halihoooo fórum hozzászólásai

halihoooo Elküldve: 2018-02-03 15:14 Hibakód

Sziasztok!

BMW E46 325i Touring.

Hibakódok:

E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve

Ez azt jelenti,hogy az 1-es és 2-es hengerhez tartozó injektor kuka vagy lehet más is?
Illetve a másik kérdésem,hogy melyik az 1-es henger? Amelyik a hűtőnél van vagy amelyik az utastérnél?
Savazást köszönöm nem kérek,ezek a hozzáértők számára biztosan egyértelmű dolgok,de én sajnos nem vagyok szakértő.
Köszönöm előre is az érdemleges válaszokat.
További szép napot nektek.

halihoooo Elküldve: 2017-05-27 11:29 Touring Hátsó ablak nyitás

Laza írta:
Csabika136 írta:
Sziasztok!

E46 320D tourungom van. A hátsó ablak nyomógombbal akkor nyílik mikor épp olyan kedve van. Távirányítóval semmi problémája nincs. Már ez is idegesít, de mégjobban az, hogy ellenben menet közben kinyílik ha megszállja az ihlet. Otthon vagyok, takarítgatom a kocsit és kinyílik. Akkor is ha senki semmit nem csinál a kocsival, csak az udvaron áll. Az agyam eldobom tőle. Mozgattam az átvezető gumiknál a vezetékeket is. de semmi olyan változást nem lehet vele elérni, hogy mondjuk megmozgatom, akkor többet nem működik, vagy kinyit rá, vagy mit tudom én. Szerintem nem ott lesz a probléma. Kérdésem a következő lenne: Nincs valami buzi modul ami esetleg szarakodhat? Meg szeretném csinálni, mert ez így nagyon nem jó. Kellene tudni, hogy megjavul-e a kocsi vagy egyszer majd menet közben kigyullad nekem?

Köszönöm szépen!


Sencom kábelköteg csere, ez oldja meg. Jó móka...





Ha megoldódik a problémád légyszi számolj be róla.Nekem ugyanilyen problémám van E46 325i-nél.

halihoooo Elküldve: 2016-11-04 18:28 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jamborj írta:
halihoooo írta: Sziasztok!

E46 325i touring-ról lenne szó.
A kérdésem az lenne,hogy p1342 illetve p1350 hibakódok esetén mit kell cserélni?
Idáig eljutottam:
P1342 Gyújtáskihagyás alatt kezdő cilinder 1
P1350 Gyújtáskihagyás alatt kezdő cilinder 5

Tehát az tiszta,hogy az egyes és az ötös hengernél gyújtás probléma van,csak azt nem tudom mi a teendő.Elég a gyertyákat cserélni (mind a 6-ot cserélném) vagy valami komolyabb dolog van a háttérben.Nem tudom,hogy van-e összefüggés (valószínűleg igen) hidegen füstöl az autó.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv. Zoli


Mielőtt bármit cserélsz, érdemes felcserélni a gyertyákat...ha ugyanez a hiba, akkor tovább lehet menni, trafó cserebere, ha nincs változás, tovább kell keresni...de legyél túl ezeken először.


Köszi a választ.Már megrendeltem az új gyertyákat azokat mindenképp kicserélem úgy döntöttem.Ha továbbra is írja a hibát akkor elkezdem felcserélni a trafókat.(ez igazán jó ötlet köszi) Egyébként semmit nem vettem észre az autón csak kíváncsiságból gépre dugtam és ott írja ezt a két hibát.Meg persze füstöl most jobban megfigyeltem és meleg motorral is füstöl.Erre esetleg ötlet?
Még egy amatőr kérdés csak nagyon halkan és nem ér a hülyét kiröhögni!
Melyik az egyes henger ami legbelül van a szélvédő előtt vagy amelyik legkívül a hűtő ventilátornál?

halihoooo Elküldve: 2016-11-02 21:41 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

