hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2009-11-07 17:33 Társalgó

Zolee írta:
hancurozo írta:
Zolee írta:
hancurozo írta: találtam 1 "BMW_320d-330d_E46_1998_2001_Manual" címû szervíz leírást a neten, de számomra nem érthetõ nyelven /talán spanyol/
nem tud valaki olyan oldalt ahol ez megvan Magyarul vagy angolul?

Angol nyelvû, viszont nem biztos h az amit keresel, de egy próbát megér: http://thepiratebay.org/torren...ley_Manual

sajna nem engedi letölteni.
azért köszönöm.

Pedig nálam jön szépen, ha lejött jelzem h az-e.

elindult! jön le. köszönöm.
én is kíváncsi vagyok.

hancurozo Elküldve: 2009-11-07 17:21 Társalgó

Zolee írta:
hancurozo írta: találtam 1 "BMW_320d-330d_E46_1998_2001_Manual" címû szervíz leírást a neten, de számomra nem érthetõ nyelven /talán spanyol/
nem tud valaki olyan oldalt ahol ez megvan Magyarul vagy angolul?

Angol nyelvû, viszont nem biztos h az amit keresel, de egy próbát megér: http://thepiratebay.org/torren...ley_Manual

sajna nem engedi letölteni.
azért köszönöm.

hancurozo Elküldve: 2009-11-07 15:47 Társalgó

találtam 1 "BMW_320d-330d_E46_1998_2001_Manual" címû szervíz leírást a neten, de számomra nem érthetõ nyelven /talán spanyol/
nem tud valaki olyan oldalt ahol ez megvan Magyarul vagy angolul?

hancurozo Elküldve: 2009-11-07 15:43 képek

YELLOW írta: azé félelmetes menynivel kisebb a 7-estõl

Robinson írta:
SoundkeY írta: Hmmm reggel felkelek, kinezek az ablakon es ez a kep fogad:




Szep napot !!


Király!

szerintem sokkal szebb is

hancurozo Elküldve: 2009-11-07 14:58 ATC Nova chiptuning és szerviz

Robinson írta:
hancurozo írta: a mérésnél sajna sok cég csak vakításra használja a padot. a komolyabb padok 2 teljesítményt mér 1 akeréken, és 1 a fõtengelyen. ezt a hajtáslánc veszteségekbõl számítja. ha valaki csak kókler az itt is tudja piszkálni a padot hogy a várt eredmény jelenjen meg./a sima fékpadon is van állítási lehetõség 30%-ot még el lehet csalni fékeltérésben /
hangsúlyozom nem az említett cégrõl /cégekrõl/ beszélek.


Ez teljesen érthetõ. De kérdem én, miért kell egy céget elkezdeni alázni, aki kedvezményt ad nekünk. Nyilván nem cask a két szép szemünkért, hanem azért, mert nekik is jó, de ettõl függetlenül... Nem hozzád intézem a kérdést, hanem ahhoz, aki paraszt stílusban adja elõ magát.

Én meg vagyok elégede az ATC-vel, és akit érdekel a tudományuk, elmegy hozzájuk, akit nem, az nem megy. Ennyi kb a történet. Viszont egy másik cég miatt megpróbálni negatív fényben feltüntetni õket több mint pofátlan suttyó parasztság.

A végére még annyit írnék: minden mûveletnél ott voltam, minden mûveletet elmagyaráztak, és végignéztem, a cikkbõl kiderül, hogy valamit még le is fényképeztem. Ennek ellenére azt állítani, hogy átb@sztak... szégyelje magát akinek inge, bár krvára el sem fog jutni a csökött agyáig.

én személy szerint nagyon örülök minden ilyen kedvezményes lehetõségnek.
én is chipen gondolkodok lehet ATC lessz belõle. még nem döntöttem melyik cég lessz.
körbejártam a témát, és láttam furcsa "tuning cégeket".
a 2 említett cégnél még nem jártam.
az hogy elmagyarázza és megmutatja mit miért állít az autón az csak elõny. /nem vinném olyan helyre ahol nem állhatok mellette.

hancurozo Elküldve: 2009-11-07 13:49 ATC Nova chiptuning és szerviz

a mérésnél sajna sok cég csak vakításra használja a padot. a komolyabb padok 2 teljesítményt mér 1 akeréken, és 1 a fõtengelyen. ezt a hajtáslánc veszteségekbõl számítja. ha valaki csak kókler az itt is tudja piszkálni a padot hogy a várt eredmény jelenjen meg./a sima fékpadon is van állítási lehetõség 30%-ot még el lehet csalni fékeltérésben /
hangsúlyozom nem az említett cégrõl /cégekrõl/ beszélek.

hancurozo Elküldve: 2009-11-06 20:04 Chip tuning

Zolee írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta: egyetértek, szerintem benyásat nem is érdemes, annyit nem ér mint írtam, az a pár LE és Nm... engem csak az érdekelne, hogy valójában mit tud ahogy van, mert nekem többnek érzõdik mint ami a forgalmiban van

