vfeca írta:
hancurozo írta:
Ha Európa nyugati (azon bellül is az északi) részéről származó autót veszel, a kasztnit nézd nagyon át a rozsda miatt. Kint szarnak az alvázvédelemre, a rozsdás elemekre. Gyakran csak benzinkutas mosókban tisztítják a kocsikat, és az üregekben felgyülemlett sarat ott hagyják. Nagyon rossz tapasztalatom van a Osztrákoktól/Németektől behozott autókkal. Mind kasztni, mind szervizeltség szempontjából. (nem a felhasznált alkatrészek, hanem az szűrők és olajcserék elhanyagolása miatt)
Egyszerűbb a tönkrement motort pótólni/javítani, mint az alvázat küszöböket kijavítani cserélni fényeztetni. (főleg új gyári, és nem kisipari rossz minőségű utángyártottal)
A hirdetés szerint Ausztriából van az autó. De egyébként nagyjából mindegy, hogy honnan van egy autó, egy német is el tudja hanyagolni, meg egy olasz is tud vigyázni rá, szóval a származási helye még nem jelent semmi biztosat.
Viszont kis korrigálás, mert néhány embernél sztem az jött le, hogy én féláron szeretnék használt autót venni, szalonállapotban, garanciával.
Inkább úgy fogalmaznám meg az igényeimet, hogy egy olyan használt autót keresek, amihez olcsón hozzá tudok jutni, és emiatt ugyan esetleg nincs tökéletes állapotban, de jó kiindulási alap ahhoz, hogy fél-1 éven belül megbízható, takaros kirándulóautót tudok belőle faragni.
Nagyon nem mindegy, hogy az autó mennyit futot havas sókzott utakon (tévhit, hogy tőlünk nyugatabra nem sóznak. és akkor nem is 10 éves autóban gondolkodunk) Tévhit, hogy nyugati szomszédaink 10e km után cserélik az olajat. (ők kivárják míg jelez az autó) Évente 40-50-60e km-t autóznak (minőségibb autópályán). Ha számolsz, nagy számok jönnek ki. A nepper behozza, visszatekeri, a Magyar Román, stb. meg szidja a BMW-t, Audit mert a turbó, lendkerék, váltó, difi 200e-nél berókázik. Miért nem fordul ez elő, az itthon/külföldön újonan
CÉGES autónak vásárolt autóknál amik valóban 500-600e km-t futnak nagyobb gond nélkül? Sok embernek kellene elgondolkodni ezen, és nem a diesel/benzines tipushibákat ismételgetnie és lehúzni bizonyos tipusokat.