hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2009-10-19 20:27 Kormany problema

gampetibor írta:
YELLOW írta: centír, vagy selejtes gumi, esetleg menet közben megszakadt egy szál... kerékcsavar mindenhol jól meg van húzva?

gampetibor írta: Sziasztok!

Felrakattam a téligumikat /zsír újak/, volt futómûállitás is. Amint a pályára értem azt tapasztaltam hogy 90 km/óra felett remegni kezd a kormány és minnél gyorsabban megyek annál erõsebben remeg!!
Tud valaki segíteni mi lehet a baj?!


Centírre én is gondoltam kerékcsavart meg megnézem jó ötlet!
A gumi teljesen új most vettem annak csak nincs baja!
új gumi : semmit nem jelent.
de YELLOW-nak igaza van a csavarokat nézd meg! kereket is hagytak már el ebben a kicsi országban /igaz valamikor mult évben/

hancurozo Elküldve: 2009-10-19 19:55 Kormany problema

gampetibor írta: Sziasztok!

Felrakattam a téligumikat /zsír újak/, volt futómûállitás is. Amint a pályára értem azt tapasztaltam hogy 90 km/óra felett remegni kezd a kormány és minnél gyorsabban megyek annál erõsebben remeg!!
Tud valaki segíteni mi lehet a baj?!
szerintem centír

hancurozo Elküldve: 2009-10-19 18:08 meg akar halni a bmw :|

viktor írta: Adagoló csere utáni hiba.



hancurozo írta:
viktor írta: Sziasztok!

Enyém is 320d 2000-es évjárat. 5-10 km után letílt és úgy megy mint egy beteg teve. Csak egy bizonyos kb. negyed gázpedálállásnál "húz". Elõzni nem lehet vele, emelkedõn alig megy fel. most lett adagoló cserélve benne, ami a saját lábán jött francia o-ból.
adagolócsere elötti vagy utáni a hiba?
ha elötte nem csinálta csak csere után és a másik autó jól mûködött vele akkor csak beállítási hiba. /1-2 fok is sokat számít/ azt nem tudom a bmw is ilyen-e de off autó elindul akkor is ha 360 fokkal elrakod (nem az 1. hengerhez állítod hanem a 4.-hez) /az adagoló fele annyit forog mint a fõtengely/

hancurozo Elküldve: 2009-10-19 15:13 meg akar halni a bmw :|

viktor írta: Sziasztok!

Enyém is 320d 2000-es évjárat. 5-10 km után letílt és úgy megy mint egy beteg teve. Csak egy bizonyos kb. negyed gázpedálállásnál "húz". Elõzni nem lehet vele, emelkedõn alig megy fel. most lett adagoló cserélve benne, ami a saját lábán jött francia o-ból.
adagolócsere elötti vagy utáni a hiba?

hancurozo Elküldve: 2009-10-19 15:12 meg akar halni a bmw :|

barnella írta: Egyszeruen ketsegbe vagyok esve, ismet most inditanam az autot es borzaszto nehezen indul, aki latta mind kacagnak hogy egy bmw mit csinal kozben lett egy teszt csinalva az autoval es azt irja ki a hibakodolvaso hogy tumozgas erzekelo, porlaszto. Lehet hogy porlasztot kell cserelnem?? es ha igen akkor akar 1 darabot is cserelhetek vagy 4 et kell egybe cserelni? illetve meg egy kerdes: hol talalok motorvedo muanyag boritast ami szigetelessel egybe van, illetve radio modult, radio erosito antennat?
koszi a segitsegeket
vidd el a porlasztókat bevizsgálni, ott tudják megmondani kell-e cserélni vagy csak beállítani. ne használd így a kocsit mert átégetheti a dugattyút ha valóban a porlasztód rossz.
/ha az alsó motorborításra gondolsz és találsz szólj nekem is mert fél éve hajtom/

hancurozo Elküldve: 2009-10-18 17:02 XENON utólag

Hori írta: szerintem lassan tul van lihegve a téma
szerintetek azok közül akik utolagos xenont raknak bele hányan foglalkoznak ezekkel a dolgokkal? aki ennyire preciz akar lenni vegyen gyári xenon lámpát
lehet, de nem mindenki teheti meg hogy gyári xenonos lámpát vegyen. én az utólagosat sem vettem volna meg, de így vettem az autót és mivel az elõzõ tulajnak faxocska volt a jele az óvodába és csak begányolta /kidobni meg sajnáltam/ így én foglalkoztam vele és megpróbáltam mindent, hogy ne mutogassanak rám /ránk/ (megint 1 b..-i bmw tulaj aki vakít)

hancurozo Elküldve: 2009-10-18 16:57 XENON utólag

YELLOW írta: akkor próbáld ki! biztos van ismerõsöd, akinek van ilyen lámpa beállító cucca, olyan "irásvetítõs" állítasd be vele... cserélj izzót... és nézd meg mennyit változott a kép... és nem a cserétõl állítódik el, hanem az izzók gyártása során fellépõ tûrések miatt.... persze neked minden erõs, amit írok szal... de hát nekem az 5x120 volt az tõled

Robinson írta:
YELLOW írta:
eleve minden izzócsere után lámpát kell állítani, ugynais az üveg a fémlapra nem 90 fokos szöget zár be, és így máshogy világít minden izzóval...


