a böngésződben a nagyítás és ez okozza a jelzett hibát. Most próbáltam ki (Firefox), ha bekapcsolom, akkor az nekem is bele lóg, de kikapcsolás után már nem.
hil



Lol valóban. Már hányszor jártam így pedig... igazán felesleges letárolnia... thx

haka Elküldve: 2013-08-22 18:05 Megvegyem? Vegyek ilyet?

jlaci74 írta:
haka írta:
jlaci74 írta:
Zsanett írta:
Pocses írta:
Zsanett írta:
Pocses írta:
Zsanett írta:
Pocses írta:
Zsanett írta: Sziasztok!
Kinéztünk a férjemmel egy 525d Touring automata váltós bmw-t.
2004/11-i,de még a 1200kW/163LE-s.Olaszból lett behozva,elvileg 159.000km-rel.
Fontos hogy megbizható legyen,és ne kelljen rá sokat költeni,márcsak az 1 éves Kisfiunk miatt is.
Kérnék tapasztalatokat.Sokan inkább lebeszélnének róla.
Köszi a segítséget


Hát a megadott km az tuti, hogy nem valós. Érdekes a KW amit írtál teljesítménynek az inkább 120 kW.



Igen azt elírtam bocsi A km nekünk is gyanús volt kicsit,de reménykedtünk :/ Maga az autó viszont szerinted megbízható?


Ebben sajnos nem tudok nyilatkozni, mivel "benyás" párti vagyok. De vannak dízelesek többen is akik segíteni fognak itt a fórumon...

Nagyon köszönöm



Hát igazából nincs is mit, de azért nagyon szívesen.




Ha fontos a " ne kelljen rá sokat költeni " , akkor felejtős az összes diesel e60/61.
Jó, persze kivétel mindig van - rokon , ismerős, orvos, jól szervizelt autója ... , de általában a kereskedésekben nem ezek állnak. Egy lassan 10 éves D BMW -ben reálisan MINIMUM 250 000 km van, innentől egy időzített bomba, ( ugye nem kell felsorolni a problémás részeit ) én azt szoktam javasolni hogy 5 kiló maradjon a zsebben vásárlás után.
Bocs ha őszinte voltam...




Csak annyi tennék hozzá, hogy szerintem az autó típusából elég nehéz meghatározni a megtett kilómétert, szóval a 10 éves bmw-ben nem kell feltétlen 250k km-nek lennie.
Mi pl az egyik autóba évi 5000-et a másikba meg évi 13-15000-et rakunk szóval, akkor is ha éppen változik a kocsi típusa


Majdnem így van, de ...
Egy újonnan 15M-ba kerülő dieselt nem 5000/év km-re vesznek. A mai ilyen kategóriás autókra inkább jellemző a 30-50 000 km/év legalábbis az első pár évben, de ebből már lehet számolgatni... Kivétel mindig van persze, de a nagyon megkímélt , kevés km-es autók gyorsan elkelnek ismeretségi körbe, és jellemzően a piaci ár felett .
Mondom, kivétel van, de nem jellemző...

Én továbbra is tartom, hogy a " ne kelljen rá sokat költeni " az nem diesel e61 lesz...
Pláne ha nincs típusismeret, tapasztalat, és ismerősi körben a márkát ismerő megbízható szerelő ...


Valószínűleg sokan gondolják így, ahogy te is. Nálam pl irreleváns ez az összefüggés az autó ára és az éves megtett kilométer között lehet én tartozok a kisebbségbe.
De az biztos, hogy én is most vettem egy E46-ot és már 300-nál járok, ha beleszámolok, mindent ami a következő hetekben még javításra, meg bele kerül és még nincs vége

haka Elküldve: 2013-08-22 16:26 Bugok

Sziasztok,

Ide is beírom, hátha valaki eljuttatja az illetékeshez
Már kezd nagyon bosszantó lenni, hogy chrome böngésző alatt a keresőbe alig lehet belefókuszálni, mert rálóg a google plus.
Akárhányszor keresni szeretnék, mindig csuklásra késztetem a fejlesztő rokonát

Pls kukkantsatok rá, nem egész 5 perces munka és nem bosszankodunk naponta

Köszi!

haka Elküldve: 2013-08-22 16:02 Megvegyem? Vegyek ilyet?

jlaci74 írta:
Zsanett írta:
Pocses írta:
Zsanett írta:
Pocses írta:
Zsanett írta:
Pocses írta:
Zsanett írta: Sziasztok!
Kinéztünk a férjemmel egy 525d Touring automata váltós bmw-t.
2004/11-i,de még a 1200kW/163LE-s.Olaszból lett behozva,elvileg 159.000km-rel.
Fontos hogy megbizható legyen,és ne kelljen rá sokat költeni,márcsak az 1 éves Kisfiunk miatt is.
Kérnék tapasztalatokat.Sokan inkább lebeszélnének róla.
Köszi a segítséget


Hát a megadott km az tuti, hogy nem valós. Érdekes a KW amit írtál teljesítménynek az inkább 120 kW.



