hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2014-01-27 15:34 Hifi beszerelése e46-ba

Crampus írta: Sziasztok! Compactom van így elől az akksim. Van tippje valakinek hol tudom bevinni a tápkábelt? Sehol nem találtam helyet... vagy vegyek áramot a bizti panelről (ha lehet)? Köszi!


A "bizti panelt" felejtsd el. (még egy rms100W-os erősítőnek is sok áramra van szüksége, amit a "bizti panelbe" lévő kábelek egyike sem bírna ki)
Van a tűzfalon elég gumis, szigetelt átvezetés.

hancurozo Elküldve: 2014-01-27 15:03 Autóvásárlás

YELLOW írta: na ki veszi észre a bibit?
"németben a legolcsóbb bal kormányos e46 m3"

http://www.hasznaltauto.hu/aut...r_-7479089


Már bal kormányos. (nem értem, hogy a könyöklőt miért nem cserélték ki, de az ülések is árulkodóak)
De van rajta hiba rendesen. Elejétől a végéig. (egy kiba...tt lököst nem tudtak rendesen felrakni)

hancurozo Elküldve: 2014-01-27 13:07 Autóvásárlás

fadam írta:
fadam írta: Erről az autóról esetleg van infója valakinek?
LINK
Köszi.


Vagy, ha konkrét ismeret nincs, véleményt kérhetnék (így a képek alapján, amit lehet?)
Köszi!



Nagyon rossz minőségűek a képek. De!
A bal kerékdobnál (ahol a nyitóbovden csatlakozása van) mintha meg lenne horpadva. A bal első lámpánál vagy a lámpa van rosszul beszerelve, vagy a sárvédő áll rosszul.
A hátsó lámpáknál, mintha festékködös lenne a műanyag.
Sajnos ez csak találgatás. Több jobb minőségű, nagyobb képek kellenének.

hancurozo Elküldve: 2014-01-27 11:47 Fékjavítás

csbalu írta: Srácok, cserélnem kell az első fékcsöveimet mert repedezettek.
Ugyan ezzel a lendülettel, fékfolyadékot is cserélek, vettem is textart bele.

Van bármi nemű szopás ezzel a művelettel? Értsd, légtelenítő csavarok berohadása, menet berohadása stb? Tapasztalatok jól jönnének.


Van. Nem is kicsi. A fém fékcsöveken lévő hollander összerohadása. (ha a csővel rohadt össze, akkor tönkreteszi a fém fékcsövet és cserélheted azt is) Gondolom fékcsőkulcsod van. (ha össze van rohadva, sima villással neki se állj a fékcsövek cseréjének) Ha mégis lesarkalod, nem biztos, hogy hozzá fog nyúlni a szerelő. (vagy ha igen, nem normál árakkal fog számolni)
A légtelenítésnél a blokkolásgátló levegősödése is probléma lehet. (nem biztos, hogy otthon azt meg tudod oldani)
Vidd el normális műhelybe.

hancurozo Elküldve: 2014-01-26 20:18 Autóvásárlás

Darius írta: Sziasztok!Valaki nem találkozott véletlenül ezzel az a két autóval élőben is? A másodikban gyanúsan alacsony a kilométer.Vélemény a kocsikról?

- http://www.hasznaltauto.hu/aut...ki-7499555

- http://www.hasznaltauto.hu/aut...8i-7426861


A szürkének eláll a lökös és a fény is másként törik a sárvédőn.

hancurozo Elküldve: 2014-01-26 19:04 Társalgó

Tano írta: Beszarás! Akinek van némi ingere hozzá, megjelent az autószerelő szimulátor.


Nagyon jó. Nincs berohadt, rozsdás, esetleg lesarkalt csavar. Nincs "nem lehetne új alkatrész nélkül megoldani?"
De meló után megint szerelni?

hancurozo Elküldve: 2014-01-26 18:46 Akkumulátor

dbtibi írta:
Neo954 írta:
dbtibi írta:
hancurozo írta:
rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Az akkumulátort tölthetem úgy hogy a saruk rajta maradnak közben vagy szedjem le legalább a negatív pólust?12-14 óra elég neki igaz?
Télire csak felakarom tölteni a biztonság kedvéért!


