hali0 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

hali0 Elküldve: 2017-07-31 17:50 Jeladó

Üdv!
Valóban az olajszint érzékelőd a rossz (nekem is,amióta megvan).
Így ha lemegy a szint,nem fogja jelezni. De legalább van pálca.

Hali01.
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!

A motor indítása után pár másodperccel kiyullad sárgán az olajszint lámpám. kb 5-10mp és elalszik, leállíátsnál nem világít, mint mikor alacsony a szint és menet közben sem villan ki. Egyébként nívó max alatt van picivel a szintem állandóan nézem. Mi lehet az oka?


Láttam már ilyet 330CI-n azt mondta a tulaja régóta így van őt nem érdekli. Engem viszont zavar kicsit.

Én az olajszint érzékelőre tippelek, esetleg az érzékelő hpmérő részére, mivel tudtommal ezt is figyeli, ez magyarázná miért alszik ki pár másodperccel később, hisz melegszik az olaj. Az olajszivattyút azért zárnám ki, mert akkor gondolom pirosan világít a kanna és nem alszik el...
De várom az ötleteiteket.


jaja a szenzor szokott rosszalkodni, főként olajcsere után kezdi el.
ha cseréled, akkor csak Hella. drágább, de legalább nem megy tönkre pár hét alatt.
én speciel nem cserélném, mert nem eszi a motor az olajat, és elég sűrűn amúgy is ellenőrzöm.


Szerencsére mindenbúl gyárit rakok vissza, amiből csak tehetem.
Akkor nem cserélem le, gondolom ha szint alá menne az olaj akkor így is jelezné menet közben, de ne menjen amugy meg... plusz nézegetem is.
Köszi!


nem biztos, hogy jelzi, ha valóban kevés!


Ajaj akkor inkább kicserélem olajcserénél,mert volt már olajfolyásom sajna. Szűrőház tönítésbél. Köszi,hogy szóltál,akkor figyelem addig a nívót.


hali0 Elküldve: 2015-08-09 01:29 Szelepszár szimering

YELLOW írta:
hali0 írta: Sziasztok!

Ma egy icipicit felbosszantott az autom.

De előbb egy kis történelem.
Anno 94-ben vettem egy 82-es E28 520i-t 230000km-el. Két helyen folyt belöle az olaj,az orrán és a száján (tocsában). Kicseréltem amit kellett és utána olajcserétől olajcseréig elment utántöltés nélkül. Majd vettem egy 86-os 2107-es ladát 210000km-el.aminek kinyomtam a szemét 5 éven át és nem tudtam olajfogyasztásra birni.Utánna örököltem egy másik 91-es 2107-est 42000km-el,ami zabálta az olajat.Kicseréltem a szelepszár szimeringeket és minden gondom megszünt.
Most van egy E46 M54 motorral 238000km-el,ami hosszabb motorfékezés után küld nem kis füstjelet.No problem gondoltam.Ez csak szelepszár szimering.
Megvettem hozzá a megfelelö célszerszámokat,alkatrészt (vanoshoz is) és nekiálltam.Hozzáteszem,igy utolag,h hengerfely leszerelés nélkül meg lehet csinálni. De csak nagyon türelmesek (mint én),vagy mazohisták áljanak neki.
Minden alkatrész amit kiszedtem,totál szar volt.A szimeringek kemények voltak,a gumigyürük törtek. Igy örültem,h nem hiába szedtem szét.
Az auto tegnap este összeállt.Minden ok.
Ma elmentünk autozni vele a családdal.Minden jo,jol megy,no füst.Majd ereszkedünk lefelé P.szentlászlorol Visegrád felé,végig 4. 5. motorfékkel tobb km-en keresztül a 36 fokban.
a végén mondom most jön az igazság pillanata.Nyomtam egy kicsi gázt és szépen beteritettem szép kék füstel a mogottem jovo audit.
Ezek után csak annyit tudok mondani,h nagyon szeretem a béemwét,de a németek menjenek a jo k anyj..ba. Mert valljuk be! A dizájnban ott vannak,de a tartosságot hirböl sem ismerik.


Hali01




túl sok sör fogyott
a M54 motor ilyen. én cseppet sem csodálkozom. de leginkább csak a 2.2-esek.
az a bibi, hogy hosszú motorfék mellett a gyűrű mentén bemegy az olaj, és nem ég el, majd gázadásnál történik ez meg, ezért ereget kéket.