Zolee írta: Az N40B16 mocit állítólag nem lehet és/vagy nem érdemes tuningolni - mondjuk abszolút felesleges is lenne, mert így is ku.va erõs -
de ha mégis lehetne, elég egyértelmû a válasz h a 2 cég közül melyikhez vinném: XTreme

amit eddig láttam mérést, a bmw + 1 olasz márka mindíg erõsebb volt a forgalmiban beírtnál /nem tuningolt motorral/

Lehet h tekintettel vannak a MO-i viszonyokra (telj. adó stb.) és így akarják kímélni a pénztárcánkat

inkább német teljesítmény biztosítás
+a presztizsnyereség mikor a 2 egyformán erõs autó közül a BMW a gyorsabb, a jobb stb

hancurozo Elküldve: 2009-11-06 19:33 Chip tuning

YELLOW írta: egyetértek, szerintem benyásat nem is érdemes, annyit nem ér mint írtam, az a pár LE és Nm... engem csak az érdekelne, hogy valójában mit tud ahogy van, mert nekem többnek érzõdik mint ami a forgalmiban van

Zolee írta: Az N40B16 mocit állítólag nem lehet és/vagy nem érdemes tuningolni - mondjuk abszolút felesleges is lenne, mert így is ku.va erõs -
de ha mégis lehetne, elég egyértelmû a válasz h a 2 cég közül melyikhez vinném: XTreme

amit eddig láttam mérést, a bmw + 1 olasz márka mindíg erõsebb volt a forgalmiban beírtnál /nem tuningolt motorral/

hancurozo Elküldve: 2009-11-06 19:27 Chip tuning

ha valaki tuningra költ /nem keveset/ és nem bízik a cégben akkor el kell vinni a kocsit 1 független mérésre. az a 10 papír plussz költség már nem fogja földhöz vágni. /ha meg nem stimmel valami lehet reklamálni/

hancurozo Elküldve: 2009-11-06 17:24 ATC Nova chiptuning és szerviz

ducati113 írta: hancurozo

Mint mondtam kérésemre testre szabta a motort.
Elõttem!
Láttam az eprom tartalmát diagramban és mutatta,hogy min állít.

én elhiszem.
amit írtam az nem a 2 említett cégrõl írtam /nem is írhatok róluk mert nem ismerem õket/
a lényeg, hogy mindenki oda vigye az autóját akiben megbízik.
vannak olyan cégek akik az "ügyfél" mellett állítják be a programot és ha érdekli elmondja min mennyit és miért állít.

bocsánat ha félreérthetõen fogalmaztam. nem akartam senkit megsérteni.

hancurozo Elküldve: 2009-11-06 16:32 ATC Nova chiptuning és szerviz

Robinson írta:
ducati113 írta: Én 5éve csináltattam itt http://xtremetuning.hu/
Érdemes beszélni a sráccal és nagyon ajánlom mindenkinek!
Tud érdekes dolgokat mondani a chipélesrõl!
Érdekes módon õ nem forrasztgat,holott mondom 5 éve!
Sõt tanít is tuningolni.
Clio Porse kupában is Tuningolt.
Palikék is tudnának róla mesélni.
Én is körbe jártam a dolgot,voltam az ATC-nél is de mikor rátaláltam erre a Ricsi gyerekre hát igen.
Pesttõl nincs mesze és egy személyes találkozó után ha valaki az ATC-t választja behidalok.
Mikor megtuningolta éreztem a hatást,de mivel az elõzõ autóm az Olaszoknál chipeltem máshogy ment.
Ezért visszamentem és elmondtam,hogy milyen gáz pedál állásnál mit szeretnék, mert az elõzõ autóm ilyen volt.
Hát a próba után olyan volt a változás,mintha elõtte nem is lett volna semmi csinálva az autóval.
Még egyszer ez a mérés egy humbug
Mérõpadon mérek én 300Le is De amit én érzek és mérek az közelebb van a valósághoz.


5 éve chipelte a jelenlegi autódat? Csak mert ez 2003-as. Ha elolvastad volna a cikket, akkor feltûnt volna, hogy miért kellett az enyémet forrasztani, és az is eljutott volna az... azt is láttad volna, hogy azt írtam, erre igen elenyészõ számban van szükség.

A mérés miért is lenne humbug? Valóban úgy gondolod, hogy Te jobban megérzed a szarul beállított értékeket mint a pad?
Akkor Te nagyon komoly arc vagy, de mindenesetre én szeretném látni az eredményt, amit elõttem mérnek buherálás nélkül, és nem azt mondják, hogy "na mennyé egy kört mert g*ci jó lett", azt vagy tényleg jobb lett vagy nem. Tudod az ember pszichésen rohadt sokat el tud hinni.
Nem mellesleg az ATC-nél az új program feltöltése után elõbb kiküldenek egy körre, és csak utána mutatják meg a diagrammot...

