hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2012-01-29 10:11 E46 coupe csomagtérburkolat

ficsur írta: Ötlet tipp vagy valami okosdolog????



Ha nincs ott a rögzítési pont, akkor be kell szerezni hozzá. 2 féle rolóval gyártották (csak roló, roló+"kutyaháló") Lehet valaki már cserélte.

gondolom neked ez van: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=95

hancurozo Elküldve: 2012-01-28 21:01 angel eye

Centurion534 írta: Holnap megnézem feszmérővel, de biztosra veszem, hogy nem lesz az inverter bemeneti pontjain 12V. Hisz épp ez a baj. Ezért nem világít az AE.
És így már vissza is kanyarodtunk a legelőször beírt kérdésemhez, miszerint nem tudom, hogy kell-e BC-ben állítani valamit, esetleg hibakódot kiütni ahhoz, hogy a helyzetjelző csatlakozó (ezáltal az inverter) kapjon áramot, miután felkapcsolom. Mert úgy tűnik, a hiba fizikai helyreállítása nem oldotta meg a problémát.
De ha kiderül mi lesz a baj, biztos megírom itt.


Azért írtam a 9 és a 32 a light modul biztosítéka. Nem tudom van-e további biztosíték.

hancurozo Elküldve: 2012-01-28 18:13 angel eye

Centurion534 írta:
jons írta:
Centurion534 írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem.
Tönkrement a jobb oldali angel eye inverterem. Vettem másikat, és kicseréltem.
A probléma az, hogy helyes bekötés után sem világít az angel eye.
üdv.


Biztosíték rendben van? Ha igen akkor a sima izzó világít?


Úgy tudom biztosíték nincs, lámpamodul vezérli a világítást. Így azt hiába is keresném a biztosítéktáblában.
Sima izzóval viszont nem próbáltam... De nem is tudnám, mert az angel eyes vezetéke ott jön be a lámpába, tehát azt is ki kéne ahhoz szedni.
Valamiért nem jut el az inverterhez a 12V.
Valakinek valami ötlete? Mit kéne még megnéznem?


Én azért megnézném a 9 és 32 biztosítékot

hancurozo Elküldve: 2012-01-28 09:26 képek

jokerface írta: Ez itt a bekarikázott dolog a fotón mi és mitöl lehet rozsdás?



Ha jól látom az a turbó kipufógó oldali része. Az önvény, és a hő miatt nincs az a festék ami megmaradna rajta. Minden autón rozsdás.

hancurozo Elküldve: 2012-01-27 20:37 E46 coupe csomagtérburkolat

ficsur írta: Sziasztok uj vagyok minden téren 40-évesen meglett álmaim verdája egy E36 1800-as tds turiszt hátul van benne a csomagrözitő háló ahol a kihuzhato csomagtér takaro van de nemtalálom hova kell rögziteni a hálot oda nem lehet ahova a takarot mert kisebb segicsetek Köszi bocsi a helyesirásért de ez a gépelés nem nekem van kitalálva.Köszi


Keres a tetőn rögzítési pontot (ha a "kutyahálóra" gondolsz). Az azért van, ha megpakolod a csomagteret ne a nyakadba essen a bepakolt termék.

hancurozo Elküldve: 2012-01-27 13:18 Társalgó

Bero írta: Ez nagyon szép! Facelift előtti sedanhoz is van? Csak,mert én sehol se találtam ledeset belőle!


Kérdezd meg őket. Elég sok mindenük van e46-hoz. (lehet szerencséd lesz, és náluk is találsz)
http://www.jofogas.hu/budapest...415756.htm
http://www.jofogas.hu/budapest...415924.htm
http://www.jofogas.hu/budapest...415721.htm
http://www.jofogas.hu/budapest...415604.htm

hancurozo Elküldve: 2012-01-27 12:48 Társalgó

YELLOW. Te 2008 06. hó óta csak 18e km-t mentél a kocsival? (2008 06. hó 68e km 2011-ben 86e km) Az járműveknek nem tesz jót ha nem használják őket.

hancurozo Elküldve: 2012-01-25 15:20 Társalgó

hancurozo írta:
ute107 írta:
seta írta:
Mármint ez?



