hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2011-05-16 19:09 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Bero írta: Hali! Coupe motorháztető rámegy sedanra? Ha nem akkor,hogy kell átalakítani,hogy rámenjen? Ja és valakinek nincs feleslegben 1 coupe első indexe? Köszi!


Ez engem is érdekel, + a ráncfelvarrott géptető felmegy-e a 2002 elöttire?

hancurozo Elküldve: 2011-05-08 08:43 Segítsetek!

Jackson írta: És ha még mindez nem volt elég akkor felsorolom a felújított kicserélt alkatrészeket
(vagy Kaszától vagy boltból származnak kizárólag! )
Tehát:
- Turbó (felújítva 120 rugó minusz)
- Légtömegmérő (25 rongy minusz)- Porlasztók ( 3 sima 1 jeladós 50 papír minusz)
- Termosztátok (mindekettő 20.000 minusz)
- szűrők ( A-tól Z-ig minden téren! 30 minusz )
- Olajcsere (6 minusz )
- Vákumcsövek ( 1500 Ft. , tudom ettől nagyobb gondom ne legyen )
Azt hiszem mindent felsoroltam, amik! nemrégen olyan féléven belül lettek nagyrészt cserélve.
És még asszony azt mondja sokat költök az autómra, az lol.


Abbból amit leírtál, nem gyári légtömegmérő ment bele, vagy bontott. (annó nekem is hibás bontottat akartak eladni 30e-ért)
Viszont ha új lett beépítve, akkor gondolom szoftvert is frissítettek. (régebbi modellnél szükség lehet rá)
Meg kéne nézni a turbót szabályzó szelep működését is (vákumszabályzó) akár inpa-val menet közben élőadatot olvasva, vagy fecserélve az egr szelepével.

hancurozo Elküldve: 2011-05-05 18:20 Autóvásárlás

Rudus írta: Sziasztok!
Egy segítséget szeretnék kérni. Holnap mennénk megnézni egy e39-est ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-4027019
szerintetek egy ilyen enyi pénzért megéri?
240.000km van benn kb és nem vezetett a szervizkönyv.
Az autó Miskolcon van esetleg hova vigyem átvizsgáltattni?


Miért van új rendszám rajta? (nem Magyarországi? valós a km?) Pixelhibás a műszerfal. Minden képpen át kell nézetni.

hancurozo Elküldve: 2011-04-30 15:40 Segítsetek!

SSteel írta: Üdv
Kérném a segitsegeteket
Egy BMW 320D ben reggel kigyulladt a toltesjelzo a muszerfalon es elment a szervo, de rendesen beindult es megy. Egy kis teljesitmenyvisszaesest is felfe. MI LEHET A PROBLEMA?


Elszakadt az hosszbordás szíj. Ne járasd, mert az hajtja a vízpumpát is. (könnyű kinyírni a motort)

hancurozo Elküldve: 2011-04-30 13:54 Motorolaj

YELLOW írta: hancurozo: azért azt tegyük hozzá, hogy hidegindításnál, és magas motorfordulaton azért van köze hozzá. persze ha normál használatról beszélünk, akkor szinte oly mindegy. de egy kopottab motor indításnál igenis be tud kapni az olajból, ez látszik is az oindítás utáni füstből. de hát ez nem ilyen futású BMW-kre jellemző.


Ha indításnál eszi, akkor mindegy milyen a fordulat, mert folyyamatosan kajálja. Az indítás utáni kékes füst pedig szelepszárszimering kopásra utal. Használok diesel teherautóhoz 5w40 olajat (full szintetikus), de mivel más a teljesítményszintje más a viszkozitása is.

hancurozo Elküldve: 2011-04-30 13:33 Motorolaj

YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Nekem is elkövetkezett az olajcsere! Benzines négyhengeres 1.6os csodámba kéne olaj 4 liter tehát elég,de milyet vegyek? 185.000Km van benne,nem hajtom a gépem,tehát ezekre gondoltam: BMW 10w-40 vagy 5W-40 esetleg még,de szerintem nem ez lesz: 0W-40. Én nekem most is,ha jól tudom 10w-40 van benne,de mi a különbség a három közül ? Melyiket válasszam? Szerintetek jó lesz nekem a 10w 40? Köszi a válaszokat!


szerintem 0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40 kell bele, felesleges 10w-40, nem egy 20 éves autóról van szó.



