hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2011-11-20 19:02 Mi az a kisnavigáció?

Robinson írta: Ez nem feltétlenül igaz. A BM54 azért már elég komoly tud lenni, főleg, hogy az enyémben már újabb vékfok van.


Komoly tud lenni, de nehéz előcsalni belőle a mély hangokat. Nem lenne rossz a gyári, ha nem kérnének érte vagyonokat még bontottan is, bővíthető lenne, több szolgáltatást nyújtana. Ár, érték, szolgáltatás viszonylatban a tipusspecifikus szerintem jobban megéri. De ez csak az én véleményem. Sajnos mind a 2 esetben kompromiszumot kell kötni, és be kell valamit áldozni. (utóbinál: nem gyári, és kínai)

hancurozo Elküldve: 2011-11-20 18:44 Mi az a kisnavigáció?

jons írta:
Tiba írta: Ez a DYNAVIN szerintem is jó, egy hátránya van. Szarul szól.


Meg kegyetlen drága.
Utólagos fejegység beszerzésnél figyelni kell, Nehogy vágni kelljen a fűtésbox felső részéből... mert englis fórumokon volt ilyenre példa.

Azonkívül, ha a nyiregyházi szakink jobban tudja mint én, majd kijavít de mintha bizonyos kódolásoknál szükség lenne a gyári rádióra.



A Dynavin tényleg drága, de több tipusspecifikus fej létezik 370$-tól. Ezekhez nem kell semmit sem vágni, működik a multikormány. És azért valjuk be, a gyárinál sokkal szebben szól.

hancurozo Elküldve: 2011-11-20 14:09 Mi az a kisnavigáció?

JANI77 írta: Köszi de azert futok még pár kört "gyári ügyben" ...ebben mondjuk az lenne a jó,hogy minden egyben ,igaz??,dvd,gps,rádió,cd stb...és a navi sd kártyáról....hm..meggondolandó....köszi mégegyszer!!


Nagyon nézz utána a gyárinak. Kérdezz meg olyan embereket akinek az van, és olyat is akinek utólagos (pl. Bero)
Van belőle több külsővel is: http://www.cnbuynet.com/199820...-1172.html
http://www.w2audio.com/292-buy...w2audiocom
És árban is nagy a szórás!
Bero autójában nagyon jól mutat: http://www.bmwfanatics.hu/gale...005324.jpg

hancurozo Elküldve: 2011-11-20 12:16 Vicces :)

K_Gergo írta: Viktorunk igazán hordhatna hagyományos magyar öltözéket.
szívesen látnám mentében.


hancurozo Elküldve: 2011-11-19 11:42 légzsak_

YELLOW írta: hát nem kellett volna beletérdelni. úgy tudom mindkét oldalon van érzékelő. márcsak azért is, mert ha melelttem nem ül sneki, néha akkor is felvillan.


Maradtál volna inkább "csendben". Miért lenne bal oldalon? Ha netán a soför nélkül megy az autód, és úgy balesetezik ne nyíljon?

hancurozo Elküldve: 2011-11-15 19:41 Társalgó

Coyote írta: smas kolléga savazását lásd itt, sztem valami baja van Attilával...

Ez biztosan valami személyes ellentét, különben nem savazná ennyire... De sztem szebb dolog ezt négyszemközt egyeztetni.


Nekem is volt olyen szakember (hegesztő)akivel kölcsönösen útáltuk egymást (családi ügyből kifolyólag), még köszönni sem köszöntünk egymásnak. Ha viszont megkértek, hogy mondjak jó kipufogóst, vagy csak hegeszteni kellett valakinek, mindíg őt ajánlottam. Mestere volt a szakmájának!

hancurozo Elküldve: 2011-11-14 20:43 Lengéscsillapitó

YELLOW írta: most az az érzésem, hogy nem a lengőkar hátsó szilentjére gondol.... hanem a talpasra. mivel előtte azt írta, hogy lóg. persze ha a hátsó gondolt, akkor igen cserélhető.


YELLOW. Hány darab szílent van az első lengőkaron? De a lengőkarnál lévő gömbcsuklók közül is a belső fárad el hamarabb, És nem a külső (amit te talpasnak hívsz).

hancurozo Elküldve: 2011-11-14 20:35 Lengéscsillapitó

YELLOW írta:
Coyote írta: másik helyen ki sem szúrták a lengőkart. A szilent cserélhető külön, vagy csak lengőkarral együtt?


sajna csak egyben lehet. mivel alu a lengőkarod, eléggé rosszul lehetne belőle préselni. sokan próbálkoztak vele, de nem érte meg. ha esetleg sokallod az újat, persze M. Attila ajánlata után, akkor eBay-ről egész jó szetteket lehet venni 40ezer körül, amibe még stabrúdak, hátsószilent, lengőkarok, és még kormányösszekötő is van. azt hiszem valami ATP márka.


