hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2016-12-21 16:41 E90 vásárlás

lantika írta:
hil írta:
lantika írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta: Amikor kijött az e90-91-es,akkor nem tetszett. Akkor az e46 és mindig úgy voltam vele,hogy majd olyat fogok venni..
4 éve ahol dolgoztam, ott a nőnek e46-os komija van,szép szürke én is abban a színben akartam.
Eltelt pár év, 1-2 utcával odébb vettek egy e91-et, utaztam benne és akkor jutottam oda,hogy e91-es kell. Kombit soha nem választottam volna,de kifejezettet jobban tetszik,mint a sedan.. Ha sedan,akkor inkább e60.
Oda jutottam,hogy a 3-as Bmw elég,jó, nem kell 5-ös meg 7-es.

Megkérdeztem,hogy milyen a fenntartása.. Azt mondta, drága,de az élményért megéri. A nő úgy elkezdett mesélni meg ugy bele élte nagát,mint egy gyerek.2,6 millioért vették,szavaiból nem vettem ki,hogy több 100 000-et kellett volna rá költeni.
Van ott egy e46-os is. Engem os elragad az ápolt e46-amikre több lett fordítva.. csak amondó vagyok,hogy 2+ milliot nem akarok e46-ra fizetni,akkor inkább újabb modell..de ezt bármilyen márkánál igy gondolom. Elfogadnék egy kezelt,szép e46-ot is,ha ugy lenne.

Utána oda jutottam.hogy 1-es Bmw.. Az minden szempontból jó,csak oda jutottam,hogy a Ford C maxunkban több olyan dolog van,ami 10 átlagos 1-es Bmw-ben nincs. Így visszatértem a 3-asra.
mivel nincs a Bmw-ről tapasztaltom,csak a " ne vedd meg,mert drága" így jutottam a passathoz.. Tetszik meg minden,de ha meg is venném,nem lennék olyan boldog,mintha a 3-as bmwt vettem volna..csak felszínes boldogság lenne egy a-b-be elhozó eszköz lenne és ha már 2-3 milliót fizetek,akkor olyanért,ami 100%-ban jo.
Így ragadtam le a Bmw-nél és igazából nem is nézegetekmáskocsit.
Az x3-as is tetszik,de akkora már tényleg nem kell,mert nem lenne kihasználva.

Esetleg az e91-es fenntartása melyik nem prémium autóval vetekszik?

Az e46-nál sincs aggodalmam,hogy mi lesz ha megveszem..de amikor nézegetem az jut eszembe,hogy nekm úgy sem ez kell,hanem az e91 és vissza jutok oda. Szóval tudom,hogy igazán,ezt akarom. Egy e91 320d touring.


minden 200ezret futott dízel rizikós. az e9x 20d meg igazi szopóroller tud lenni, ha csak a elgkevésbbé rossz motorral tudod venni, talán van esély, ezt azt hiszem a korai 163 lovas motorosok.
ha nem régi egyszerű szívó, vgy turbó dízelt veszel, szívnifogsz vele, mindegy milyen márka. az újakat ha nem újonnan veszed, mindegyik rizikós.
akinek gond mentes autó kell, az a VW konszern 1.9-es adagolós dízeleit veszi, vagy a régi merci 5 hengeres dízeleket.
minél több a felszerektség, úgy négyzetesen nő a meghibásodás lehetősége is. mindennek meg van az ára.
én 13 évesen, 97-ben döntöttem úgy, hogy nekem lesz egy BMW-m. nem rögtön első autónak akartam, de így hozta a sors. szerencsém volt, mert fiatal autó volt, és relatíve kevés km-rel. de így is volt bajai, előző tulajok miatt. tehát így is nehéz kivédeni a dolgot.
az E9x szériák jobban tartják az árukat. igaz 2007 óta sokat gyengült a Ft is, de amikor annyiért 4-5 évs BMW-t vehettél, most 9-10 éveseket adnak pl e9x szériákból. sokkal öregebbek, sokkal többet futottak. érted?
ha jó autót akarsz, öregebbet kell venned, kevesebb extrával. ha kell az extra, és a fiatalság, akkor rizikót kell vállalni, lehet, hogy szívni fogsz, ennek aze sélye, nyilván több mint 50% sajnos.
tényleg olyat vegyél amilyet akarsz, csak te lehetsz úgy a hibás
én is vezettem E90-et, de engem nem győzött meg. illetve bból is csak a coupe tetszene kívül, vagy esetlegy FL-es sedan, de belül ugyanolyan semmiylen mind, nincs már meg az a feeling-je a belső térnek, amitől másabb volt, mint sok más autó.
az 1-es BMW kevés extrával hasonlat sem helytálló. BMW-nél nem jellemző az, hogy egy kisebb modelben kevesebb extra lenne. max a vásárlók szándékosan nem kérnek hozzá többet.



