haka fórum hozzászólásai

haka Elküldve: 2013-12-18 23:44 Mi lehet a baj?

batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta:
batigol09 írta:
haka írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


Csáó,

Nekem is így indult
Aztán már csak a betolás segített.
Ma derült ki végre, hogy két porlasztónak annyi. Annyira szarok, hogy nem is újítják fel őket...
Plusz a kispumpa is kezd behallni a hangja alapján. A nagynyomású hála isten jó, azt is bemérték.
A fura, hogy alapjárat tök jó volt, és a diag is tökéletesnek írta a csúcsokat....
Viszont teleírta üzemanyag nyomás problémával a hibatárolót, szóval lehetett sejteni, hogy ott gáz van, csak nem értettük (ma sem) miért indult akkor be bikázásra (amikor még beindult arra )

Szóval szerintem rakjátok diagra az sokat fog segíteni.


köszi, fura is lenne 3 eve nem cseréltem csúcsot épp ideje ....


Voltam diagon, hibamentes a verda!!! javasolták, h töltsek bele vmi üzemanyagpucoló adalékot...


isten ments, hogy valami adalékot tegyél bele. inkább tankolj prémium üzemanyagot.


oké, de megmondom őszintén hogy a franc se tudja h valóban van benne jobb minőségű anyag... vagy csak lehúzás a literenként 40 ft...


Az omw extrában nincsen kén, ettől jobb, mint a többi, a kén szedi szét a porlasztót is. Nincs más opció jelenleg tankolásra sajna

haka Elküldve: 2013-12-17 23:08 Mi lehet a baj?

batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


Csáó,

Nekem is így indult
Aztán már csak a betolás segített.
Ma derült ki végre, hogy két porlasztónak annyi. Annyira szarok, hogy nem is újítják fel őket...
Plusz a kispumpa is kezd behallni a hangja alapján. A nagynyomású hála isten jó, azt is bemérték.
A fura, hogy alapjárat tök jó volt, és a diag is tökéletesnek írta a csúcsokat....
Viszont teleírta üzemanyag nyomás problémával a hibatárolót, szóval lehetett sejteni, hogy ott gáz van, csak nem értettük (ma sem) miért indult akkor be bikázásra (amikor még beindult arra )

Szóval szerintem rakjátok diagra az sokat fog segíteni.

haka Elküldve: 2013-12-17 22:57 lámpa

gdavid írta:
gdavid írta: Sziasztok!
Érdeklődnék hogy közületek vaklaki vásárolt már ilyen "facelift optik" hátsó lámpát a Bimmer-ről?? (http://bimmer.hu/index.php?do=...prodid=385) Véleményt szeretnék kérni tőle.


Megjött a lámpa, beszerelést megoldom, de az átkötésre tud valaki valamit ajánlani, hogy ne a nagy lámpa világítson alul meg fölül, hanem az alsó sor + a 2 csomagtartó lámpa?


Akitől vetted, ő tud benne segíteni szerintem
Nekem ő szerelte be a gyári fényszóró mosót. Elektromos dolgokkal lehet keresni nyugodtan, meg alapvetően elég segítőkész srác, kérdezd meg.

haka Elküldve: 2013-12-16 17:56 riasztó?

Medvedisznoman írta:
nickname írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Elég fura kérdés lesz, de honnan tudhatom, hogy van-e riasztó az autómban? A CD lejátszó mellett villog egy kis piros LED, de az nem biztos, hogy az. E46 318ci 2003-as.


már visszább jó párszor le lett írva:

ha van ilyen dobozod fent a tetőn középen, akkor van gyári: bár nem tudom, hogy a coupe olyan-e mint a cabrio, hogy nem a tetőn van.



Néhány oldalt visszalapoztam, de nem láttam, ezért írtam inkább. Nekem nincs ilyenem, akkor esélyes, hogy nincs riasztó. Még megpróbálom feltörni egy csavarhúzóval, az a biztos.


