hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2010-02-08 17:38 töltésjelzõ lámpa néha világít

köszönöm Robinson. csak kíváncsi voltam, hogy nálad mi volt. /nálam a csúszógyûrû az jó volt, cserébe le van égve a tekercs a forgórészen/

hancurozo Elküldve: 2010-02-08 17:34 Fûtõventillátor

jencispy írta: Sikerült megoldani a nyikorgó ventilátor problémát?
Nekem a WD40 nem segített, sõt egyre idegesítõbb ez a nyikorgás.

nekem sem volt rá idõm megnézni.

hancurozo Elküldve: 2010-02-07 19:51 töltésjelzõ lámpa néha világít

Robinson írta:
hancurozo írta:
nonesz írta: Skacok !

Nektek is világított a töltésjelzõ lámpa. Engem ma is beszivatott. Beindít, 30m után kigyulad. De ma nem olt el. Aksit kikaptam, már itt töltõdik. Félek nem csak ez lesz a gond. Pénteken beindult, majd lefulladt a nagy hóba és nem indult be. Bikázva simán, aztán 200 km gond nélkül. 1,5 nap állás és ma világított a töltésjelzõ, de pöcre indult ! Aksi 12 A vett fel a töltés elején.
Netán járt már így vki ?
Tudja jelezni az aksi gyengeségét a számítógép ? Benzinesnél ?

az aksi gyengeségét nem, de a "titkos menüben" meg tudod nézni mennyit tölt a generátor.
én is most cserélek generátort.


én is 1-2 hete cseréltem generátort

megnézted a régi generátort mi a hibája?

hancurozo Elküldve: 2010-02-07 18:58 töltésjelzõ lámpa néha világít

nonesz írta: Skacok !

Nektek is világított a töltésjelzõ lámpa. Engem ma is beszivatott. Beindít, 30m után kigyulad. De ma nem olt el. Aksit kikaptam, már itt töltõdik. Félek nem csak ez lesz a gond. Pénteken beindult, majd lefulladt a nagy hóba és nem indult be. Bikázva simán, aztán 200 km gond nélkül. 1,5 nap állás és ma világított a töltésjelzõ, de pöcre indult ! Aksi 12 A vett fel a töltés elején.
Netán járt már így vki ?
Tudja jelezni az aksi gyengeségét a számítógép ? Benzinesnél ?

az aksi gyengeségét nem, de a "titkos menüben" meg tudod nézni mennyit tölt a generátor.
én is most cserélek generátort.

hancurozo Elküldve: 2010-02-07 11:35 töltésjelzõ lámpa néha világít

Csum írta:
hancurozo írta:
Csum írta:
hancurozo írta: csak tanácsot szeretnék adni azoknak akik olyan problémával küzdenek, hogy a világítás hol erõsebben hol gyengébben világítanak.
sajnos nekem is volt ilyen jelenség, /de én abban bízva, hogy az elektronika kapcsol valami fogyasztót nem foglalkoztam vele/
a hiba a generátor szénkeféinek kopása volt, ami hol érintkezett hol nem.
mivel így mentem az autóval még 10e km-t leégette a forgó részt. /most generátor csere/ amit megúszhattam volna szénkefe ill. feszültség szabályzó cserélyével.


ezt nálam is csinálja már jó idelye talán egy évvel ezelõtt vettem elöszõr észre azóta mentem már vele kb 30ezer kmet
de hál istennék még mükszik!! de akkor meg nézetem a generátort mennyibõl lehet megúszni a szénkefe illetve feszültség szabályzó cserét illetve mennyibe fájt az új generátor?

bontott generátort rendeltem 15e-ért /remélem hétfõn ideér/ a feszültség szabályzót nem cseréltem ki a régin csak a szénkeféket /kiforraszt -beforraszt az volt itthon/ de azt is feleslegesen mivel a forgó rész égett le.


ennyire meg bizható bontósod van,hogy meg se nézed az állapotát?
új mennyibe kerül nem tudod? honnan tudnám meg állapítani,hogy az enyémnek van e baja , mert mint írtam amióta észre vettem azta jelenséget a mûszer fal világításnál már bele tettem 30ezer kmet a kocsiba!

