YELLOW írta:
hancurozo írta:
hil írta:
Coyote írta:
ATE lett a vége, ami még mindig olcsóbb, mint a GYÁRI szett.
Ha 85k a két első komplett szett (tárcsával, betéttel, kopásjelzővel), akkor az jó árnak számít?
Szia! Jó ár érte! Én most vettem Jurid első tárcsákat (21387Huf), ATE első betétet (16767Huf),ATE kopásjelzőt (3747Huf), feleslegesen, mert megmértem a rajta lévő tárcsát, mivel nem voltam biztos abban, hogy a 286mm-es kell nekem. Ha már így volt, akkor megmértem a tárcsa vastagságát is, a gyári 22mm helyett 19mm, tehát még kb két évig nem is kell cserélnem. Mindegy, amiket vettem nem romlik meg......
Miért is nem kell cserélni? Tudtommal a megengedett legkissebb vastagság 19.6mm.
valaki oylat is mond erre, hogy amikor eléri ezt, utána még egy garnitúra betét elkoptatható. persze itt függ miylen keménységű betétről beszélünk.
Persze. Azért adták meg ezeket az értékeket a gyártók. Az olajadat se cseréld, mert "azt monták": túl van misztifikálva, elmegy az 30e km-t is.
Tőlem mindenki úgy javítja az autóját ahogy akarja, akkor cseréli az alkatrészt amikor jónak látja.
Csak leírtam azt amit nekem a progi felhoz. (ha valaki látott elrepedt, esetleg eltörött tárcsát az nek kockáztat a túlkoptatással/felszabályzással)
Természetesen van aki megúszta:
http://autofilia.blog.hu/2009/01/28/fake_brake