hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2014-01-11 20:13 Mi lehet a baj?

ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Kicseréltem az el. kiseg fűtést,meg a kiseg vizpumpát.Motorvezérlő kiseg. fűtés hibakódot dob,de nem lehet törölni.Mitől lehet?


na én ezé nem cserélem ki, mert azon kívül, hogy beírja magát mint hiba, semmit nem veszek észre.



Az eredetivel néha beírta magát,ezzel a bontottal még ki se tudom törölni.Amúgy sztem a kiseg vizpumpa miatt írta eddig be magát hibának,mert azt is hibának hozta,most már kiseg pumpa hiba nincs,de kiseg fűtés állandó hiba


Akkor vagy a kábelezése hibás, vagy a bontott (is) rossz.

hancurozo Elküldve: 2014-01-11 20:11 Szívócsonk-pillangószelep

[quote="laszlo0918"]
GRM írta: Sziasztok!
Én nemrég takarítottam ki a szívósort + egr szelepet.
A szívósor egr szelep felőli részét egy alulemezzel lezártam, így felfordítva színültig lehet önteni. Éjszaka ázott gázolajban, nappal vakartam. Sima áztatással meg mosogatással nem jön ki a szutyi belőle. Egy erősebb szőrű üvegmosó kefét befogtam az aksis fúróba úgy sikáltam. Ahol hozzáfértem egy ellapított végű rézpálcával kapargattam. Két nap így is ráment a takarításra.








[/quote

Látom neked komoly felszerelésed van nekem sajna nincs ilyen mosó asztalom igazából a gőzborotva plusz brigéciol nekem is szépen kiszedte csak az egr felől ha benyúlsz az ujjaddal van egy hajlat ott maradt sok szutyok nekem máshol nem vagy elhanyagolható. de ha belenézel a hengerfejbe mennyi van ott is ha egy kicsi marad a szívósorban az semmi szerintem.A hengerfejből meg nem tudom hogy lehetne kiszedni hogy ne essenek be darabkák a szelepekhez.



Én a hengerfejnél (szelepeknél) úgy szedtem ki, hogy a szelepzárásig forgattam a motort, ipari porszívó (folyadékot is szívjon) szűkítővel, műanyagkés (reptéri), ecset, gázolaj. A motort minden henger tisztításánál szelepzárásra kell forgatni.

hancurozo Elküldve: 2014-01-10 09:54 Autóvásárlás

Darius írta:
gzu11 írta: Mr. Sárga már csak ilyen, de ne sértődjünk már meg egymásra!
Mindenkinek van egy meglátása, amit itt megosztunk egymással...

Én is 121ekm-rel vettem majd 10 évesen a kocsim, lefikázta azt is, hogy így az ülés, meg kamu km, stb stb.
De nem haragszok rá, neki ez a meglátása és kész...

Nekem amit a szalonban mondtak róla, az állapotfelméréskor, meg amit a szerelőim nyilatkoztak róla az első nálam töltött szervizeléskor, az a mérvadó és lényegében ennyi...

Szabad országban élünk, mindenkinek joga van a véleménye kinyílvánításához, de ezen nem kell felkapni a vizet...



Pont ezaz.Nincs Harag,se sértődés.Azt mond amit akar bárki.De!Tiszteljük már a másikat,és ne nézzük egymást hülyének.Ne hazudtoljuk meg a másikat.Én nem azért vagyok itt hogy a másik autóját a saját rossz ideologiám alapján lefikázzam...


Én nem "fikáztam" senki autóját. Nem is szeretnék senkit megbántani. Ezért is írtam, hogy: "ezek lehetnek használatfüggők" és "lehet fikció".
Én arra próbáltam rámutatni, hogy aki szalonban vásárol autót (sajnos újként eladott autónál is előfordulhat) az sem lehet benne biztos, hogy a kocsi előélete makulátlan és tiszta. Valamint arra, hogy a magasabb vételár sem garancia a jobb minőségre, megkíméltebb állapotra.
Sokan jönnek a Német szervizekkel, ahol még szerencse is ha Magyar a szerelő, nem pedig valami betanítottmunkás/segédmunkás dolgozik.
Érdemes nézni a "nyugati" használtautó kereskedések tulajdonviszonyait is.
Szerintem itt az a lényeg, hogy aki ide jön érdeklődni vásárlás miatt, az tudja, hogy mindenhol, mindig ellenőrizni kell az autót. (és nem hinni a márkakereskedésnek sem. hiszen ők tudnak a legkönnyebben előéletet gyártani bármilyen romnak)


hancurozo Elküldve: 2014-01-09 21:07 Autóvásárlás

Darius írta:
hancurozo írta:


Pedig 300e-nél gyári a lendkerék. A féket is 250e környékén cseréltem. (ezek lehetnek használatfüggők) A márkakereskedés nem garancia semmire. (új 0km-es átfestett autók/pirosról ezüstre/, 20e km-es bemutató szalonautó /amiről az első balesetnél derült ki, hogy már volt totálkáros és a motorblokk is hegesztve volt/)(az első északi szomszédunk terméke, a második négy 0-ás gyártmány) Ezek is szalonból vásárolt autók voltak.