csak ha leveszed és beméreted próbapadon.
nekem ís változott a fényerõ, majd kigyulladt a töltéslámpa. levettem és kimértem az ellenállását a forgó ill. állórésznek. mivel a forgórésznél szakadás van és feketére égett, így csere.
nem ismerem a bontóst személyesen, de itt is hirdet az oldalon. /zolitds/
az új ára 80-tól140-ig találtam. felújítottat 70-tõl. bontottat 15-tõl 40-ig de leggyakrabban 25-tõl.

hancurozo Elküldve: 2010-02-07 10:24 töltésjelzõ lámpa néha világít

Csum írta:
hancurozo írta: csak tanácsot szeretnék adni azoknak akik olyan problémával küzdenek, hogy a világítás hol erõsebben hol gyengébben világítanak.
sajnos nekem is volt ilyen jelenség, /de én abban bízva, hogy az elektronika kapcsol valami fogyasztót nem foglalkoztam vele/
a hiba a generátor szénkeféinek kopása volt, ami hol érintkezett hol nem.
mivel így mentem az autóval még 10e km-t leégette a forgó részt. /most generátor csere/ amit megúszhattam volna szénkefe ill. feszültség szabályzó cserélyével.


ezt nálam is csinálja már jó idelye talán egy évvel ezelõtt vettem elöszõr észre azóta mentem már vele kb 30ezer kmet
de hál istennék még mükszik!! de akkor meg nézetem a generátort mennyibõl lehet megúszni a szénkefe illetve feszültség szabályzó cserét illetve mennyibe fájt az új generátor?

bontott generátort rendeltem 15e-ért /remélem hétfõn ideér/ a feszültség szabályzót nem cseréltem ki a régin csak a szénkeféket /kiforraszt -beforraszt az volt itthon/ de azt is feleslegesen mivel a forgó rész égett le.

hancurozo Elküldve: 2010-02-07 09:25 töltésjelzõ lámpa néha világít

csak tanácsot szeretnék adni azoknak akik olyan problémával küzdenek, hogy a világítás hol erõsebben hol gyengébben világítanak.
sajnos nekem is volt ilyen jelenség, /de én abban bízva, hogy az elektronika kapcsol valami fogyasztót nem foglalkoztam vele/
a hiba a generátor szénkeféinek kopása volt, ami hol érintkezett hol nem.
mivel így mentem az autóval még 10e km-t leégette a forgó részt. /most generátor csere/ amit megúszhattam volna szénkefe ill. feszültség szabályzó cserélyével.

hancurozo Elküldve: 2010-02-04 16:36 Valaki segítsen

joe írta: Sziasztok.

olyan problémám van a kocsival, hogy ha bemelegszik szinte lehetetlen elindítani,és a motor fordulatával meg egyezve éles kopogó hangot ad!
eddig hidegen elindult, de most már csak ha be huzatom!
1-2 embertõl kaptam már tippet, pl: adagoló, porlasztók, hõmérséklet jeladók, ezeket mind átnézettem, porlasztókat lecseréltem eredetire, jeladókat is újakat tettem bele, és mégse jó!
ha van valami tippetek légyszíves segítsetek!
elõre is köszi

nézd meg a vezérlésed. minden jelen van-e.

hancurozo Elküldve: 2010-02-02 20:26 Társalgó

TbBoy írta: Sziasztok! Hosszas keresés után végre megtaláltam álmaim autóját, egy fekete E90 320D személyében Elméletileg szombaton vehetem át. 2006.10.havi, kintrõl behozott. Az lenne a kérdésem, hogy magyar nyelvû felhasználóit honnan tudnék beszerezni hozzá? Minden beállítás és iDrive használat érdekelne. Még nem volt BMW-m, nem vágom, hogy mi micsoda rajta. (késõbbiekben megpróbálok magyar nyelvû szoftvert rakatni rá) A válaszokat elõre is köszönöm.

itt megtalálod amit keresel: http://www.bmw3er.hu/modules.p...;amp;cid=7

hancurozo Elküldve: 2010-02-02 18:21 Üzemanyag minõsítés és átverések!

mit tudtok a mol benzinrõl?
a múlt héten 3 autó állt meg mol tankolás után /az ország különbözõ pontjain/. üzemanyag csere ill. más cég üzemanyagával keverve ismét hibamentes mind a 3

hancurozo Elküldve: 2010-02-02 17:22 E46 TÍPUSHIBÁK

Brad85 írta: Sziasztok

Egy barátom hívta fel a figyelmemet hogy hallott egy olyan jelenségrõl hogy a motorba egy úgynevezett Klappe ajtó ha letörik a motorba nagy károk keletkeznek és érdemes erre figyelni.
Én errõl még nem hallottam mi ez.
Valaki tud segíteni?