Cabrionál hol van?


közben eszemnbe jutott, hogy amikor láttam coupe tetőkárpitot eladót, akkro azon is volt dobozka.
cabrio-ban a középboxban van valami, pontosan nem tudom, de ilyen koppanás érzékelő vagy mi, mert haver kérdezte, hogy nyitott tetőnél bedobott valami cuccot, oszt elkezdett rinyálni.


Na, akkor biztos nincs. Akkor rakatok bele. Majd visszaolvasok, biztos volt már szó erről is, hogy hl, meg milyet érdemes...
Köszi a segítséget


Rejtett kapcsoló és pont.



Az is megfordult a fejemben, meg a TATU is, csak nem sok fém cucc van a beltérben amire rá lehet kötni. Egy válózár mindenesetre biztos.


Csao, en egy olyat rakattam be, amiben vam immo is gombbal. Le is irtam anno szal megtalalod, most hirtelen nem tudom a pontos tipust, de beszereztem a software-t is, szoval akar magadnak is tudod allitgatni.

haka Elküldve: 2013-12-13 11:37 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

katonaza írta: Találtam egy meglepően informatív alkalmazást Androidra, mely segítségével az elterjedt, filléres, Bluetooth kapcsolaton kommunikáló, ELM327 chippel szerelt interfész is részletes adatokat képes kinyerni BMW-nkből:

BMWhat.

Létezik ingyenes próbaverziója: BMWhat Lite, mellyel ingyenesen és jogszerűen ki lehet próbálni.

Kezelői felületben, látványvilágban ugyan messze elmaradt a műfaj alapalkalmazásától, a Torque-tól, de engem bőven kárpótol az elérhető adatok köre.
Jó néhányat még értelmezni sem tudok.

Androidos okostelefonra, tabletre jelenleg nem tudok részletesebb adatokat megjelenítő appot.

Komoly diagra, beavatkozásra persze ott a kábel + INPA.



Köszi! Visszakapom a kocsit ki is próbálom.

haka Elküldve: 2013-12-12 18:08 Mi lehet a baj?

haka írta:
compact írta:
haka írta: Sziasztok,

Na most van időm leírni meddig jutottam az aksiból induló mizériával, hátha lesznek még ötletek.
Alap történet, reggel nem indul a kocsi, akkor se ha feltöltöm az aksit. +2 ben sem, pl ma. Tekeri az önindítót, de nem indul. Ha rákötök egy kissebb autót bikázás céljából, és azt beindítom, akkor elindul.
Ezután egész nap elindul, úgy, hogy 8-9 órát áll napközben, majd reggel megint nem ami kb 12-14 óra állást jelent.
Egyszer ki bírtuk olvasni (nemsok időm van, és a szerelő is el van úszva, ezért egyszer).
Akkor volt egy csomó üzemanyagnyomás hiba beírva. De akkor abban a pillanatban indult a kocsi és nem jött akkor hiba.
Az üzemnyagonyomásnál nem lehet tudni mi a rossz, alapból kispumpa vezérlő lehetne. De zet még nem volt idő kikisérletezni.
Viszont mivel bikára egyből indul, ezért azt mondják az nem ezekből fakad, mert ezekre nincs kihatással a bikázás.
80AH 640A akkumulátor van benne, ami új és töltés után sem indul vele elsőre.

Esetleg valakinek van tippje?