Te kifogtad en nem nalam cserelni kellett...Ettol fuggetlenul makulatlan volt az autom.Felesleges masszirozni a semmit....mert amiket irsz(tok) fikcio.


A te km. állásod is lehet fikció. Ráadásul az, hogy egy autó drága, nem garancia arra, hogy jó is. Régi trükk 2 hasonló autó egymás mellett. Az egyik lehetőleg valami alap szín (pl. ezüst) a másik valami kevésbé elterjedt vagy feltűnő (grafit, fekete stb.) Az ezüst marad normál állapotban a piaci árnál picit olcsóbban, a másik felpolírozva áttörölgetett motortérrel, piaci ár környékén (picit fölé kalkulálva). A kiglancoltnál tekert óra, szervizkönyv stb. A vevő nézi az olcsót, de kinézetre akkora a különbség a 2 autó között, hogy elviszi a drágábbat.
Sokan nem az olcsó kategóriát keresik, hanem a drágábbat, mert az biztos, hogy jobb.

hancurozo Elküldve: 2014-01-09 20:37 Mi lehet a baj?

toki24 írta: köszönöm a segítséget illetve a magyarázatot.. hátha a 100km-es uton fog valamit csinláni ...


Ha feltöltött, valószínű, hogy tanítani kell. (nem biztos, de nekem a kulcsban lévő akku csere után kellett)

hancurozo Elküldve: 2014-01-09 20:33 Autóvásárlás

Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).



azt garantálom, hogy abban nem 137ezer km volt


Mit garantalsz te???Markaszervizből lett vasarolva németországban,es lelett nyomozva...Ne legyel ekkora hozzáértő megmondóember...mert.


mit mert?
137ezernél nem szokás lendkereket cserélni.
az a biztos, ha valamit újonann veszel és egyedül használod. sőt meg az sem garancia arra, hogy szállításkor nem sérült-e meg.




Na megint...Azért mert te laikus ugy gondolod hogy nem kell lendkereket cserelni 137 nel attol fuggoen meg kellett.Az hogy a kuplung es a lendkerek milyen allapotban van fugg a hasznalttol nagyreszben,mivel a nemet tulaj varosozott rengeteget megvolt az ok.Es elhiheted hogy egy akkori aron 3 millios kocsinal az ember biztosra megy es nem vesz meg szart....Hiaba is bizonygatod...nincs igazad.Vezettél már egyáltalán dízelt...?



Pedig 300e-nél gyári a lendkerék. A féket is 250e környékén cseréltem. (ezek lehetnek használatfüggők) A márkakereskedés nem garancia semmire. (új 0km-es átfestett autók/pirosról ezüstre/, 20e km-es bemutató szalonautó /amiről az első balesetnél derült ki, hogy már volt totálkáros és a motorblokk is hegesztve volt/)(az első északi szomszédunk terméke, a második négy 0-ás gyártmány) Ezek is szalonból vásárolt autók voltak.

hancurozo Elküldve: 2014-01-09 18:58 Mi lehet a baj?

toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Hali4

Érdekességből mondom a pótkulcsal megyek .. erre nyitnáma kocsit semmi.. se nyit se zár. jo kulcs bele ajtoba kinyit kinyitotta.. zárba be és beindult a kocsi stb..de a gombok nem igazán müködnek rajta.. mikor vettema kocsit hibátlan volt ez a kulcsis.. Talán lemerülhetett vagy??


igen lemerült. ha nem rombusz a kulcs, akkor elemes, ha rombuszos, akkor akksis. de az töltődik ha jó sokat mész az autóval. de ha nagyon elmerült, akkor újra kell tanítani.


Ilyen sluszzkulcsom van.:

https://www.google.hu/search?q...B471%3B366

Majd nemsokára megyek el akkor ezzel fogom haasznláni most a kocsit. Remélem nemkell újra tanítani :/ albal fel -le huzás is be volt neki pl az meg nem gyári ha jól tudom vagyigen?


Nem fogod megúszni az újraprogramozást (megcsinálod magadnak), és utána is tudni fogja az ablakok mozgatását.

hancurozo Elküldve: 2014-01-09 16:52 Töltés hiány

anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Fesz szabályozóba vannak komponensek amiket lehet cserélni, vagy csak egybe megy a csere, mert ahogy nézem nem olcsó. 40 ropi körül van. azt hittem van vagy 20 ezer max.

18 ezer, rosszat néztem.


A keféket tudod cserélni. (ha csak az a hibája) Az csak néhány száz forint.


Fesz szabályozó volt, holnap hozhatom el, mert pont olyan nem volt neki. Mondta,más semmi gond nincs vele.


A feszültség szabályzó, vagy a feszültség szabályzó keféi?

hancurozo Elküldve: 2014-01-08 18:16 Töltés hiány

anubisz írta: Fesz szabályozóba vannak komponensek amiket lehet cserélni, vagy csak egybe megy a csere, mert ahogy nézem nem olcsó. 40 ropi körül van. azt hittem van vagy 20 ezer max.

