harmas
Elküldve: 2011-12-31 15:17 Futómû és hibái
[[/quote]
hát megnéztem ezt a toronycsapágy dolgot. miután a takaró kupakot eltávolítottam, láttam a csapágyat, a golyókat. a zsír ki volt kenődve, a golyót tisztán lehetett látni (esetleg érdemes zsírozni). a lényeg, hogy nem emeltük meg, csak barátnőm mozgatta a kormányt ide oda, de nem láttam durva mozgást, csak ahogy a teló szára forog ugye a csapággyal együtt. amúgy ott az az imbusz csavar mire való? (telószár vége)
még annyi, hogy amikor állok ki a garázsból (tolatok), akkor a két első kerék külön-külön jön ki a garázsból. ezt azért írom, mert van egy vas 40x40-es zártszelvény olyan 1 cm-re áll ki. amikor erre rátolatok, akkor hallani azt a koppanást és akkor amikor a kerék rámegy egyenként, azaz 2 koppanás. most az is lehet, hogy akkor koppan, amikor pont lejövök róla ennyire nem figyeltem. ilyenkor valamiért stabilizátorra gyanakodok mindig. de nyáron semmi baja nem volt műszakin, és akkor is csinálta, csak elfelejtettem akkor mondani.[/quote]
Az Én esetem a Kopogó Szellemmel.
Hasonló módon, mint nálad, pár centis aszfalt egyenetlenségen, kisebb gödröknél koppanó hang hallatszott előröl. Mintha kezdődő gömbfej kopás lenne. Mivel idegesített szarrá mozgattuk EMELŐN, de nem találtunk hibát. Aztán egyszer AKNÁN is alákukkantottam, és a stabirudat két kézzel megfogva "fel-le" irányban 4-5mm tudtam mozgatni. Emelőn ez nem jön elő mert lóg a futómű, feszíti a gumiágyba a stabit,nem mozdul meg. De, ha lábon áll, akkor viszonylag nyugalmi állásban van, ilyenkor megmozgatható. A vizsgai "futóműszéttépőgép" szintén nem mozgatja így, nehezen veszik észre.
BMW szalonban 7580Ft volt a kettő, másnapra hozták.