E46 325i touring-ról lenne szó.
A kérdésem az lenne,hogy p1342 illetve p1350 hibakódok esetén mit kell cserélni?
Idáig eljutottam:
P1342 Gyújtáskihagyás alatt kezdő cilinder 1
P1350 Gyújtáskihagyás alatt kezdő cilinder 5

Tehát az tiszta,hogy az egyes és az ötös hengernél gyújtás probléma van,csak azt nem tudom mi a teendő.Elég a gyertyákat cserélni (mind a 6-ot cserélném) vagy valami komolyabb dolog van a háttérben.Nem tudom,hogy van-e összefüggés (valószínűleg igen) hidegen füstöl az autó.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv. Zoli

halihoooo Elküldve: 2014-12-09 15:15 kormánymû

jlaci74 írta:
anubisz írta:
halihoooo írta: Sziasztok!

Az lenne a problémám,hogy ha egyenetlen az útfelulet,kisebb hibák vannak az úttesten és keresztül megyek rajta akkor ez elmozdítja az egész autót.Mozdul a kormány és már megy is arrébb az autó.Remélem érthetően fogalmaztam.
Cserélve lett mindkét lengőkar,a stabilizátorok,voltam futómű állításon,de mégis ezt csinálja.Most a téli gumikkal kicsit jobb a helyzet,de így is zavaró.
Azért írtam ide a kormánymű témához,mert már nem tudom mi lehet az oka,lehet,hogy kormánymű hiba?
Előre is köszönöm,ha valaki tud segíteni.
Üdv.
Zoli



Most van először E 46 od? Ez ilyen mandula. Már a 225 gumiknál viszik a nyomvályúk a kocsit, meg kell szokni, itt fogni kell a kormányt. Néha ha belemész egybe úgy érzed majd kirepülsz az útról.
Kormánymű hibát úgy veszed észre, ha mondjuk autópályán mész teljesen egyenesen, folyamatosan vándorol a kocsi, nem tud egyenesen menni, mindig korrigálni kell a kormánnyal,de érezni is, hogy mintha külön életre kelnének a kerekek, és a kormány.
Félelmetes. Úgy érzed mintha nem lennél ura a kocsinak.
Nálad szerintem ez a nyomvályú effektus van, sokan megijednek ettől,akik más típust vezettek idáig. Sokan panaszkodtak már ez miatt,sokan keresik a hibát ez miatt.
Azért érzed kevésbé mondjuk egy 205 ös téli gumival, mert már az ennyit számít.
Persze egy 1999 autóban biztos a kormánymű se a régi, én már cseréltem egyszer.


Pont az a baj, hogy régi ...


Igen ez az első e46-om,de a munkatársamnak is e46-osa van ugyanúgy 99-es évjárat csak 323i és az nem csinálja.Előtte opelomegám volt mv6-os az meg sem mozdult az úton úgy ment mintha dróton húzták volna ezért gondoltam,hogy valami nem stimmel...

halihoooo Elküldve: 2014-12-04 18:58 kormánymû

Sziasztok!

Az lenne a problémám,hogy ha egyenetlen az útfelulet,kisebb hibák vannak az úttesten és keresztül megyek rajta akkor ez elmozdítja az egész autót.Mozdul a kormány és már megy is arrébb az autó.Remélem érthetően fogalmaztam.
Cserélve lett mindkét lengőkar,a stabilizátorok,voltam futómű állításon,de mégis ezt csinálja.Most a téli gumikkal kicsit jobb a helyzet,de így is zavaró.
Azért írtam ide a kormánymű témához,mert már nem tudom mi lehet az oka,lehet,hogy kormánymű hiba?
Előre is köszönöm,ha valaki tud segíteni.
Üdv.
Zoli

