halilalipapi fórum hozzászólásai

halilalipapi Elküldve: 2015-06-26 04:06 hidegen rángat....

Bitu79 írta:
halilalipapi írta:
anubisz írta:
Szasza91 írta:
medveborke írta:
halilalipapi írta: Halihó mindenkinek!
Röviden a hibajelenség: hidegen 1500-2500 között ( tartom a gázt) torpan-rángat, ha rálépek megy mint a meszes, az alapjárat motorfék után hol leesik 500-ra hol megtart 1100-on
melegen 3000-3500 minden ok aztán menne is meg nem is, szegénykém nem tudja eldönteni mi legyen változó intenzitással hullámokban tör elő a paci, ill úgy veszem észre mintha a motorfék is hol jobban hol kevésbé lassítaná a szekeret.
Amin tul vagyok: (2 agyvérzés 3 infarktus) nah jó ott még nem tartunk összes szűrő, gyertyák fars-levegö, légtömeg mérö kiiktatása, de akkor be beindul de kis gáz és már le is hörög, hiba kod nincs.
Mielőtt neki állnék kicserélni pár dolgot kíváncsi lennék a véleményetekre.
Előre is köszönöm!



Szia!
Nekem is teljesen ugyan ez a hibám, ha esetleg sikerül megoldani, kérlek számolj be róla!
Ha rájövünk, mindenképp megírom Én is a megoldást!

Üdv!



Sziasztok!

Nem vagyok zseni a témában, csak gondoltam megosztom tapasztalataim, hátha segít.

Nekem is hasonló jelenségeket produkál az autó, írtam is a légtömegmérős fórumba pár napja. Jelenleg a szerelőnél van a kocsi, aki elvitte egy haverjához aki BMW-vel foglalkozik, és elsőnek nem a légtömegmérőt mondta hibásnak, hanem a kartergázszűrőt. Elvileg van benne egy membrán ami elöregedhet, vagy akár a cső is elöregedhet, és akkor a szerelő szerint hasonló jelenséget produkál. Holnapra feltehetően cserélik a szükséges alkatrészeket, és jelenteni fogom, hogy megoldotta-e a hibát (nagyon remélem).

Üdv.
Szabolcs


Az nem szűrő !! Az egy gumi membrános szelep, vagy átszakad, vagy tele van olajsárral.
http://static.flickr.com/215/4...89ffe5.jpg


Köszönöm mindenkinek!
Igen valószínű ez a karteres nyavalya lesz a ludas... Lehúztam a csövet hát ami benne van nem szép látvány sőt ahogy hozzá értem a gumicsőhöz már repedt is.
El tudom képzelni mi lehet a membránnál....... hétföre itt a cucc addig a mindenre jó szikszalagé a fő szerep
remélem jó lesz majd megírom hogy mi a szitu
még 1x köszi


Azóta is ír...ez is


Halihali!
Nah uraim, akinek pontosan ugyan az a nyűgje mint nekem volt (és ezt is igazából csak melegben érzi) (télen jobb nyáron rosszabb) annak itt egy lehetőség. Nálam legalább is ez volt, be volt dögölve a brenya az injektorokban és nem zártak rendesen!!
Sajnos én is csak most jutottam a végére!

halilalipapi Elküldve: 2015-04-26 18:37 316 1.6 motor

Sziasztok!
1 jelenségre lettem figyelmes, nem tudom hogy normális-e (szerintem nem)
de pont ezért kérdezem (röviden: vákum a mociban)
Járó motornál ki akartam húzni (ki is húztam) a nívó pálcát de alig bírtam (a motor ragaszkodik az alkatrészeihez megértem szívta visszafelé mint állat) és amikor sikerült olyan csúnya hangja lett mint anno nagy fater Zaporozsecének!! amint vissza dugtam 1-2 másodperc és vissza állt a harmónia és a béke
Jah jah tudom ne nyitogassak ne huzogassak semmit és akkor nincs gond
A kérdés az hogy ez normális jelenség?!
elöre is köszi és bocs ha lámasággal fárasztalak titeket.