Értem én.Vagy mégsem? Te érted,h én mit nem értek?

Sörrel télleg jol éllok. Mert az jár!


hali0 Elküldve: 2015-08-08 18:32 Szelepszár szimering

Sziasztok!

Ma egy icipicit felbosszantott az autom.

De előbb egy kis történelem.
Anno 94-ben vettem egy 82-es E28 520i-t 230000km-el. Két helyen folyt belöle az olaj,az orrán és a száján (tocsában). Kicseréltem amit kellett és utána olajcserétől olajcseréig elment utántöltés nélkül. Majd vettem egy 86-os 2107-es ladát 210000km-el.aminek kinyomtam a szemét 5 éven át és nem tudtam olajfogyasztásra birni.Utánna örököltem egy másik 91-es 2107-est 42000km-el,ami zabálta az olajat.Kicseréltem a szelepszár szimeringeket és minden gondom megszünt.
Most van egy E46 M54 motorral 238000km-el,ami hosszabb motorfékezés után küld nem kis füstjelet.No problem gondoltam.Ez csak szelepszár szimering.
Megvettem hozzá a megfelelö célszerszámokat,alkatrészt (vanoshoz is) és nekiálltam.Hozzáteszem,igy utolag,h hengerfely leszerelés nélkül meg lehet csinálni. De csak nagyon türelmesek (mint én),vagy mazohisták áljanak neki.
Minden alkatrész amit kiszedtem,totál szar volt.A szimeringek kemények voltak,a gumigyürük törtek. Igy örültem,h nem hiába szedtem szét.
Az auto tegnap este összeállt.Minden ok.
Ma elmentünk autozni vele a családdal.Minden jo,jol megy,no füst.Majd ereszkedünk lefelé P.szentlászlorol Visegrád felé,végig 4. 5. motorfékkel tobb km-en keresztül a 36 fokban.
a végén mondom most jön az igazság pillanata.Nyomtam egy kicsi gázt és szépen beteritettem szép kék füstel a mogottem jovo audit.
Ezek után csak annyit tudok mondani,h nagyon szeretem a béemwét,de a németek menjenek a jo k anyj..ba. Mert valljuk be! A dizájnban ott vannak,de a tartosságot hirböl sem ismerik.


Hali01


















hali0 Elküldve: 2014-12-05 10:54 Túlmelegedés

Közben megtaláltam a választ a kérdésemre.
Tovább engedtem a hőfokot és 106/107 foknál bekapcsol és 104-nél leáll a venti.
Az ügyfélnek miért forrt fel nemtom.De lehet,h közrejátszott a totál szar aksi,amit kicseréltem.
Mert 1 éve állt egy kereskedésben.

hali0 írta: Sziasztok!

Kicsi segítség kellene!

Van itt a laptopom alatt egy E90 335xi ami állóhelyben felforr (ügyfél szerint).
Termosztát kinyit.Nem kapcsol be a ventillátor.Legalább is én 101 fokig engedtem melegedni és nem indult el.Laptoppal tudom aktiválni és felpörög ahogy kell.Klimára is beindul.
A kérdésem az lenne,h hány fokon kell beindulnia a ventinek és ha nem megy akkor merre keressem a hibát?

segítséget előre is köszönöm!

hali01


hali0 Elküldve: 2014-12-05 10:30 Túlmelegedés

Sziasztok!

Kicsi segítség kellene!

Van itt a laptopom alatt egy E90 335xi ami állóhelyben felforr (ügyfél szerint).
Termosztát kinyit.Nem kapcsol be a ventillátor.Legalább is én 101 fokig engedtem melegedni és nem indult el.Laptoppal tudom aktiválni és felpörög ahogy kell.Klimára is beindul.
A kérdésem az lenne,h hány fokon kell beindulnia a ventinek és ha nem megy akkor merre keressem a hibát?

segítséget előre is köszönöm!

hali01

hali0 Elküldve: 2014-02-10 14:28 Vizhőmérséklet jeladó

Tano írta:
hali0 írta: Sziasztok!

Kicsi segítséget szeretnék kérni.
Hol a fenébe találom a motor vízhőméreséklet jeladót az autómban?

Köszönettel Hali01


A WDS-ben keress rá a B6236 kifejezésre alul, és akkor a motortípusodnak megfelelően képen meglátod hogy hol keresd a jeladót.


