horzsat Elküldve: 2018-07-10 18:04 Mi lehet a baj?
Sziasztok!
2004-es évjáratú 3.0d X5 furcsa dolgokat csinál.
Hosszú lesz, de kérlek olvassátok el és súgjatok, ha van tipp.
Egy szélvédőcserét követően pár hete beázik az autó. Lehet, hogy innen ered minden baj.
Menet közben kigyulladt a légzsák lámpája, majd 1-2 perc után a biztonsági öv lámpája és bimmbammja indult be, majd elment a kormányszervó és kigyulladt az összkerékhajtás lámpája. A kijelző szerint vészmódba kapcsolt az autó. Tempomat elment, rádió kikapcsolt, a kormány egyik gombja sem működött, valamint az ablaktörlő kar sem hozott működésbe semmit. Félreállás és újraindítás után (közben a Pajzs is aktiválva és inaktiválva) a hibajelzések eltűntek, folytattuk az utat.
Pár nappal később indítás után a légzsák lámpa már égve marad, majd a bizt. öv. lámpája és kolompja beindul. A kormány gombjai és az ablaktörlő nem működik, a kormányszervó többnyire nem megy. Ez az állapot állandósult.
Van valami "gerinc", amin ezek a funkciók mind együtt futnak? Honnan lehetne elindulni? Félek, hogy a szervíz karosszériacserét is javasolni fog... Banális hiba lehet, avagy kezdjem el fonni a hurkot a meggyfára?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Tamás
2004-es évjáratú 3.0d X5 furcsa dolgokat csinál.
Hosszú lesz, de kérlek olvassátok el és súgjatok, ha van tipp.
Egy szélvédőcserét követően pár hete beázik az autó. Lehet, hogy innen ered minden baj.
Menet közben kigyulladt a légzsák lámpája, majd 1-2 perc után a biztonsági öv lámpája és bimmbammja indult be, majd elment a kormányszervó és kigyulladt az összkerékhajtás lámpája. A kijelző szerint vészmódba kapcsolt az autó. Tempomat elment, rádió kikapcsolt, a kormány egyik gombja sem működött, valamint az ablaktörlő kar sem hozott működésbe semmit. Félreállás és újraindítás után (közben a Pajzs is aktiválva és inaktiválva) a hibajelzések eltűntek, folytattuk az utat.
Pár nappal később indítás után a légzsák lámpa már égve marad, majd a bizt. öv. lámpája és kolompja beindul. A kormány gombjai és az ablaktörlő nem működik, a kormányszervó többnyire nem megy. Ez az állapot állandósult.
Van valami "gerinc", amin ezek a funkciók mind együtt futnak? Honnan lehetne elindulni? Félek, hogy a szervíz karosszériacserét is javasolni fog... Banális hiba lehet, avagy kezdjem el fonni a hurkot a meggyfára?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Tamás