Nyugodtan töltheted a saruk levétele nélkül.

Akkor úgy lesz!
Most raktam fel a legkisebb erősséggel töltöm,ha reggelig így megy az elegendő neki,igaz?
A saru levétel nélkül elég nehéz hozzáférni de azért ráraktam a csavar fejekre.
Nekem a csomagtartóban van az akksi.



Miért nem előre a "bikázó" (külső indító) pontjaira rakod a töltőt? (lehet ahhoz nem kell bontani és logikus?)


Szia, ezek a pontok hol találhatóak ?


A hátsó akksis BMW-kben van a motortérben egy fekete doboz rajta piros kereszt, ha kinyitod ott van alatta a pozitív saru.


első akksis érdekelne


Az akkumulátoron. (nincs külön, mivel ott az akku) Csak a csomagtartóba épített akkusnál van ilyen.

hancurozo Elküldve: 2014-01-26 16:18 Ki tapasztalt ilyet?

mokussska írta: egy olyan jelenségre valakinél volt példa,hogy az indítást követően,az első 10-12 másodpercben a fékpedált nyomkodva az alapjárat erőteljesen ingadozik? leállni nem áll le,de az ingadozás eléggé jelentős, mondhatni 0-1200 között van.



Ha gyorsan pumpálod a fékpedált, akkor ezt bármikor elérheted. (amennyiben a fékrásegítőd a vákumot a szívócsőből (a pillangószelep és a hengerfej közötti részből) kapja.

hancurozo Elküldve: 2014-01-26 16:12 Akkumulátor

rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Az akkumulátort tölthetem úgy hogy a saruk rajta maradnak közben vagy szedjem le legalább a negatív pólust?12-14 óra elég neki igaz?
Télire csak felakarom tölteni a biztonság kedvéért!


Nyugodtan töltheted a saruk levétele nélkül.

Akkor úgy lesz!
Most raktam fel a legkisebb erősséggel töltöm,ha reggelig így megy az elegendő neki,igaz?
A saru levétel nélkül elég nehéz hozzáférni de azért ráraktam a csavar fejekre.
Nekem a csomagtartóban van az akksi.



Miért nem előre a "bikázó" (külső indító) pontjaira rakod a töltőt? (lehet ahhoz nem kell bontani és logikus?)









hancurozo Elküldve: 2014-01-26 12:53 320d Motor

ZoleeSRB írta:
Neo954 írta:
Tom22 írta: Sziasztok! Nem rég átléptem a 300ezekm-t(320d 150Le), azt tanácsolták hogy érdemes feszítenem a vezérműláncon, máshonnan pedig azt mondták hogy míg nincs hangja ne foglalkozzak vele.Nem tudom mit tegyek.
Nektek mik a tapasztalataitok és véleményetek? (lehet már írtatok róla de nem találtam)

::


Szia!

Ha nem "surrog" a lánc, akkor ne bántsd!
De érdekelne, hogy tervezted megfeszíteni a láncot?

Üdv.:Neo


Mondjuk az engem is érdekelne,mert lassan én is 300-hoz érek,de ilyenről még nem hallottam,persze az nem azt jelenti,hogy kivitelezhetetlen!


Úgy tudod, hogy elindítod a motort.
És magától megfeszíti.: http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=25
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=25

hancurozo Elküldve: 2014-01-25 19:46 Társalgó

Tano írta:
Neo954 írta:
hancurozo írta: Irigyellek. Itt semmi sem esett. Itt napsütés volt és száraz utak. Már azon gondolkoztam, hogy elmegyek motorozni.
Mindenhol van hó, csak ebben a kib..t megyében nincs.


A szomszédos megyében sem esett egy szem se.....


Talán a jövő héten lesz nálatok is. Kedd-szerdára még ígérnek havazást.


Köszi a biztatást, de ide keddre sem mond havat
Ide csak hideget mond, hogy még motorozni se tudjak. (Idén még csak 1000km-t tudtam idáig beletenni.)
Ha lehet, csúszkáljatok helyettem is. Szigorúan keresztben.

hancurozo Elküldve: 2014-01-25 18:06 Társalgó

Tano írta: Végre lett egy kis hó! Ez hiányzott már egész télen, jólesett kicsit pörögni-forogni.