Köszi szépen!

Megtaláltam.Ott van ahol sejtettem . Jó cumi lesz kibogarászni.

üdv. hali01

hali0 Elküldve: 2014-02-10 10:25 Vizhőmérséklet jeladó

Sziasztok!

Kicsi segítséget szeretnék kérni.
Hol a fenébe találom a motor vízhőméreséklet jeladót az autómban?

Köszönettel Hali01

hali0 Elküldve: 2013-01-21 21:42 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!
Korábban már próbáltam érdeklődni,de most kicsit megváltozott a helyzet. A régi kör csati már nem érdekel(oldja meg a főnököm ).
Viszont szeretnék beszerezni az én autómhoz egy olyan szoftvert és kábelt,ami nem csak olvassa,de szükség esetén írja is a vezérlő egységeket.Gondolok itt a komfort elektronikára.Mi történjen,ha ezt nyomom,vagy azt.Vagy egy másik tipusét rátanítani az adott járműre.
Tudtok-e ebben segíteni? És ha igen.Akkor kivel,mikor,hol,mennyi?



hali0 Elküldve: 2013-01-20 23:17 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

szotakdavid írta:
hali0 írta: Sziasztok!

E34 530i-t ki lehet olvasni? és ha igen akkor mivel?

hali01


Szia

igen az e34-hez kell ADS interface.



Köszi!
Közben utánaolvastam kicsit. Ha jól értem akkor az ADS a régi nagy kerek diag csati.
Ma pedig már OBD-t használunk.
Mi kell nekem ahhoz,h tudjam olvasni mindkettőt? De ne csak a motorvezérlőt,hanem az összes dobozt ami az autóban van.És tudjam állítgatni programozni ha kell (pl. GN modul).

hali0 Elküldve: 2013-01-18 15:12 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

E34 530i-t ki lehet olvasni? és ha igen akkor mivel?

hali01

hali0 Elküldve: 2013-01-16 21:01 kettõstömegü lendkerék

e90318d írta:
valter320d írta:
e90318d írta:
anubisz írta:
e90318d írta:
anubisz írta: sok lehetőséged nincs, így csak lottó. Úgy is le kell szedni a váltót, mert így járni vele, hát csak még jobban gyilkolod, majd szétszakad még benne valami,főleg így a hidegbe.
Majd csak akkor derül ki, hogy mi van még ott.
Ha rám hallgatsz egyből váltósnál csináltatod, olcsóbb is mint a márkaszerviz, és ha bontani kell a váltót magát, akkor helybe van minden, nem kell külön váltóshoz vinni.

pengő legyen bőven, legolcsóbb variáció is vastag lesz, leszerelés,felszerelés anyag, stb..

azt azért nem tudom mi köze a lendkeréknek ahhoz, hogy nem tudod tolatóba rakni, meg különböző variációk, főleg a meleg, hideg is közrejátszik. Tudtommal rezgéscsillapító szerepe van ( ha nem majd kijavítanak )
arról nem is beszélve, hogy meg se nyikkan, az pedig nem jellemző rá, ha már darabokra van hullva.
Szerintem a váltó mechanikába, vagy magába a váltóba lesz a gond.


Én is ilyesmire gondolok, de
-ha jár a motor, és tolom a váltót -kupplung kinyomva- akkor megmozdítja az autót, tehát ez inkább kupplungra utal
-ha jár a motor, és tolom a váltót, -kupplung kinyomva- majd leállítom a motort azonnal beugrik a a fokozatba


az lesz ott valami gubanc, előbb megnézik ott a mozgó dolgokat,leállítva tudsz sebességet váltani simán minden fokozatba? nem járó motornál. Nem hinném, hogy a váltó belsőrészbe van valami,bár sose tudni,szerintem a kup.tárcsa, kinyomó cucc, csapágy, és a váltókar rendszerbe csúszott valami hiba, de az se kis meló szétkapni csontra.
Ha meg nem látnak hibát, na akkor van a gond, ha összerakják és nem jó, megint szét és jöhet a váltó, vagy ha nem rakják össze és megbontatod a váltót annak meg semmi baja,és potyára belepiszkálnak. Ez 2 összeszerelés, 2 szét szerelés, ha elsőre nem lesz jó, mert össze kell rakni, hogy ki lehessen próbálni.

"leállítva tudsz sebességet váltani simán minden fokozatba? nem járó motornál."
Igen, úgy simán megy mindenhogy.

