anubisz írta:
Az szivárgott nekem,mikor rá políroztak a dugattyúra ( a rozsdás részre ) még azt sem tartom kizártnak,hogy én is megfújtam valamivel,mikor nem ment vissza,és szenvedtem vele,csak már nem emlékszem.Á,de nem,mert a fékes cserélte azt is, szerintem elég volt az a pár mikron amit leszedett a polír,már nem volt pontos a méret.Annyira érzékeny az a gyűrű,hogy csak a fékolajjal kompatibilis?
Fékfolyadék. Sajnos vannak olyan gépek amik, a mai napig hidraulika folyadékot használnak fékfolyadék helyett. (ott más a gumialkatrész, mert ahhoz tervezték) Itthon viszont csak dot4-re tervezett/gyártott alkatrész van. Nekünk ott sok gondunk volt a megdagadó karmantyúk miatt. A fékfolyadékra tervezett rendszer nem bírja az olajszármazékokat. Megdagadt a főfékhenger karmantyúja, és a kerékfékhenger karmantyúja is. Hiába engedted fel a féket, nem oldott. (bent maradt a pedál) Nem kis meló kitisztítani a rendszert, és cserélni mindent dot4-re. Még csekély mennyiségű olaj is árt neki. Ilyen előfordul máshol is (pl:gumi kartergázcső, mikor nem olajálló csövet szerelnek be), hogy puha lessz és összeragad, nyúlik, málik.