hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2010-12-05 16:53 hûtõ

stabil írta: Sziasztok szerintetek ha a hűtő visszatérő csöve 80km után is hideg marad úgy hogy 100 alatt nem mentem vele.És a vizet kinyomta a tágulásin kb fél litert .Lehet vízpumpa ?Termosztátot most cseréltem épp e miatt.A kis cső pisil bár szerintem nem íntenzíven .


Vedd le és nézd meg. (ha megnézed, az kerül a legkevesebbe)De lehet, hogy nem belevaló termosztátot raktál bele, de lehet hengerfejes is.

hancurozo Elküldve: 2010-12-05 13:46 E46 Touring csomagtér ajtó üveg nem nyílík.

igy írta: Kössz a tanácsokat , valószínüleg az elektromos kapcsoló adta meg magát. Már megpróbáltam szétszedni,mivel azonban az üveg zárt állapotban van nem lehet hozzá férni a kapcsolóhoz. Esetleg , valaki nem tudja, hogy a reteszt hogy lehetne kioldani?


Ha távirányítóval nyílik, nyisd távirányítóval.
De ha leszeded az ajtó belső burkolatát ki tudod nyitni.


hancurozo Elküldve: 2010-12-05 11:53 Board computer, hangszóró szignál jelzései

Ranger írta:
hancurozo írta:
Ranger írta: Sziasztok!
Sípol indítás előtt-normális.20km/h-nál, 50km/h-nál,de az be van állítva, és afelett is.
Ez a hidegtől lehetett vagy jelent valamit?
Meg ha "töltöm neki" bevillan a piros felkiáltó jel,ami elvileg a fékolajat jelzi,de az van benne.
Légyszi küldjetek okos tippeket,mert ez bosszant!


Ez mit takar: "Meg ha "töltöm neki" bevillan a piros felkiáltó jel,ami elvileg a fékolajat jelzi"
Mit töltesz neki?


A töltést úgy értem, ha nyomom neki menet közben és a felkiáltójel csak magas fordulatszámnál villanik be, vagy néha pár másodpercig folyamatosan világít. De tényleg csak ha sebesség fokozatba nagy fordulaton van. Alapjáraton ez a "hiba" nem jelentkezik.



Jelzi, hogy dolgozik a kipörgésgátló, vagy kevés egy picit a fékolaj, és ha mozdul hátra az olaj bevillanhat a lámpa.(de elnézve milyen motor van az autódban inkább az első lehetőség )

hancurozo Elküldve: 2010-12-05 10:43 Board computer, hangszóró szignál jelzései

Ranger írta: Sziasztok!
Sípol indítás előtt-normális.20km/h-nál, 50km/h-nál,de az be van állítva, és afelett is.
Ez a hidegtől lehetett vagy jelent valamit?
Meg ha "töltöm neki" bevillan a piros felkiáltó jel,ami elvileg a fékolajat jelzi,de az van benne.
Légyszi küldjetek okos tippeket,mert ez bosszant!


Ez mit takar: "Meg ha "töltöm neki" bevillan a piros felkiáltó jel,ami elvileg a fékolajat jelzi"
Mit töltesz neki?

hancurozo Elküldve: 2010-12-05 07:31 Kerregő ventilátor

anubisz írta: Mégsem úszom meg a kibontást,holnap neki állok, azért köszönöm a választ.


Miért nem használod a keresőt? Van ilyen topik több is.
pl.: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...r.html?p=1

hancurozo Elküldve: 2010-12-04 20:12 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta: ebbe van karter gáz szűrő? nem csak a dízelbe?


Ne haragudj, hogy lusta vagyok visszakeresni milyen pontosan az autód. (nincs kitöltve az adatlapod)
Itt meg tudod nézni mi van az autód motorjában. (miután kiválasztottad az autód tipusát stb.)
http://www.realoem.com/bmw/select.do

hancurozo Elküldve: 2010-12-04 19:25 elektromos üzemanyagszivattyú

anubisz írta: miért ne lehetne vontatni automata váltós kocsit? ezt ki találta ki? basszus be teszed N be aztán jól van. Benne van a BMW manuál könyvbe is. Ki tud ilyen dolgot itt ki találni vagy én vagyok nagyon hülye?


Mert nem lehet. Károsodhat a váltó. Van olyan autó aminek engedályezik a vontatását. (nem tudom a BMW ide tartozik-e)

hancurozo Elküldve: 2010-12-04 15:17 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: hát nem emlékszem pontosan mit is mondott, de azt hiszem talán égés kimaradás, azért mondta hogy nem biztos a trafó, mert lehet a nem tökéletes égés miatt is,mondjuk ha túl sok benzint fecskendez be, vagy túl keveset és nem tökéletes az égés, vagy nem is jön létre.
éjjel megint le mentem,rá indítottam,megint vissza fulladt, esküszöm,mintha vagy nem kapna elég benzint, vagy túl sokat kapna elsőre, és utána mikor újra indíttok, pöccre indul. természetesen a gázpedálhoz egyik esetben se nyúlok.
a gyertya is amit ki szedett szép barba volt,nem volt meg égve,meg semmi,lehet az összeset meg kellene nézni? nem csak az elsőt?