Akkor azt gondolom,hogy itt véget ér az e91-es " karrier". 163 lóerőset akartam. Esetleg melyik az a motor,amelyikkel vállalható?
Maradjak még is az e46-nál vagy 1-es-nél?


félre értettél, pont azt mondtam, hogy a 163 lovas a legkevésbbé rossz. azzal tudsz a legjobban járni.


Nekem az M47TU2-es motorral van E90, ez talán megbízhatóbb mint a későbbi N47. Olaj és szűrőkön kívül, első lengőkar szilenteket vettem bele, a bluetott modul haldoklott (tipikus E9x betegség) így belekerült az újabb verziós MULF2, amivel már van USB is az autóban, így a prof navi mp3at is játszik és vezérelhető az iDrive-ról. Mindkét thermosztátot is cseréltem nemrég. Most a részecskeszűrőt kell kitisztíttatnom, mert valószínűleg el van dugulva, így most kicsit gyengébbnek tűnik az autó (bár az is lehet csak megszoktam a 163Le-t). Kiszereltem a bajos pillangószelepeket is egy éve. Ezeken kívül semmire nem kellett költeni. Nincs gondom vele. Nekem igen is jobban tetszik ez az E90 mint az E46. Nagy navi, félbőr sportülésel, gyári sportfutómű. igaz 230e km van most benne, de még egy ideig biztosan megtartom. jövőre lehet kettőstömegűt is cserélek, bár még nem csattog.


Ha körültekintöen veszel autot nem lehet bajod a 320d-vel. Nekem 12 eve csak dizelem van. 1.8 TDCi ford,utäna 320d E90,aztän 320d e46,most meg GLC 350d. Soha semmi komolyabb bajom nem volt dizellel. Lengescsillapito,illetve generätor csere volt a legnagyobb tetel. Igen szivhatsz egy 320d-vel,ha meg akarod venni a legolcsobbat 12 elözö gazdäval külföldröl behozottan visszatekerve. Ha a szervizköltsegeket figyelembe veve akarsz autot,akkor p126,vagy s601,ezekhez kapsz egy kosär uj alkatreszt 3000 ft-ert. Ha meg olyan autot akarsz amibe szivesen bele ülsz akkor ne a szervizköltsegekkel foglalkozz. Ha megteheted,hogy egy magasnyomäsu szivattyuert hirtelen kiadsz 1-2000 eurot akkor meg föleg mindegy. Összegezve egy eleted van,neked kell eldönteni,hogy elni vagy lakni jöttel a földre.

Passatot meg alapbol nem vennek,volt szerencsem 2 db-hoz.

Szia,
Tuti bennem van a hiba, de nekem az e9x belső része nagyon nem tetszik, valahogy olyan tucattermék benyomását kelti (ismétlem: bennem)a műszerfala és azt kéne látnom naponta... Nem is értem, miért kellett azon annyit változtatni az e46-hoz képest. Az a vezető felé fordított középső rész nagyon ütős (számomra)



Pont ez miatt adtam el az e90-em. Egyszerüen nem jött be a müszerfala.

Jó hír számomra: nem csak én vagyok konzervatív (esetleg ízlés ficamos)!!!!
Köszi!

hil Elküldve: 2016-12-21 16:23 E90 vásárlás

lantika írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta: Amikor kijött az e90-91-es,akkor nem tetszett. Akkor az e46 és mindig úgy voltam vele,hogy majd olyat fogok venni..
4 éve ahol dolgoztam, ott a nőnek e46-os komija van,szép szürke én is abban a színben akartam.
Eltelt pár év, 1-2 utcával odébb vettek egy e91-et, utaztam benne és akkor jutottam oda,hogy e91-es kell. Kombit soha nem választottam volna,de kifejezettet jobban tetszik,mint a sedan.. Ha sedan,akkor inkább e60.
Oda jutottam,hogy a 3-as Bmw elég,jó, nem kell 5-ös meg 7-es.