18 ezer, rosszat néztem.


A keféket tudod cserélni. (ha csak az a hibája) Az csak néhány száz forint.

hancurozo Elküldve: 2014-01-08 17:07 Töltés hiány

anubisz írta: Nem látok rajta semmit, szaga sincs, semmi égés,szépen fut, kifújkáltam sűrített levegővel,aztán majd holnap a villamosságis megcsinálja. Azt mondta, ha leszedem és odaviszem pikk,pakk megvan, mert most kocsival nem tudok odaállni, mert van munka, max holnap délután. Remélem holnap du-ra már kész is lesz.


A szaki többet fog látni. (sem a feszültségszabályzó hibája, sem a dióda hiba nem látható)

hancurozo Elküldve: 2014-01-08 16:52 váltó

Tano írta:
Zoli90 írta: sziasztok! az vajon miért van, hogy néha nem tudom elsőre berakni egyesbe a váltót? elakad visszaengedem és utána simán berakom de elsőre nemmegy csak ha erőltetem. nem mindig, de elég gyakran járok így! Help! 5gangos manuál amúgy


Ez azért van, mert az 1-es fokozat nem szinkronizált, így a fogaskerekek néha nem a megfelelő pozícióban állnak. ilyenkor tedd 2-be, vagy kuplungolj még egyszer és utána már könnyen fogja bevenni.


Csak a hátramenet nem szinkronizált. (tudomásom szerint) Viszont a kapcsolókörmök nem biztos, hogy megfelelő pozícióban állnak. (kopás és nem megfelelő olaj miatt ez gondot okozhat)

hancurozo Elküldve: 2014-01-08 13:54 Társalgó

Ez jó funkció az elektronikákhoz szokott fiataloknak. Végre ők is tudnak majd vezetni (vagy legalább kívülről úgy tűnhet) : http://www.vezess.hu/hirek/bmw.../49260/#a3

hancurozo Elküldve: 2014-01-08 13:16 Töltés hiány

anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Hát akkor holnap villamossági, nem szerelgetem le, mert utána úgy is nekem kel visszarakni, nem szívok vele. Köszi a segítséget,így úgyse fog megjavulni,majd odafigyelek a szerelőnél nehogy megszívasson. Ha fesszabálytót mond, úgy se tudok mit csinálni, ki kell cserélni, mert attól ha ránézek nem fogom tudni megmondani, hogy az a dióda kulázott be, ami pár 100 ft, vagy az egész szabályozó.


Nem a dióda pár száz, hanem a kefe a feszültség szabályzóban. A legtöbb szerelő kompletten cseréli a szabályzót (pedig ha a kefék koptak csak el és a szabályzó hibátlan, elég lenne a keféket)


Értem, most beszéltem a sráccal, azt mondta az lenne a legjobb, ha leszedném, mert akkor egyből meg tudják csinálni, mert alig van hely,akkor lehet neki állok és lekapom, még nem szedtem le generátort E46 on remélem nem lesz katasztrófa a vége

találtam is egy videót

YouTube videó

Fasza, kell oda láb is.


Nem a lábad fog fájni. A derekad és a hátad. De az nagyon.

hancurozo Elküldve: 2014-01-08 12:38 Töltés hiány

anubisz írta: Hát akkor holnap villamossági, nem szerelgetem le, mert utána úgy is nekem kel visszarakni, nem szívok vele. Köszi a segítséget,így úgyse fog megjavulni,majd odafigyelek a szerelőnél nehogy megszívasson. Ha fesszabálytót mond, úgy se tudok mit csinálni, ki kell cserélni, mert attól ha ránézek nem fogom tudni megmondani, hogy az a dióda kulázott be, ami pár 100 ft, vagy az egész szabályozó.


Nem a dióda pár száz, hanem a kefe a feszültség szabályzóban. A legtöbb szerelő kompletten cseréli a szabályzót (pedig ha a kefék koptak csak el és a szabályzó hibátlan, elég lenne a keféket)

hancurozo Elküldve: 2014-01-08 12:35 Töltés hiány

anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
Ezt nyomtattam ki én is, a 19 nél kel kezdenem? nem akartam szétnyomkodni, nem szoktam ott nézni semmit.


Igen ott. (Addig ki fog dobni a "menüből"). Ha bekapcsoltad (19.-nél) utána menj a 9.-re.


sikerült, én az on nál nyomtam meg, franc tudta ,hogy pont fordítva kell,az off nál. 12,2 járó motornál, gáznyomásra sem mozdul. De tudtam ezt mert műszer is ezt írta. Azért vicces, hogy bizonyos hibánál nem világit a töltés lámpa, jó meglepetés annak aki külföldön van valahol, és elszáll a töltés,mire észreveszi már cumi.


Az nem jó (kevés). Ha az összes csatlakozód, biztosítékod jó, akkor nem fogod megúszni a generátor leszedését.