Ezt azért erõsnek tartom
lessz minimális eltérés de nem észrevehetõ mivel a gyujtópont fölé vagy alá kerül az izzó.
http://totalcar.hu/magazin/technika/fenyek/

hancurozo Elküldve: 2009-10-18 12:36 XENON utólag

ute107 írta:
hancurozo írta: ...... és addig hézagoltam míg az izzószál és a xenon izzó gázgömbje egy vonalba került. nem vakít és látok vele rendesen.


Hogyan "hézagoltad"????
a bal oldaliba kellett 2mm-es karika az izzó és a lámpa közé a felfekvési ponthoz a jobb oldalra 3mm /gondolom gyártáshiba/ 3mm mûanyaglapom volt itthon, a 2mm régi nyák lapból vágtam ki /vezetõ rész eltávolítás után/ de ez változhat attól függ milyen gyártmányú az izzód. a haver off autójába lévõ xenon fél centivel közelebb van a foglalathoz és 3mm-rel vastagabb /az enyémbe be sem lehetne rakni mert nem tudod beállítani.

hancurozo Elküldve: 2009-10-18 11:11 XENON utólag

Robinson írta: júúúúúújj
de miért?
hülyeséget írtam?
szerintem nem.
nekem most jól világít /nincs különbség a vetített fény formájában, csak fényerõben

hancurozo Elküldve: 2009-10-18 10:31 XENON utólag

hil írta: Normál izzós lámpatestbe Xenont??? Tegyél magad elé egy hagyományos pl H7-es és egy Xenon izzót. Mit látsz? Azt, hogy a hagyományos izzóban az izzószál (amennyiben függõlegesen tartod azokat) vízszintesen (kereszteben), míg a Xenonban függõlegesen (vagyis hosszában) helyezkedik el. Ebbõl könnyen belátható az a szomorú tény, hogy a hagyományos izzóhoz tervezett tükör fókuszába soha nem lehet betenni a Xenont, ezért korrekt módon beállítani sem lehet azt, tehát mindenképpen vagy vakítani fogja a szembõl jövõt, vagy csak magad elé fogja szórni a fényt.
hil
tedd egymás mellé
http://www.olcsobbat.hu/static...077886.jpg
http://top-start.unas.hu/shop_...2872_1.jpg

hancurozo Elküldve: 2009-10-18 10:27 XENON utólag

hil írta: Normál izzós lámpatestbe Xenont??? Tegyél magad elé egy hagyományos pl H7-es és egy Xenon izzót. Mit látsz? Azt, hogy a hagyományos izzóban az izzószál (amennyiben függõlegesen tartod azokat) vízszintesen (kereszteben), míg a Xenonban függõlegesen (vagyis hosszában) helyezkedik el. Ebbõl könnyen belátható az a szomorú tény, hogy a hagyományos izzóhoz tervezett tükör fókuszába soha nem lehet betenni a Xenont, ezért korrekt módon beállítani sem lehet azt, tehát mindenképpen vagy vakítani fogja a szembõl jövõt, vagy csak magad elé fogja szórni a fényt.
hil
sikerült beállítani az utólagos xenont. /a H7 izzóban is párhuzamos az izzószál/ H7 izzó mellé raktam a xenont és addig hézagoltam míg az izzószál és a xenon izzó gázgömbje egyvonalba került. nem vakít és látok vele rendesen.

hancurozo Elküldve: 2009-10-18 08:19 Termosztát

ute107 írta: Nekem van egy, ami beleillik a mûanyag házba, de nem jó mert 92fokos és lassan nyit. A 20d-nek meg 83 v. 85 fokosnak kell lenni. Nekem ezért forralta a vizet. Amúgy az Opel Astra F. típusoknak van hasonló termosztátjuk.
köszönöm az infót. alkul a ez . ha meglesznek az adatok hozzá kedden szétnézek.

hancurozo Elküldve: 2009-10-17 20:05 Termosztát

Hori írta:
hancurozo írta: meg tudná mondani valaki, hogy milyen szám ill. felirat szerepel a termosztáton /nem a házon/. én sem hiszem, hogy csak ehhez a motorhoz gyártana termosztátot a beszállító.



holnap megtudom mondani megkeresem a garázsba a lecserélt darabot
elõre is köszönöm. ha esetleg nincs rajta semmi felirat lemérnéd nekem? /magasság szélesség/

hancurozo Elküldve: 2009-10-17 18:48 Termosztát

meg tudná mondani valaki, hogy milyen szám ill. felirat szerepel a termosztáton /nem a házon/. én sem hiszem, hogy csak ehhez a motorhoz gyártana termosztátot a beszállító.

hancurozo Elküldve: 2009-10-17 11:29 Termosztát

klubtásak, úgy néz ki nekem is haldoklik a nagy teszmosztátom. nem tudja valaki lehet-e kapni csak ternosztátot ház nélkül vagy csak egyben van?