hancurozo Elküldve: 2009-07-20 16:53 kormánymû
hancurozo Elküldve: 2009-07-20 16:45 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!
hancurozo Elküldve: 2009-07-18 11:38 320d Motor
Robinson írta: Sziasztok,nekem is csinálta de miután a kartergázszûrõt kicseréltem és visszaraktam rendesen a kartegáz csövet /le volt csúszva/ valmint kicseréltem a kipuffon a flexi csövet megszünt. nekem ezekközül volt malamelyik. /bár, nekem tetszett a hangja./
Tegnap elõtt egyszer csak azt mondja barátosném: "Te is fütyülsz"
Mondom ja, eddig is fütyült a turbóm, de köszi, hogy szólsz így egy év után.
Erre azt mondja nem, a turbód huhog (SoundkeY jutott eszembe rögtön és nevettem egyet ), a fütyülés amit én hallok magas, és a turbo mellett hallani mikor gyorsítasz vagy elveszed a gázt.
Nem hallottam, de azóta koncentrálok és tényleg! Van egy mellék fütyülés, vagy inkább sípolás, valóban magas hangon, olyan "hajtómû" féle. Akkor hallani mikor gyorsítok, de leginkább akkor, mikor elveszem a gázt. Elég halk, de hallható, és zavar, most, hogy így felhívta rá a figyelmem Adri..
Valaki tapasztalt már ilyet? Mi lehet?
hancurozo Elküldve: 2009-07-18 11:30 kormánymû
Akos318d írta:ha nem megy fel a felni az agyra akkor vagy kimaratod a felnit 72.6-ra vagy eladod. /a 3-as bmw agyátmérõje 72.6/ ha felmegyrá de lóg akkor kell plussz gyûrû bele. jó lenne tudni mennyi a felni belsõ atmérõje.hancurozo írta:Akos318d írta: Azzal nincs gond illeszkedik rá rendesen. A felni igaz, hogy replika, de nem hiszem hogy ez lenne a baj.nekem is esztergáltatni kellet gyûrûket. 1mm is sokat számít
Tévedtem, ma lemértem amiket mondtál és úgy néz ki nekem a fordítottja áll fenn. A felni nem fekszik fel rendesen az agyra. Vki, vmi ötlet?
hancurozo Elküldve: 2009-07-17 13:47 Társalgó
bmw320d4 írta:pontosan akkor mi kell hozzá, hogy be tudjam pakolni a 6-os váltót az autóba? és mennyibe fáj?Woockie írta:wagusty írta: A 320d 136 lovassal már nem ennyire egyszerû a helyzet mivel ott egyrészt az önindító motor is máshol van a 150lovaséhoz képest és ráadásul azt a motor vezérlõt valószínûleg nem "készítették" fel arra ,hogy valamikor lesz 6dik sebesség így aztán tempomat 6dik-ban nem mûködik.
A 136 lovassal kapcsolatban eléggé biztosak az infók mivel pont egy forum tag építette sikerrel át a járgányát és márpedig neki 6dik sebességben nincs tempomat.
ez biztos? mi koze a tempomatnak ahhoz, h milyen sebessegben van az auto? imnsho semmi. ha jol ertem a wds abrat, a taa-bol veszi a control unit, hogy milyen sebesseggel is megy az auto eppen es az alapjan donti el, h valtoztat-e rajta, annak meg semmi koze a valtohoz, ha negyedikben gurul le egy dombon az auto, akkoris pont annyival gurul, mintha felfele megy erolkodve egy dombon masodik sebessegben.
Az én autómról írt Wagusty, és tényleg nincs tempomat 6.-ban.