Megkérdeztem,hogy milyen a fenntartása.. Azt mondta, drága,de az élményért megéri. A nő úgy elkezdett mesélni meg ugy bele élte nagát,mint egy gyerek.2,6 millioért vették,szavaiból nem vettem ki,hogy több 100 000-et kellett volna rá költeni.
Van ott egy e46-os is. Engem os elragad az ápolt e46-amikre több lett fordítva.. csak amondó vagyok,hogy 2+ milliot nem akarok e46-ra fizetni,akkor inkább újabb modell..de ezt bármilyen márkánál igy gondolom. Elfogadnék egy kezelt,szép e46-ot is,ha ugy lenne.

Utána oda jutottam.hogy 1-es Bmw.. Az minden szempontból jó,csak oda jutottam,hogy a Ford C maxunkban több olyan dolog van,ami 10 átlagos 1-es Bmw-ben nincs. Így visszatértem a 3-asra.
mivel nincs a Bmw-ről tapasztaltom,csak a " ne vedd meg,mert drága" így jutottam a passathoz.. Tetszik meg minden,de ha meg is venném,nem lennék olyan boldog,mintha a 3-as bmwt vettem volna..csak felszínes boldogság lenne egy a-b-be elhozó eszköz lenne és ha már 2-3 milliót fizetek,akkor olyanért,ami 100%-ban jo.
Így ragadtam le a Bmw-nél és igazából nem is nézegetekmáskocsit.
Az x3-as is tetszik,de akkora már tényleg nem kell,mert nem lenne kihasználva.

Esetleg az e91-es fenntartása melyik nem prémium autóval vetekszik?

Az e46-nál sincs aggodalmam,hogy mi lesz ha megveszem..de amikor nézegetem az jut eszembe,hogy nekm úgy sem ez kell,hanem az e91 és vissza jutok oda. Szóval tudom,hogy igazán,ezt akarom. Egy e91 320d touring.


minden 200ezret futott dízel rizikós. az e9x 20d meg igazi szopóroller tud lenni, ha csak a elgkevésbbé rossz motorral tudod venni, talán van esély, ezt azt hiszem a korai 163 lovas motorosok.
ha nem régi egyszerű szívó, vgy turbó dízelt veszel, szívnifogsz vele, mindegy milyen márka. az újakat ha nem újonnan veszed, mindegyik rizikós.
akinek gond mentes autó kell, az a VW konszern 1.9-es adagolós dízeleit veszi, vagy a régi merci 5 hengeres dízeleket.
minél több a felszerektség, úgy négyzetesen nő a meghibásodás lehetősége is. mindennek meg van az ára.
én 13 évesen, 97-ben döntöttem úgy, hogy nekem lesz egy BMW-m. nem rögtön első autónak akartam, de így hozta a sors. szerencsém volt, mert fiatal autó volt, és relatíve kevés km-rel. de így is volt bajai, előző tulajok miatt. tehát így is nehéz kivédeni a dolgot.
az E9x szériák jobban tartják az árukat. igaz 2007 óta sokat gyengült a Ft is, de amikor annyiért 4-5 évs BMW-t vehettél, most 9-10 éveseket adnak pl e9x szériákból. sokkal öregebbek, sokkal többet futottak. érted?
ha jó autót akarsz, öregebbet kell venned, kevesebb extrával. ha kell az extra, és a fiatalság, akkor rizikót kell vállalni, lehet, hogy szívni fogsz, ennek aze sélye, nyilván több mint 50% sajnos.
tényleg olyat vegyél amilyet akarsz, csak te lehetsz úgy a hibás
én is vezettem E90-et, de engem nem győzött meg. illetve bból is csak a coupe tetszene kívül, vagy esetlegy FL-es sedan, de belül ugyanolyan semmiylen mind, nincs már meg az a feeling-je a belső térnek, amitől másabb volt, mint sok más autó.
az 1-es BMW kevés extrával hasonlat sem helytálló. BMW-nél nem jellemző az, hogy egy kisebb modelben kevesebb extra lenne. max a vásárlók szándékosan nem kérnek hozzá többet.



Akkor azt gondolom,hogy itt véget ér az e91-es " karrier". 163 lóerőset akartam. Esetleg melyik az a motor,amelyikkel vállalható?
Maradjak még is az e46-nál vagy 1-es-nél?


félre értettél, pont azt mondtam, hogy a 163 lovas a legkevésbbé rossz. azzal tudsz a legjobban járni.


