halipapa Elküldve: 2013-05-05 14:41 Egr szelep
halipapa Elküldve: 2013-05-05 14:41 Egr szelep
halipapa Elküldve: 2013-04-15 22:12 Turbo
Mikolics írta:valter320d írta:Mikolics írta: Sziasztok!
Nemrég vettem meg az autót kb.1 hónapja.
Egyenlőre gyűjtöm az infót sokat olvasom a hozzászólásokat.
Egy kérdésem volna a turbóval kapcsolatban.Hidegen induláskor amíg be nem melegszik a víz üzemi hőfokra,hallom hogy fütyül utána viszont megszűnik a zaj.Ez így normális vagy hamarosan csere érett?
Itt olvasgatva úgy tudom 270-300e km után csere.Ez reális?
Az autóban 242e van óra szerint.
Köszi a segítséget.
Az normális! Ne aggódj
Megnyugodtam Egyébként egy turbó milyen összeg lehet? Persze új
halipapa Elküldve: 2013-04-15 22:10 Turbo
lorand007 írta:halipapa írta: Már egy kicsit kezd tele lenni a hócipőm a turbó témával...ha rá szánom magam egy turbó felújításra de akár egy tisztításra "ha" elég akkor új karter gáz szűrő olajcsere stb... nem semmi dolog eddig nem nagyon foglalkoztam turbó témával de kezdem kapizsgálni ez nem sufni témakör.
Köszönöm mindenkinek a segítőkészségét...azt hiszem alszok 1-2 napot a dologra meg megnézem mennyi pénz van a párnám alatt
Turbo felujitas 250-350 euro kozött attol függ, hogy miyen kódszámu turbod van és persze ha kell cserélni a tengelyt is, fütyöl a turbod mert ha igen akkor minden bizonnyal kell azt is, de a biztos csak akkor amikor már megnézte egy szaki, nagyon szivesen szép estét
halipapa Elküldve: 2013-04-15 21:46 Turbo
halipapa Elküldve: 2013-04-15 20:48 Turbo
lorand007 írta:halipapa írta: Ilyen turbóm van... hát az ETK szerint nem ilyenem van... ez érdekes...
tubi
Nekem is igy néz ki ez az oldal, és a sajatomon nem kerestem még, a havarom 2000 evjáratu e46 osán megleltuk hamar és fel is cseréltük őket, a robbantott ábrán található 6 os alkatrésztől (levegő tartáj féleség) próbáltad követni a csövet? mert az egyik oldalábol ami kijön pont oda megy a rajz alapján
halipapa Elküldve: 2013-04-15 18:42 Turbo
halipapa Elküldve: 2013-04-15 16:30 Turbo
lorand007 írta:halipapa írta: Még nem szedtem le de pont most cseréltem olajat 1 hete!
Egyébként még marad 1 dolog amit le akarok tesztelni, hol találom a turbó nyomás szabályzó szelepet!? Az olajszűrő mellet az EGR szabályzóé van de elvileg ugyan úgy néz ki a turbóé is ugye? De HOL?
A levegő szűrő alatt van kb, cseréld fel a kettőt és ha jobban megy akkor az a baja, mert egyforma mindkettő
UI: 2000 modelnél tudom , hogy igy van mert a multnap csináltuk a havernak, de aszem, hogy neked meg nekem is már az elektromos, csak az EGR nél vákumos, utána kell nézni, vagy v.ki okosabb biztos megmondja
Utánanéztem, van nekünk is csak lehet máshol amint leirtam de itt a rajz kövesd a csöveket http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=45
halipapa Elküldve: 2013-04-15 11:08 Turbo
halipapa Elküldve: 2013-04-12 23:27 Turbo
szotakdavid írta:halipapa írta:
HA valóban letapadás akkor az mit jelent és hogyan kell orvosolni ?
Felkeresel egy turbóst és kitakarítják neked.Egy barátom úgy fogalmazott olyan a turbós mint a nőgyógyász nagyon megbízhatónak kell lennie
halipapa Elküldve: 2013-04-12 22:58 Turbo
szotakdavid írta:halipapa írta:szotakdavid írta:halipapa írta: Hát akkor majd még 1x meg computerezzük és le csekkolom ,hogy valóban 1,5 vagy 1,4...
