hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2012-01-12 17:54 318d adagolót KERESEK !!!

bmw320d4 írta:
p166 írta: Elírtam a motorszámot!!!!! Sorry!
Az adagolóban a forgásszög jeladó volt rossz, amit kicseréltek Kecelen. Azóta jól megy a vas. Köszönök mindent!


Nem csak a motorszámot (ami nem szám, hanem kód) írtad el, hanem az adatlapodban az autód évjáratát is.
Nyugodtan kijavíthatod 2001-re, esetleg 2002-re. (Utóbbi elég ritka)



Facelift-es 2003-as 318d-t már láttam adagolósban.

hancurozo Elküldve: 2012-01-03 20:11 Társalgó

kempelen írta:
hancurozo írta: Te ilyen öreg vagy?


Ez az amikor az ember nem tudja, hogy ez most erény vagy hátrány.



Nem hátrányként jegyeztem meg.

hancurozo Elküldve: 2012-01-03 19:30 ablakemelő

Bero írta: Akkor szépen kiszerelem,csak az a baj,hogy nem tudtam hogy vegyem ki a szerkezetet! Csavarok kinn voltak,de bowden meg a többi nem nagyon. Nem mertem feszítgetni,nehogy rosszabb legyen vagy törjön,de ha van ötlet,hogy vegyem ki akkor várom Köszi!


Az ablakot leengedve (nem teljesen) a sinen lévő nyíláson át ki tudod lazítani az ablakot rögzítő csavart (ami az emelő betétet és az ablakot tartja egyben), azután ki tudod pattintani az emelőbetből az ablakot (ezután érdemes a motort is kiszerelni). Azt kézzel feltolva (ott tartva, hogy ne essen vissza, és törjön össze) ki tudod szedni a mechanikát az ajtóból a 4 rögzítőcsavar kiszerelése után (sinenként 2db, de csak kiforgatva tudod kiemelni)

hancurozo Elküldve: 2012-01-03 17:18 Társalgó

kempelen írta: Februárban lesz kerek 20 éve hogy jogsim van. Nem akarom elkiabálni, de ezalatt egyetlen egyszer sem kaptam defektet. Bocsánat! Egyszer. Valamikor 8-10 éve. De azt is úgy hogy otthon vettem észre hogy lapos a gumi, mert egy facsavar állt bele. Nos autó megemel és gumi gumishoz elvisz, megfoltoz. Pótkerékhez hozzá sem nyúltam.
Tudom ez csak a véletlen és a szerencse műve, semmi köze hozzám, de így vagyok vele. Ráadásul számtalan autóval mentem eddig, tehát nem csak az azokon nem volt, amik az enyémek voltak, de a többin sem. Pedig hogy nem járok sokat a sajátommal az igaz, de az nem jelenti hogy a többi időmet itthon töltöm a fotelban.
Szóval én így jártam eddig. Aztán lehet hogy majd egyszer utolér a végzet és sorban kapom a defekteket.


Te ilyen öreg vagy? Nekem még csak 18 éve van, és 2 defektem is volt (csak off kocsikkal). 1 cserélve lett helyben a pótkerékre (mankókerék), a másikat észre sem vettem csak otthon. (nem értettem, hogy miért nem húz rendesen a kocsi)

hancurozo Elküldve: 2012-01-03 17:06 ablakemelő

Bero írta: Ja és mostanában valahol a menetszél is befúj mellettem. Megnéztem a tömítéseket,illesztéseket az ajtó körül és semmi hibát nem találtam. Erre megoldás? Ja és,hogy hova fújjam a szilikonsprét,hogy ne akadozzon az ablakemelő? Köszi!