Nekem az M47TU2-es motorral van E90, ez talán megbízhatóbb mint a későbbi N47. Olaj és szűrőkön kívül, első lengőkar szilenteket vettem bele, a bluetott modul haldoklott (tipikus E9x betegség) így belekerült az újabb verziós MULF2, amivel már van USB is az autóban, így a prof navi mp3at is játszik és vezérelhető az iDrive-ról. Mindkét thermosztátot is cseréltem nemrég. Most a részecskeszűrőt kell kitisztíttatnom, mert valószínűleg el van dugulva, így most kicsit gyengébbnek tűnik az autó (bár az is lehet csak megszoktam a 163Le-t). Kiszereltem a bajos pillangószelepeket is egy éve. Ezeken kívül semmire nem kellett költeni. Nincs gondom vele. Nekem igen is jobban tetszik ez az E90 mint az E46. Nagy navi, félbőr sportülésel, gyári sportfutómű. igaz 230e km van most benne, de még egy ideig biztosan megtartom. jövőre lehet kettőstömegűt is cserélek, bár még nem csattog.


Ha körültekintöen veszel autot nem lehet bajod a 320d-vel. Nekem 12 eve csak dizelem van. 1.8 TDCi ford,utäna 320d E90,aztän 320d e46,most meg GLC 350d. Soha semmi komolyabb bajom nem volt dizellel. Lengescsillapito,illetve generätor csere volt a legnagyobb tetel. Igen szivhatsz egy 320d-vel,ha meg akarod venni a legolcsobbat 12 elözö gazdäval külföldröl behozottan visszatekerve. Ha a szervizköltsegeket figyelembe veve akarsz autot,akkor p126,vagy s601,ezekhez kapsz egy kosär uj alkatreszt 3000 ft-ert. Ha meg olyan autot akarsz amibe szivesen bele ülsz akkor ne a szervizköltsegekkel foglalkozz. Ha megteheted,hogy egy magasnyomäsu szivattyuert hirtelen kiadsz 1-2000 eurot akkor meg föleg mindegy. Összegezve egy eleted van,neked kell eldönteni,hogy elni vagy lakni jöttel a földre.

Passatot meg alapbol nem vennek,volt szerencsem 2 db-hoz.

Szia,
Tuti bennem van a hiba, de nekem az e9x belső része nagyon nem tetszik, valahogy olyan tucattermék benyomását kelti (ismétlem: bennem)a műszerfala és azt kéne látnom naponta... Nem is értem, miért kellett azon annyit változtatni az e46-hoz képest. Az a vezető felé fordított középső rész nagyon ütős (számomra)

hil Elküldve: 2016-11-23 14:24 E90 Csamgter zar

tusi_ írta:
YELLOW írta:
tusi_ írta:
YELLOW írta: gratulálok a nyitásért, és a tökéletes címért.
mi a brontnak kell nyitni topic-ot ha a címét nem tudod helyesen leírni?
simán elfért volna már meglévő topic-ban.
bocs, de ez bullshit!


Mint minden hozzaszolasod, ez is nagyon szakmai lett. Ha nem tudsz erdemben hozzaszolni, akkor inkabb sporold meg mindenkinek a hozzaszolasod, vagy inkabb hozzahanyasod.
Amennyiben moderator vagy, javitsd ki vagy torold, amennyiben nem, tartsd magad tavol tole. Vagy ennyire nincs mit csinalnod, hogy ezzel toltod az idod?


áhh ne! véletlen se ismerd be, hogy...
inkább támadj helyette. ha meg szó nélkül törölve lenne, akkor fel lennél háborodva.
tudod az ilyen árulkodik pár dologról. ha nincs ékezetes billentyűm, akkor nem nyitok topic-ot, mikor van ajtónyitással kapcsolatos topic, de még csomagtérajtóval is.
ha meg nyitok valamit, akkor alap, hogy visszaolvasom. jah, nem vagyunk egyformák...
ez pedig nem szakmai fórum, hanem rajongói


Honnan tudod, hogyan reagalnek ra, ha bezarnak? Engem is olyan "profin" ismersz, mint a BMW-ket?
En elismerem, hogy hibasan nyitottam meg a topikot. Letagadtam valahol? Nem tudom javitani utolag, egyutt kell elnem vele. A problema ott lakozik, hogy Te minden topikba odaronditasz valamit, ami 99% ban nem segitokesz. A hallottam valahol, meg ugy tudom, meg mi egymas nem hianyzik ide, megsem torkollak le, pedig elhiheted, hogy sok topikot vegig olvastam es botlottam bele ilyen esetekbe.
Engem is sok minden zavar, de nem teszem szova, mert ennek a tapasztalatcsererol kellene szolni es nem a masik korrigalasarol. Ha helyesiras lenne a cel, akkor nem ide irnek.
Mindenkitol elnezest kerek, akinek a lelki vilagab a gyalogoltam a helytelen topik cimmel. Egyebkent ugy tunik, csak Te akadtal fenn ezen.

