YELLOW írta:
hil írta:
Whole01 írta:
Hali!
A következő E90 4 hengeres szivó 320i a kiszemeltem:
http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171
Kérdésem:
A 2005-06-07 es évjáratok közt van motorikusan vmi különbség?
Vagy mind ugyanolyan megbizható,persze tudva lévén az autó előéletét biztos nem hátrány.
De mégis az újabbak már vmivel kiforrottabbak vagy ez a 2005ös is már jó lehet?
Köszi!
Szia!
Lehet, hogy nem írok igazat, de úgy rémlik, mindegyikben a 4 hengeres N46 motor van, ami sokak szerint a világ, de legalábbis a BMW legproblémásabb,(legszarabb)motorja. Nekem is olyan van, de egyelőre nagyon elégedett vagyok vele (most még), ami remélem így is marad.
ja az elődje meg az N42 azért lett az év motorja, mert olyan sz@r...
mivel vannak újabb motorok az E90-ben, azok között van sokkal rosszabb...
az N42-N46 nem azért rossz, mert rosszul gyártották le, mint az N45-öt pl. hanem mert a legtöbb tulaj nem foglalkozik a karbantartással, 20-30ezres olajcseréket mennek, a "szak"szervizek le sem cserélik az olajat. ezek már nem olyan motorok, mint az M43, hanem sokkal precízebbek, sokkal bonyolultabbak. elég elolvasni a ezen motorok Valvetronic-os leírását is.
ez egy nagyon jó motor, ha odafigyelnek rá! lehet vele takarékosan járni, de ha kell tud menni. nem egy sportautó.
ha normálisan van olaj cserélveakkor a lánc sem nyúlik meg 200ezer alatt, mert a patron normálisan tudja feszíteni, nem ugrik meg. de patront lehet bele venni meg ugrás gátlót (ha még nincs benne) pár ezerért. de ha láncot kell cserélni az sem egy nagy összeg. komolyan mondom ez legyen a legnagyobb baja.
persze 10+éves autó esetén, aminek kitudja hanyadik tuléajdonosa van, mindig rizikós. sokan megveszik az autót, mert úgy adják el, hogy friss szervizzel. persze az új vevő nem csinál semit mert miért? aztán lehet az előző tulaj is azért adta el friss szervizzel, mert úgy eladhatóbb. hamasítani már nem nehéz hozzá semmit. aztán csodálkoznk, hogy 40ezreket megy el egy olajjal. persze a már új tulajnál elkezd rosszalkodni, ő is meghirdeti még szerviz előtt, persze gógyis, és friss szervizzel hirdeti. aztán megy minden előlről. ez nem kitaláció, hanem van ilyen!!!
már nem az van, hogy ha valaki új autót vesz, akkor mindegy mi volt, szervizelteti, hanem inkább úgy veszik, hogy ne kelljen még arra is költeni. az már nem zavarja, hogy előtte nem is volt olaj cserélve.
aztán meg csodálkoznak, szidják a márkát. de ez minden típusnál előfordul. az ember akkor jár jól ha fanatikustól tud venni autót, de az meg nem fogja gombokért odaadni.
mindnekinek saját dolga eldönteni melyiket vszi, de az olcsó húsnak híg lesz a leve.
ezt most nem a linkelt példányra írom, hanem általánosságban.
Szia Y!
Nem figyeltél, írtam: egyelőre nagyon elégedett vagyok vele. Igen, törődni kell vele. Na de hát mivel nem kell törődni, hogy hosszú életű legyen?
Mindezt, csak azért írtam, nehogy azt gondolja, ha vesz egy széthajtott szemetet (és ezt nem a belinkelt autóra írtam)és azzal gondtalanul fog autózni éveken keresztül. A német autók eleve számomra kérdőjelesek, mivel nincs sebesség korlátozás az autópályákon, a tulaj max gázzal hajtja a szerencsétlent. A német szervizekről meg tisztelet a kivételnek, nincs jó véleményem, igazi kóklerek, már amiket a munkájukból láttam a sok autó megnézése során.