hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2012-06-14 17:16 kuplung___

[quote="YELLOW"]
hancurozo írta: Szerelő hibázott. Itt megnézheted, hogyan kellett volna összerakni a kuplungot. Valahol 6 perc környékén van a lényeg, ahol visszaállítják alapra.:
YouTube videó

a tankolás volt a lényeg 6 perc-nél?



Javítottam kb.4 percnél. (YELLOW csak azt nem tudom, hogy miért nem írtad be a jó időpontot ha már mindenhez hozzászólsz)

hancurozo Elküldve: 2012-06-14 16:59 kuplung___

vidarene1991 írta: Hali!segítsetek az lenne a problémám a kuplungomon,most lett összerakva új lamella új kinyomó csapágy és az lenne a baj vele hogy be gyujtom a kocsit és kinyomom a kuplungot félig lenyomva nagyon könyü utána meg anyira kemény hogy gond lenyomni padlóig...ésnem tudok sebességet rakni!!!de viszont mikor ledöglesztem kuplung+berakom 1 esbe begyujtom kicsit ránt rajta kiengedem a kéziféket lassan gurul a kocsi...és utánna nem tudok 2 rakni 3 se egyiket se...csak ha közgázt adok valaki tud segítsen köszönöm!!!
lehetséges hogy a kinyomicsapágy roszul ül a helyén??merta lamellárol le lett szedve a gyári használt,és fel lett rá ütve egy ugyan olyan gyári méretü új!



Szerelő hibázott. Itt megnézheted, hogyan kellett volna összerakni a kuplungot. Valahol 4 perc környékén van a lényeg, ahol visszaállítják alapra.:
YouTube videó

hancurozo Elküldve: 2012-06-12 19:21 Heeelp...!

Bero írta:
hancurozo írta:
Bero írta: Ott a pont! Kiégett az izzó,és tényleg a sok átalakítás miatt nem jelezte! Köszönöm a gyors segítséget mindenkinek,ki is cseréltem és már működik is! De még 1-2 hiba hátha erre is van megoldás: Ha túl nagy meleg van akkor a fordulatszám mérőm alig működik vagy nagyon keveset mutat. Alapállapotban pedig darabosan,'lépésekben' mozog fel és le. Mi lehet a baj? A másik: Süvít a szél mellettem elől az ablaknál pont a saroknál. (tudom,hogy ott mert ha oda teszem az ujjam akkor elhalkul kicsit) Mit tegyek? már szétszedtem az ablakot és különböző féleképpen illesztettem be,de semmi változás,és a gumik is jó helyen vannak és nincs rajtuk sérülés! Vagy valaki tudja pontosan hogy kell belőni az üveget? Aki tud segítsen! Köszönöm!


A süvítő szél miatt nézd meg a tükörháromszöget. (ott is jöhet be a levegő)


Nem a tükörháromszögnél jön a levegő hanem bal oldalt hátul/felüli sarokban! És,ha odateszem a kezem akkor kicsit elmúlik! Ez itt a baj


"Süvít a szél mellettem elől az ablaknál pont a saroknál"
Ezért írtam.
Gondolom a gumikéder a helyén van. Az üveg felfekszik rendesen? (bejelölve alkoholos filcel a mostani állapotot, lekötve az ablakemelőről beigazítva a helyére szintén jelölni, és összehasonlítani)
Más nem jut eszembe.

hancurozo Elküldve: 2012-06-12 18:59 Heeelp...!

Bero írta: Ott a pont! Kiégett az izzó,és tényleg a sok átalakítás miatt nem jelezte! Köszönöm a gyors segítséget mindenkinek,ki is cseréltem és már működik is! De még 1-2 hiba hátha erre is van megoldás: Ha túl nagy meleg van akkor a fordulatszám mérőm alig működik vagy nagyon keveset mutat. Alapállapotban pedig darabosan,'lépésekben' mozog fel és le. Mi lehet a baj? A másik: Süvít a szél mellettem elől az ablaknál pont a saroknál. (tudom,hogy ott mert ha oda teszem az ujjam akkor elhalkul kicsit) Mit tegyek? már szétszedtem az ablakot és különböző féleképpen illesztettem be,de semmi változás,és a gumik is jó helyen vannak és nincs rajtuk sérülés! Vagy valaki tudja pontosan hogy kell belőni az üveget? Aki tud segítsen! Köszönöm!


A süvítő szél miatt nézd meg a tükörháromszöget. (ott is jöhet be a levegő)

hancurozo Elküldve: 2012-06-12 17:16 320d Motor

YELLOW írta: csak példának, hogy a kormányszervóba is ATF olaj megy, pedig nem váltó


Mik vannak? Hidraulikus rendszerekben (szervó, automata váltó) az kell. De ne keverd össze a szóróolajzással.
Azonkívül biztos vagy benne, hogy a te és a diesel váltójában egyforma a szinkrongyűrű anyaga?
Szerintem gyári minősítésű olaj kell bele, és nem kisérletezni.

hancurozo Elküldve: 2012-06-10 09:46 Hasznos weboldalak

YELLOW írta:
Tano írta: Aki nem tudná, hogy milyen felszereltséggel jött ki az autója a gyárból, annak itt ez az oldal: VIN decoder


nagyon zsír. egyezik.
ment egy köszönöm érte!