Szia,
már megbocsáss, de kifakadásod Y ellen nem igazán jogos. Igaza van az új topik nyitás terén, mert mostanra ez az oldal olyan összekuszált, hogy szinte használhatatlan. Példa: van kettő "mi lehet a baj" topik, kérdezem: miért? Csak, mert valaki nyitotta. Őszintén, szerinted jól van ez így? Ezek miatt is van, hogy régóta nem írogatok már semmit.
barátilag: hil

hil Elküldve: 2016-11-23 14:16 Fûtõventillátor

BZolie46 írta:
YELLOW írta:
BZolie46 írta:
YELLOW írta:
BZolie46 írta: sziasztok

Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy e46 touringom 2.2 benzin 2001.Eddig nem volt gond vele,viszont kb egy hete azt csinálja hogy reggelre lemerül az akksi,mértünk áramfelvételt és kb 6-7A volt,néha kevesebb egy kicsivel,ültem az autóba kulcs kiszedve kb egy órája nem járt a kocsi és arra lettem figyelmes hogy elindul a levegő befulyó,megy  egy két percet és leáll,aztán megint elindul csak úgy magától....és ez széppen reggelre leszívja az akksit...a sünit stekkerjét lehúztam így kussba van,de még mindig marad 2A fogyasztásom az akksin...egy elektromos ember azt mondta nézzek rá a generátorra mert ha diódahibás vagy ilyesmi baja van akkor tud az is ilyet csinálni,de a generátor semmi ilyet nem mutat...a rádió alatti panelt is lehúztam de akkor is marad a 2A fogyasztás,a biztosítékokat egyesével kihúzgálva sem történik változás.
Van valakinek valamilyen ötlete mi csinálhatja ezt?
Előre is köszönöm a segítséget!


ventillátor előtét ellenállás, azaz süni csinálja. rákeresel a neten, hogy E46 süni, kidobja.

szerk.: mondjuk vagy kettőt kellett volna visszaolvasni


tudom hogy a süni szar mert púlzálva fújja a levegőt,amúgy visszaolvastam elég sokat mert csak utána merek kérdezni
viszont az a 2A is elég sok úgy hogy a süni le van húzva....
gondoltam van valami olyan jellegü típushiba amiről még nemtudok
a válaszért azért köszi


fúúú, na ez nem az én napom...
tök komolyan mondom úgy emlékszem elolvastam a kommented végig, mert így teszek mindig, de nem rémlett, hogy le volt írva, hogy lehúztad a sünit. pedig nem szerkesztetted.
szóval valami gond van a parancsnoki hídon nálam (kész ez a napom)
az egyesével való bizti kiszedés nem lenne rossz ötlet, de van olyan egység, amihez több bizti is tartozik. egy bizti kiosztás alapján meg kellene nézni, és lehet egyszerre kivenni ami hozzá tartozhat.
illetve a motortérben a bal oldalon (menetirány) a fekete dobozban is van bizti.
esetleg reléket is érdemes kiszedegetni, ott is egyesével és a kesztyűtartót leszedve a mögötte lévőket is.
esetleg lett utólag, nem rég valami beépítve?


semmi gond,mindenkinek van fárasztó napja
ezen agyaltam én is hogy lehet e olyan egység amihez több bizti tartozik,ezek szerint lehet
bizti kiosztás alatt mit értesz?vagy hol találok valami leírást ezekről,mert a német táblázat ott van a biztitábla alatt de abból nem tudom megfejteni melyik egységhez tartozik több biztosíték


Szia,
én azt tenném, hogy kivenném az összes biztosítékot, majd a gyújtáskulcsot is, ajtókat becsuknám és az üres biztosítékok saruin mérnék áramot.
bye:hil

hil Elküldve: 2016-10-17 22:09 ESÕSZENZOR

spongya írta:
YELLOW írta:
hil írta:
spongya írta:
spongya írta: Üdv! Sajnos megadta magát az esőérzékelős ablaktörlés .Szerintetek mi lehet az oka, az érzékelő a tükör mögött?