Azt olvastam hogy a turbó úgy van felépítve hogy pörögne az a végtelenségig több BAR-ig, de a wastegate, folyamatosan szabályozza hogy stabilan tartsa a 1,4-1,5 BAR nyomást, de ettől eltekintve az autót mióta megvettem azaz 1,5 éve így használom és semmit sem romlott az állapota tehát a 1,5 év alatt nem erősödött a jelenség de nem is szűnt meg, nem vagyok egy nagy turbó szakértő de ha ez turbó gond lenne akkor romlana az állapota és nem csak 1 BAR-ig esne vissza és dobna turbó hibakódot, az pedig hogy meg kéne talpalnom mert lekokszosodott az kizárt mert megszoktam de nincs változás...ha lyuk lenne a rendszeren ami kizárt mert már jó párszor átnéztem akkor az szintén romlana és nagyobb lenne a levegő elszökés mert a lyukak általában egy idő után tágulnak, majd eldurrannak a csövek....
További ötletek?
Milyen progival néztétek?????
Egy BMW-re szakosodott service-ben néztük nem vagyok felük tegező viszonyban csak kuncsaft voltam náluk nem árulták el, de egy haverom említette tud a környéken valakit ajánlani most elmegyek őhozzá...
Nem kell nagy progi hozzá dis-ben van külön turbó teszt.érdemes lenne megnézni vele,de én még mindig tartanám a turbo letapadásos verziómat azt nem nagyon fogja neked semmi kijelezni.
halipapa Elküldve: 2013-04-12 22:53 Turbo
szotakdavid írta:halipapa írta:szotakdavid írta:halipapa írta: Hát akkor majd még 1x meg computerezzük és le csekkolom ,hogy valóban 1,5 vagy 1,4...
Azt olvastam hogy a turbó úgy van felépítve hogy pörögne az a végtelenségig több BAR-ig, de a wastegate, folyamatosan szabályozza hogy stabilan tartsa a 1,4-1,5 BAR nyomást, de ettől eltekintve az autót mióta megvettem azaz 1,5 éve így használom és semmit sem romlott az állapota tehát a 1,5 év alatt nem erősödött a jelenség de nem is szűnt meg, nem vagyok egy nagy turbó szakértő de ha ez turbó gond lenne akkor romlana az állapota és nem csak 1 BAR-ig esne vissza és dobna turbó hibakódot, az pedig hogy meg kéne talpalnom mert lekokszosodott az kizárt mert megszoktam de nincs változás...ha lyuk lenne a rendszeren ami kizárt mert már jó párszor átnéztem akkor az szintén romlana és nagyobb lenne a levegő elszökés mert a lyukak általában egy idő után tágulnak, majd eldurrannak a csövek....
További ötletek?
Milyen progival néztétek?????
Egy BMW-re szakosodott service-ben néztük nem vagyok felük tegező viszonyban csak kuncsaft voltam náluk nem árulták el, de egy haverom említette tud a környéken valakit ajánlani most elmegyek őhozzá...
Nem kell nagy progi hozzá dis-ben van külön turbó teszt.érdemes lenne megnézni vele,de én még mindig tartanám a turbo letapadásos verziómat azt nem nagyon fogja neked semmi kijelezni.
halipapa Elküldve: 2013-04-12 22:41 Turbo
szotakdavid írta:halipapa írta: Hát akkor majd még 1x meg computerezzük és le csekkolom ,hogy valóban 1,5 vagy 1,4...
Azt olvastam hogy a turbó úgy van felépítve hogy pörögne az a végtelenségig több BAR-ig, de a wastegate, folyamatosan szabályozza hogy stabilan tartsa a 1,4-1,5 BAR nyomást, de ettől eltekintve az autót mióta megvettem azaz 1,5 éve így használom és semmit sem romlott az állapota tehát a 1,5 év alatt nem erősödött a jelenség de nem is szűnt meg, nem vagyok egy nagy turbó szakértő de ha ez turbó gond lenne akkor romlana az állapota és nem csak 1 BAR-ig esne vissza és dobna turbó hibakódot, az pedig hogy meg kéne talpalnom mert lekokszosodott az kizárt mert megszoktam de nincs változás...ha lyuk lenne a rendszeren ami kizárt mert már jó párszor átnéztem akkor az szintén romlana és nagyobb lenne a levegő elszökés mert a lyukak általában egy idő után tágulnak, majd eldurrannak a csövek....
További ötletek?
Milyen progival néztétek?????