hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2013-11-11 19:55 kopogó/kattogó hang

YELLOW írta:
engem a sajátom nem hagy nyugodni. hiába nyugtatom magam, meg tényleg mondják ez iylen, valami mégis benenm van. igazából attól starok egyszer csúnyán kell költenem, amiatt hogy nem akciózok időben. de amúgy semmi gondja nincs, nem fogyaszt többet, jól megy, hidegen annyira finoman jár, meghajtás után alapjáraton olyan fura, de a fordulat is 650 körüli max meleg alapjératnál. bocs, hogy megint az én hülyeségem keverem ide. csak na...


Ez most lehet "durva" lesz, de leírom. Rendszeresen kell használni (és bár a heti alkalom is rendszeres, de kevés). A sok állás nem tesz jót egy járműnek sem. Sokat szívok/szívtam olyan gépekkel, amik nem mennek sokat. (ellenben sokat állnak)

hancurozo Elküldve: 2013-11-11 19:41 kopogó/kattogó hang

YELLOW írta:
hancurozo írta:

Ha hajtókar csapágya lenne oda, akkor melegen is nagy hangja lenne.


és ha hidegen nincs, csak melegen?


Akkor sem hajtókar. Ha hidegen, melegen csattog, akkor is lehet hidrotőke. (a hang alapján mindig be lehet azonosítani a hang forrását, csak nem felvételről)

hancurozo Elküldve: 2013-11-11 19:17 kopogó/kattogó hang

Pocses írta:
Neo954 írta:
Pocses írta:
nobi03 írta: sziasztok!
segitséget szeretnék kérni mert nekem is kopog motornál valami de csak hidegen és kicsit zavaró hogy mi lehet egy e46 318i ről van szó de itt a video nekem is ugyan ilyen hangot ad ki a segitséget előre is köszönöm!!!

A link neve


Hát elég borzacskó hang. Vezérlés, netán a szelepek, hidrotőke? Én leginkább a legutóbbira gyanakodnék. B@sszus ehhez képest az én blokkom gyönyörűen duruzsol, hála...


Nem vennék rá mérget, hogy vezérlés vagy szelep mert elég csendes volt mikor odatette a kamerát. Viszont ami ijesztő, a kommentek között szerepelt egy főtengelycsapágyas tipp is, és nemrég az egyik traktorunknál ez történt (15000 üó után) és kísértetiesen hasonlított rá a hangja.


Hát a "csendes" az relatív. Viszont ha igazad van, akkor zsebbenyúlós lesz a mutatvány viszont lesz egy teljesen felújított blokkja. Mert ugye ha rendesen meg kell bontani, akkor már illendő cserélni mindent ami csere érett.


Ha hajtókar csapágya lenne oda, akkor melegen is nagy hangja lenne.

hancurozo Elküldve: 2013-11-11 18:31 kopogó/kattogó hang

Pocses írta:
nobi03 írta: sziasztok!
segitséget szeretnék kérni mert nekem is kopog motornál valami de csak hidegen és kicsit zavaró hogy mi lehet egy e46 318i ről van szó de itt a video nekem is ugyan ilyen hangot ad ki a segitséget előre is köszönöm!!!

A link neve


Hát elég borzacskó hang. Vezérlés, netán a szelepek, hidrotőke? Én leginkább a legutóbbira gyanakodnék. B@sszus ehhez képest az én blokkom gyönyörűen duruzsol, hála...


Hasonló hang miatt cseréltünk hidrotőkéket agy e36-ban. Gyönyörű hangja lett a csere után. (én a tőkék hibájára gyanakodok, hidegen elindítva és leállítva a szelepfedelet levéve ellenőrizhető)

Egy szintén "zenész":
YouTube videó

hancurozo Elküldve: 2013-11-09 16:32 Motorolaj

anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Most akkor tehetek 0-30 as olajat a kocsiba? Alkalmazhatnátok már egy házi olajszakértőt.
Természetesen azért, hogy hidegindításkor is egyből legyen kenésem.


Az 5w30 bőven elegendő nem Szibériában indítasz gondolom -50 fokban.


Hát ezek az olaj cikkek azt írják a 0 ás se optimális csak annál kisebbet nem tudnak csinálni, természetesen a hidegindításkor.


Az lenne az ideális, ha lenne egy elektromos olajszivattyú, ami olajnyomást hoz létre indítás előtt. (mint a harckocsiknál)

hancurozo Elküldve: 2013-11-09 16:30 Kopog az eleje!!

anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:

Hát szerencsés vagy, bár sima úton,utakon biztos kibír annyit. de a 15 ezer is durva, akkor már megéri a gyári a szervizbe,azon legalább van 2 év garancia, sajnos az is tönkre megy, és pont mindig a 2 év lejárta után


Nekem nem éri meg. Autószerelőként nem viszem szervizbe a kocsit. Műszakira én készítem fel. (és a vizsga alatt is végig ott vagyok)
Az ablakok fóliázása is saját munka, mint ahogy a belső átfóliázása is.
Nekem nincs bajom az olcsó alkatrészakkel. (ami drága/márkás, nem mindig jobb minőségű)

Ja kérem,így más. Én is ezt tenném, hisz ha gond van, csak kicserélem. Bár én is kitudnák cserélni sok mindent, de emelő nélkül csak szívás az élet. Azért alá állva mindjárt más.


