hancurozo Elküldve: 2013-11-27 18:45 Teligumiszett
compact írta:
Lassan 10 éve jó eredményekkel versenyzem /rally/ lehet, hogy lefosnád a bokádat ha a tréning olyan nagy élményeket adott, a dsc-t pedig automatikusan minden inditásnál kapcsolom kifelé, mert zavaró dinamikus közlekedés közben ha már kis csúszásnál is korrigál még ha óvatosan is teszi!
Ne azon lovagolj, hogy mi van az amúgy sem tapadó hátsó kerékkel, hanem, hogy mivel jobb az ha az első kerék semmit nem tapad a hátsón pedig ott a jó gumi!
Neked ezt kellene épp érvekkel bizonyitani és kiváncsian várom is.
A való életet nem lehet tréningen tanulni...
Gratulálok az eredményhez. (jó szerelőid lehetnek akik beállítják a kocsid)
Fékezésnél az első kerék kapja a nagyobb terhelést (a rosszabb minőségű gumi is jobban fékezhető mivel nagyobb erő nyomja az aszfalthoz)(gondolom tanultál fizikát) a hátsónak kisebb lesz a terhelése, ezért jobb gumi szükséges az azonos tapadáshoz. (semleges marad az autó) Ha az első a jobb minőségű, jobban fékezhető, de akkor már a hátulját nem irányítod, mivel elveszítette a tapadást. (szerintem ezzel te is egyetértesz)
Nem versenyzek (van elég aki teszi ezt a közvetlen környezetemben, és nem fosnám le a bokám)
Vezetek viszont így is eleget.