hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2012-05-01 09:48 320d Motor

mrdani írta:
bmw320d4 írta:
mrdani írta: Helló Mindenkinek.
Olyan problémám lenne,hogy vater 320d-be hol indul hol nem a kocsi.
Az önindítót megnéztük működik és a bendix is.
Volt egy vékony vezeték a bendixre csatlakoztatva és az a test.Amikor ezen voltn em indult, de máshonnan hoztunk testet neki és a vezeték nagyon füstölt indításnál.Viszont beindult.
Most olyan probléma áll fent hogy abszulut ( 10-3 )szor indul el.
Arra gyanaxunk hogy nincs poztiv kapcsolat a bendixnek de minden a helyén van.
5let?


És kinek támadt az a fantasztikus ötlete, hogy TESTET vigyetek az indítóhoz?


Volt és van neki vezeték ami rá volt kötve eredetileg is de ha rákötjük meg se moccan az önindító.Mivel az negativ vagy test teljesen mindegy ezért kötöttük közvetlen testre.
Igy ment is nem vol baj amig a vezeték el nem olvadt.
Ha visszakötjük az eredetire akkor ott vagyunk hogy meg se moccan a kocsi...


(nekem nincs akkora tipusismeretem mint bmw320d4-nek) de a bendixre csak pozitív (vékony) vezérlő szál megy és a pozitív (vastag) főkábel. A testet a csavarokon keresztül kapja a motorról. Indításnál pozítívat ad a bendixnek (vezérlőszálon) ami az indítómotor fogaskerekét elmozdítja a fogaskoszorúhoz (a mozgatást az elktromágnes végzi) és a zárja az önindító főkábelét a motor kábelével. (a bendix végén lévő 2db nagy csavar)

hancurozo Elküldve: 2012-05-01 09:09 Hûtõvíz

bmw320d4 írta: Nincs a hűtőn gomba. A motorvezérlő kapcsolja a ventit, akkor is, ha a klímának kell.


Köszönöm.

hancurozo Elküldve: 2012-04-30 18:11 Hûtõvíz

bmw320d4 írta: Relé nincs benne, ha pedig a hőgomba lenne rossz, akkor kiakadt volna a hőmérő is.

A venti elektronikája adta meg magát. Általában nem állandósul a hiba, előfordul, hogy egy ilyen után hónapokig jó lesz, aztán soha többé nem kapcsol majd be.


A műszer nem a motoron lévő gombától kapja a jelet? A venti pedig a hűtőről ill. a klímától?
A relé helyett van a vezérlő elektronika a ventillátor házra felszerelve (az enyémen az égett össze, de szerencsémre csak a klímánál zavart be)

hancurozo Elküldve: 2012-04-30 17:08 Hûtõvíz

Basanyi írta:
hancurozo írta:
Basanyi írta: Sziasztok. Basanyi vagyok. Van egy 99-es 320D-m.Ma jövök haza és leállitom az autot,az auto leáll, de a hütőventilátor nem.Mígnem odáig jutottam,hogy levettem a müa. burkolatot és ott találtam egy csatlakozót azt széthuztam és így leállt a venti. A szereléshez különben nem értek de ünnep lévén senkit nem értem el.Talán jó megoldást választottam, nem tudom ezután mi legyen a teendő.Gondolom szerdán szerelő. De addig tudok-e közlekedni, ventilátor nélkül.Hozzászolásokat, tanácsokat szivesen fogadom. Köszönettel: Basanyi


Mivel leállítás után is forró a vized, ráadásul nem is keringeti semmi, ez természetes. Azzal követtél el hibát, hogy széthúztad a csatit. Ha vártál volna leállt magától (miután normál hőmérsékletre hűtötte a vizet)


Oké. Azt nem írtam,hogy kb másfél órát vártam de tovább már nem mertem.
Köszönöm a gyors reagálást.


Az viszont nem normális. Beadta a kulcsot a hőgombád, vagy a reléje. (zárt helyzetben megragadt)

hancurozo Elküldve: 2012-04-30 16:52 Hûtõvíz

Basanyi írta: Sziasztok. Basanyi vagyok. Van egy 99-es 320D-m.Ma jövök haza és leállitom az autot,az auto leáll, de a hütőventilátor nem.Mígnem odáig jutottam,hogy levettem a müa. burkolatot és ott találtam egy csatlakozót azt széthuztam és így leállt a venti. A szereléshez különben nem értek de ünnep lévén senkit nem értem el.Talán jó megoldást választottam, nem tudom ezután mi legyen a teendő.Gondolom szerdán szerelő. De addig tudok-e közlekedni, ventilátor nélkül.Hozzászolásokat, tanácsokat szivesen fogadom. Köszönettel: Basanyi