Sziasztok

A kuplunggal lesz bajod,remegés nincs elinduláskor?
Az enyém sem veszi mindig inditáskor az 1 csak ha elöször másik sebességben ráengedem
kettőstömegüd meg ha szar akkor tudok segíteni.
Adok tel számot újjítanak is fel és kuplungot is csinálnak visszaállítják meg minden!
1 év garanciával!

Szia, nincs baj, nem remeg induláskor, és melegen kb 20-ból egyszer akad, illetve nehezebb egyesbe rakni, sőt hidegen sincs probléma, csak legelöszőr, utána már megy, igaz kicsit akad, de az nem igazán zavarja a váltást.




Ilyen hibát okozhat a főtengely végcsapágy.Sokan elfelejtik számba venni kuplung hiba keresésnél.Szorul és hiába nyomod ki a kuplungot,ami látszólag jónak tűnik. Viszi a nyelestengelyt magával és nem áll meg a tárcsa.

hali0 Elküldve: 2013-01-15 23:37 Gyári riasztó (FAQ)

anubisz írta:
hali0 írta:
anubisz írta: Akkor az a megoldás, szerezned kell egy GM modult, próba képpen, vagy venni egyet bontottat, van egy valag a neten, újra tanítani a kulcsokat, és kipróbálni, megy e minden.
15 körül már kapni. Mert ezek szerint az kulázot be, ha esetleg nem valami kivételes kontakt hiba a vezetékbe. Azt gondolom úgy is ellenőrzöd.
Ja a kesztyűtartóba van, bent hátul a picsába, mindjárt keresek egy videót hozzá.
Nem találok, úgy tudom a kesztyűtartóba van, valahol a biztossitték tábla mögött, vagy alatta . kesztyűtartót le kel venni lehet, és a takaró burkolatot.
itt egy link, így kel kiszedni van kép is.
http://www.bmwgm5.com/GM5_Removal.htm
Aksit kösd le előtte,azt írja.
Itt van egy pár infó róla
és a kép.

http://www.bmwgm5.com/GM5_FAQ.htm








Köszikösziköszi!!!!!!

Megvan! Kiszedtem ma reggel a hóban és szét van égve a nyák,baloldalt a kondinál.
Visszagondolva szagot is éreztem mikor tönkrement. És a párom is mondta,h vmi büdös.
Most megyek melózni és szerzek egy ilyen vacakot.


Szerencse, hogy látható volt a hibája, nem kellett töprengeni tovább.


Elkészült a szekér!
Működik minden ahogy kell és ahogy nekem teccik.
Találtam egy kollégát a környéken aki ezzel foglalatoskodik és volt neki egy ilye doboza.
Mint utóbb kiderült a telefonomban is megvolt a száma
Nem kombié volt a doboz,de átprogramozta az enyémre és tökéletesen teszi a dolgát.
Egyet felejtettünk el kipróbálni,h elindulás után bezárja-e az ajtókat.
Nem zárja.Ennek viszont örülök.Mert ha pánik van akkor a gyereket gyorsabban kitudom tépni a kocsiból.Nem kell a zárral szarakodni.

Köszi még egyszer a segítséget!!!

hali01

hali0 Elküldve: 2013-01-14 08:01 Gyári riasztó (FAQ)

anubisz írta: Akkor az a megoldás, szerezned kell egy GM modult, próba képpen, vagy venni egyet bontottat, van egy valag a neten, újra tanítani a kulcsokat, és kipróbálni, megy e minden.
15 körül már kapni. Mert ezek szerint az kulázot be, ha esetleg nem valami kivételes kontakt hiba a vezetékbe. Azt gondolom úgy is ellenőrzöd.
Ja a kesztyűtartóba van, bent hátul a picsába, mindjárt keresek egy videót hozzá.
Nem találok, úgy tudom a kesztyűtartóba van, valahol a biztossitték tábla mögött, vagy alatta . kesztyűtartót le kel venni lehet, és a takaró burkolatot.
itt egy link, így kel kiszedni van kép is.
http://www.bmwgm5.com/GM5_Removal.htm
Aksit kösd le előtte,azt írja.
Itt van egy pár infó róla
és a kép.

http://www.bmwgm5.com/GM5_FAQ.htm








Köszikösziköszi!!!!!!

