hancurozo írta:
nickname írta:
jencispy írta:
Ahogy ti látjátok, kint sem valami rózsás a helyzet.
de legalább van választék, mert itthon semmi.
Kinti vásárlással az a bajom, h nem tudom elvinni márkaszervizbe átnézetni.
Meg h nem tudok németül... Fel sem tudom hívni a hirdetőket.
Ilyet szeretnék, ilyen áron...
Szerintem ez nincs annyira kirobbanoan jó árba.
Ha jól látom 2010-es és 169e km van benne. A szervizkönyve alapján 30e km-es szervizeket csináltak. Akkor miért hiszi el mindenki, hogy az ő 10 évesen behozott autója csak 130e-t futott? Miért háborodnak fel emberek azon, hogy a lendkerék és a turbó "200e km"-nél tönkremegy?
És miért nem kell az újként vásárolt autón 400e km-nél sem lendkereket, adagolót, nagynyomású szivattyút cserélni?
Szerintem ennek az autónak a belsejéből kiindulva, sokan elgondolkodhatnak, hogy a ő "keveset" futott autója vajon mennyit mehetett mielőtt az országba érkezett.
Az enyém is egy 130k-s 10 éves
De egyébként ugye, elég nagy botorság lenne, azt feltételezni, hogy mindenki ugyanannyit megy egy évben, vagy mert diesel akkor garantált, hogy sokat mennek vele. Erre akár már én is lehetek ellenpélda.
Illetve ugye a szervizkönyv sem garancia, ha hozol egyet üreset, bármikor telepecsételtetem, pedig én nem is ezzel foglalkozom.
És végül, tök mindegy is a megtett kilométer, mert csak is az állapota számít, hiszem a kilométerből is az állapotát szeretnénk felmérni (persze tévesen, hiszen a karbantartás ugye nem derül ki belőle, stb.).
És a legfontosabb, hogy mennyire szeretsz bele a külsőbe, ami spec egy bmw-nél elég veszélyes, főként, hogy ezt az autót azért kedvtelésből vásároljuk, nem szükségből ugye