Mivel leállítás után is forró a vized, ráadásul nem is keringeti semmi, ez természetes. Azzal követtél el hibát, hogy széthúztad a csatit. Ha vártál volna leállt magától (miután normál hőmérsékletre hűtötte a vizet)

hancurozo Elküldve: 2012-04-29 14:58 gyári cd-és rádió

YELLOW írta: és az én kommentem hova tünt???? :


Ne parázz. A másik topikba írtad. (én is későn vettem észre, hogy már megválaszoltad)

hancurozo Elküldve: 2012-04-29 14:53 gyári cd-és rádió

czviklit írta: Sziasztok!
Egyik ismerősömnek van egy 97es 525öse és az a problémája, hogy ha gyújtásnál be van kapcsolva a CDlejátszó akkor elfordítva a kulcsot el is indul az autó, de ha ki van kapcsolva akkor nem.
Ötlet?? Vki??
Előre is köszönöm


Ha az amire gondolok akkor van ilyen. (utólagos "indításgátló") Van olyan is mikor csak kinyitott hamutartóval, bekapcsolt ablakfűtéssel, vagy a gáz és fékpedál egyszerre történő lenyomásával indítható az autó.
Nézzétek meg hol van az indító szál megvágva és összekötve a cd-vel. Ott ki tudod iktatni.

hancurozo Elküldve: 2012-04-19 16:45 Lökhárító

ute107 írta: Urak!

Az általam ígért képek megtekinthetőek az albumomban. Szóval... a Coupe lökhárítót fel lehet szerelni a touringra. Ha 320d-nél van annyi probléma, hogy a gázolaj hűtés és a fékhűtés felé vezető légcsatornák elejét ami a lökhárítónál van, egy kicsit meg kellett szabdalni, illetve a gyári lökhárító csavarját ki lehet dobni mivel, rövidebb kell hozzá. Húztam a fogom mikor mentem a csavarboltba, de a kedves eladó mindössze 250 Ft-ért adott kettőt.

Annyi probléma van még, amit talán hetek kérdésével megoldok, hogy a lökhárító a sárvédő végének találkozásánál eláll a bal oldalon. Igaz nekem ott az előző tulaj kicsit átrendezte régebben a lemezeket, szóval lehet ettől.
Ezt ki akartuk küszöbölni a lökhárító felfogatásánál a fel-le lehetőség állításával. Ezt az "ütözéselnyelő" ütközés csillapító végén található imbuszos megoldással lehetne állítani, de ez nálam azt eredményezte, hogy az anyag eldeformálódott. Inkább nem erőltettem, megpróbálok olyan bal oldali felfogatót rendelni és tökéletes lesz a mű.

Ha valakinek bármilyen kérdése lenne, szívesen segítek.

KÉP



Nagyon jó lett. Megvalósítottad azt amit én is szeretnék. Idén már sajnos nem, de jövő tavasszal nekem is felkerül a coupe lökös.

hancurozo Elküldve: 2012-04-18 20:34 CD fejegység, Navi....

Maistro írta: Lehet én értelek félre de én visszaraktam a gyári rádiót és a gyárival produkálja ezeket a tüneteket




Bocsánat. Én értettelek félre. Ha semmit nem változtattál és gyári rádiót rakod vissza akkor sajnos nem tudok segíteni.



hancurozo Elküldve: 2012-04-18 18:54 CD fejegység, Navi....

Maistro írta: Én nem cseréltem át semmit.. Éppen ezért vagyok tanácstalan.



hancurozo írta:
Maistro írta: Sziasztok!
Megint egy kérdésem lenne amióta betettem a másik fejegységet majd kivettem mert nem tetszett ha a gyújtáskapcsolót nullára fordítom nem kapcsol ki a rádio és ha gyújtásra akkor meg nem kapcsol be mi lehet a probléma??


A fej memória tápja és az állandó pozitív fel van cserélve.




Nem te cserélted fel. (nem is írtam, hogy te cserélted fel) Nekem sony van bent és nekem is meg kellett cserélnem. Passatba építettem be fos usb/rádiót (nem tudtam lebeszélni a tulajt róla) azon is fel kellett cserélni az ISO csatiban. (az is ilyen tüneteket produkált)

hancurozo Elküldve: 2012-04-18 18:30 CD fejegység, Navi....