Aha.. ez az. Köszi. Én csak nagyon drágán találtam.

Csak én még húzok rá egy kicsi - sötétítő fóliát...


Náluk is érdemes rákérdezni. Nem vészesek az árak: http://www.autofenyszoro.hu/al...1-01.08.31


ute107. ezekhez mit szólsz? http://www.jofogas.hu/budapest...415924.htm

hancurozo Elküldve: 2012-01-25 09:04 Autóvásárlás

hil írta:
BMW_0902 írta:
és amit megvettem: http://href.hu/x/gzlu




Szia! Blogod olvasása és autód képei láttán ne haragudj, de csalódtam. Rosszul mondták a szerelőid, nem kicsit: "a motort egy életen át nyögöd". Szerintem az autóban a legnagyobb érték a karosszéria, mert ha úgy adódik, motort akár 150K-ért vehetsz másikat. Amiket láttam rozsdafoltokat, nehéz lesz tartósan eltüntetni. Az meg, hogy a szervó tartály annyira hiányában volt a lének, nem gondos tulajra utal, mint ahogyan azok az állapotok a motortérben sem. És az a baj, ha ilyen a látszat, akkor mi van a felszín alatt?
Ne haragudj a fentiekért.



Hil-nek igaza van. Ha volt már olyan autód amin gond volt a kasztnival, akkor te is belátod (esetleg magadban reméled nem így van). Rozsdát véglegesen eltávolítani nehéz, ráadásul ahol már rozsdás ott sérült a galvanizált réteg (soha nem lesz tökéletes). Nekem is touring van, sok sok km-el, de a jobb oldali ajtó vizlehúzó gumiján kívül (ami nekem is fel van dagadva) rozsdamentes. Sem a motortérben, sem az alján, de még a kipufogón sincs rozsda (igaz nem sokat ment sózott úton) Mikor vettem, nem a km-t néztem az órában, hanem a kasztnit és az általános állapotot (beleértve a folyadékszinteket és minőségüket). A motort tudod cserélni, a kasztnit galvanizálni .

hancurozo Elküldve: 2012-01-24 17:14 Társalgó

ute107 írta:
seta írta:
Mármint ez?



Aha.. ez az. Köszi. Én csak nagyon drágán találtam.

Csak én még húzok rá egy kicsi - sötétítő fóliát...


Náluk is érdemes rákérdezni. Nem vészesek az árak: http://www.autofenyszoro.hu/al...1-01.08.31

hancurozo Elküldve: 2012-01-19 17:37 Akkumulátor

BarG írta: Szerintem ez egy közkeletű tévedés. Az első aksi azért tart tovább, mint az utána következők, mert akkor zsír új a gép, minden részegysége a legjobban működik, a legkevesebb áramot fogyasztja, minden faszán meg van zsírozva, olajozva, sőt még a gazdája is szemet mos, mielőtt ránézne. Aztán ahogy kopik a gép újdonsága, úgy nyúlnak a motorolajcsere periódusok, használódnak minden vonalon a részegységek, itt-ott már zörög kicsit, dehát jó az még.

És hát ne feledkezzünk meg arról a jelenségről se, amikor a tizenmilliós autóra felkerül a Wanli, Limlom gumi, ez létezik az akuknál is.


Csak részben igaz. Az autók gyártásánál a beszállító a gyártósorról viszi az akksit az autó gyártójának. Amit a boltban veszel akkut, az sokszor elmúlt már 1-2 éves mire megkapod. (sajna már nem sütik bele a műanyag házba a gyártasi időt) Sok gyártó visszaveszi a polcon porosodó régi akksiját (erre csak a nagyobb cégek/márkák van példa) és vagy újrasavazza/újradátumozza, vagy eldja nyomott áron valamelyik bevásárlóközpontnak.

