hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2011-04-01 15:47 Valaki segítsen

DzsanniE írta: Már ez is valami! Na de a klímavezérlőt hogy tudom kivenni?


Nekem nem ment a helyére a fej. Ezért azt kivéve, fentről kitoltam a klíma vezérlőjét (csak be van tolva, és rugós fémlapok tartják bent), szétcsatlakoztattam, és "kényelmesen" hozzá lehet férni a fej hátsó részéhez. Ott igazítottam meg a kábeleket és közben toltam a helyére a dvd-t. A klíma panelt utánna csak összekötöd és visszatolod.

hancurozo Elküldve: 2011-04-01 13:34 Valaki segítsen

DzsanniE írta: A rádiót nem akarom kivenni, mert alíg bírtam berakni a helyére(nem gyári), a kábeleit akarom eligazítani, hogy ne feszüljön semmi. Köszönöm!


Ne vedd le a szellőzőt, mivel onnan nem fogsz hozzá férni. A klíma vezérlőjét vedd ki, és minden kábelt szépen el tudsz igazítani. Nekem is csak így fért be az 1din dvd-s fej.

hancurozo Elküldve: 2011-03-24 20:47 kettõstömegü lendkerék

cytromayl írta: Sziasztok!

BMW 320d Touring-om van. 2002 110kw E46
Olajcserés volt ma az autó és mondtam a szerelőnek mintha valami zörögne amikor megállítom talán a kipufogó? NEM!!!
Kettős tömegű lendkerék!
Azt mondta, használjam nyugodtan...
Kérdem én,ha nagy a rezonancia akkor gondolom előbb vagy utóbb az elromlik. és akkor mi van? azt nem kellene megvárni szerintem.
A kérdésem az lenne, ehhez a típushoz Kettős tömegű lendkereket, mennyiért lehet szerezni és mennyiért szerelik azt be?
Ha valakinek van infója az jelezze nekem, előre is köszi!


Gondolom nem 200e km van a kocsiban ha tönkrement (vagy nem te vagy az első tulaj, és az órában van kevesebb) mivel a lendkerék simán bír 500e km-et is.

hancurozo Elküldve: 2011-03-21 17:46 320d Motor

Bero írta:
david00 írta: sziasztok.
Lenne egy olyan kerdesem,h. ha a kocsi nem hengerfejes es megis elmegy a viz a huttobol akkor hol megy el? Tunetek: feher fust, erdekes vizes fagyallos szag a kipufogobol, s ha bemelegszik rendesen akkor nem fustol feheren! valaki valamilyen tipp??
E46 320d 2001


A fehér füst az tipikus hengerfej probléma szokott lenni,de elfolyhat a hűtővíz kiegyenlítő tartálynál,ha szétrepedt! Lehet,hogy cső repedt meg,de így látatlanban nehéz megmondani,mindenképp nézesd meg!


Nézd meg az egr hűtőjét, ha nem ott megy el akkor sajna hengerfej lessz. (máshol nem tud bekerülni az égéstérbe, és onnan a kipufogóba)

hancurozo Elküldve: 2011-03-20 13:10 Autóvásárlás

Bero írta: Ez egy kicsit lenni ocsssó http://www.hasznaltauto.hu/aut...on-4601378


De ez nem facelift, nem is M optikás, és nincs benne menetstabilizátor, csak kipörgésgátló! Akkor mi igaz a hirdetésből?

hancurozo Elküldve: 2011-03-19 17:41 újonc kérdései :)

SAS írta: Ezek szerint nem havonta/ezer kilométerenként látogatod a szervizeket, és az autómentő száma sem gyorshívásra van állítva a mobilodban!?
Köszi, hogy megosztjátok a tapasztalataitokat, tényleg érdekel!

hancurozo írta: 150e km-en sokkal túl van az autó, és csak olyan alkatrészt kellett javítani ami benzinesben is van. (generátor, fék, légtömegmérő, futómű, stb. csak kopó ill. elektromos dolgok)




Mivel szerelő vagyok, nem esek kétségbe, és a diagot is használom. A bmw-nél sokan azért fizetnek sokat, mert a hibát sem találja a szerelő (nem egyszerű a hiba megállapítása a dieseleknél) kell a diag, és a szerelőnek is tudnia kell mi milyen hibát/hibajelenséget produkál. A legtöbb szerelő cseréltet mindent (sokszor feleslegesen) és vagy jó lessz, vagy nem

hancurozo Elküldve: 2011-03-19 15:07 újonc kérdései :)

150e km-en sokkal túl van az autó, és csak olyan alkatrészt kellett javítani ami benzinesben is van. (generátor, fék, légtömegmérő, futómű, stb. csak kopó ill. elektromos dolgok)

hancurozo Elküldve: 2011-03-16 17:42 Bõrülések felújítása

Aki befesti az ülést, meg is érdemli. Érdemes előbb megkérdezni, egy bőrözéssel foglalkozó céget, hogy mit ér a festés (nem beszélve az előkészítésnél használt szerekre és azok árára). BMW festékről nem hallottam, (BMW-ben lévő bőrrel megegyező színű festékről igen)mivel eleve a festett bőrt vásárolja meg (mint minden autógyártó cég) Festettem bőr kormányokat (több különböző terméket is próbáltam), ha nem fehér kesztyűben vezetsz nincs gond,(kezeden nem látszik, hogy fogna) de az autó takarításánál nagyon figyelni kell a tisztítószerek kiválasztásánál.