Maistro írta: Sziasztok!
Megint egy kérdésem lenne amióta betettem a másik fejegységet majd kivettem mert nem tetszett ha a gyújtáskapcsolót nullára fordítom nem kapcsol ki a rádio és ha gyújtásra akkor meg nem kapcsol be mi lehet a probléma??


A fej memória tápja és az állandó pozitív fel van cserélve.

hancurozo Elküldve: 2012-04-17 19:06 Társalgó

BarG írta: Nagyon tévedésben vagytok.
A legjobb teló az, amit a cég ad, és egy fityókába se kerül használni. Mégha jampizni nem is lehet vele, mert csak egy egyszerű kütyü.


És igen ott a pont!

hancurozo Elküldve: 2012-04-17 18:56 Valaki segítsen

YELLOW írta: oszt most minek lovagolsz ezen? nem én találtam ki. opel szervízes mondta, elég komoly cucc volt nála. én annyira kadett-be nem mentem bele.
az, hogy egy BMW oldalon leírok valamit, ami nem feltétlen valós egy kadett-ről, az miért kötekedésre való ok? érdekel valakit ezen az odlalon? nem hiszem. én elírtam, mert nekem ezt mondták.
az meg valóban igaz volt, hogy akksi levétel után elég érdekesen ment, kb 10-20 km után tért magához. de mondom ne legyen már ez téma BMW-s oldalon.
a lényeg, hogy az újak tanulnak.


Igen tanulnak az újak. Hülyeségeket! Lehet, hogy nem szándékos tőled, csak naiv vagy és mindet elhiszel. (az átverős/lehúzós szerelők álma) Milyen komoly cucc, mikor elég egy diagnózis kulcs (ami összezár 2 érintkezőt, és a motor hibalámpát használva "villogja" ki a hiba kódját. kevés szerelő vette meg az opel hibaolvasó készülékét) De igazad van, maradjunk a BMW-nél. Melyik motor tanul a BMW-nél? És hogyan?

hancurozo Elküldve: 2012-04-17 18:36 Valaki segítsen

YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Létezik olyan, hogy motor betanítás?


a motor mindig tanúl. nekünk a 90-es évjáratú kadett-unk is olyan volt. ha levetted az akksit, utána újtra tanult. intervallumot nem tudok, de a vezető stílusához igazolódik. a mostani autók, menet közben is tanulnak. pl aki fordulatszegényesen közlekedik, és hírtelen menni akarna, akkor meg fog lepődni, mert nem akar majd menni, vagyis tétovázni fog. de ha sűrűbben jár úgy, akkor rugalmasabb lesz. azt mondják ellustul az autó, deközbe csak beáll egy szintre, és ahhoz optimalizálódik, amiben a legtöbbet hazsnálják.

én ilyeneket hallottam. részben alá tudom támasztani.


Ne haragudj, de a kadetten mi a jó ........... tud tanulni? Ez idáig a legnagyobb hülyeség amit itt láttam.


az agya. ugyanis nem karbis kadett, hanem az első F Astra motorja van benne. 1.4i computeres. és volt benne cserélve, diag rá volt rakva, és úgy kellett vele menni, akkor mondta a szaki, hogy akksi levétel után ugyanez van. csak nekünk volt valami gríz, ezé kellett diag.


YELLOW. Szerintem ne folytasd, mert csak magadnak ártasz. Milyen agya? Van benne memória? Nem csak az érzékelők adatai szerint a beállított értékekre állítja a motort? Melyik rendszer volt? Multec CFI, Bosch LE Jetronik, L3 Jetronik, Bosch Motronic ML4.1, M1.5, 2.5? Csak ezekkel volt szerelve. Ezek nem tanulnak.

hancurozo Elküldve: 2012-04-17 17:07 Valaki segítsen

YELLOW írta:
bbubbuka írta: Létezik olyan, hogy motor betanítás?


a motor mindig tanúl. nekünk a 90-es évjáratú kadett-unk is olyan volt. ha levetted az akksit, utána újtra tanult. intervallumot nem tudok, de a vezető stílusához igazolódik. a mostani autók, menet közben is tanulnak. pl aki fordulatszegényesen közlekedik, és hírtelen menni akarna, akkor meg fog lepődni, mert nem akar majd menni, vagyis tétovázni fog. de ha sűrűbben jár úgy, akkor rugalmasabb lesz. azt mondják ellustul az autó, deközbe csak beáll egy szintre, és ahhoz optimalizálódik, amiben a legtöbbet hazsnálják.

én ilyeneket hallottam. részben alá tudom támasztani.


Ne haragudj, de a kadetten mi a jó ........... tud tanulni? Ez idáig a legnagyobb hülyeség amit itt láttam.