Igen azt elírtam bocsi A km nekünk is gyanús volt kicsit,de reménykedtünk :/ Maga az autó viszont szerinted megbízható?


Ebben sajnos nem tudok nyilatkozni, mivel "benyás" párti vagyok. De vannak dízelesek többen is akik segíteni fognak itt a fórumon...

Nagyon köszönöm



Hát igazából nincs is mit, de azért nagyon szívesen.




Ha fontos a " ne kelljen rá sokat költeni " , akkor felejtős az összes diesel e60/61.
Jó, persze kivétel mindig van - rokon , ismerős, orvos, jól szervizelt autója ... , de általában a kereskedésekben nem ezek állnak. Egy lassan 10 éves D BMW -ben reálisan MINIMUM 250 000 km van, innentől egy időzített bomba, ( ugye nem kell felsorolni a problémás részeit ) én azt szoktam javasolni hogy 5 kiló maradjon a zsebben vásárlás után.
Bocs ha őszinte voltam...




Csak annyi tennék hozzá, hogy szerintem az autó típusából elég nehéz meghatározni a megtett kilómétert, szóval a 10 éves bmw-ben nem kell feltétlen 250k km-nek lennie.
Mi pl az egyik autóba évi 5000-et a másikba meg évi 13-15000-et rakunk szóval, akkor is ha éppen változik a kocsi típusa

haka Elküldve: 2013-08-21 21:09 Szívócsonk-pillangószelep

szotakdavid írta:
Alesi írta:
haka írta:

Haha de hülye vagyok Nem linkeltem be a lényeget
Szóval erről szólt a kérdés, hgoy ezzel van-e tapasztalat: http://www.i6automotive.co.uk/swirl-flaps/


Ezek dugok, nem szelepek

Amugy van tapasztalat, nekem pl ilyen van, hibatlan


4db 5X15-s csavar is megteszi menetrögzitővel és örül az ember,miért nem keresel valakit itt fórumon aki megcsinálja ezt Neked??!!


Még nem akarom, remélem még nem kell még 150k körül gondoltam ránézni, csak a mai cikkből kiindulva olvastam utána, és mivel úgy látom el fog jönni az idő, akkor majd normálisan szeretném megcsináltatni

Egyébként a ledugózás miért nem ront a szelepes állapoton? Igazából ez zavar a dugózásban, hogy csak nem véletlen vannak ott azok a szelepek.

haka Elküldve: 2013-08-21 16:52 Szívócsonk-pillangószelep

kempelen írta:
dbtibi írta:
haka írta:
dbtibi írta:
haka írta: Olvasgatom, hogy a pillangó szelepekkel problémák adódhatnak, de nem tetszik a szedjük ki megoldás.
Azt is olvastam, hogy nem gyártanak gyárit belőle hála isten

Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a termékkel? Alkalmas lehet cserére?
Illetve, ha jónak tekintjük a kapható szelepet, akkor azért inkább a csere a megoldás a kiszereléssel szemben nem?


szia,
az enyém benzines, de olvasgatva a dízeles kollegák tapasztalatait és hozzászólásait csak a kivétel és ledugózás jöhet szóba.
MA írtak róla - újra - a Totalcar-on



Jaja, én is olvastam, meg utána itt ezt a topicot is átolvastam, legalább is az utsó pár oldalt
Nekem az jött le, hogy azért ajánlják a dugózást, meg a kiszedést, mert nincs alkatrész, illetve volt olyan hozzászólás is, hogy valakinek meghülyült tőle a gép, és vissza kellett tenni, amitől ismét jó lett minden.

Ezért gondoltam, hogy a csere azért csak jobb lehet, mint a megszüntetése.


Én csak az eddig olvasott dolgokat foglaltam össze, de van itt nálam sokkal okosabb és fanatikusabb - és persze dízeles is - aki majd elmondja melyik miért lenne jobb neked


Uraim!