A szílent cserélhető külön is. M. Attila tud jó áron minőségit.



hancurozo Elküldve: 2011-11-14 18:23 Lengéscsillapitó

Most megköveztek, de leírom. Nekem is elszállt a bal első (szintén folyt belőle az olaj. Én noname (de Német gyártmány 2év garanciával) csillapítót vettem bele. (49700 ft volt a 4 darab 2 első 2 hátsó) eddig 20e km van benne, de nincs vele gond. Ha harmadát bírja mint a Sachs, akkor is megérte, hozzáteszem nekem a szerelés nem kerül pénzbe.

hancurozo Elküldve: 2011-11-12 16:19 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Olyan utólagos karikát, még nem láttam ami nem lógott volna be a foncsor elé. Szerintem inkább lásson az ember, mint a kinézetre koncentráljon. Akkor már inkább a gagyi, de karikával szerelt lámpa. (szinte mind gagyi kínai, függetlenül a "gyártótól")

hancurozo Elküldve: 2011-11-11 20:12 30d nem megy 3000 alatt

YELLOW írta:
keksz írta: Update! Kiderult, hogy az EGR-el van baj. Allandoan visszavezeti a fipufogogazt, ha kell ha nem. Most le lett huzva, legtomegmero vissza es megy rendesen.
Viszont meg mindig a kerdes, hogy mi baja lehet?
Azon gondolkozok hogy elviszem egy csiptuningoshoz, hogy rakjon ra egy EGR nelkuli programot..


az EGR-nek van egy kis dugattyúja, ami a szelepet mozgatja. ott szokott megszorulni a koromtól, és nem tudja működtetni. ha jól tudom.


Persze dugattyú! Biztos nem használta a dugattyú az irányjelzőt, és összeakadt valamivel.
Nincs dugattyú! Szelep van. Ja, benne van a nevében is "EGR szelep".

hancurozo Elküldve: 2011-11-10 18:39 30d nem megy 3000 alatt

keksz írta: Sziasztok!

Egy e46 330cd-m van es egy olyan magikus problemam van vele, hogy 3000-es fordulat alatt alig megy az auto, afelett viszont kemenyen.
A kocsi volt BMW szervizben, ott rakotottek a gepre, de nem talaltak semmit. Van naluk egy e60-as amivel ugyanez a problema. Allitolag tul sok levegot kap. Most le van huzva a legtomegmero, bar ettol jobban megy, de a gond az, hogy nem a legtomegmerovel van a baj, az rendben van a diagnosztika szerint. Nemi kipufogogaz is jon vhonnan a motorterbol, de nem a leomlocsonkbol.
Tud esetleg vki segiteni?


Állít a turbó geometriáján?

hancurozo Elküldve: 2011-11-09 19:32 Valaki segítsen

anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Minek az is,mikor ott mellette a manuális állító,csak hogy azért is pénzt kérjenek.
Én úgy is csutkóra letekerem,én utálom ha éjjel világit minden mint egy Boeing 747-es,nappal meg lényegtelen. Akik sokat vezetnek éjjel,sokan úgy is letekerik,nem hiszem hogy őket nem zavarja,hogy vakít minden betű. leghalványabb fokozatra.


Ez csak a klíma, és a km számláló fényerejét szabályozza automatán.


Aha,értem. Én is kipróbáltam lámpával,de nem figyeltem,hogy minden halványul e.


Próbáld ki világosban, hogy ráteszed az ujjad az érzékelőre. Sokkal látványosabban változik.

hancurozo Elküldve: 2011-11-09 19:31 Valaki segítsen

anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Minek az is,mikor ott mellette a manuális állító,csak hogy azért is pénzt kérjenek.
Én úgy is csutkóra letekerem,én utálom ha éjjel világit minden mint egy Boeing 747-es,nappal meg lényegtelen. Akik sokat vezetnek éjjel,sokan úgy is letekerik,nem hiszem hogy őket nem zavarja,hogy vakít minden betű. leghalványabb fokozatra.


Ez csak a klíma, és a km számláló fényerejét szabályozza automatán.


Aha,értem. Én is kipróbáltam lámpával,de nem figyeltem,hogy minden halványul e.


Próbáld ki világosban, hogy ráteszed az ujjad az érzékelőre. Sokkal látványosabban változik.

hancurozo Elküldve: 2011-11-09 19:14 Valaki segítsen

anubisz írta: Minek az is,mikor ott mellette a manuális állító,csak hogy azért is pénzt kérjenek.
Én úgy is csutkóra letekerem,én utálom ha éjjel világit minden mint egy Boeing 747-es,nappal meg lényegtelen. Akik sokat vezetnek éjjel,sokan úgy is letekerik,nem hiszem hogy őket nem zavarja,hogy vakít minden betű. leghalványabb fokozatra.


Ez csak a klíma, és a km számláló fényerejét szabályozza automatán.