Még a gyári felnim is megvan
Minden egyezik, csak a gyári rádiónak és cd tárnak kellett mennie, ill. már karbon a belső díszléc. (de ezeket már én csináltam )
Köszönöm Tano.

hancurozo Elküldve: 2012-06-10 09:05 Mi lehet a baj?

valter320d írta:
lelkespeter írta: Van egy pár problémám ezzel!Írtam,hogy külföldön vagyok.Nincs akna,nem tudom megemelni.Lehet rosszul tudom ,de föntről nem lehet levenni.Ja és persze ha szét szedem biztos nem cserélik ki a turbót.



Értem sajnos más tanácsot nem tudok,hancurozó irta hogy nem kell megemelni mert hátrafele lejön a turbo igaz kicsit macerás de kijön ha tiédmég garis akkor hagyd,ennyit tudtam majd irj ha megoldodott a prob


Kijön hátra, de lefelé. Akna kelleni fog. Az első katalizátort is le kell venni, és annak a helyén fog kiférni. Tegnap este raktam vissza a turbót. (én is csak takarítottam, ill. van egy szétszerelt 150 lovasra való turbóm de 136le-s tengelyházzal és ahhoz kellett a geometria állása.)

hancurozo Elküldve: 2012-06-08 21:04 Lengéscsillapitó

ignasow írta: Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek a Ta-Technix lengéscsillapítók mennyire megbízhatóak? Volt már valakinek? Üdv.
http://www.grando.hu/bmw-e46-t...1513548060


Használtam és van baráti körben aki használja. (ő megunta a cserélgetését a hibás monroe csillapítóknak) Nekem 45e km-t birt (akkor lett eladva kocsi, de akkor sem volt még baj vele) Ha csak fele km-t megy el mint a márkás akkor is jobban jössz ki.

hancurozo Elküldve: 2012-06-08 18:37 Heeelp...!

jokerface írta: Üdv emberek.
Fotón a bekarikázott dugó féleségre lennék kiváncsi. Úgy néz ki,hogy könnyezik ott az olaj. Mi célt szolgál és ennek igy kéne lennie,vagy totál benyomva. Nem merem piszkálni,még elcseszem
Aki tudja az infót a kérdésemre,megadhatná a választ. THX!

http://dl.dropbox.com/u/3470313/bmw01.jpg

http://dl.dropbox.com/u/3470313/bmw02.jpg


Azt a dugót eltávolítva,és a helyébe spec tüskét dugva tudod rögzíteni a főtengelyt. A vezérlés összerakásánál van szerepe. Itt csak egy dugó, hogy ne legyen lyuk és ne menjen be a kosz. Mögötte van a lendkerék.

hancurozo Elküldve: 2012-06-08 17:33 Piros olaj lámpa!!

SYA85 írta: Na itt vagyok csak viszonylag nehéz volt lambda szondát találni /rendeltem Kasza mestertől egy bontottat a bosch szám alapján, elvileg a futár nem tudta kézbesíteni ezért újra küldte, kellett egy hét mire nálam volt,közben napi 20* telo neki és mit ad Isten, hát nem bele való. Hívom Kaszát erre azt mondja azt dobta ki nekik a gép helyettesítő szonda ként. Persze a 4 vezetékes szondát helyettesíteni egy 5 vezetékes, jeladóssal nem könnyű, na mind1 visszaküldtem, köszi mester!/

Aztán mivel gyári szondát nem tudtam szerezni meg rendeltük bele az univerzálist, beszereltük, raj minden,, van alapjárat.

Viszont a probléma továbbra is fönt áll bár sokkal ritkábban fordul elő.

Menet közben, mikor benyomom a kuplungot és úgy fékezem a fordulat szám leesik alapjárati szint alá, kigyullad a piros olajnyomás jelző lámpa, és a motor leáll, vagy jó esetben csak berezonál az alacsony fordulat miatt.

Cserélve lett a komplett lánc szett, mert el volt törve a láncvezető és ezért elugrott a fogaskerék tönkre vágva a vezérlést. Le lettek ellenőrizve a jeladók, a légtömegmérő ki lett pucolva, kartell cső rendben, hiba kód nincs. A folyószelepház lehet a ludas vagy mit gondoltok mi okozhatja ezt??

1-2 éve az akkori szerelőm katalógus szerint nem belevaló 2 pólusú gyertyát rakott bele, most azt akarom cserélni az előírt 4 pólusóra, de az okozna ilyet:


Én a fék rásegítójére gondolnék.(ha átereszt és a fékre lépsz, onnan szív levegőt, megkerülve a légtömegmérőt) Ha bátor vagy, lekötöd a rásegítő vákumcsövét és a szívocsonkhoz vezető ágát ledugózod. (vigyázz, mert nem lesz rásegítésed féknél) Próbáld ki így valami eldugott helyen. (ahol nem lehet baleset)

hancurozo Elküldve: 2012-06-07 17:00 Autóvásárlás

vfeca írta:
vivaladiesel írta: VFeca. Ha ráérsz gurulj el a Sámsoni útra! Most rakták fel a hirdetést!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ll-5862847


Mindenképp megnézem!