(E46)Gondoltam leirom ,hátha valakinek jól jön az esetem.Miután lekötöttem a kábelt az érzékelőről ,átvette a helyét a szakaszos törlés,ugyhogy nem is teszek másik esőszenzort.A négy fokozatú törléssel meg vagyok elégedve 25,10,5 és 3 másodpercenként töröl tetszés szerint


Szia!
Ez az esőszenzor dolog számomra is felettébb idegesítő, random törlés miatt,a szakaszos törlést jobbnak tartom. Melyik vezetéket vetted le?





ki kell kapcsolni NCS-sel vagy már eladtad a felszerelést?





A csatlakozót lehúztam az érzékelőről és ennyi…
[/quote]
Van már másik, de arra gondoltam, kapcsoló a csatlakozóhoz, így bármikor visszakapcsolható lesz az esőszenzor

hil Elküldve: 2016-10-17 11:05 Féktárcsa és fékbetét

jamborj írta:
b_imi írta:
Kabi írta: sziasztok
100km/h fölötti fékezésnél rázkódik a kormány és hangos a bal eleje. Megnézettem szerelővel, szerinte a féktárcsa szar (csapágy szerintem sem lehet, mert csak fékezésnél hallatszik hang + a lengőkart is megnézték). Ate powerdisc 2 éves. Telefonáltam pár helyre, hogy vállalják-e a felszabályozását, de nem vállalták sehol. Úgy döntöttem így veszek másikat, de nem akarok ATE-t újra, mert olvastam, hogy hajlamos a deformálódásra. Kérdésem az lenne, mit ajánlanátok helyette? Csak a tárcsát cserélném, a betétekben (ATE ceramic) még van 35e km a computer szerint.


Gyárit betéttel együtt. Az nem fog rázkódni.


Ate a gyári? Ki a beszállító?

ATE, Jurid tudomásom szerint)

hil Elküldve: 2016-10-17 11:03 ESÕSZENZOR

spongya írta:
spongya írta: Üdv! Sajnos megadta magát az esőérzékelős ablaktörlés .Szerintetek mi lehet az oka, az érzékelő a tükör mögött?


(E46)Gondoltam leirom ,hátha valakinek jól jön az esetem.Miután lekötöttem a kábelt az érzékelőről ,átvette a helyét a szakaszos törlés,ugyhogy nem is teszek másik esőszenzort.A négy fokozatú törléssel meg vagyok elégedve 25,10,5 és 3 másodpercenként töröl tetszés szerint


Szia!
Ez az esőszenzor dolog számomra is felettébb idegesítő, random törlés miatt,a szakaszos törlést jobbnak tartom. Melyik vezetéket vetted le?

hil Elküldve: 2016-10-13 19:33 világításmodul programozása

YELLOW írta:
hil írta:
jeas írta:

Akkor kezdjük a világítással, igen én is erre gondoltam, csak nem tudtam mennyire ismered a refis megoldást!
Az első videó alatt legelső hozzászólásban a srác hozzá is tette, hogy ez a mód programozással sosem fog sikerülni, relés megoldással oldotta meg (Gugli fordítóból amit értelmezni tudtam )

Pl. amit írtál ezeket a carly nekem is engedi, így tudod alkalmazni hogy mekkora sebességnél záródjon Igaz, én is ilyen szempontból vettem meg az alkalmazást, hogyha valahol épp nem akarna indulni, de van közelben egy szerelő aki talán orvosolni is tudná a hibát, csak tudjuk mi a gond, hisz gond nélkül beolvas mindent, és tudod küldeni emailben is (PDF verziót csinál, és törölheted a hibát)

Szia!
Nehezen értelmezhető írásod, amiből nekem az jön le, ha az ajtókat zárod nyitod,akkor szeretnéd, hogy villanjon az irányjelződ.
Ehhez NCS ben a car key memoryban ezeket kell engedélyezni:
QUIT OPT ENTSCH optical acknowledge remote un-locking (2 flashes) nyitáskor irányjelző 2x villan
QUIT OPT SCHAERF optical acknowledge remote locking (1 flashes) záráskor irányjelző 1x villan

Az egyik villantás ha nincs gyári riasztó, akkor csak nehezen,vagy BM scanner 1.4-el viszont egyszerűen programozható és nem kell hozzá semmi relé vagy program
bye:hil

lehet, hogy rossz idézethez írtam, de már túl nagy volt a piramis,viszont a lényeget megírtam


nem ezt akarja.
hanem amikor nyit, és ugye a belső világítás is kapcsol, azzal kapcsoljon az AE.
ahhoz szálat kell húzni a belső világításról.
viszont ha azt akarja, hogy nappali fényként menjen, akkor relézni kell. szerintem pár oldallal visszább valaki rakott be kapcsolási rajzot erről.