Csak annyi köze van a váltónak a tempomathoz, hogy nem tud hozzárendelni 6.-ban sebesség/fordulatszám- értékekeket, és mivel ha a "csúszás" (itt sietés) nagyobb mint 10% akkor ki, illetve 6.-ban be se kapcsol.
hancurozo Elküldve: 2009-07-16 15:56 Kuplung_
hancurozo Elküldve: 2009-07-16 15:37 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!
ute107 írta:igen! az autó jó, a sofõr bátor /bár nem tudom hol ment/ azért kiváncsi lennék mennyit forgott a motorja ilyen tempónál
YouTube videó
Vélemény?
hancurozo Elküldve: 2009-07-16 14:40 Olajtuning
hancurozo Elküldve: 2009-07-16 14:31 Elsõ lámpák
Memmaao írta:a 6000-es már inkább kékes és minnél feljebb mész 7000 9000 annál kékebb lesszPuli írta: Skacok,
a 4300K vagy a 6000K -t részesítitek elõnyben! Nekem a gyári D2s Osram 4000K van most, de csere érett és nem tudom,hogy a 6000-es jobb lenne-e?
köszi a helpet!
Minél magasabb K értékû az izzó, annál fehérebb a fénye, a gyári 4300K-es, ha neked a jégfehér xenon-fény tetszik, vegyél 6000K-est, ha meg vagy elégedve a 4000K-es kicsit "sárgásabb" fényével, vegyél bele 4300K-est. Gyári xenonban a szembejövõt nem vakítja el a xenon, de azoktól, akik kínai xenonba, vagy projektor nélküli fényszóróba 6-9000K-es izzót raknak, és sz@rnak a szembejövõre, na azoktól agyf@szt tudok kapni! Ha rendõr lennék, a helyszínen elvenném a forgalmit!
hancurozo Elküldve: 2009-07-16 13:02 Balesetek BMW-vel...
ute107 írta:köszönöm.YELLOW írta: most jelenleg nincs gépközelben...
de én úgy tudom, abban az esetben, ha a videó felvételen látszik, hogy szabályt sértesz (tehát km órát veszed, és mondjuk látszik, hogy 200-al mész MO-ban, akkor gáz illetve ha táblákat is látni mellé, illetve, ha bizonyítható, hogy ki vezeti a jármûvet, illetve milyen jármûrõl van szó, pl ha valaki veszi kívülrõl, és mondjuk a rendszám ott marad) akkor indíthatnak nyomozást, de talán ilyen oldalakat figyelnek is, vagy ha esetleg lkedves ismerõsöd feljelent a videó alapjánhancurozo írta: ute107. ha valaki feltesz magáról 1 videot valamelyik megosztó oldalra /amin száguldozik közúton/azt a rendõség felhasználhatja?
Így van, nem voltam itt...
Hát jó kérdés...ha bûncselekmény törtnénik és az van feltöltve egy videómegosztó oldalra, tuti, hogy indul nyomozás....
Szabálysértésnél nem tudom mi a pontos eljárás ilyen esetben, de mivel jó a kérdés megtudakolom....
Annyit tudok, hogy egyszer volt téma a TV-ben is, hogy a Totalcar c. mûsorban nem voltak Magyarországon bekötve bizt. övvel a sofõrök, látszott a helyszín, a rendszám is és szabálysértési eljárást kezdeményeztek velük szemben...ez alapján itt is kellene/lehetne...
Másik, véleményem szerint nem is szabálysértés, mivel szándékosan teszi amit tesz, ezért ráverhetõ lenne a Közúti veszélyeztetése vétsége is! De errõl jobban tudnának nyilatkozni nálam okosabb emberek.
hancurozo Elküldve: 2009-07-15 20:42 Kuplung_
lacaca írta: Én már azon kezdek agyalni ,hogy mi van ha nem is a kuplung csúszik?Lehet,hogy végigkapcsolgatnám a váltót!?arra gondolsz, hogy nem kapcsolódnak a kapcsolókörmök hanem csak a szinkrongyûrûk visznek át valamennyi hajtást? én nem tudom elképzelni.
hancurozo Elküldve: 2009-07-15 20:28 Balesetek BMW-vel...