uraim valaki meg tudná mondani ennek az alkatrésznek a nevét ugy néz ki ez a ludas kösz
ez itt az









halilalipapi Elküldve: 2014-10-16 14:20 hidegen rángat....

anubisz írta:
Szasza91 írta:
medveborke írta:
halilalipapi írta: Halihó mindenkinek!
Röviden a hibajelenség: hidegen 1500-2500 között ( tartom a gázt) torpan-rángat, ha rálépek megy mint a meszes, az alapjárat motorfék után hol leesik 500-ra hol megtart 1100-on
melegen 3000-3500 minden ok aztán menne is meg nem is, szegénykém nem tudja eldönteni mi legyen változó intenzitással hullámokban tör elő a paci, ill úgy veszem észre mintha a motorfék is hol jobban hol kevésbé lassítaná a szekeret.
Amin tul vagyok: (2 agyvérzés 3 infarktus) nah jó ott még nem tartunk összes szűrő, gyertyák fars-levegö, légtömeg mérö kiiktatása, de akkor be beindul de kis gáz és már le is hörög, hiba kod nincs.
Mielőtt neki állnék kicserélni pár dolgot kíváncsi lennék a véleményetekre.
Előre is köszönöm!



Szia!
Nekem is teljesen ugyan ez a hibám, ha esetleg sikerül megoldani, kérlek számolj be róla!
Ha rájövünk, mindenképp megírom Én is a megoldást!

Üdv!



Sziasztok!

Nem vagyok zseni a témában, csak gondoltam megosztom tapasztalataim, hátha segít.

Nekem is hasonló jelenségeket produkál az autó, írtam is a légtömegmérős fórumba pár napja. Jelenleg a szerelőnél van a kocsi, aki elvitte egy haverjához aki BMW-vel foglalkozik, és elsőnek nem a légtömegmérőt mondta hibásnak, hanem a kartergázszűrőt. Elvileg van benne egy membrán ami elöregedhet, vagy akár a cső is elöregedhet, és akkor a szerelő szerint hasonló jelenséget produkál. Holnapra feltehetően cserélik a szükséges alkatrészeket, és jelenteni fogom, hogy megoldotta-e a hibát (nagyon remélem).

Üdv.
Szabolcs


Az nem szűrő !! Az egy gumi membrános szelep, vagy átszakad, vagy tele van olajsárral.
http://static.flickr.com/215/4...89ffe5.jpg


Köszönöm mindenkinek!
Igen valószínű ez a karteres nyavalya lesz a ludas... Lehúztam a csövet hát ami benne van nem szép látvány sőt ahogy hozzá értem a gumicsőhöz már repedt is.
El tudom képzelni mi lehet a membránnál....... hétföre itt a cucc addig a mindenre jó szikszalagé a fő szerep
remélem jó lesz majd megírom hogy mi a szitu
még 1x köszi

halilalipapi Elküldve: 2014-10-15 11:56 hidegen rángat....

Halihó mindenkinek!
Röviden a hibajelenség: hidegen 1500-2500 között ( tartom a gázt) torpan-rángat, ha rálépek megy mint a meszes, az alapjárat motorfék után hol leesik 500-ra hol megtart 1100-on
melegen 3000-3500 minden ok aztán menne is meg nem is, szegénykém nem tudja eldönteni mi legyen változó intenzitással hullámokban tör elő a paci, ill úgy veszem észre mintha a motorfék is hol jobban hol kevésbé lassítaná a szekeret.
Amin tul vagyok: (2 agyvérzés 3 infarktus) nah jó ott még nem tartunk összes szűrő, gyertyák fars-levegö, légtömeg mérö kiiktatása, de akkor be beindul de kis gáz és már le is hörög, hiba kod nincs.
Mielőtt neki állnék kicserélni pár dolgot kíváncsi lennék a véleményetekre.
Előre is köszönöm!