Az első linken az látható, amiről írtam, a többit igényt nem értem, így feladom.....

hil Elküldve: 2016-10-13 18:10 világításmodul programozása

jeas írta:

Akkor kezdjük a világítással, igen én is erre gondoltam, csak nem tudtam mennyire ismered a refis megoldást!
Az első videó alatt legelső hozzászólásban a srác hozzá is tette, hogy ez a mód programozással sosem fog sikerülni, relés megoldással oldotta meg (Gugli fordítóból amit értelmezni tudtam )

Pl. amit írtál ezeket a carly nekem is engedi, így tudod alkalmazni hogy mekkora sebességnél záródjon Igaz, én is ilyen szempontból vettem meg az alkalmazást, hogyha valahol épp nem akarna indulni, de van közelben egy szerelő aki talán orvosolni is tudná a hibát, csak tudjuk mi a gond, hisz gond nélkül beolvas mindent, és tudod küldeni emailben is (PDF verziót csinál, és törölheted a hibát)

Szia!
Nehezen értelmezhető írásod, amiből nekem az jön le, ha az ajtókat zárod nyitod,akkor szeretnéd, hogy villanjon az irányjelződ.
Ehhez NCS ben a car key memoryban ezeket kell engedélyezni:
QUIT OPT ENTSCH optical acknowledge remote un-locking (2 flashes) nyitáskor irányjelző 2x villan
QUIT OPT SCHAERF optical acknowledge remote locking (1 flashes) záráskor irányjelző 1x villan

Az egyik villantás ha nincs gyári riasztó, akkor csak nehezen,vagy BM scanner 1.4-el viszont egyszerűen programozható és nem kell hozzá semmi relé vagy program
bye:hil

lehet, hogy rossz idézethez írtam, de már túl nagy volt a piramis,viszont a lényeget megírtam




hil Elküldve: 2016-10-11 22:17 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
hil írta: EUCopter???


Bár így lenne, de sajna nem. Gyakorlat, szolgálatok meg a határ.

Akkor jól belenyúltál, vagy ez a megbecsülés magyar módra

hil Elküldve: 2016-10-11 20:24 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
John írta: Viszont a holnap nekem mégsem jó mert a hetem húzós lesz de még összehozunk valamikor egy összefutást és kösz a segítséget


Ok, akkor majd keresünk egy másik időpontot. Pm-be küldj egy telszámot és majd megcsörgetlek.
Bero: Ja, mostanában sokat voltam távol sajnos. Majd akkor gyere te is, ha meglesz az időpont majd szólok.

EUCopter???


hil Elküldve: 2016-10-09 19:17 Egr szelep

Tano írta:
spencer írta: Bárdinál nem találtam akkor egy cikkszámot küldj.


Most komolyan?
Kezdem feladni a reményem az emberekben. Látod Hil ne csodálkozz ha néha elvesztem a türelmem...
spencer: Az oldalon amit belinkeltem szépen ott van. Mint láthatod a 7-es számú alkatrész, és ott lent a cikkszáma.


hil Elküldve: 2016-10-09 11:14 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

bikemano írta:
Tano írta:
bikemano írta: Sziasztok!
1999-es E46 320d autómba szeretném lecserélni az olajat. Sajnos nem tudom, hogy mi volt előtte benne, ezért a kérdésem az lenne, hogy milyen típusú olaj jár bele? Hallotam már 5w30,5w40, illetve 10w40-et is! Mivel itt több 320d tulaj is van és gondolomszakik is remélem kapok egy megbízható választ. És ami még érdekelne, hány liter megy bele? Irhattok néhány jobb márkát is én mobilt vagy motult vasaroltam eddig előző autómba kösz mindent


A lényeg, hogy BMW LL-01 vagy LL-04 minősítésnek megfeleljen. Ez már magával hozza a viszkozitást is, mivel azt is megköti a jóváhagyás. A 10W-s mindenképp felejtős!
A mennyiség az 5,5 liter, de mivel teljesen nem folyik ki az összes, így 5 literből tele szokott lenni. Én 6-ot szoktam venni, és akkor marad az utántöltésre is ha szükséges.
Márka az elég szubjektív, én amit eddig használtam és egyikkel sem volt gondom: BMW gyári, XADO, illetve Mobil-1.