Meg kellene az összeset. Nagyon sok dolog lehet a hiba okozója. (off autóban a hőgonba 30 fokosnak érzékelte a motort, de felette rendesen mért ezért nem is dúsította a keveréket rendesen)


El mondom neked,hogy hagytam már ott éjszakára hogy ki hűljön és reggel indításkor kössék gépre, állítólag, amik hibák be voltak írva, hogy a keverék képzés túl dús volt vagy mi, tehát az üzemanyag keverék nem megfelelő,azért szarakodik benne az égés, nekem is valami keverék képzéssel lehet a gond, mondtam is nekik ott, de fel vetem neki ezt a variációt is,üzemanyag szivattyút, meg ezt a hőgombát? a hőgomba hogy rossz volt, nem írt be hibát? nem lehetett a hibát ki olvasni? mondom ahogy le megy a fordulat 600 ra utána minden tökéletes, akár hányszor indíttok. jó mist -7 volt éjjel mindjárt megyek le, tuti megint be fullad indításkor


Off autó volt, nem írt be. Nem minden érzékelő ír be hibát (sőt, szinte semelyik). Adott értéket, csak rosszat a legkissebb érték+30 fok volt. (az autó nem tudja mi a jó érték) Másik off autó (vw) egy adott hőfokon ugrott vissza minuszra, és berángatta a motort. (miután átlépte nem volt gond)
Hidegen már úgy kellene indítani, jogy rajta a gép és nézni mi nem stimmel pl.: üza nyomás, előgyujtás, motorhőfok, beszívott levegő hőmérséklete, lambda stb.. (persze, ha mechanikai baja van azt nem fogja jelezni)

Nagyon sok hibalehetőség van. (hibatároló olvasás, élőadat olvasás után többet fogsz tudni)

hancurozo Elküldve: 2010-12-04 14:32 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta: hát nem emlékszem pontosan mit is mondott, de azt hiszem talán égés kimaradás, azért mondta hogy nem biztos a trafó, mert lehet a nem tökéletes égés miatt is,mondjuk ha túl sok benzint fecskendez be, vagy túl keveset és nem tökéletes az égés, vagy nem is jön létre.
éjjel megint le mentem,rá indítottam,megint vissza fulladt, esküszöm,mintha vagy nem kapna elég benzint, vagy túl sokat kapna elsőre, és utána mikor újra indíttok, pöccre indul. természetesen a gázpedálhoz egyik esetben se nyúlok.
a gyertya is amit ki szedett szép barba volt,nem volt meg égve,meg semmi,lehet az összeset meg kellene nézni? nem csak az elsőt?


Meg kellene az összeset. Nagyon sok dolog lehet a hiba okozója. (off autóban a hőgonba 30 fokosnak érzékelte a motort, de felette rendesen mért ezért nem is dúsította a keveréket rendesen)

hancurozo Elküldve: 2010-12-04 10:50 első index izzó cseréje

gampetibor írta:
hancurozo írta:
gampetibor írta: Köszönöm mindkettőtöknek sikerült a művelet de nem ez volt a baj. Az indexnek hol van valami reléje vagy biztosítéka amit cserélni lehet még ilyen esetben?


Ha csak egy nem villog akkor nem biztosíték, és nem relé a baja. Nézd meg a csatlakozót, a foglalatot, és próbáld ki a biztonság kedvéért egy másik izzóval is.


új izzót tettem bele de nem ég és gyorsan kattog továbbra is
mit kell nézni a foglalaton?


Nincs-e rajta oxid, vagy nincs-e elszineződve, eléri-e az izzót. Ezeket nézd meg a csatlakozón is.

hancurozo Elküldve: 2010-12-04 10:42 első index izzó cseréje

gampetibor írta: Köszönöm mindkettőtöknek sikerült a művelet de nem ez volt a baj. Az indexnek hol van valami reléje vagy biztosítéka amit cserélni lehet még ilyen esetben?


