hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2011-01-23 13:28 Külsõ hangrendszer bekötése?

Norbi316 írta: Sziasztok!Sok gondolkodás után úgy döntöttem,hogy a gyári kazis rádió helyett egy sima mp3 as fejegységet vennék beépítőkerettel!A kérdésem az lenne,hogy ha kicserélem a fejegységet akkor a gyári hangszórókat is ki kell cserélnem vagy hozzá lehet illeszteni az új fejegységhez?A másik kérdésem pedig hogy ugye a autóban 6 hangszóró van és a legtöbb fejegység 4 csatornás hogy lehetne mind a hat hangszórót az új fejegységre kötni?Köszi előre is!


A 6 hangszóró áll: 2 első "csipogó", 2 első mélyközép, 2 hátsó mélyközép.
Van átalakító BMW-ről iso-ra. Semmit nem kell kötni. (feltéve, ha a nagy fekete csati van a magnód mögött.)

hancurozo Elküldve: 2011-01-22 16:38 320d Motor

Jackson írta: Légtömegmérő lehúzása már megvolt Nem az lesz.


Az enyémen ha lehúzod, akkor sem megy. Nem minden 320d-n megy olyankor jobban. Ha légtömegmérő rossz, nem ír be hibát, viszont élőadatnál látod hogyan változik az álltala küldött érték.
Szerintem 99%, hogy az a hibás.

hancurozo Elküldve: 2011-01-20 13:06 Olajcsere

DnielCool írta: Sziasztok !! SEGÍTSÉG. 2001 -es 320 d e46 (260000 km ) olajcsere 10-40 es olajat javasoltak bele (gyári bmw olaj ) Szerintetek is ez a megfelelő ? köszönöm a váalszokat.


Nézd meg a teljesítmény szintjét, hogy meg felel-e az autódnak. De ha meg is felel, inkább 5w-s olajban gondolkodj (jobb a hidegszivattyúzhatósága)

hancurozo Elküldve: 2011-01-15 17:28 elektronikai ember

Husza írta: Sziasztok!!
Olyan problémám van, hogy hőfokjeladóm nem volt bekötve nem tudom miért...Nagy nehezen szerintem megtaláltam a kábelt amin persze nincs az a csatlakozó rajta amire a jeladót rá lehetne dugni. Olyan kérdésem lenne, hogy ki tudja pontosan milyen csatlakozó kell?? A válaszokat előre is köszönöm


Nem tudom a csatlakozót, hogy mi a neve. Mikor én vettem az enyémbe jeladót (nekem is csak a csupasz vezeték volt) Kasza_m a csatlakozóval együtt adta a bontott jeladót.

hancurozo Elküldve: 2011-01-15 17:15 Balesetek BMW-vel...

hancurozo Elküldve: 2011-01-08 19:38 Termosztát

wizzaerr írta:
YELLOW írta: az első nyilvántartásba vételi idő, az az, amikor magyarországon először forgalomba helyezik. viszont műszakin az adatlapra, amit adnak, azon rajta van ha külföldi volt az autó, hogy kint mikor helyezték először forgalomba. a gyártási évet a titkos menüben, ha nem volt cserélve a műszerfal ott tudod megnézni. sőt a legbiztosabb, hogy az alvázszám utolsó hét karakterét a realoem.com oldalon a megfelelő helyre és akkor kidob mindent.



Az alvázszámos módszert alkalmaztam:
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=50
Ezek szerint 2004/02-ben gyártották és ahogy nézem nem felel meg az euro4-es normáknak.
"EU4 exhaust emissions standard = No"
Amelyik megfelel annál van egr termosztát.
így van?




Az enyém 2001-es (még a régi) és van egr termosztát. Nem tudom mivel függ össze, hogy van benne, vagy nincs.

hancurozo Elküldve: 2011-01-08 19:08 Termosztát

wizzaerr írta:
hancurozo írta:
wizzaerr írta:
Tano írta:
czellaia írta:
czellaia írta: Egr?Az ha minden igaz ki lett pucolva-tisztítva amikor kikerültek a pillangók,vagy van
másik egr-is?


A kicsit hívják egr-nek?