Megvan! Kiszedtem ma reggel a hóban és szét van égve a nyák,baloldalt a kondinál.
Visszagondolva szagot is éreztem mikor tönkrement. És a párom is mondta,h vmi büdös.
Most megyek melózni és szerzek egy ilyen vacakot.

hali0 Elküldve: 2013-01-13 21:51 Gyári riasztó (FAQ)

hali0 írta:
anubisz írta:
hali0 írta:
anubisz írta:
hali0 írta: Sziasztok!

Kicsi segítséget szeretnék kérni.
Ma hazaérve megnyomtam a központi zár gombját a középkonzolon és a(gyári)riasztó elkezdett visítani.
Azóa nem működik a riasztó,központi zár,belső világítás az ablakok és a csomagtér ajtó.
A szirénázást abbahagyta nagysokára. De egyik kulcsra sem reagál a riasztó. A motor viszont indul.Szerelő vagyok de feleslegesen én sem szeretek melózni.Örülnék ha tudna segíteni vki,h merre is induljak a hibakeresésben.

hali01.


fasza gondolom a biztiket bengézted,hogy mind ép, nem e valami zárlat okozta, én megpróbálnám újra tantitani a kulcsokat, aztán szerintem a GM modul maradt, mikor így megbolondul az komfort rendszer, az többnyire GM gyanús, persze van kivétel.


A kesztyűtartóban lévő biztiket megnéztem próbalámpával,mind jók. Garázsom nincs. A mühelyben ahol dolgozom,nem akarom bevinni. Bár egy kiolvaásra lehet,h bemegyek vele.
Mi az a "GM" ?


Az vezérli a komfort funkciókat, ajtónyitást, stb.. elég komplex rendszer,pontosan nem tudom, de talán az ablak, és a riasztóval is kapcsolatba van.
itt az 1 es.
http://bmwfans.info/parts/cata...d_modules/

http://parts.bmwofalexandria.c...3_zoom.jpg


Köszi!
Ez már lehet egy kiinduló pont. Hétfőn kiolvasom a műhelyben,és meglátjuk,h mire jutok.
Még jó,h a motor megy és már nem visít.


Ma este kiderült,h az első ablaktörlő/mosó sem megy.
A kapcsolási rajz szerint van egy Multifunkciós kontrol modul,ahova minden befut ami nekem nem működik.Azt kellene megtalálnom,h hol van. Ebben tudtok segíteni?
A profilomba megpróbálom feltölteni a rajzot.
Így viszont már nem is biztos,h a riasztóval van gondom és lehet,h rossz topikban érdeklődöm.

hali0 Elküldve: 2013-01-13 01:14 Gyári riasztó (FAQ)

anubisz írta:
hali0 írta:
anubisz írta:
hali0 írta: Sziasztok!

Kicsi segítséget szeretnék kérni.
Ma hazaérve megnyomtam a központi zár gombját a középkonzolon és a(gyári)riasztó elkezdett visítani.
Azóa nem működik a riasztó,központi zár,belső világítás az ablakok és a csomagtér ajtó.
A szirénázást abbahagyta nagysokára. De egyik kulcsra sem reagál a riasztó. A motor viszont indul.Szerelő vagyok de feleslegesen én sem szeretek melózni.Örülnék ha tudna segíteni vki,h merre is induljak a hibakeresésben.

hali01.


fasza gondolom a biztiket bengézted,hogy mind ép, nem e valami zárlat okozta, én megpróbálnám újra tantitani a kulcsokat, aztán szerintem a GM modul maradt, mikor így megbolondul az komfort rendszer, az többnyire GM gyanús, persze van kivétel.


A kesztyűtartóban lévő biztiket megnéztem próbalámpával,mind jók. Garázsom nincs. A mühelyben ahol dolgozom,nem akarom bevinni. Bár egy kiolvaásra lehet,h bemegyek vele.
Mi az a "GM" ?


Az vezérli a komfort funkciókat, ajtónyitást, stb.. elég komplex rendszer,pontosan nem tudom, de talán az ablak, és a riasztóval is kapcsolatba van.
itt az 1 es.
http://bmwfans.info/parts/cata...d_modules/

http://parts.bmwofalexandria.c...3_zoom.jpg


Köszi!
Ez már lehet egy kiinduló pont. Hétfőn kiolvasom a műhelyben,és meglátjuk,h mire jutok.
Még jó,h a motor megy és már nem visít.
« előző12következő »