köszi


Üdv!
Már vártam, hogy mikor írsz hogy megoldódott-e a problémád és hogy mi volt végül, de sajnos látom, hogy nem sikerült!
Akkor ezek szerint sajna közelebb állunk az általam tippelt problémásabb dologhoz a CR nyomás felépülés gondhoz.
Bikázásra azért indulhat könnyebben, mint a régebbi autó amikor tolásra húzásra pöccre amúgy egyáltalán nem indul mivel úgy gyorsabban meg tudja forgatni a motort!
Két akksinak nagyobb ereje van, mint egynek, így lehet, hogy csak egy kicsivel forgatja gyorsabban a motort, de ez pont elég, hogy elérje a megfelelő CR nyomást a motor beindításához!/ha nincs meg egy X kpa érték akkor nem is engedi a motort beindulni, még ha fülre akár indulhatna is. BMW esetében az értéket nem tudom./
Szerintem vagy a közös nyomócső szabályzó szelepe rossz, vagy olyan nagy a befecskendezők résvesztesége, hogy indítózás közben elengedi a nyomást, így nem tud felépülni.
Esetleg a nagynyomású szivattyú szelepe.
Mielőtt elkezdenél mindenfélét cserélgetni én addig nem lépnék a dologban, amíg ezeket nem ellenőriztetném!
Ezeket sajna kapkodva nem lehet, mert ha már egyszer beindult utánna lehet, hogy sokat kell várni mire visszahül arra az állapotra amikor megint jelentkezik a gond!
A legjobb egy normális dízel műhely vagy egy BMW szerelő aki ismeri a típust és gyengepontjait, a legjobb ha a hibafeltárást úgy tudja végezni, hogy cserélgeti az alkatrészeket és csak azt veteti meg veled ami valóban kell, nem pedig egy egész sor cuccot amiben lehet, hogy a hibás csak az utolsó tétel volt de te már felújítottad a fél motort.
A visszafolyó mennyiséget megfelelő eszközökkel kiszerelés nélkül és üzem közben lehet ellenőrizni és teljesen hiteles képet ad az állapotukról!





Köszi, hogy foglalkoztok vele. Figyelem, csak lassan reagálok
Szóval valami tuti az üzemanyaggal lesz főként, hogy a pont olyan a jelenség, mint amikor elfelejtem kiiktatni az immobilisert és úgy indítózok. Egy az egybe ugyanolyan, volt már, hogy kikapcsoltam az is, hátha ott van valami.

Ez a visszaengedi a nyomást ez elég jól illeszthető a problémára. Lehet ebben lesz valami, ahogy írjátok is.
Ezen elv szerint két nap után még nehezebb lesz beindítani a kocsit. Ez holnap kiderül.

Mondjuk a bikázást még mindig nem értem, hacsak nem akkor nagyobb teljesítménnyel megy a pumpa és áttolja/szívja úgy, hogy ezt normál teljesítményen nem csinálja meg.

Amúgy amikor nem indul, akkor úgy tűnik, mintha üresen menne a pumpa. Jobban búg, olyan elektromos hangja van.

Szerda este lerakom a szerelőnél, aztán meglátjuk, mert igazából ő még nem tudta úgy megnézni, hogy nem indul, mert nem tudtam eddig letenni.


Na gondoltam referálok a fejleményekről.
Ma szétkapták a kocsit, és minden alkatrészt kicseréltek ami beleszól az üzemanyag nyomásba. A probléma egyáltalán nem változott... Alapnyomás van, viszont nyomásért sír a gép és nem indul be.
Most kikapták a porlasztókat és el lett küldve bevizsgálásra. Mondjuk ennek jobban örültem volna karácsony után
Az utolsó napokban már csak betolással indult, tegnap már melegen sem...

haka Elküldve: 2013-12-11 21:25 Társalgó

Sziasztok,

Elérhető itt a fórumon az oldal üzemeltetője? Ha igen valaki küldje már át pls. a nevet, köszi!

haka Elküldve: 2013-12-09 18:55 Mi lehet a baj?

jons írta:
haka írta:
Mi a baj a Ricsivel? Nekem eddig csupa meglepetes az eddigi szerelokhoz kepest. Nem huz le, ert hozza, nem hagyja ugy ha hianyzik egy csavar stb.. En csak ajanlani tudom!


Fogalmazzunk úgy, hogy neked épp szerencséd volt vele.
Nem akarok a fórumon hitelrontásba kezdeni úgyhogy én itt abba is hagynám a téma boncolgatását.


Ertem, azert meglepodtem rajta, mert te is normalis embernek tunsz, es fura hogy mas velemenyen vagy, de hat ilyen az elet

haka Elküldve: 2013-12-09 18:48 Heeelp...!