Viszont kérdés: másnak is szokott késni a hasznaltauto.hu-s új hirdetések levél? Általában hajnali 3 körül jött, de mostanában van, hogy délután vagy este...


Nem xenonos! Nem M multi kormány. Nem gyári a felni. Elöl fehér hátul sárga irányjelző. ???? Új rendszám de 2000-es évjárat???? (külföldről behozott autó, kérdéses előélet)
Vagy ilyen sok az elírás a hirdetésben, vagy az eladó nem ismeri a márkát. (vagy csak nagyon el akarja adni, olyannak aki szintén nem ismeri)

hancurozo Elküldve: 2012-06-05 17:36 Féktárcsa és fékbetét

lorand007 írta: Tiszteletem, mennyi is a megendeget kopas ertek elol/hatul? köszönöm


Ha az első 22mm a gyári akkor 19,6 a minimum. Hátsó gyári 19mm akkor 16,6. Ha tömör tárcs van hátul akkor a gyári 10mm és 7,6 a legkissebb megengedett vastagság.

hancurozo Elküldve: 2012-06-04 20:11 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
hancurozo írta:
hil írta:
Coyote írta: ATE lett a vége, ami még mindig olcsóbb, mint a GYÁRI szett.

Ha 85k a két első komplett szett (tárcsával, betéttel, kopásjelzővel), akkor az jó árnak számít?


Szia! Jó ár érte! Én most vettem Jurid első tárcsákat (21387Huf), ATE első betétet (16767Huf),ATE kopásjelzőt (3747Huf), feleslegesen, mert megmértem a rajta lévő tárcsát, mivel nem voltam biztos abban, hogy a 286mm-es kell nekem. Ha már így volt, akkor megmértem a tárcsa vastagságát is, a gyári 22mm helyett 19mm, tehát még kb két évig nem is kell cserélnem. Mindegy, amiket vettem nem romlik meg......



Miért is nem kell cserélni? Tudtommal a megengedett legkissebb vastagság 19.6mm.


valaki oylat is mond erre, hogy amikor eléri ezt, utána még egy garnitúra betét elkoptatható. persze itt függ miylen keménységű betétről beszélünk.


Persze. Azért adták meg ezeket az értékeket a gyártók. Az olajadat se cseréld, mert "azt monták": túl van misztifikálva, elmegy az 30e km-t is.
Tőlem mindenki úgy javítja az autóját ahogy akarja, akkor cseréli az alkatrészt amikor jónak látja.
Csak leírtam azt amit nekem a progi felhoz. (ha valaki látott elrepedt, esetleg eltörött tárcsát az nek kockáztat a túlkoptatással/felszabályzással)
Természetesen van aki megúszta: http://autofilia.blog.hu/2009/01/28/fake_brake

hancurozo Elküldve: 2012-06-04 17:49 Féktárcsa és fékbetét

hil írta:
Coyote írta: ATE lett a vége, ami még mindig olcsóbb, mint a GYÁRI szett.

Ha 85k a két első komplett szett (tárcsával, betéttel, kopásjelzővel), akkor az jó árnak számít?


Szia! Jó ár érte! Én most vettem Jurid első tárcsákat (21387Huf), ATE első betétet (16767Huf),ATE kopásjelzőt (3747Huf), feleslegesen, mert megmértem a rajta lévő tárcsát, mivel nem voltam biztos abban, hogy a 286mm-es kell nekem. Ha már így volt, akkor megmértem a tárcsa vastagságát is, a gyári 22mm helyett 19mm, tehát még kb két évig nem is kell cserélnem. Mindegy, amiket vettem nem romlik meg......



Miért is nem kell cserélni? Tudtommal a megengedett legkissebb vastagság 19.6mm.

hancurozo Elküldve: 2012-06-04 17:17 Autóvásárlás

vfeca írta:
jons írta:
A 318i nem egy erőgép, biztos, hogy a kombit akarsz?


130-as utazót tudja tartani, és közben legyen csendes és kényelmes, ezek a szempontok.
Annyira sztem megy ez is, mint a 316i 105LE-vel.
Persze nyilván nem zavarna, ha 320i lenne. Viszont itthon alig van benzines kombi, ezért is nézegetek néha dízeleket is...
Már amúgy nagyon érik bennem, hogy kintről kellene hozni, csak rettenetesen sok pénzbe meg időbe kerül az oda-vissza utazás, meg ott a keresgélés, ráadásul 2 ember kell hozzá, és még így is bele lehet futni akármibe...


Nem az én hirdetésem, és nem is ismerem a hirdetőt! (csak a felnik miatt néztem meg)
Ez 320i: http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-5739053