Rendben, kosz mindent

Szia!
Nekem a Xado-val, illetve utána gondjaim lettek (2x volt benne)korábban leírtam, nem tenném bele.

hil Elküldve: 2016-10-08 11:15 Közép konzol,Klíma panel

Jumper írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Kár volt, nem kellett volna új topikot nyitnod ezért!!! Ez a fórum úgy szét van már cseszve, hogy szinte kedvem sincs az olvasásához.
Bocs véleményemért!


sajnos hiába az egész, hiába jelzem. szomorú, de úgy érzem bele van sz@rva az egészbe.
direkt nem írtam, ne én legyek már megint az első.
éppen nem lenne rossz a topic, mert a cím oké, de maga a téma már számtalanszor ki lett tárgyalva. csak a keresőt komment részre is lehetne használni.
persze kényelmesebb így, mint órákat keresni esetleg. de úgy látszik a törzs tag már tudja, nem is reagál a felesleges nyitásokra semmit.
szóval 1-2 óra keresés, vagy kényelmes topic nyitás, nuku válasz? lehet választani.


Srácok,mar elnézést kerek elore es utólag,de nem találtam semmit errol lehet en voltam a fasz es azert vagy nem voltam eleg korul tekintő termeszetesen ez meg esik!de ketten is reagáltatok amiből egyik sem volt építő jellegű!ertem en hogy ti mint törzs gárda tagok mar unjátok az uj topik nyitásokat amik számotokra mar 100x vegig tárgyalt tortenet de szamomra ez most jött el!elso BMW-m es most szembesülök olyan dolgokkal problémákkal amit ti mar zsigerből tudtok! hozzatok fordulok segítségért mert a "nagy öregek" tudjak a jarast!kerdezem en hogy ez baj?kitol kérdezzek ha nem tőletek?ha tudnám hogy mas ért hozza nem ide írtam volna!de ti vagytok mi segitoink/tanáraink,mert ti sem ugy születettek hogy mindent tudtatok!szoval ha azt az energiát amit arra fordítottatok hogy vázoljatok hogy fasz módon uj topicot nyitottam mert (es megegyszer elnézést érte)Nem találtam semmit.. Ha be linkelte volna az elérési útvonalat mar mindenki boldog lenne!ti mert segitettetek egy "ujoncnak" en pedig hogy megoldást találtam általatok egy problémára!ha majd en annyi szakmai tudással rendelkezem mint ti en is szivesen segítek majd az uj BMW tulajdonosnak!mert tudom milyen nehez volt a kezdet!de elobb vagy utobb ezen mindannyian at esünk mert szeretjük az autónkat es hiaba minden probléma es kétségbeesés bele állunk es csinaljuk még ha tisztaban is vagyunk azzal anyagilag rohadtul nem éri meg!de a miénk a mi autónk!szeretem az enyém es addig csinálom amig regi fényében nem fog ragyogni!ha pedig rossz helyen jarok segítségért szoljatok es uj információ forrást keresek!
Udv Gyuri




Pontosan azért nem található meg semmi (egyszerűen, gyorsan), mert rengeteg topik lett nyitva

hil Elküldve: 2016-10-07 19:15 Közép konzol,Klíma panel

Jumper írta: Üdvözlet!
Következő a problémám!
Az autom egy 2001es 320d touring 136l
Be építettem vegre a tabletet ahogy szerettem volna minden flottul működik...viszont a klíma panelt ugye lentebb kellet raknom csak az oda nem passzol!
Felmerült a kerdes hogy van esetleg masik "közép konzol" aminek mas az a rekesz kialakítás?vagy mi a probléma?talalkozott e mar valaki ezzel a problematikával?!
Elore is koszonom a segitseget


Kár volt, nem kellett volna új topikot nyitnod ezért!!! Ez a fórum úgy szét van már cseszve, hogy szinte kedvem sincs az olvasásához.
Bocs véleményemért!