Sziasztok,

Hol kene, hogy legyen a vonoszem a compactban? Sedanosat lattam, de azt tippelwm itt mashol van.

haka Elküldve: 2013-12-09 18:46 Mi lehet a baj?

jons írta:
ricsi2117 írta: Sziasztok! Tud valaki egy jó motor szakit? Az a baj, hogy tiszta fehér trutyi az olajnívó pálca. Szerintem hengerfejgyanúa N42-es moci



Ajánlott szervizek között nézzél szét... Hantos-hoz ne vidd a többit meg látod, hogy milyenek az értékelésekből. Muha Atit javaslom lőrincen. Vagy Szotakdavid kollegat. Attól függ melyik van hozzád közelebb.




Mi a baj a Ricsivel? Nekem eddig csupa meglepetes az eddigi szerelokhoz kepest. Nem huz le, ert hozza, nem hagyja ugy ha hianyzik egy csavar stb.. En csak ajanlani tudom!

haka Elküldve: 2013-12-09 10:15 Mi lehet a baj?

pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy külföldről hoztam az autót de azóta ég a légzsák lámpám ,hogy lehet ezt el tüntetni?????????????,,, Meg azt nem tudom hogy az autómban van e külső hőmérséklet jelző, mert nem mutatja . Előre is köszi a válaszokat


Elég sokszor cak meg kell nyomkodni a csatlakozásokat.
Nekem az övfeszítő írta ki eddig mindig és nyomkodással helyrejött. Szervízben telefonos egyeztetés után, látatlanban mondtak már rá 50-et, mert cserélni kell az érzékelőt, aztán a normális szererlő ránézett computerre, lenyúlt megnyomta ahol kell azt kész

haka Elküldve: 2013-12-07 16:20 Mi lehet a baj?

compact írta:
haka írta: Sziasztok,

Na most van időm leírni meddig jutottam az aksiból induló mizériával, hátha lesznek még ötletek.
Alap történet, reggel nem indul a kocsi, akkor se ha feltöltöm az aksit. +2 ben sem, pl ma. Tekeri az önindítót, de nem indul. Ha rákötök egy kissebb autót bikázás céljából, és azt beindítom, akkor elindul.
Ezután egész nap elindul, úgy, hogy 8-9 órát áll napközben, majd reggel megint nem ami kb 12-14 óra állást jelent.
Egyszer ki bírtuk olvasni (nemsok időm van, és a szerelő is el van úszva, ezért egyszer).
Akkor volt egy csomó üzemanyagnyomás hiba beírva. De akkor abban a pillanatban indult a kocsi és nem jött akkor hiba.
Az üzemnyagonyomásnál nem lehet tudni mi a rossz, alapból kispumpa vezérlő lehetne. De zet még nem volt idő kikisérletezni.
Viszont mivel bikára egyből indul, ezért azt mondják az nem ezekből fakad, mert ezekre nincs kihatással a bikázás.
80AH 640A akkumulátor van benne, ami új és töltés után sem indul vele elsőre.

Esetleg valakinek van tippje?

