ignasow Elküldve: 2015-08-18 21:34 Társalgó
ignasow írta: Sziasztok. Induló csoport segítőkészeknek, aki szeretne az csatlakozhat: Diesel Bimmer
ignasow Elküldve: 2015-08-18 21:34 Társalgó
ignasow írta: Sziasztok. Induló csoport segítőkészeknek, aki szeretne az csatlakozhat: Diesel Bimmer
ignasow Elküldve: 2015-08-02 19:41 Nem tudom mi a baja az autómnak
YELLOW írta:rbordos írta:Missyke írta:YELLOW írta:ignasow írta:YELLOW írta:rbordos írta:
Szia hűtővíz van az autóba mert az egy víz cső és ha kivan lyukadva az nem igazán szerencsés. Ha nincs hűtővized megfő a motor és igen ha nincs hűtése a motornak nem megy a kocsi úgy sőt hosszú távon megszorul besül. Szerintem vidd el szerelőhöz és cseréltesd ki a csövet. A süvítő hang nem feltétlen a lyukas cső produkálja vagy valamelyik vákumcsöved vagy valahol a levegő beszívó rendszerednél szívhat farsot az autó.
végre nekem is lett egy jó napom... a hűtő itt intercooler, ami köztes levegő hűtő magyarán. ami a turbó által beszívptt levegőt hűti vissza, azért, mert a turbó maga meleg, felmelegedik a levegő, kevesebb lesz benne az oxigén, ezáltal rosszabb az égés a gyújtótérben. a visszahűtött levegő levegő viszont oxigén dúsabb.
szerk.: ignasow-nál a pont
Rbordos még újonc na
nem lebaxás volt, csak mosolyt csalt az arcomra. de éppen ezért írtam valamit, remélem jól, ahogy én tudom. abból is lehet tanulni.
Van benne hütővíz semmit nem változott annak az állása,viszem szerelőhöz mindenképp csak egy kis fogalmat szerettem volna a dologról,mert külföldön élek és itt elég húzos árak vannak autószerelés
Témában!Köszi mégegyszer!!!Noémi
Hát mindig tanul az ember Hát a disel kicsit másabb mint a benzines kicsit nagyon másabb
így van mindig meg kell nézni, hogy van-e megadva típus. engem is sokszor megtréfált egy-egy kérdés, így rászoktam, hogy megvizslatom, már ha nincs beleírva a kérdésbe. ugye egy laikusnak hűtő és hűtő között nincs különbség. csak kisebb, meg nagyobb hűtő. ha vízhiánytól elmenne az erő (felforrna a motor), akkor annak már mindegy volna... meg nem szelelne az úgy, olyan hangosan. meg nyoma lenne a víz távozásának.
ignasow Elküldve: 2015-08-01 21:17 Nem tudom mi a baja az autómnak
YELLOW írta:rbordos írta:
Szia hűtővíz van az autóba mert az egy víz cső és ha kivan lyukadva az nem igazán szerencsés. Ha nincs hűtővized megfő a motor és igen ha nincs hűtése a motornak nem megy a kocsi úgy sőt hosszú távon megszorul besül. Szerintem vidd el szerelőhöz és cseréltesd ki a csövet. A süvítő hang nem feltétlen a lyukas cső produkálja vagy valamelyik vákumcsöved vagy valahol a levegő beszívó rendszerednél szívhat farsot az autó.
végre nekem is lett egy jó napom... a hűtő itt intercooler, ami köztes levegő hűtő magyarán. ami a turbó által beszívptt levegőt hűti vissza, azért, mert a turbó maga meleg, felmelegedik a levegő, kevesebb lesz benne az oxigén, ezáltal rosszabb az égés a gyújtótérben. a visszahűtött levegő levegő viszont oxigén dúsabb.
szerk.: ignasow-nál a pont
ignasow Elküldve: 2015-08-01 20:50 Nem tudom mi a baja az autómnak
ignasow Elküldve: 2015-05-20 20:41 320d Motor
ignasow Elküldve: 2015-05-04 20:46 Belsõ díszcsík
kundof1 írta: Belső diszléceket kellene nekem megcsinálni, mert elég karcosak, nemszépek. Arra gondoltam h lefujom őket ezzel a Plastic dippel, csak nem tudom h állna meg rajta ez a festék szerűség. Valaki csinálta már az övét, így?
ignasow Elküldve: 2015-05-02 14:17 Autóvásárlás
YELLOW írta:ignasow írta:YELLOW írta:ignasow írta: Sziasztok.