halihoooo Elküldve: 2014-11-10 20:24 Kuplung__

gfeco írta:
halihoooo írta:
horisz2 írta:
Levimester írta:
halihoooo írta: Sziasztok!
Kuplung cserén gondolkozom,nézegettem a lehetőségeket. (sach/luk)
Nekem laikusként a sach szimpatikusabb.Viszont valaki azt mondta,hogy az sem mindegy,hogy a kettős tömegű lendkerék milyen.(sach vagy luk állítólag mindkettővel szerelték)Viszont lendkereket nem szeretnék cserélni.
Azt szeretném tudni,hogy ez valóban számít-e? Az illető ugyanis azt mondta,hogy előfordulhat,hogy a két márka nem kompatibilis. (nem igazán tudom elképzelni)
99-es 318i-ről van szó 118LE
Előre is köszönöm a segítséget.


Hello!
A te motorodban nincs kettős tömegű lendkerék, csak 6 hengereseknél, alváz szám alapján vagy vin kód alapján ( alvázszám utolsó 7 karaktere)-ből meg tudják nézni a boltokban.
Mindkettő jó minőség. Ha keverni nem akarod, akkor érdemes komplett szettet választani.


Kettős tömegű lendkerék van benne!!!



Biztos,hogy van benne kettős tömegű lendkerék,ezért kérdezem amit kérdeztem.
Mindenképp komplett szettet veszek (tárcs,szerkezet,csapágy) csak nem tudom fontos-e,hogy milyen márkájú a lendkerék,mert azt nem szeretném cserélni.



Én sachs-ot vettem,lendkerék nem lett cserélve.
Hibátlan lett a cucc.
Szerintem bármelyiket veszed passzolni fog.


Én is úgy gondolom,csak egy szerelő mondta,hogy nem biztos,hogy passzol.
Ezért gondoltam,hogy megkérdezem itt,hátha van aki biztosan tudja.

halihoooo Elküldve: 2014-11-08 18:42 Kuplung__

horisz2 írta:
Levimester írta:
halihoooo írta: Sziasztok!
Kuplung cserén gondolkozom,nézegettem a lehetőségeket. (sach/luk)
Nekem laikusként a sach szimpatikusabb.Viszont valaki azt mondta,hogy az sem mindegy,hogy a kettős tömegű lendkerék milyen.(sach vagy luk állítólag mindkettővel szerelték)Viszont lendkereket nem szeretnék cserélni.
Azt szeretném tudni,hogy ez valóban számít-e? Az illető ugyanis azt mondta,hogy előfordulhat,hogy a két márka nem kompatibilis. (nem igazán tudom elképzelni)
99-es 318i-ről van szó 118LE
Előre is köszönöm a segítséget.


Hello!
A te motorodban nincs kettős tömegű lendkerék, csak 6 hengereseknél, alváz szám alapján vagy vin kód alapján ( alvázszám utolsó 7 karaktere)-ből meg tudják nézni a boltokban.
Mindkettő jó minőség. Ha keverni nem akarod, akkor érdemes komplett szettet választani.


Kettős tömegű lendkerék van benne!!!



Biztos,hogy van benne kettős tömegű lendkerék,ezért kérdezem amit kérdeztem.
Mindenképp komplett szettet veszek (tárcs,szerkezet,csapágy) csak nem tudom fontos-e,hogy milyen márkájú a lendkerék,mert azt nem szeretném cserélni.

halihoooo Elküldve: 2014-11-08 05:55 Kuplung__

Sziasztok!
Kuplung cserén gondolkozom,nézegettem a lehetőségeket. (sach/luk)
Nekem laikusként a sach szimpatikusabb.Viszont valaki azt mondta,hogy az sem mindegy,hogy a kettős tömegű lendkerék milyen.(sach vagy luk állítólag mindkettővel szerelték)Viszont lendkereket nem szeretnék cserélni.
Azt szeretném tudni,hogy ez valóban számít-e? Az illető ugyanis azt mondta,hogy előfordulhat,hogy a két márka nem kompatibilis. (nem igazán tudom elképzelni)
99-es 318i-ről van szó 118LE
Előre is köszönöm a segítséget.