köszi


Üdv!
Már vártam, hogy mikor írsz hogy megoldódott-e a problémád és hogy mi volt végül, de sajnos látom, hogy nem sikerült!
Akkor ezek szerint sajna közelebb állunk az általam tippelt problémásabb dologhoz a CR nyomás felépülés gondhoz.
Bikázásra azért indulhat könnyebben, mint a régebbi autó amikor tolásra húzásra pöccre amúgy egyáltalán nem indul mivel úgy gyorsabban meg tudja forgatni a motort!
Két akksinak nagyobb ereje van, mint egynek, így lehet, hogy csak egy kicsivel forgatja gyorsabban a motort, de ez pont elég, hogy elérje a megfelelő CR nyomást a motor beindításához!/ha nincs meg egy X kpa érték akkor nem is engedi a motort beindulni, még ha fülre akár indulhatna is. BMW esetében az értéket nem tudom./
Szerintem vagy a közös nyomócső szabályzó szelepe rossz, vagy olyan nagy a befecskendezők résvesztesége, hogy indítózás közben elengedi a nyomást, így nem tud felépülni.
Esetleg a nagynyomású szivattyú szelepe.
Mielőtt elkezdenél mindenfélét cserélgetni én addig nem lépnék a dologban, amíg ezeket nem ellenőriztetném!
Ezeket sajna kapkodva nem lehet, mert ha már egyszer beindult utánna lehet, hogy sokat kell várni mire visszahül arra az állapotra amikor megint jelentkezik a gond!
A legjobb egy normális dízel műhely vagy egy BMW szerelő aki ismeri a típust és gyengepontjait, a legjobb ha a hibafeltárást úgy tudja végezni, hogy cserélgeti az alkatrészeket és csak azt veteti meg veled ami valóban kell, nem pedig egy egész sor cuccot amiben lehet, hogy a hibás csak az utolsó tétel volt de te már felújítottad a fél motort.
A visszafolyó mennyiséget megfelelő eszközökkel kiszerelés nélkül és üzem közben lehet ellenőrizni és teljesen hiteles képet ad az állapotukról!





Köszi, hogy foglalkoztok vele. Figyelem, csak lassan reagálok
Szóval valami tuti az üzemanyaggal lesz főként, hogy a pont olyan a jelenség, mint amikor elfelejtem kiiktatni az immobilisert és úgy indítózok. Egy az egybe ugyanolyan, volt már, hogy kikapcsoltam az is, hátha ott van valami.

Ez a visszaengedi a nyomást ez elég jól illeszthető a problémára. Lehet ebben lesz valami, ahogy írjátok is.
Ezen elv szerint két nap után még nehezebb lesz beindítani a kocsit. Ez holnap kiderül.

Mondjuk a bikázást még mindig nem értem, hacsak nem akkor nagyobb teljesítménnyel megy a pumpa és áttolja/szívja úgy, hogy ezt normál teljesítményen nem csinálja meg.

Amúgy amikor nem indul, akkor úgy tűnik, mintha üresen menne a pumpa. Jobban búg, olyan elektromos hangja van.

Szerda este lerakom a szerelőnél, aztán meglátjuk, mert igazából ő még nem tudta úgy megnézni, hogy nem indul, mert nem tudtam eddig letenni.

haka Elküldve: 2013-12-06 09:26 Mi lehet a baj?

SP_323i írta:
haka írta: Sziasztok,

Na most van időm leírni meddig jutottam az aksiból induló mizériával, hátha lesznek még ötletek.
Alap történet, reggel nem indul a kocsi, akkor se ha feltöltöm az aksit. +2 ben sem, pl ma. Tekeri az önindítót, de nem indul. Ha rákötök egy kissebb autót bikázás céljából, és azt beindítom, akkor elindul.
Ezután egész nap elindul, úgy, hogy 8-9 órát áll napközben, majd reggel megint nem ami kb 12-14 óra állást jelent.
Egyszer ki bírtuk olvasni (nemsok időm van, és a szerelő is el van úszva, ezért egyszer).
Akkor volt egy csomó üzemanyagnyomás hiba beírva. De akkor abban a pillanatban indult a kocsi és nem jött akkor hiba.
Az üzemnyagonyomásnál nem lehet tudni mi a rossz, alapból kispumpa vezérlő lehetne. De zet még nem volt idő kikisérletezni.
Viszont mivel bikára egyből indul, ezért azt mondják az nem ezekből fakad, mert ezekre nincs kihatással a bikázás.
80AH 640A akkumulátor van benne, ami új és töltés után sem indul vele elsőre.

Esetleg valakinek van tippje?

köszi


Hali!

Biztos, hogy nem ejti el a CR a nyomást? Lehet a nyomásszabályzó szaraxik, de akár még vmelyik porlasztócsúcs is elengedheti. Nekem hasonló jelenséget okozott egy ilyen hiba. A végén már be se indult reggel. Addig meg szép lassan egyre nehezebben pöccent be reggel. Napközben semmi jele nem volt. Szépen indult minden esetben ...
Az aksicsere volt nálam is az első, mert persze, hogy a hideg beálltával kezdődik az ilyen nyavalyáskodás.