Irigyellek. Itt semmi sem esett. Itt napsütés volt és száraz utak. Már azon gondolkoztam, hogy elmegyek motorozni.
Mindenhol van hó, csak ebben a kib..t megyében nincs.

hancurozo Elküldve: 2014-01-25 10:09 Társalgó

Jack írta: Jelentkezem!.. Rossz hír.
Tegnap este böngészgettem pár órát még a netet és már nem tudom hanyadik link linkjének a linkjén keresztül találtam egy német szövegre amiből is rájöttem, hogy az én pici kis kocsim az egy olyan széria amiben a középső rostélyok nem fűtenek, csupán a kinti levegőt tudják fújni.. Fűteni a szélvédő fele és a lábtér fele tud. A középső rostélyok kapcsolói csupán O és I állásban állíthatóak... A legalapabb széria.. Pl a hátsó ülés sem dönthető és még kinyitható könyöklője sincs.. Bár ezt nem tudom át lehet e variálni, mármint átépíteni egy könyöklősét, mert az ülés háttámlájának a lemezén ott van a sízsáknak a kivágott helye.
Na szóval ennyi.. Akárhogy is erőlködök nem fog nekem az a középső rostély meleget fújni.. sajnos..
És még a havat is lapátolhatom.. kb 20 cm most..


Most néztem a képet. Ilyet, (mint a tied egy középső állítókerékkel a rostély alatt) még nem is láttam. Ami eddig megfordult a kezeim között (e36) azokon 2db állítókerék volt. (egy amivel a hideget/meleget állítod és egy amivel tudod zárni/nyitni a rostélyt)
Ne haragudj, ha félrevezettelek. Nem volt szándékos.

hancurozo Elküldve: 2014-01-24 20:14 Társalgó

Jack írta:
hancurozo írta:
Jack írta: Üdv mindenkinek ebben a "csodás" hóesésben!!
Eddig nem nagyon nézegettem de most, hogy hideg lett már kicsit zavaró. Én nem tudom ez milyen fellángolásból eredt a BMW gyárban de elég botor meggondolás volt az, hogy a műszerfalon levő befúvókon nem lehet meleg levegőt fúvatni az utastérbe az e36-osokon... legalább is nálam igen csak a kellemes külső hőmérséklet simogatja orcámat rajta keresztül.. Lábnál meleget fúj, meg a szélvédőnél is, de ha a műszerfalra állítom a befúvást akkor ott csak hideg jön.. Ezt nem lehet valahogy megmókolni? Nyúlt már valaki hozzá?


Irigyellek, mert itt egy hópihe sem esett.
A középen lévő rostély alatt található kereket (ami a kormányhoz közelebb van) tekerd a piros jel felé.


A hóval annyira nem lenne gond csak dekorban dolgozom és ma is 3 autót kellett lefóliázni kint a hóesésben.. nem volt kellemes..
De a hazafelé út az tetszett!!!

Azt hiába tekerem.. mindenhova meleget fúj csak a középső rostélyokon nem.. és nem értem miért.


Akkor valami szétakadt, vagy eltörött. Ott tudod állítani a meleget (tőled jobbra tekerve).

hancurozo Elküldve: 2014-01-24 20:08 Társalgó

Jack írta: Üdv mindenkinek ebben a "csodás" hóesésben!!
Eddig nem nagyon nézegettem de most, hogy hideg lett már kicsit zavaró. Én nem tudom ez milyen fellángolásból eredt a BMW gyárban de elég botor meggondolás volt az, hogy a műszerfalon levő befúvókon nem lehet meleg levegőt fúvatni az utastérbe az e36-osokon... legalább is nálam igen csak a kellemes külső hőmérséklet simogatja orcámat rajta keresztül.. Lábnál meleget fúj, meg a szélvédőnél is, de ha a műszerfalra állítom a befúvást akkor ott csak hideg jön.. Ezt nem lehet valahogy megmókolni? Nyúlt már valaki hozzá?


Irigyellek, mert itt egy hópihe sem esett.
A középen lévő rostély alatt található kereket (ami a kormányhoz közelebb van) tekerd a piros jel felé.