Nem tudom, én már megjártam laptopdídzsével, és inkább az ATC kategória, mint a sarki laptophuszár..

sajnos cég és cég között van különbség.
nem ismerem egyik említett céget sem /nem tudom jók vagy nem/
de igen, vannak kicsiny országunkban olyan "tuning" guruk akik megveszik a csatlakozót + a cd-t amin van 1 elõre /motor állapottól és mindentõl független/ program és azt írják a régi helyére. a mérõpadokat /fõleg régebbi tipus/ pedig lehet piszkálni, hogy a megfelelõ értéket produkálja /amit a tulaj látni szeretne/
ezzel nem azt akarom mondani hogy a 2 említett cég ilyen, hanem azt hogy sajna vannak ilyenek is.

hancurozo Elküldve: 2009-11-03 19:38 Társalgó

YELLOW írta: úgy értem vén sz@r! nem csak ugye a korod is nézik, és ugye a minnél tapasztaltabb vagy, amit ugye a legtöbb ember az évei során ér el, azoknak talán kedvezõbb. ez minden biztosítónál így van, de lehet a uniqa kedvezõbb ebbõl a szempontból... mert nekem mindig a legdrágább volt

hancurozo írta:
YELLOW írta: hát nekem eddig amikor számoltattam neten 2-3 éve mindig Uniqa-ra hozott a legtöbbet, az lett volna a leggazdaságtalanabb, gondolom inkább az idõsebb emberekre vannak akciók...

gampetibor írta: Nekem idáig UNIQA volt és az is marad mert ha újrakötöm és egyben banki lehívással fizetek 26000 el olcsóbb lesz évente. Szal én maradok!!!!

mi az hogy idõsebb?

igen a drágábbak közé tartozott nekem is.
de 2010-re nekem ez lett a legolcsóbb
de nem hiszem hogy az évek miatt

hancurozo Elküldve: 2009-11-03 19:16 Társalgó

YELLOW írta: hát nekem eddig amikor számoltattam neten 2-3 éve mindig Uniqa-ra hozott a legtöbbet, az lett volna a leggazdaságtalanabb, gondolom inkább az idõsebb emberekre vannak akciók...

gampetibor írta: Nekem idáig UNIQA volt és az is marad mert ha újrakötöm és egyben banki lehívással fizetek 26000 el olcsóbb lesz évente. Szal én maradok!!!!

mi az hogy idõsebb?

hancurozo Elküldve: 2009-11-01 19:41 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta: ha hosszabb távot mentél az elindulás és a rendõri mizéria között, akkor jó lehet... ugyanis kapott a kulcs töltést, ha sokat rövidtávon, használod vagy ritkán, akkor lemerülhet, hosszú távon feltölt... mert olyan mintha elem lenne benne, de az akksi, nekem tutti az van benne...

Csum írta: nem akarom el kiabálni,de megjavult a távirányitóm!
otthon indulásnál még nem müködöt! aztán el indultunk barátnõmékhez ebédelni idõ közben kaptam a rendõreitõl egy helyszini birságot,mivel nem volt világitás az auton,igaz nemis nagyon szoktam fel kapcsolni csak amikor hosszú útra megyek,mert fény szenzoros!!
aztánmegérkeztünk kiszálok a kocsiból megszokásból megnyomdtam a zárás gombot és lás csodát bezár és kinyít azóta nagyon kemény lehet jó hatást tett rá a rendõrbácsik jelenléte........

igen.
szétvágtam megint 1 kulcsot. /sérült volt és a zár sem volt meg hozzá/
mint kiderült az enyém már volt szétszedve, és már elem volt benne /nem tudom hogy bírta a töltést de most már tudom mitõl ment tönkre/
most 1 régi alaplap akkuját raktam bele
a most szétvágot kulcsot mértük és tölt ha bent van a gyujtáskapcsolóban és jár a motor

hancurozo Elküldve: 2009-11-01 15:49 Ajtónyítási Gondok!

Csum írta: nem akarom el kiabálni,de megjavult a távirányitóm!
otthon indulásnál még nem müködöt! aztán el indultunk barátnõmékhez ebédelni idõ közben kaptam a rendõreitõl egy helyszini birságot,mivel nem volt világitás az auton,igaz nemis nagyon szoktam fel kapcsolni csak amikor hosszú útra megyek,mert fény szenzoros!!
aztánmegérkeztünk kiszálok a kocsiból megszokásból megnyomdtam a zárás gombot és lás csodát bezár és kinyít azóta nagyon kemény lehet jó hatást tett rá a rendõrbácsik jelenléte........

nem jó jel az önjavuló hiba.
nem tudni mikor jön elõ legközelebb