Hát lehet. Kicsit mintha a pumpa erőlködne, amíg nem indul, de ezt nem biztos, hogy jól meg tudom ítélni. Hibának bent volt elég sok CR nyomás hiba.
A CR hibára a Ricsi azt mondja nagy valószínűséggel vezérlő vagy pumpa. Csak miért oldódik meg a bikától?
Mert hogy attól nem kéne neki. És ha vezérlő vagy pumpa, akkor miért csak reggel jön elő..
A gyertyákra nem ír hibát, ráadásul kettő új benne, nyáron raktuk bele, mert akkor írta a hibát rájuk.

haka Elküldve: 2013-12-06 07:58 Mi lehet a baj?

viktor írta:
haka írta: Sziasztok,

Na most van időm leírni meddig jutottam az aksiból induló mizériával, hátha lesznek még ötletek.
Alap történet, reggel nem indul a kocsi, akkor se ha feltöltöm az aksit. +2 ben sem, pl ma. Tekeri az önindítót, de nem indul. Ha rákötök egy kissebb autót bikázás céljából, és azt beindítom, akkor elindul.
Ezután egész nap elindul, úgy, hogy 8-9 órát áll napközben, majd reggel megint nem ami kb 12-14 óra állást jelent.
Egyszer ki bírtuk olvasni (nemsok időm van, és a szerelő is el van úszva, ezért egyszer).
Akkor volt egy csomó üzemanyagnyomás hiba beírva. De akkor abban a pillanatban indult a kocsi és nem jött akkor hiba.
Az üzemnyagonyomásnál nem lehet tudni mi a rossz, alapból kispumpa vezérlő lehetne. De zet még nem volt idő kikisérletezni.
Viszont mivel bikára egyből indul, ezért azt mondják az nem ezekből fakad, mert ezekre nincs kihatással a bikázás.
80AH 640A akkumulátor van benne, ami új és töltés után sem indul vele elsőre.

Esetleg valakinek van tippje?

köszi


Szerintem izzítógyertya



Azt mondják, azt kiírná a diag, és nem ír rá hibát.
Azt átlökné a bika?

Amúgy egy 1.4-es benzinessel bikázom, nem egy atomerőművel.
Amit még észrevettem, hogy tegnap este meg ma, mintha már 2-vel többet tekerne az önindító a szokásosnál, amikor már indítja.

Üzemanyagszűrőre is gondolok. Bár azon se segít a bika
Meg most reggel az jutott eszembe, hogy lehet-e rossz az önindító, ha normális ebességgel pörög

haka Elküldve: 2013-12-06 07:38 Mi lehet a baj?

Sziasztok,

Na most van időm leírni meddig jutottam az aksiból induló mizériával, hátha lesznek még ötletek.
Alap történet, reggel nem indul a kocsi, akkor se ha feltöltöm az aksit. +2 ben sem, pl ma. Tekeri az önindítót, de nem indul. Ha rákötök egy kissebb autót bikázás céljából, és azt beindítom, akkor elindul.
Ezután egész nap elindul, úgy, hogy 8-9 órát áll napközben, majd reggel megint nem ami kb 12-14 óra állást jelent.
Egyszer ki bírtuk olvasni (nemsok időm van, és a szerelő is el van úszva, ezért egyszer).
Akkor volt egy csomó üzemanyagnyomás hiba beírva. De akkor abban a pillanatban indult a kocsi és nem jött akkor hiba.
Az üzemnyagonyomásnál nem lehet tudni mi a rossz, alapból kispumpa vezérlő lehetne. De zet még nem volt idő kikisérletezni.
Viszont mivel bikára egyből indul, ezért azt mondják az nem ezekből fakad, mert ezekre nincs kihatással a bikázás.
80AH 640A akkumulátor van benne, ami új és töltés után sem indul vele elsőre.

Esetleg valakinek van tippje?

köszi