hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2010-03-27 16:17 Tavaszi BMW találkozó Visegrádon (e39,e46,e34 klub) Április 24!

1. - Jackson
2. - Celtic
3. - lepke + X fő
4. - Imcó + 1+2fél
5. - Att530d+1 vagy 2 fő + inverter + fényképező. (Canopy valaki? 110kg alatt?)
6. - Bacsek +1 fő, Canopy-ra még alszom, bár a alkalmas lennék súly alapján Nevet?
7. - Hegylakó+1 fő Canopyra gyurok hogy meglegyen a 110 kg alatt, és annyira nem vicces oké? Laza
9. - Halak + 1fő
10.- Ricsi214+1fő
11.- Andi+SoundkeY ( azert igy irtam mert mar Andi fog vezetni )
12.- Tano
13.- Hori+Julcsi /Canopy jöhet/
14.- Zotyi30d+Rita Miller
15.- Hancurozo +1+3fél

hancurozo Elküldve: 2010-03-23 18:01 Tavaszi BMW találkozó Visegrádon (e39,e46,e34 klub) Április 24!

gyugyo68 írta:
Celtic írta: Sziasztok!
Akit érdekel, Irja be magát!


Tetszik ez a program leírás,szerintem mi anyával nevezünk,amúgy is nevem napja!



kezdtem félni, hogy itt már ez fel sem merül. az e39 oldalán már olvastam róla.
eddig úgy néz ki mi is mennénk a 3 apróddal.

hancurozo Elküldve: 2010-03-21 18:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

[quote="bmw320d4
Ha csak 1 csati van, akkor igen, ha viszont 2 (erről írtam) akkor nem.
[/quote]

köszönöm. /megint tanultam valamit/

hancurozo Elküldve: 2010-03-21 18:08 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Létezik olyan,hogy az én autómba van OBD2,és a régi 20érintkezős csati is?És ha mindkettő van,akkor a kerek csati hol található?Mert úgy gondoltam,hogy a motortérbe van valahol,mint az E36-nak E39-nek stb. de nem találom.Üdv


Igen, létezik.
A belső csatlakozóról csak a motort lehet diagnosztizálni, a külső (kerek) csatiról pedig az egész autót.
2000 év közepétől jelent ez meg, és 2001-ben is volt még néhány autóban.

A környzetvédelmi méréshez találták ki, hogy egységesítve legyenek a csatlakozók.


én úgy tudtam hogy az OBD-ről lehet az egész autót nézni. /nincs is más az enyémben/

hancurozo Elküldve: 2010-03-21 17:44 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

JanoE46 írta: Sziasztok!Létezik olyan,hogy az én autómba van OBD2,és a régi 20érintkezős csati is?És ha mindkettő van,akkor a kerek csati hol található?Mert úgy gondoltam,hogy a motortérbe van valahol,mint az E36-nak E39-nek stb. de nem találom.Üdv


az enyém 2001-es de nekem is csak OBD van.

hancurozo Elküldve: 2010-03-20 07:45 Üzemanyag fogyasztás

SoundkeY írta:
davech írta: Én 700 km mentem el 65 literből, ami elég karcsú szerintem. E46 2002 Touring Auto.váltós.
Nem mentem 130km/h többel, igaz szinte csak városba rohangáltam vele.
Kellene valamire gyanakodnom, hogy ennyit papál? Auto.váltó miatt? Vagy nyugodjak bele a 9,5be.
Kösz



Oooo, ez egesz pontosan 9,3 , sztem nemsok ha tel, rovid utak es vagy Bp szivas.....asszem a gyari konyv is 7,6 manual / varos es 9,6 automata / varost ir !


mit eszik akkor a 320ia touring ilyen körülmények között?

hancurozo Elküldve: 2010-03-19 18:22 Balesetek BMW-vel...

Nagyon sajnálom a márkatársat.
http://www.langlovagok.hu/kepe...-kozeleben

hancurozo Elküldve: 2010-03-19 13:50 lámpa

Tiba. Neked gyárilag fekete az első lámpádon a tompított, vagy te gyártottad le?

hancurozo Elküldve: 2010-03-18 19:13 CarX!!!

ez nagyon
Gratulálok a szép munkához.

hancurozo Elküldve: 2010-03-17 18:04 Társalgó

hancurozo Elküldve: 2010-03-15 18:28 Társalgó

YELLOW írta: azzal lehet, de a mai korszerû porlasztós dízelek tutti nem mennek el vele hosszútávon. a porlasztókon olyan kis lyukak vannak, hogy hamar eltömõdnének arról az olajtól...


én semilyen motort nem használnák vele. mi is csak kíváncsiságból próbáltuk ki egy öreg off diesel autón!
senkinek nem javaslom hogy a bmw-n kisérletezzen.

hancurozo Elküldve: 2010-03-15 17:43 Társalgó

Csum írta: Van köztetek bárkinek bármilyen jellegû tapasztalata a BIODÍZELEL kapcsolatban! láttam délelõt egy mûsort!
amiben arról volt szó,hogy amerikában egyre többen álnak át a bidízelre mégpedig úgy, hogy a motortérbe be épitenek valamit ami által útána az ember újra hasznosíthatja a konyhai olajakat!! annyi a tehendõje,hogy otthon le szûri és már öntheti is a tankba!!! kinek mi a tapasztalata ezzel kapcsolatban érdemes vele foglalkozni?


off elõkamrás adagolós dieselel próbáltuk, (5l-es kanna motortérbe + adagolóról a gázolajcsõ belelógat)simán indult és ment. /minden átalakítás nélkül/ nem lehet igazán észrevenni /normál közlekedésnél/ igaz, elég lágossütõ szaga volt az autónak és a kutyák is szaglászták a kipufogót.

hancurozo Elküldve: 2010-03-14 15:14 Segítsetek!

Tom_Sawyer írta: sziasztok!

egy gyors kérdés: hol találom a biztosítéktáblát?

Köszi elõre is!

kesztyûtartót lenyitod. felül látsz 2 fehér forgóreteszt. elforgatod és lenyitod a bizti táblát.

hancurozo Elküldve: 2010-03-14 15:07 Chip tuning

Én azt hittem itt mindenki a saját véleményét írja le a tuningról /egymás fikázása nélkül/
sokan a tuningról is azt hiszik az csak abból áll, hogy a nyomatékgörbe 3000 fordulattól nyílegyenesen megy fel a max értékig. pedig vannak olyan programok is amik csak a görbét teszik teltebbé, anélkül hogy a max érték változna. /meghagyva a gyári értéket/
mégegyszer, én nem ellenzem és nem is támogatom az ész nélküli tuningot. /és barátom sincs aki programírással foglalkozna/

hancurozo Elküldve: 2010-03-14 14:49 Segítsetek!

galrobika írta:
De vhogy mégis a motortérbõl hallom a kattanást.A lényeg,h akkor ez normális.

a hûtõzsalu mikor leállítás után nyit. /az is kattan/