hancurozo Elküldve: 2011-03-08 19:26 Motorolaj

gyorilaszlo írta: Nem vagyok még nagy tudós a szakmában,de nekem 0W-30as Castrol Edge szintetikus került a BMWbe úgy 2 hónapja... 230 ezer van a kocsiba,de 1 decit nem evett még belőle... Egyébként pedig nézd meg a könyvét milyen olajat ír,nekem a 99es 320d-s kézikönyve 0W-30 vagy 5W-30at... Ne rakj bele vastagabbat,nem lesz jobb tőle!

Mit jelent? "vastagabbat" Tudtommal azonos teljesítményszintel rendelkező üzemi hőmérsékletű olajnál a viszkozitása egyforma, mindegy hogy 10w,5w,vagy 0w. De 10w valóban nem belevaló.
anubisz írta:
Lehet neked kerámia motor van benne ha a 0- ás olajból se fogy egy garamm se

gyorilaszlo írta:
Hát nemtudom,január első hetébe lett az olaj kicserélve... Azóta kb. 2 ezer km-ert mentem a kocsival város\országút vegyesen! Reggel,indítás előtt 2 hetente megnézem az olajszintet és még mindig ugyanott van mint amikor elhoztam a szervízből... Nem szívesen hazudnék,magamat csapnám be...

anubisz írta:
Nem mondtam hogy hazudsz,csak főleg a 0-ás olajból hogy semmit nem eszik,még a márka szervizbe is mondja a szerelő hogy az ujj autók is esznek valamennyi olajat. Akkor te nagyon kíméletesen autózol,mert bizony úgy 160 tól felfelé ha végig döngetsz a pályán,egyből nyami,nyami az olajat


Ha a 0w olajból eszik akkor az 5w-s olajból is fog. Csak a hidegszivattyúzhatóságukban van különbség -10-15 fok alatt.

hancurozo Elküldve: 2011-03-08 19:10 Motorolaj

YELLOW írta: csak úgy halkan mondom, manuálisba is sokkal jobb az automata váltóolaj.


Miért? Mert az egyik szóróolajzású, a másik meg nyomóolajzású?

hancurozo Elküldve: 2011-03-05 09:52 Adagoló

Danus írta: Hátt...gépre tettük és azt irta hogy az adagolónak a nyomása kicsi...:s


Off autónál javítottunk letapadt lapát miatt adagolót. Elég volt petróleummal átmosni (átpörgettük padon miközben petróleumot szívott)de ott nem kopás, hanem a koszos gázolaj miatt állt meg.

hancurozo Elküldve: 2011-03-05 09:35 Adagoló

YELLOW írta:
Danus írta: Hali! Tegnapi napon előzés közben leállt az autóm és azóta sem indul be.Szerintünk adagoló lesz. Meg előtte is csinált olyat, hogy néha ment néha nem, de olyankor viszont nagyon lomha volt. Tudtok mondani olyan helyet ahol adagolót újitanak fel? Mennyibe kerülhet ez kb? Vagy ha vennék rá egy bontottat akkor azt felismerné az elektronika? Válaszotok előre is köszi szépen!


még lehet AC pumpa is
hallod a hangját, mikor ráadod a gyújtást?


Adagolósban? Csak a tartály 2 oldala között van szivattyú. Az adagoló végében van beépítve egy lapátos szivattyú ami a gázolaj szállítását végzi.

hancurozo Elküldve: 2011-03-05 08:28 Termosztát

anubisz írta: azt nem értem,ha ugyan olyan termosztátot tettél bele,mint ami kell,amit előírnak ahhoz a típushoz,akkor hogy lehet kicsi,vagy nagy? Akkor annak tökéletesen kel nyitni,zárni. Nem értem,lehet hülye vagyok hozzá.


2db van benne. 1 nagy a motoron, és 1 kicsi az egr-en.

hancurozo Elküldve: 2011-03-04 20:04 Fóliázás

batuska74 írta: Sziasztok,

Annyi mindent és annyi félét hallani, és olvastam már itt a fóliákról.
Most azonban azt hiszem eljött az idő, hogy jómagam is rászánjam magam, de elsősorban a két kisgyermek nap és hővédelme végett a hátsó üléseken.....
A kérdésem, melyik fóliatípust ajánlanátok a minőség tekintetében, 3m-LUMAR-SkyFol???

köszönet


Mind a 3 jó minőségű.

hancurozo Elküldve: 2011-03-04 15:36 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

davech írta: Helló!

Keresek egyszerű hiba kód olvasót. Találtam is egyet, hiba olvasásra/törlésre.
ELM327 v1.4 OBD EOBD OBD2 hibakód olvasó
Használt már valaki ilyet, hasonlót? thx


Igen. Az enyém már a V1.5a. Off autóhoz használom csak, (nekem 2001-es a kocsi, és ahhoz nem jó) a bmw-hez K-line inpa kábelt.