haka Elküldve: 2013-12-18 23:44 Mi lehet a baj?
batigol09 írta:YELLOW írta:batigol09 írta:batigol09 írta:haka írta:batigol09 írta: Sziasztok!
A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi
Csáó,
Nekem is így indult
Aztán már csak a betolás segített.
Ma derült ki végre, hogy két porlasztónak annyi. Annyira szarok, hogy nem is újítják fel őket...
Plusz a kispumpa is kezd behallni a hangja alapján. A nagynyomású hála isten jó, azt is bemérték.
A fura, hogy alapjárat tök jó volt, és a diag is tökéletesnek írta a csúcsokat....
Viszont teleírta üzemanyag nyomás problémával a hibatárolót, szóval lehetett sejteni, hogy ott gáz van, csak nem értettük (ma sem) miért indult akkor be bikázásra (amikor még beindult arra )
Szóval szerintem rakjátok diagra az sokat fog segíteni.
köszi, fura is lenne 3 eve nem cseréltem csúcsot épp ideje ....
Voltam diagon, hibamentes a verda!!! javasolták, h töltsek bele vmi üzemanyagpucoló adalékot...
isten ments, hogy valami adalékot tegyél bele. inkább tankolj prémium üzemanyagot.
oké, de megmondom őszintén hogy a franc se tudja h valóban van benne jobb minőségű anyag... vagy csak lehúzás a literenként 40 ft...
Az omw extrában nincsen kén, ettől jobb, mint a többi, a kén szedi szét a porlasztót is. Nincs más opció jelenleg tankolásra sajna