Félreértettél. A szakmám autószerelő (megvan minden szerszám kisgép stb., van garázs aknával, nincs csápos emelőm) Hobbi szinten (szeretem csinálni) ingyen "segítem" a kispénzű munkatársaimat is. Havonta végigellenőrzöm a kocsit, (az asszony is sokat vezeti, én inkább motoroztam a nyáron) és ha valami nem tetszik, cserélem.

hancurozo Elküldve: 2013-11-09 16:13 Kopog az eleje!!

anubisz írta:

Hát szerencsés vagy, bár sima úton,utakon biztos kibír annyit. de a 15 ezer is durva, akkor már megéri a gyári a szervizbe,azon legalább van 2 év garancia, sajnos az is tönkre megy, és pont mindig a 2 év lejárta után


Nekem nem éri meg. Autószerelőként nem viszem szervizbe a kocsit. Műszakira én készítem fel. (és a vizsga alatt is végig ott vagyok)
Az ablakok fóliázása is saját munka, mint ahogy a belső átfóliázása is.
Nekem nincs bajom az olcsó alkatrészakkel. (ami drága/márkás, nem mindig jobb minőségű)

hancurozo Elküldve: 2013-11-09 16:01 Kopog az eleje!!

YELLOW írta:
anubisz írta:
jons írta:
hancurozo írta:
Lengőkarban tudok nyilatkozni. Optimal lengőkar szilenttel együtt (kedvezménnyel 30e) 100e km-t biztos bír.


Optimal lengőkar hasonló árban vettem, 15k km alatt kuka.


100 ezret? ez most vicc,vagy komoly? Gondolom garázsba állva. Ha valaki tud ilyet ami 100 ezret bír, én biztos olyat veszek.


ha garázsban áll, akkor hamarabb elérik, de a km nem megy bele


Nekem az van benne. (és ennyit már futott) Műszaki előtt néztem meg. Semmi baj vele, nem lóg. Cseréltem másnak is (neki 45e-t bírt)(de szerintem ezért az árért neki is megérte).
Én 90%-ban a 10-es úton használom. Télen a gyári 15" alufelnikkel (amivel eladták az autót új korában), nyáron 8x17" et35 225/45.
A kerékagy csapágy viszont most lett cserés. (még gyári volt)

hancurozo Elküldve: 2013-11-09 14:43 Kopog az eleje!!

BarG írta: Bár nem ebbe a topikba való az utolsó lapon olvasható filozófálások többsége, de azért én is hozzáfűzném a gondolataimat.
Igen, ma már akár 1M alatt is lehet venni E46-ot, tehát akinek ilyenje van, az ma már nem kiváltság. Sajna egyre lepusztultabbak az E46-ok, láttam olyat, aki lengőkart már csak akkor cseréltetett, amikor a göbcsukló kiszakadt az aluminium lengőkarból, a lengőkar egy darabjával együtt. Szóval dúl a pénztelenség és az igénytelenség, kéz-a-kézben. Igen, a BMW egy igényesebb autó akar lenni a többinél, ami nagy átlagban igaz is, néhány bosszantó igénytelenséggel vegyítve. Az igénytelenséget most a típuushibákra értettem, amikből van szép számmal és a tervezők igénytelenségéből fakad. Az alkatrész árak nem vita, hogy drágák, nagyjából hozzák az eredeti szalonautó árkülönbözetet. Persze lehet venni olcsóbb utángyártott alkatrészeket, ha valaki vállalja a velük való kalandozást és akár szerencséje iis lehet az illetőnek. Az üzemanyag pumpával én is kalandozok most, kalandoztam féktárcsával, rá is fáztam. Lengőkarokból is jönnek az egyre olcsóbb, sose látott nevű gyártmányok, majd nyilatkozzon valaki, hogy mit is bírtak a pecséteshez képest.


Lengőkarban tudok nyilatkozni. Optimal lengőkar szilenttel együtt (kedvezménnyel 30e) 100e km-t biztos bír.

hancurozo Elküldve: 2013-11-08 19:01 izzók / izzókészlet

hetykepityke írta: Sziasztok!

Kiégett a gyári bal első helyzetjelzőm. Milyen izzó kell bele pontosan?

Köszönöm szépen!

Üdv


5W 12v "tűzőizzó" http://motoroswebaruhaz.hu/sho...1370444917

hancurozo Elküldve: 2013-11-08 17:11 Kopog az eleje!!