ha nagyon akarod akkor a sinekre, bowdenre (az acél sodronyra), de sokat nem ér. (vajákolás, ráolvasás, önjavító energia közlése a TV-ből). Elöbb vagy utóbb ívet kell adni neki. (váll felett szép nagyot)

hancurozo Elküldve: 2012-01-03 15:46 ablakemelő

Bero írta: Sziasztok! Nekem is problémám adódott. A bal első ablakom nem akar felmenni mindig. Ma pl: megmozgattam az ablakat és 2-3 centit legalább föl le lötyögött vagyis tudtam mozgatni. Néha recseg-ropog. Lefele általában szépen lemegy,de felfele elég nyögve nyelősen. Akadozik,néha megáll. Ma szétszedtem az egész ajtó. Kárpitot,légzsákot stb. A bowdenek épek(Nem szakadtak,nem 'szőrösek') és a motor is működik. Eltörhetett valami műanyag kis sz.r? Ha veszek szilikon spréét akkor megoldódna a probléma? Kérdés: Hova fújjam a szilikon sprét? Megint szét kell szednem az ajtót? Köszi!


Az műanyag dob, amire a motor tekeri fel a bowdent. Na azon van "menet" vágva, hogy a bowden szépen egymás mellé legyen feltekerve. Mikor arról letörik a "menet" taréja, akkor a bowdent egymásra tekeri össze vissza (ahogy éppen esik), és van hogy a bowden megfeszül/becsúszk a másik alá. Akkor ad ilyen hangot. Illetve ha a 2 ablakra rögzített emelő valamelyike eltörik, akkor nem fut egyenesen fel az ablak.

hancurozo Elküldve: 2012-01-01 19:32 Lökhárító

ute107 írta: Új év, új célek. Buék mindenkinek és köszönöm a kommenteket.

Leszarom ki mint gondol, úgy is nálam marad az autó, még ha megnyerem az 5-ös lottót is.
Törött volt, nem érdekel. Igen az enyém volt törve, volt festve ... és én tudom hogy mennyire. Ci..ány gyerek okossága miatt festettem az ajtóm és egy rossz tolatás miatt meg a hátsó lököst. Most meg egy kátyú miatt cserélem a lököst, és eldöntöttem coupe kerül rá.

HA nem tudom megoldani úgy is valakinek eladom... és megígérem ide fogom feltölteni a hirdetést.



Te fogod kitaposni az utat, az egyedibb puttonyos autoknál. (szinte mindenki M-es lökösökkel jár) Ha lehet csinálj képeket (akár privátba is jöhet). Amióta megvan a kocsi, azóta gondolkozok a coupe lökhárítón.
Szinte nincs sérülésmentes autó (enyém sem kivétel, de sokan még saját maguknak sem merik bevallani, hogy törve volt)

hancurozo Elküldve: 2012-01-01 10:31 Társalgó

Boldog Új Évet mindenknek!

hancurozo Elküldve: 2011-12-31 13:04 Lökhárító

InsectKiller írta: És bután is áll...Sehol sem egyforma a hézag, a motorháztető és a lökös találkozásánál meg én nem tudom, de nagyon buta... Sok sikert!


Ez a kép szerintem nem sérülésmentes autóról készült. (2007-2008 környékén kereskedésben állt) Amit láttam élőben azokon normálisan állt, mintha azzal gyártották volna.

hancurozo Elküldve: 2011-12-31 12:33 Lökhárító

ute107 írta: Urak!

Fel lehet applikálni ezt a lökhárítót az autómra?

Lokos

Örülnék neki ha igen....



Biztos hogy fel lehet. Én is kérdeztem már rá itt, de "lehurrogtak". Szerintem a legszebb lökhárító. (nagy álmom nekem is) Dobok majd fel képet. (sajna nem a sajátomról)

szerk.: fenn van: http://www.bmwfanatics.hu/gale...889482.jpg

hancurozo Elküldve: 2011-12-30 16:55 Futómû és hibái

kempelen írta:
hil írta:
Szia!
Én is ezért vagyok hitetlen és kérdezem a tapasztalati dolgokat, mert ha veszek, akkor tuti jót akarok venni. Az előző Febik kb 45 000Km-t tudtak, aztán a gömbfejek ki akartak esni a fészekből úgy kikoptak.

Sajnos úgy látom, nem járnak erre azok, akik talán tudják a tutit.



Helló Hil!