Hogyne lenne alkatrész:

11617800577

120 000,- +ÁFA





Haha de hülye vagyok Nem linkeltem be a lényeget
Szóval erről szólt a kérdés, hgoy ezzel van-e tapasztalat: http://www.i6automotive.co.uk/swirl-flaps/

haka Elküldve: 2013-08-21 15:54 Szívócsonk-pillangószelep

dbtibi írta:
haka írta: Olvasgatom, hogy a pillangó szelepekkel problémák adódhatnak, de nem tetszik a szedjük ki megoldás.
Azt is olvastam, hogy nem gyártanak gyárit belőle hála isten

Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a termékkel? Alkalmas lehet cserére?
Illetve, ha jónak tekintjük a kapható szelepet, akkor azért inkább a csere a megoldás a kiszereléssel szemben nem?


szia,
az enyém benzines, de olvasgatva a dízeles kollegák tapasztalatait és hozzászólásait csak a kivétel és ledugózás jöhet szóba.
MA írtak róla - újra - a Totalcar-on



Jaja, én is olvastam, meg utána itt ezt a topicot is átolvastam, legalább is az utsó pár oldalt
Nekem az jött le, hogy azért ajánlják a dugózást, meg a kiszedést, mert nincs alkatrész, illetve volt olyan hozzászólás is, hogy valakinek meghülyült tőle a gép, és vissza kellett tenni, amitől ismét jó lett minden.

Ezért gondoltam, hogy a csere azért csak jobb lehet, mint a megszüntetése.

haka Elküldve: 2013-08-21 15:37 Szívócsonk-pillangószelep

Olvasgatom, hogy a pillangó szelepekkel problémák adódhatnak, de nem tetszik a szedjük ki megoldás.
Azt is olvastam, hogy nem gyártanak gyárit belőle hála isten

Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a termékkel? Alkalmas lehet cserére?
Illetve, ha jónak tekintjük a kapható szelepet, akkor azért inkább a csere a megoldás a kiszereléssel szemben nem?

haka Elküldve: 2013-08-20 21:17 riasztó?

Riasztót minden képen akartam, hogy legyen hangja, amíg kiszedik a fejegységet
És ha már tudja az immot is az csak jó, akkor kulccsal sem tudják vinni.
Meg gondolom így azért nehezebb elvinni kulcs nélkül is riasztóval.

haka Elküldve: 2013-08-20 16:00 riasztó?

Van valakinek DS500 riasztó beszerelve?
Én nem rég szereltettem be, majd itthon elolvastam a 2 oldalas (A6) nyomtatott papírját.. ennyi kaptam hozzá
Na és ezután látom, hogy csomó funkciót tud, immobiliser, rablásgátló, passzív bezárás stb. stb.

Felhívtam az embert, ő annyit mondott, hogy nem minden autóval megy minden funkció és pl ez a riasztó sosem fog tudni ajtókat bezárni magától, tehát a rearming funkció nem fog menni. Ez egy can busos riasztó 2003-as E46 compactba rakattam.

Na mondom ezt nem is hiszem el Felkerestem a gyártót, kértem tőle szoftvert, megtaláltam a riasztót és rákötöttem a laptopot.
Na láss csodát ha bekapcsolom a rearmingot, akkor az működik, pedig esküdözött az ember, hogy ezt fizikailag nem tudja a DS500 csak extra modullal...

Viszont az immobiliser funkció nem megy, hiába kapcsolom be, és a gyújtás bekapcsolása után 8 másodperccel automatikus bezárás funkció sem.

Amikor eljöttem kérdeztem az embert, hogy akkor most mennyire biztonságos a rendszer, azt mondta, már csak egy külön immo kéne azért, hogy a kulcs birtokában se tudják elvinni a gépezetet.
Erre föl ugye látom, hogy van ilyen funkció a riasztóban, csak elfelejtette megemlíteni, meg bekapcsolni. Amikor rákérdeztem erre konkrétan, azt mondta, hogy hmm erről még nem hallott.. Ott van a 10 opció között egyértelműen a progiban...

Na a kérdésem az, hogy azt tippelem az ember direkt nem kötött be valamit, hogy az immo ne működjön, hogy kelljen venni másikat.. Viszont akkor hiába van bent a riasztó, mert nem vágja el az indítás útját riasztás során (ez lenne a fő cél, nem a szirénázás . A szervízgombos bekapcsolható normális immo funcióról nem is beszélve.

Valaki nem járt hasonló módon véletlenül?
Gondoltam, hátha valaki tudja, melyik kábelt kell bekötni, hogy menjen az immo, stb.

http://www.caesaralarm.hu/rias...hobos.html ez a riasztó az.

Köszi!
Ja és az indexek sem villannak fel.