Ha csak egy nem villog akkor nem biztosíték, és nem relé a baja. Nézd meg a csatlakozót, a foglalatot, és próbáld ki a biztonság kedvéért egy másik izzóval is.

hancurozo Elküldve: 2010-12-04 10:38 Hidegindításkor "himbál" a motor

YELLOW írta:
anubisz írta: azért köszi hogy próbáltok segíteni,tudom nem nagy hiba, inkább zavar,de meg őrülök ha valami nem úgy mükszik benne, és ennek nem így kel járni hidegen. Csak BMW be szervizelek, ami gáz azonnal rendelek ujj alkatrészt hozzá, csak ott rakatom be. 5-30 as BMW olaj,basszus, mért csinálja ezt velem jó én 2 év alatt bele raktam 100 at, de ami kopik vagy elhasználódik, mindig cserélem, nem toldom, foltozgatom.melegen semmi baja, úgy gyorsul mint állat,200 nál 4000 ren pörög, olajat se eszik annyit ahoz képest amennyi benne van. talán 2 litert 25000 alatt. inkább akkor azt is ha 200 akkal járok a pályán,
hogy miért nem jön ki melegen? legalább be szarna azt kész, akkor tudom mit kel cserélni.
Jó múltkor így hidegen indítottam akkor éreztem hogy nem jár 2 henker, majdnem ki ugrott a motor, le is állítottam,aztán vagy 4 szer kellett újra indítani, le állítani mire járt mind, be is írt hibakódot, akkor nézték meg a szervizbe, és azt írta be hogy gyújtás kimaradás,na azért tettek bele két bontott trafót próba képen, de azóta nem volt ilyen gond, és előtte se nagyon ez volt vele a baj, mondtam hagyják benne, égés kimaradás, lehet az is az üzemanyag miatt volt, hogy nem tudott el égni rendesen a hengerbe, és azért nem járt a 2 es 5 ös, de előtte ezt nem csinálta. injektor nem lehet kopott? az milyen hibát mutat? menyi idő alatt kopik az el benzinesbe?


ha azt írja, hogy gyújtáskimaradás, azt nem az üzemanyag hiányából fogja megállípatíni. ha ezt írta ki, akkor gyertya, trafó... vonalon kell menni. én személy szerint ha üzemanyagról beszélünk, akkor azt mondom tankolj máshol, ezt járasd ki belőle, nyomass egy kis Shell V-Power Racinget 20 litert + 95 simát 10 litert.



De igen. Az üzemanyag hiánynál is gyújtáskimaradást érzékel. (a kopogás érzékelő nem érzékeli a robbanást az égéstérben) Sajnos pont ezért nem elég, ha valaki csak a diaghoz ért. (nem tudja, hogy mi milyen hibakódot generálhat)

hancurozo Elküldve: 2010-12-04 10:33 első index izzó cseréje

YELLOW írta:
gampetibor írta: Kiégett a jobb első index izzóm és nem tudom hogyan lehet cserélni. Valaki tudna segíteni?


pofon egyszerű! mocitető kinyit. a sárvédőm elől lesz lik, ott tudsz benyúlni egy kereszthornyú csavarhúzóval pl a gyári szettből is elérhető. azt kicsavarot amíg meglazul és előre kijön az index, csatlakozó lehúz, majd izzó kiszed, visszarak és fordítva múveletezel.



Mivel a tied régi, így nem csavarozva van.(csavarozva a coupe és a 2002 utániak vannak) Van a sárvédőn a lyuk (amit YELLOW is említett) azon benyúlva a rögzítő horgot kell kiakasztani. (vigyázz a hidegben törhet a műanyag) Utánna kihúzható az irányjelző.

hancurozo Elküldve: 2010-12-03 15:30 E 46 Tiptronic autómata váltó.330 D Szarakodik.

fury írta: Mindenféleképp megnézetem menetközben is! Kulcsot hogy tudok tanítani?


Remélem nem lessz sok hibakód. Válaszoltam, próbáld ki.

hancurozo Elküldve: 2010-12-03 15:09 E 46 Tiptronic autómata váltó.330 D Szarakodik.

fury írta:
hancurozo írta:
fury írta:
hancurozo írta:
fury írta: Az mitöl van hogy ha P állásban van enyhébb lejtön nehezen tudom berakni sebességbe! Normál helyzetben pedig olyan mintha az autó megindulna,hiába nyomoom a féket! Olyan mint a manuális váltónál amikor csuszik a kuplung!


Mivel reteszeli a váltót, és a lejtőn összefeszülnek az alkatrészek. Ilyenkor kicsit nehezebb kivenni P-ből.
A "normál" mit takar? Ha a D-t, az normális. Ha az üreset az nem normális jelenség, amit több dolog is okozhat. (akár olaj, rosszul záró szelep)


Normál: D vagy R fokozat! Ha D-be rakom leül a hátulja! Ha R-be rakom megemelkedik a hátulja! Olajat kb 1hete cseréltem!


Mindenesetre köszönöm az infót! Megnyugodtam!

Ja még annyit hogy hidegen lomhábban kap észhez! Berakom D vagy R-be és kb 3mp mire megindul! Ez normális? Nyáron semi gond nem volt vele!


Gndolom olajat, szűrővel együtt cseréltél és gyári az olaj, és belevaló. (lehet kicsit sűrűbb a hidegben)


Persze szűrővel együtt és gyári olajjal!


Friss az olaj. Szerintem változni fog. Ha viszed gépre nézzétek meg menet közben is az érzékelők adatait, mivel pl. a légtömegmérő sem ír be hibát. (nekem is csere volt vásárlás után)