Umberto írta:
hancurozo írta:
Évente 30e km-t megyek. Az autót nem vakon vettem. Nem a "keveset futott" (400e km feletti, de nagyon kiglancolt) autót vettem meg. Megnéztem rendesen, hogy mit veszek. Mi az a hiba, ami megengedett (mert 3 év feletti hibátlan használt autó nincs) és mi az amit kerülni kell.
Autószerelőként nem költök munkadíjra. (eddig nem kellett olyan alkatrészt cserélnem, ami diesel hiba) Eddig minden fődarab bontatlan.
Számoltam.
Ha azt nézem amit eddig mentem vele, akkor k..a jól jártam.
Oké, de a Te eseted abszolút nem példázza az átlagfelhasználóét, valamint hogy neked éppen nem jöttek ki a diesel-hibák attól még nagyon sok embernek igen.
Hogy én se maradjak ki:
én becsülettel bevallom évi HATEZER km-t megyek, és röhögve tankolom a sokhengert
mivel ilyen futásnál az nem számít szinte, annál inkább az élmény
Lehet azért nem jöttek elő a "dieseles hibák", mert nem a többször visszatekert Németből behozott szemetet vettem meg. (amit a nepperek bagóért vásároltak fel) Mindenhol be lehet szerezni karbantartott megkímélt autót, de tisztában kell lenni vele, hogy nem 5-10e km-t mentek évente. (ezt bele kell kalkulálni)
Miért nincs szinte gond 500e km alatt a lendkerékkel, adagolóval, stb. (előfordul, hogy van, de nagyon ritkán)
Ismerőstől anno meg szerettem volna venni az 525tds-t. (Német rokonoktól kapta, ők vették újként) Bontatlan motorral adta el 700e km-el. (Románok vitték el)
Ki tudja hányan járnak 500-600e km-t futott autóval, úgy, hogy nem is tudnak róla, mert az óra szerint még csak 220e lesz benne.
Ezért van sok gond nálunk a használt autóval.
Neked megéri a benzines. Az élmény is nagyobb a tiedben.
Én viszont évi 6000 km-ért nem vennék autót. (ez nem bántás, de kevesebbe kerülne a bérlés)