Pocses írta:
anubisz írta:
jlaci74 írta:
pot írta: Sziasztok lengéscsillapitót akarok cserélni a kocsiba egy oldalon néztem SRLINE lengéscsillapitót 12500ft/db szerintetek ez jó lehet?????????????????????????


Névtelen olasz felújított, annyit ér amennyibe kerül, vagy még annyit se ...
Egy Fiat Uno-ba lehet hogy elmegy, de egy Bmw-be felejtős.


Látom már a leng.csillapítókat is ellenőrizni kell, ha BMW vesz az ember, mert ilyeneket találhat benne az ember,Ha lehetne kapni 5000 ért azt is beraknák sokan. Nem tudom minek egyeseknek BMW ha 20 ezerből akarják fenntartani.


Igazad is van!

Akinek van pénze majomra, annak legyen pénze banánra is!


Én nem ítélem el azokat, akik az olcsóbb alkatrészt veszik. Sokszor a drágább/nagy nevű alkatrész sem tud többet. És azokat sem ítélem el, akik a bontott alkatrészt építik be.

hancurozo Elküldve: 2013-10-31 16:49 angel eye

YELLOW írta:
ateszka86 írta:
jencispy írta:
m_attila írta:
jencispy írta: Az e90 e91 LCI -ben a "nappali világítás"
megfelel a nappali mnetfény Daytime Running Lights (DRL) szabályozásnak?
Nappal használhatom ezt?
Csak mert elég halványan világít.



meg


Köszi


engem a rendőr őre megállított, h nem szabályos csak az angelt használni


de a tiédben utólagos... neked a DRL max, az ha beállítják a refidet x%-os fényerőre és gyújtásra kapcsoljon is fel. minden más utólagos.


hancurozo Elküldve: 2013-10-28 14:22 kézifék állítás

MattM325 írta:
Ha arra gondolsz, hogy nem tudsz kézifékkel kanyarodni, akkor ezzel nem is fogsz tudni a büdös életben soha, mert hátul tárcsás autónál csak egy oldalt van fékpofa ami CSAK rögzítőfékként funkcionál sokkal kisebb erővel...


Azt azért tudod, hogy hülyeség amit írtál?

hancurozo Elküldve: 2013-10-28 08:46 Társalgó

NagyZsolt írta: Udv.

Kis segitsegre lenne szuksegem.Kb 2 honapja egyszer mehjelent a kis piros aksi jel a muszerfalon h nincs toltes mikor hidegen inditottam mentem vele par szaz metert es eltunt,de ez idovel 1re surubben kezdte csinalni es most h lehult a levego mar kb addig csinalja amig n melegszik fel uzem homersekletre d addig meg neha elalszik.Toltes nincs olyankor,ez biztos,voltam mar elejen szervizbe d pont akkor ismet n jelentkezett a problema,toltest mertek aksit bemertek semmmi.Tegnap probabol uj aksit raktam be semmi valtozas !3nap szabadom van uh most probalok megfelelo szervizt talalni nyugat magyarorszagon.
Valakinek hasonlo problemaja volt mar vagy elkepzeles kb h mi lehet ez?
Koszonom!





Szia.
A generátorodban lévő feszültségszabályozó adta fel a harcot (a benne lévő 2db szénkefe elkopott) Ha nincs nagyon megkopva a forgórész csúszógyűrűje, akkor a 2 db kefe cseréje megoldja a problémát. (vagy cserélsz egyben fesz. szabályzót)

hancurozo Elküldve: 2013-10-24 17:45 kopogó/kattogó hang

batigol09 írta:
hancurozo írta:
batigol09 írta:

akkor nem az lesz ez nem ciripel, kopog, mintha kalapácsolna vki mind1 már tavaly is ilyen volt nem szaladok szervizbe csak érdeklödtem. megszűnik igy annyira nem zavaró... amugy nem tudom milyen olaj van most benne, júniusban volt olajcsere bmwre szakosodott szervizbe cserélték turbo felujítassal együtt.


Igazad van ne is vidd el. Ha egy hibás porlasztó miatt kopog, idővel majd csak átégeti a dugattyút. Ne is foglalkozz vele.


azért nem kell lehordani, az összes porlasztóm be lett már mérve hibátlanul teszik a dolgukat.


Nem lehordás. Csak sokan nem foglalkoznak a "pici" hibával, majd amikor már nagy kárt okozott, akkor: "a kocsi a hibás", "többet nem veszek dieselt", "szar a BMW diesel" stb.
Pedig sok 320d van bontatlan motorral gyári lendkerékkel, turbóval stb 500e km felett.
A kopogás vagy a nem tökéletes égés miatt van, vagy valami mechanikai zaj. De hidd el, hogy egyik sem jelez hosszú életű motort, ha nem foglalkozol vele.