Miért nem értitek meg, hogy nincs köze a 0w, 5w, 10w olajnak ahhoz, hogy mennyire kopott a motor. Azonos telsesítményszintű olajnál (amit nem ezek az értékek jelölnek!!!) és üzemi hőfokon egyforma híg mind a három olaj. A hidegszivattyúzásuk viszont különböző!

hancurozo Elküldve: 2011-04-25 10:42 SES lámpa, dadogó motor

Kristen76 írta:
hancurozo írta:
Kristen76 írta: Sziasztok!

Az üzemanyagnyomás szabályzó szelepnek mi a funkciója?



A pumpa által szállított benzint tartja azonos nyomáson. Mivel a befecskendezőket a motorvezérlő tartja nyitva a programja alapján, fontos a megfelelő mennyiség miatt az állandó nyomás.
Ha kissebb a nyomás, azonos idő alatt kevesebb benzin jut át a befecskendezőkön ("szegény" lessz a keverék, hideg motornál indítási probléma), ha nagyobb a nyomás akkor több benzin jut be. (dúsúl a keverék, nő a fogyasztás, meleg motornál indítási probléma lehet)



Van köze hogy hirtelen gázadáskor megtorpan az autó?


Lehet hozzá köze, de azon kívül még nagyon sok minden okozhatja.

hancurozo Elküldve: 2011-04-25 08:30 SES lámpa, dadogó motor

Kristen76 írta: Sziasztok!

Az üzemanyagnyomás szabályzó szelepnek mi a funkciója?



A pumpa által szállított benzint tartja azonos nyomáson. Mivel a befecskendezőket a motorvezérlő tartja nyitva a programja alapján, fontos a megfelelő mennyiség miatt az állandó nyomás.
Ha kissebb a nyomás, azonos idő alatt kevesebb benzin jut át a befecskendezőkön ("szegény" lessz a keverék, hideg motornál indítási probléma), ha nagyobb a nyomás akkor több benzin jut be. (dúsúl a keverék, nő a fogyasztás, meleg motornál indítási probléma lehet)

hancurozo Elküldve: 2011-04-24 17:19 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

balesz írta: Sziasztok,

van az autómban egy utólagosan beszerelt pajzs rendszer. Ha az autót egy hétnél tovább nem használom, akkor leszívja az akksit és nem indul be. 2 hónapja vettem az autóba egy új Exide premium akkumlátor, mivel a másik tönkrement. Az új akkumlátorral 1 hetet bírta az autó különösebb gond nélkül, midnig pöc-röf elindult. De most 4 nap után nem indult be. Bebikáztam és működött minden, aznap többször is leállítottam az autót, majd 2 óra után is szépen beindult. Este visszatettem a garázsba a kocsit és kivettem az akksit, és elkezdtem tölteni (egy Ctek mxs 5.0 processzor vezérelt 8 lépcsős töltőm van, ami mutotta is hogy nem elég a szufla az indításhoz). Miután az akksi teljesen feltöltődött ( a töltő tesztelte, hogy az akksi tartja-e a töltést, és tartotta )
visszaszereltem a kocsiba, zárás nyitás stb működött, de nem indult be a kocsi! Relé hang volt, lámpák egy pillanatra felgyulladtak majd kialudtak, de nem indult, próbáltuk bikázni a motortérből de nem indult arra sem, csak reléhang lámpa villanás és semmi!
Pont olyan volt mintha nem lenne elég töltés az akkumlátorban.

Ha bárkinak van valami ötlete, hogy mi lehet a baj, kérem ne tartsa magában.
Előre is köszönöm:
Bálint


Ha bikával sem indul, akkor vagy a kábel nem visz át elég áramot (pl. lelazult, eszakadt a kábel az önindítón, vagy a testkábel ami összeköti a motort a kasztnival hibás), vagy az önindítód vesz fel sok áramot. (csapágyhiba, beéget érintkezők, stb.)

hancurozo Elküldve: 2011-04-23 11:00 Szelephézagállítás

YELLOW írta: azt én vágom, de nekem fura, hogy miért arányszám (viszonyszám) van írva kompresszióhoz. mikor a kompresszió az nyomás, amivel a henger tömítettségét nézik, mert ugye a robbanáshoz kell a nyomás is. mindegy tényleg nem kötekedem, csak nem értem.