Nem biztos hogy nem járnak erre, csak lehet nem akarnak nyilatkozni, mert ami nekik tuti jó az másnak nem biztos hogy az lesz.
Én lemfördert vennék az már biztos, ha most nekem kellene cserélni.

A febi-t sem tartom rossznak, de bmw-be nem tenném. Viszont a munkás opelben van pár febi alkatrész és nagyon meg vagyok velük elégedve. Sőt annak idején még krisztus előtt a kadettban is nagyon jól szuperáltak a febi alkatrészek.



45e km-t az ocap is kibír

hancurozo Elküldve: 2011-12-30 10:53 Futómû és hibái

anubisz írta: Nekem,az is volt cserélve hátul. Rohadtul nyüszögött,nyikorgott mindig,amikor kicsit mozdult a kaszni,márpedig az mindig mozog,max a pályán nem. Nekem nem kopogott, lehet ami kopog az már nagyon odavan. Csere után megszűnt a nyüszögés.
Pont olyan volt a hang,mintha egy rozsdás csillapító csinálta volna.Folyamatosan nyomta hátulról.


Hátul nincs benne csapágy (elöl golyós csapággyal van szerelve amin körbe tud fordulni a lengéscsillapító, ezért fém a fémen kopog), ott egy gumi csillapító van ami enged mozgásteret a lengéscsillapító szárának (az ha elöregedik nyikoroghat).

hancurozo Elküldve: 2011-12-30 09:11 Futómû és hibái

YELLOW írta: toronycsapágy

olyan ember írjon már, akinek volt már rossz a toronycsapágy. milyen hibajelenség van? hangok meg ilyenek. van némi infóm, de inkább OFF autóknál.
ha valaki tudna videót az is jó lenne, én még nem találtam.
köszi!


Nem sajátnál. Kopog, nyikorog. Ha leveszed róla a takaró műanyagot, és nézed fentről a csapágyat miközben valaki emeli, akkor láthatod ahogy mozdul (akkor már nagyon odavan).

hancurozo Elküldve: 2011-12-30 09:07 Társalgó

smas írta:
roberto87 írta: Sziasztok!

Kormány és ülés kárpitozást + ülésfűtés szerelést vállalok Nyíregyházán akinek szüksége van rá az írjon.

Néhány kép a galériámban!

Előre is köszönöm!


ezert karvolt feltoltteni azt a sok kepetcsak idodet raboltad meg a tarhelyet mert ezek kibaszott csunyak!!!!


Nem tudom mi a probléma. A bőrt a varrásnál láthatóan elvékonyította (nem dudorodik ki), az e30 ülései korhűek. A varrás minőségét nem lehet a képről megállapítani (azt csak kézben fogva lehetne megnézni). Nekem tetszik.

hancurozo Elküldve: 2011-12-28 14:49 Fóliázás

YELLOW írta:
xlzx írta: Köszi az érveket,tanácsokat. Van még egy kibúvó,ha az ember biztonsági fóliát rakat fel, azért se a rendőr se a műszakin nem szólhatnak(a színe mindegy). Átfontolom,aztán majd rakok fel pénteken képeket a vasról


a biztonsági fólia, amit autóra rakhatnak szintelen. ugyanúgy nem fogja hivatalosan felrakni senki. a rendőrt nem fogja érdekelni, hogy biztonsági fólia, ha sötétebb mint a megengedett. láttam már rendőrnél LUX mérőt, szóval....
nálunk nagyon sok autón látni fóliát elől is, nem értem hogy ússzák meg... hamákod van megúszod, ha nincs, akkor szopattyú.


Sajnos nálunk legalább 80%-os (ha jól emlékszem) fényáteresztő képességgel kell rendelkezni az első ablakoknak. A gyárilag szinezett üveg kb: 78%-os (már az sem felel meg a "jó" magyar szabályoknak) ezért nem lehet semilyen fóliát legálisan felrakni. Hátul 70% a limit. Ezzel nem szoktak szórakozni, csak ha valaki kötekedik velük (pl: első ablakra mutogatja a műbizonylatot, és ezért rámér a hátsóra is), vagy csak büntetniük kell (nem biztos, hogy akarnak).