szerintem amirõl te beszélsz az a facelift-es diesel szívócsnkjában lévõ pillangószelep. és az ha letörik /sajna fordult már elõ/ beszívja a motor.

hancurozo Elküldve: 2010-02-01 16:50 Kasza mester 0670-5799225

YELLOW írta: de én nem szeretem a bõrüléseket... nem vagyok papás, nekem a bõr az olyan... illetve, nem akarom nyáron odaégetni magam, meg beizzítani a lukszit

Hori írta:
YELLOW írta: ha eltörölnék ezt a luxusadó baromságot (amit szedjenek azoktól, akiknek az autója 10 millió feletti árú) akkor kintrõl hoznék be egy 2.2-es 320i-t de az olyan lenne, hogy arra már nem kellene így összeszedni a cuccokat... de ez nem most lesz ahogy látom... olyan nehéz találni mindent...

Hori írta:
YELLOW írta: nekem pont ilyen ülések kellenének (ugyanezzel a kárpittal)

[img]http://img.carstyling.hu/userc...920530.jpg[/i]




sajna nem lesz egyszerü dolg beszerezni, kaszamesternél most nincs az bizt de e-bay-en sem láttam tegnap pont ilyet




vegyél komplett bõrbelsöt, sokkal hamarabb találsz

pedig hidd el a bõr belsõ az igazi. /a melegre találták ki a klímát/

hancurozo Elküldve: 2010-01-31 17:20 Társalgó

vsop14 írta:
hancurozo írta:
vsop14 írta:
Prof írta: Hy All

valaki leirná nekem pár sorban a fütés rendszer légtelenités folyamatát

köszönöm

ugyanúgy kell, ahogy a hûtõrendszert, csak ki közben a fûtést maxon kell nyomatni

nem egészen. a diesel-nél fontos a légtelenítési sorrend.
Prof. küldtem üzenetet. tudok segíteni.

es mi a sorrend?

ha kell elküldöm mail-ben. az "így csináld" címû könyvbõl az idevágó részt.
de nem szeretnék ilyen hosszan idézni belõle. /és mégegyszer köszönöm a klubtársnak a könyv elérhetõségét/

hancurozo Elküldve: 2010-01-31 17:13 Társalgó

vsop14 írta:
Prof írta: Hy All

valaki leirná nekem pár sorban a fütés rendszer légtelenités folyamatát

köszönöm

ugyanúgy kell, ahogy a hûtõrendszert, csak ki közben a fûtést maxon kell nyomatni

nem egészen. a diesel-nél fontos a légtelenítési sorrend.
Prof. küldtem üzenetet. tudok segíteni.

hancurozo Elküldve: 2010-01-31 13:29 Balesetek BMW-vel...

YELLOW írta: jó csak érted, nem mindenki találja meg a megfelelõ fórumokat, ahol utána járhat ezeknek... nekem is már egy bõ éve megvolt az autó, amikor erre az oldalra találtam... egyszerûen mocsok világban élünk, mocsok emberekkel, és csodálkoznak, hogy mindenki bizalmatlan a másikkal szemben! miért nem lehetünk becsületesek? miért nem lehet elmondani, hogy figyelj, ezért meg azért ennyi az ára, sajnos törve volt, de kiváló szakemberek építették újra, és mondjuk az eladása oka, nem ez... hanem mert isten tudja lakásfelújítás...

hancurozo írta:
Hori írta:
kabec írta: abba a "VEZETETT SZERVÍZKÖNYV"-be én is szívesen betekintenék ... szerintem túl sok hely nem maradhatott benne



A szervizkönyv nem nagy okosság 1kis pénzért olyat csinltatsz magadnak amilyet csak akarsz
kellemetlen a sérülésmentesnek vett autód 2 hónap elteltével viszont látnod 1 régi képen totálkárosan.
és az egészben a legszomorúbb, ha baleseted van a casco nem fizet csak minimális összeget mivel az autó avultatása 90% a régi totálkár miatt

lehet bármilyen szakember gyári soha nem lessz. mivel nem tudják galvanizálni a karosszériát, és volt heggesztve /ahol elöbb-utóbb lessz rozsda/ valamint nagyon kevés helyen csinálják meg az üregvédelmet.
25-ért veszel endoszkópot, és benézel mindenhova ha már 1 misinél többet költesz 1 használt autóra