hancurozo Elküldve: 2012-01-16 20:05 Valaki segítsen

Bero írta: LOL Ez csak egy felvetés volt,írtam asszem Hátsó dobot biztos fogok rárakni,egy kicsit legyen sportosabb legalább a hangja Azt gondolom nem nagyon lehet elcseszni Vagy ott is számít ez az 'öblítéses' dolog? Köszi amúgy a válaszokat,de ha már cserélek (ami remélem nemsokára bekövetkezik) akkor csak is E46 M3 jöhet szóba


Bero. Mint írtam, vannak nagyon jó rendszerek (kisipariak is, amik működnek). Senkit nem minősítettem. Az átöblítésben a renszer fojtása mérvadó. (csőátmérő, dob szerkezeti felépítése, rendszer hossza, alkja,stb.) A hátsó dob a magasabb hangok tompítására szolgál, és sokszor csak áteresztő dob. (vannak kivételek, mikor a magas és mély hangok tompítását egy dobon bellül alkalmazzák) BMW végdobot nem daraboltam még fel, így nem tudom milyen rendszerű. (biztos lesz aki pontos válasszal fog szolgálni)

hancurozo Elküldve: 2012-01-16 17:59 Valaki segítsen

Bero írta: Cegléden lakik egy Tóth Zoli nevű tag,ő csinálná meg nekem,rallys csávó azt hallottam eléggé ért hozzá,és egész jó áron dolgozik. Nem várható egy egész cserétől teljesítmény növekedés ? lambdaszondát is cserélni kell meg a katalizátort?


Nem vagyok mérnök, de ha a folytás kicsi, akkor sok elégetlen benzin távozik a szelepösszenyitáskor (mikor a kipufogószelep még nyitva van, a szívó meg már nyitva)ekkor tud átöblíteni a motor. Ha túl nagy a folytás, akkor nem tud rendesen átöblíteni (marad kipufogógáz a hengerben), mivel nagy ellenállást kell leküzdenie a kipufogó gáznak. Ritka, hogy Kisiparos Gézabácsi, ezt jól eltalálja. (vannak kivételek, és vannak, akik nagy nevű cégek kipufogóit másolják így megspórólva a fejlesztés költségeit)

hancurozo Elküldve: 2012-01-16 17:44 Valaki segítsen

Bero írta: Ezen gondolkoztam,hogy ha jól utánanéztem akkor az M3-as ba is sima papírszűrő van! Gondolom ők is belerakhatnák a hiper szuper sportszűrőt. Nem nagyon értem! Egy komplett kipufogórendszer tuti sok,de a katalizátor,lambdaszondákat hogy oldják meg a másikhoz? Csak átpakolják és kész? Gondolom egy ilyen rendszer azért hozna pár lóerőt


A kipufogóval óvatosan, mert ha nincs meg a kellő folytás, a hengerben túl nagy lessz az átöblítés, és kárbavész a benzin (durrogó kipufogó), csökken a kompresszió (kis mértékben), csökken a teljesítmény. Nem véletlenül tervezik a komolyabb cégek is hosszú időn át a tipusspecifikus rendszereket. Az élmény (a teljesítményérzet a hang miatt, de csak a hang miatt lehet nagyobb)

hancurozo Elküldve: 2012-01-12 21:04 318d adagolót KERESEK !!!

bmw320d4 írta:
hancurozo írta:
bmw320d4 írta:
p166 írta: Elírtam a motorszámot!!!!! Sorry!
Az adagolóban a forgásszög jeladó volt rossz, amit kicseréltek Kecelen. Azóta jól megy a vas. Köszönök mindent!


Nem csak a motorszámot (ami nem szám, hanem kód) írtad el, hanem az adatlapodban az autód évjáratát is.
Nyugodtan kijavíthatod 2001-re, esetleg 2002-re. (Utóbbi elég ritka)



Facelift-es 2003-as 318d-t már láttam adagolósban.


Elhiszem, én is láttam már, de az nem compact volt. Compactba nem szerelték 2001 után a 204d1-et.


Azt nem néztem. Bocsánat, igazad van.