Egy jó barátom Bmw vásárlás előtt áll, egy E46 318i 2002 facelift a kiszemelt.
Ez a 143Lóerős N42B20 motorral szerelt 4 henger, 16 szelep. Mi a véleményetek erről a tipusról? Üdv.
pont most olvastam ezt az FB-n.
olvasgasson itt vissza, mostanában elég sokszor téma. aztán vagy meggyőzi vagy nem.
Ja oda is kiraktam, annyit már tudok hogy a 318i szijas, a 320i sor 6 láncos. De mivel nekem diesel van.....nem tudok objektiv lenni.
milyen szíjjas?
hát kb 80-as években volt utoljára szíjjas BMW motor. legalábbis vezérlés szempontjából.
szerk.: pont a láncossági hibái vannak az N42, N46 motoroknak. legalábbis ezekre panaszkodnak. mondom vissza kell olvasni, mert lassan 100x írjuk le ugyanazokat
ignasow Elküldve: 2015-05-02 13:56 Autóvásárlás
YELLOW írta:ignasow írta: Sziasztok.
Egy jó barátom Bmw vásárlás előtt áll, egy E46 318i 2002 facelift a kiszemelt.
Ez a 143Lóerős N42B20 motorral szerelt 4 henger, 16 szelep. Mi a véleményetek erről a tipusról? Üdv.
pont most olvastam ezt az FB-n.
olvasgasson itt vissza, mostanában elég sokszor téma. aztán vagy meggyőzi vagy nem.
ignasow Elküldve: 2015-05-02 13:30 Autóvásárlás
ignasow Elküldve: 2015-04-24 21:20 320d Motor
ignasow Elküldve: 2015-04-05 11:20 320d Motor
ignasow Elküldve: 2015-01-19 17:47 Kuplung__
ignasow Elküldve: 2014-12-28 20:30 Hátsó futómû zajok
solyom76 írta:valter320d írta:forest írta:ute107 írta: Már megint ide kell írnom. Ahogy elmúlik az egyik problémám, jön a következõ....
Szóval a tényállás a következõ:
Gyorsításkor 1-es és 2-es sebességi fokozatban olyan 1600-2500-as fordulatig eléggé komoly tompa "doboló" hang jön a kocsi hátuljából....mintha valaki ütné a kasznit, de úgy hogy az egész autó belerázkódik! A fura dolog h. nem mindig!
Meglepõ módon sokkal erõteljesebb hallatszik a fenti dolog ha egy emelkedõn megyek fel.
Valaki plíz help....mert nem tudom mi lehet...
Gyanakodtam már difi-szilentekre, hardy-tárcsára...stb...
Valaki járt már hasonló cipõben?
THX
Látom, már régi az utolsó hozzászólás itt, és a fenti üzenetre nincs is megoldás, de ha sikerült azóta megoldani, vagy van újabb ötlet, azt én is szeretném tudni, ugyanis:
Szombaton este le lett rakva az e36-osom hibátlanul, vasárnap reggel már az elsõ centiken is ugyanezeket a tüneteket produkálta, vagyis kopog a hátsó részen valami, olyan, mintha folyamatosan vasúti átkelõhelyen mennék át, és az elõbbihez hasonló sebességnél/fordulatnál produkálja.
Ma kicseréltem a hátsó lengéscsillapítókat, mivel azokra gyanakodtam, nem teljesen alaptalanul -mindkettõ halott volt-, de a probléma csak "enyhült" és nem szûnt meg.
Amire még tippelni tudok, a toronycsapágy, de hiába nézegettem, annyit állapítottam meg, hogy "viseltes", nem vagyok autószerelõ, elõször foglalkozok ezekkel, szóval nem tudom mit kellene látnom.
A kocsi ültetve is volt, azt mondták az kinyírja a toronycsapágyat.
Ha valaki tudja mi a gond, írja meg.
Köszi
Igen ugyanez a problémám nekem is,ha valaki tudja a megoldást azt megköszönném!
Aszem erre sokan a váltótartók,és difi nagy szilent cseréjét mondanák orvoslásként.