Azért, mert a kompesszió érték amit a gyári könyv tartalmaz az arányszám. Ezt adja meg a gyár értéknek. Az más kérdés, hogy a kompresszió mérő az sűrítést mér, és ezért nyomás értéket ad meg. A kompresszió viszony nem változik, csak a sűrítési végnyomás, a henger, gyűrűk, kopásából, esetleg a szelep beégésből következően. Csak kompressziót nem mérünk, hanem nézni kell mellé hengerveszteséget is.
Visszatérve az eredeti kérdéshez, én még nem láttam olyan cserét ahol nem vették volna le a hengerfejet. Viszont, ha több benne az olaj, esetleg rossz a karter szűrőd, produkál kék füstöt a motor olajcsere után. (saját tapasztalat)

hancurozo Elküldve: 2011-04-20 19:29 Autóvásárlás

hil írta:
Coyote írta:


Logikus a következtetés, egyet kell értsek. Ugyanakkor az autó felszereltsége nekem nagyon fontos szempont. Úgy döntöttem megnézem a kéket ma.
- 318D-vel együtt tudnék élni, úgy nézem 100k körül lehet chiptuningolni, ha mégsem lenne elég.
- TEMPOMAT KELL - ebből nem tudok engedni, és a multikormány is jó lenne. Ezek beszerzésében illetve beszereltetésében tudtok esetleg segíteni?
- a felnit kibírom, bízok benne hogy előbb-utóbb találok valami szépet.

Részemről biztos vagyok benne, hogy lesz elég lóvé a fenntartásra és szépítgetésre, de olyan autót szeretnék, ami azért "egyben van". Az extrák meg azért kellenének, mert a mostani autóm (2003-as Celica) elég jól el van látva, és "nehommá" egy BMW puritánabb legyen


MINEK!? Az egyenes út a motor tönkre tételéhez



Akkor minden 20d tulaj butítsa vissza az autóját? Mert tönkre megy?

hancurozo Elküldve: 2011-04-17 19:59 Szívócsonk-pillangószelep

ervin35 írta: csao. 1998 07 havi bmw e46 320d van 136 lovas. ebben van szívócsonk pillangószelep?


A tiedben nincs. Szerencsére az adagolós dieselek "butábbak", és egyszerűbb felépítésűek. Kevesebb a meghibásodási hajlamuk, viszont kevésbé korszerűek és a koruknál fogva többet futottak.

hancurozo Elküldve: 2011-04-14 17:01 Motorolaj

YELLOW írta:
Prof írta:
Nem a BMW nem gyárt olajat, a CASTROL csomagol neki de amíg 2500FT/l áron meg tudom venni, addig azt fogom rakni bele. "igy nagy bakot nem lőhetek"


igen csak ki tudja hol gyártott Castrol olaj van a BMW-s dobozban???

én azt mondom, hogy van a BP, hozzá tartozik a Castrol és az ARAL is. nézd meg a BP-nek a kínálatát, jóval kevesebb, mint a Castrol-é.
abban biztos lehetsz, hogy ami van BP-nél (viszkozitás, ugyanazon ajánlások) és ugyanez van Castrol-nál és ARAL-nál, azok minőségiek, és nagy része németben és az osztrákoknál készül. ami azokon felül van Castrol olaj, én fenntartással kezelném őket. és a BMW dobozban meg pláne nem tudod mi van benne.



Egyik neves gyártó sem engedheti meg magának a rossz minőséget. Teljesen mindegy, hogy hol gyártják őket. Az ár legtöbb esetben az előállítási költség miatt tér el.(olcsó munkaerő)
A hamisított olaj nem a gyárból kerül ki! (minden lehet hamisított, ami nem hivatalos helyen van vásárolva)
És ha már a Német gyártásnál tartunk, ott kik dolgoznak? (Magyar, Török, Lengyel, Szlovák, stb.)
A BMW gyárban is rengeteg Magyar, és Török dolgozik, mégis jó.

hancurozo Elküldve: 2011-04-03 15:11 Autóvásárlás

Ha valaki autót akar venni: http://automotor.hu/tanacsado/...tar-368731

hancurozo Elküldve: 2011-04-02 08:12 Társalgó