Az EGR maga a kipuffogogaz visszavezetes, ennek van egy vakumos vezerlesu szelepe, valamint egy hocsereloje. Ezen a hocserelon helyezkedik el az EGR termosztat.
Neked a szelep lett kitakaritva, de a termosztat az attol fuggetlen, es el szokott romlani egy ido utan.


Lehetséges, hogy az én autómban nincs egr termosztát? Korábban azt olvastam, hogy a facelift előttiekben csak egy db. van, a faceliftesben pedig 2 (manuláis váltóval szereltekre gondolok). Az enyém faceliftes, 2004-es 320d, sedan, de egr termosztátot nem találok...



Van minden 320d-n. A tieden a 8-as számú alkatrész.: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=50


Én is azt kerestem, mire rájöttem miért nem találom:





Ezek szerint mégis van olyan 320d amin nincs egr termosztát
Bocsánat a félretájékoztatásért (amit linkeltem 2004.08. havi).

hancurozo Elküldve: 2011-01-08 18:58 Termosztát

wizzaerr írta:
Tano írta:
czellaia írta:
czellaia írta: Egr?Az ha minden igaz ki lett pucolva-tisztítva amikor kikerültek a pillangók,vagy van
másik egr-is?


A kicsit hívják egr-nek?


Az EGR maga a kipuffogogaz visszavezetes, ennek van egy vakumos vezerlesu szelepe, valamint egy hocsereloje. Ezen a hocserelon helyezkedik el az EGR termosztat.
Neked a szelep lett kitakaritva, de a termosztat az attol fuggetlen, es el szokott romlani egy ido utan.


Lehetséges, hogy az én autómban nincs egr termosztát? Korábban azt olvastam, hogy a facelift előttiekben csak egy db. van, a faceliftesben pedig 2 (manuláis váltóval szereltekre gondolok). Az enyém faceliftes, 2004-es 320d, sedan, de egr termosztátot nem találok...



Van minden 320d-n. A tieden a 8-as számú alkatrész.: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=50

hancurozo Elküldve: 2011-01-06 11:59 izzók / izzókészlet

Tiba írta:
Idézet:
maga a foglalat érdeklne csak,mert a lámpabelsőm az hibátlan
mennyire pici átalakítás kell ehez?


A refi foglalaton van egy pici megvezető műanyag darabka, amit le kell vágni hogy stimmeljen a tompítottba. Semmit nem befolyásol egyébként.
Sajna, jobban megnézve mégis van szerepe annak a kis darabkának, szóval nem kompatibilis a refi foglalat a tompítottba Bele lehet tenni, csak az izzó ferdén áll, és nem lesz jó a vetített kép.






Nekem is vennem kellett, én Kasza m-től vettem. Mivel én nem néztem mi a különbség, én is refiét kaptam. (a tompított szürke, a refi fekete) Én levágtam a pici műanyagot, és nem áll ferdén az izzó. (a vetített kép is jó)

hancurozo Elküldve: 2011-01-06 10:57 320d Motor

bmw320 írta: Üdv!
Hallottam hogy a porlasztócsúcsok előtt közvetlenül van egy előszűrő állítólag a szívosor alatt és azt ajánlatos cserélni! Én eddig nem is hallottam erről meg tudnátok mondani hogy hol van ez a z alkatrész esetleg aki cserélt már mennyibe fájt mert akkor én is kicserélném! Előre is köszi!


Itt meg tudod nézni az üza rendszered, de én nem láttam benne ilyet.
http://www.realoem.com/bmw/par...&hg=16
http://www.realoem.com/bmw/par...&hg=13

hancurozo Elküldve: 2011-01-05 09:29 320d Motor

gyorilaszlo írta: Minden Tiszteletem az összes BMW tulajdonosnak!

Szeptember eleje óta szolgál az én Drágám,semmi panaszom rá! Természetesen vigyázok rá,így minden rendben van vele! Úgy döntöttem,hogy nyitom az új évet egy nagyobb szervízzel! Itt Orosházán ajánlott egy BMWs kolléga egy szervízt,több telefonálás után végülis eddig nagyon pozitív a véleményem! Hétfő reggelre kaptam időpontot,és még aznap el is hozhatom majd ha minden jól megy! Az előre tervezett cserélt dolgok:

-Olajcsere,Olajszűrővel (225e KMer van benne,milyen olaj lenne a jó?)
-Levegőszűrő
-Üzemanyagszűrő
-Gyújtó gyertyák
-Turbó,turbó csövek ellenőrzése

Ezeket terveztem be,de mivel nemvagyok még tapasztalt BMW tulaj,megkérdeznélek Benneteket a dologról! Természetesen csak márkás alkatrészek jöhetnek szóba... Van rá pénzem,de azért egy BMW szervízt nemtudnék finanszírozni,kiindulva szüleim 2 éves Renault Laguna szervíz áraiból...



A kartergáz szűrődet is nézd meg (szerintem az is csere érett lessz, hacsak nem volt nagyon gondos az előző tulaj)
EGR, szívócsonk, intercooler takarítás. És ha levetted a köztes hűtőd akkor érdemes a hűtők között összegyült koszt is kipucolni.

hancurozo Elküldve: 2011-01-04 11:47 Óvakodj a Szarrá....ó Gumisoktól !!! Okulás képpen.

anubisz írta: Gondold el hogy a nyárival mentem defektesen vagy 120 km városban, pályán 150 el mert éreztem hogy valami van vele,csak kicsit húzott félre fékezéskor,mert nincs benne nyomás ellenőrző rendszer.Ház előtt láttam hogy gáz, utána még be a város a gumishoz,onnan a garázs,onnan vissza hozzá,és csak annyira zabálta le ahogy látszik a két képen,mondjuk a drót szövet már kilátszott a belső futó felületen. Annyira strapabíró a gumi RFT, ez a hülye pedig meg akart dumálni hogy biztos meg ütöttem azért lett szál szakadásos,persze biztos fejszével csapkodtam,mikor a másik annyitól nem ment szét.
Alig lehet fel gumizni annyira kemény, mert egy műanyag perem van az oldalfalba öntve,hogy ne tudjon le ülni defektnél. Az a baj csak akkor látod mikor leveszi, mert nem látsz bele, akkor meg tuti azt mondta volna ez már akkor repedt szét mikor le vette. Ott kel állni itt már mindenkinek a valagába ha a kocsihoz nyúlnak, az meg nem tetszik nekik.
Ja és szelepet persze nem cserélt a felnikbe a gyökér, aztán az új gumi is engedte a levegőt, éreztem, aztán látom már 1,2 van benne, akkor jöttem rá hogy mikor le vettem a kompresszort róla még szivárogtat,kosz vagy akármi miatt nem zárt le a szelep,a másik is azért szállt el mert előtte fújtam rá és nem zárt a szelep.Eddig nekem minden újra gumizásnál cserélték a szelepeket is.
Ha a BMW be gumiztatom azonnal kaptam volna új gumit,ahova én járok tuti.
Megint az olcsóbb lett utólag a drágább.Inkább fizettem volna többet a szerelésért,


Itt "falun" minden gumiszerelésnél cserélnek szelepet, és nyugodtan ott állhatsz mellette. Csak akkor kell bemenni az üvegfal mögé, ha felfúja a gumit. Mindkét gumisműhely korrekt, jó árakon dolgozik, és ha olyan gumit szeretnél az autóra ami esetleg problémát okozhat elmagyarázza a következményeit.

hancurozo Elküldve: 2011-01-04 08:57 Óvakodj a Szarrá....ó Gumisoktól !!! Okulás képpen.

Ott kellett volna letépni a gumis fejét. Ilyenkor szeretek vidéken lakni. Itt nem csinál ilyet a gumis. Ha mégis hibázik állja az új gumit. (mivel mindenki ismeri, és elterjed a rossz híre, be is zárhatná a boltot)

hancurozo Elküldve: 2011-01-01 17:39 Segítsetek!

Bero írta: Üdv mindenkinek! Véleményeteket kérném,bár lehet nagy marhaság de egy próbát megér Elektromos turbóról van szó,ezen az oldalon: http://autohifidiszkont.hu/bmw-tuning.hu/ Aki bármit tud róla vagy van véleménye,kérem segítsen mert én egész jókat olvastam róla! Válaszokat előre is köszönöm!


Vicc kategória 1.7psi=0.12bar

hancurozo Elküldve: 2010-12-31 23:53 Boldog Új Évet

Boldog Új Évet Mindenkinek