ignasow fórum hozzászólásai

ignasow Elküldve: 2015-08-18 21:34 Társalgó

ignasow írta: Sziasztok. Induló csoport segítőkészeknek, aki szeretne az csatlakozhat: Diesel Bimmer



ignasow Elküldve: 2015-08-17 19:56 Társalgó

Sziasztok. Induló csoport segítőkészeknek, aki szeretne az csatlakozhat: Diesel Bimmer

ignasow Elküldve: 2015-08-02 19:41 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
rbordos írta:
Missyke írta:
YELLOW írta:
ignasow írta:
YELLOW írta:
rbordos írta:
Szia hűtővíz van az autóba mert az egy víz cső és ha kivan lyukadva az nem igazán szerencsés. Ha nincs hűtővized megfő a motor és igen ha nincs hűtése a motornak nem megy a kocsi úgy sőt hosszú távon megszorul besül. Szerintem vidd el szerelőhöz és cseréltesd ki a csövet. A süvítő hang nem feltétlen a lyukas cső produkálja vagy valamelyik vákumcsöved vagy valahol a levegő beszívó rendszerednél szívhat farsot az autó.

végre nekem is lett egy jó napom... a hűtő itt intercooler, ami köztes levegő hűtő magyarán. ami a turbó által beszívptt levegőt hűti vissza, azért, mert a turbó maga meleg, felmelegedik a levegő, kevesebb lesz benne az oxigén, ezáltal rosszabb az égés a gyújtótérben. a visszahűtött levegő levegő viszont oxigén dúsabb.

szerk.: ignasow-nál a pont


Rbordos még újonc na



nem lebaxás volt, csak mosolyt csalt az arcomra. de éppen ezért írtam valamit, remélem jól, ahogy én tudom. abból is lehet tanulni.


Van benne hütővíz semmit nem változott annak az állása,viszem szerelőhöz mindenképp csak egy kis fogalmat szerettem volna a dologról,mert külföldön élek és itt elég húzos árak vannak autószerelés
Témában!Köszi mégegyszer!!!Noémi


Hát mindig tanul az ember Hát a disel kicsit másabb mint a benzines kicsit nagyon másabb



így van mindig meg kell nézni, hogy van-e megadva típus. engem is sokszor megtréfált egy-egy kérdés, így rászoktam, hogy megvizslatom, már ha nincs beleírva a kérdésbe. ugye egy laikusnak hűtő és hűtő között nincs különbség. csak kisebb, meg nagyobb hűtő. ha vízhiánytól elmenne az erő (felforrna a motor), akkor annak már mindegy volna... meg nem szelelne az úgy, olyan hangosan. meg nyoma lenne a víz távozásának.


Yellow én értem teljesen érthetően leirtad. Viszont az tuti a cooler belépő csöve abban nincs viz alap esetben. Max kondenz lehet...

ignasow Elküldve: 2015-08-01 21:17 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
rbordos írta:
Szia hűtővíz van az autóba mert az egy víz cső és ha kivan lyukadva az nem igazán szerencsés. Ha nincs hűtővized megfő a motor és igen ha nincs hűtése a motornak nem megy a kocsi úgy sőt hosszú távon megszorul besül. Szerintem vidd el szerelőhöz és cseréltesd ki a csövet. A süvítő hang nem feltétlen a lyukas cső produkálja vagy valamelyik vákumcsöved vagy valahol a levegő beszívó rendszerednél szívhat farsot az autó.


végre nekem is lett egy jó napom... a hűtő itt intercooler, ami köztes levegő hűtő magyarán. ami a turbó által beszívptt levegőt hűti vissza, azért, mert a turbó maga meleg, felmelegedik a levegő, kevesebb lesz benne az oxigén, ezáltal rosszabb az égés a gyújtótérben. a visszahűtött levegő levegő viszont oxigén dúsabb.

szerk.: ignasow-nál a pont


Rbordos még újonc na

ignasow Elküldve: 2015-08-01 20:50 Nem tudom mi a baja az autómnak

[quote="rbordos"][quote="Missyke"]sziasztok,Lenne 1 kerdésem.
Bmw 320d.A motortérből olyan hang jön mintha süvítene a szél,és érezhetően nem úgy megy a kocsi ahogy elötte.Nem értek a kocsikhoz nő létemre...de azért belekukkantottam a motortèrbe,láttam hogy egy cső kivan lyukadva.Annyit azért tudok mondani hogy a motorból vezetki a cső és a hűtőhöz csatlakozik.Tudnál nekem segíteni mi lehet ez a cső?És lehet ettől a lyuktól teljesítmény visszaesés?köszönöm a válaszod!Noemi



A turbód levegő csöve van kilyukadva, ott nagy nyomással elszökik a levegő és ezért fütyül és nem megy. No para, pár ezer forintos tétel, ráadásul a csere hamar megvan.

ignasow Elküldve: 2015-05-20 20:41 320d Motor

Sziasztok. E46 320D 136LE a minap elkezdett zörgő lánc hangja lenni a kocsinak, ebben a motorban (M47D20) kell láncot cserélni vagy elég a vezetők és a feszitők cseréje? Gyári lánc van benne 300e km.

ignasow Elküldve: 2015-05-04 20:46 Belsõ díszcsík

kundof1 írta: Belső diszléceket kellene nekem megcsinálni, mert elég karcosak, nemszépek. Arra gondoltam h lefujom őket ezzel a Plastic dippel, csak nem tudom h állna meg rajta ez a festék szerűség. Valaki csinálta már az övét, így?


Szia. Nekem is nagyon csúf volt mikor megvettem, lecsiszoltam alaposan, a végén már víz papírral és vízzel, aztán műanyag alapozóval fújtam, majd szórókittel, majd megint vizes csiszolás és a szín majd másnap a lakk, amiből lehet kapni mattot is mint a gyári. Szerintem szép lett. Üdv.

ignasow Elküldve: 2015-05-02 14:17 Autóvásárlás

YELLOW írta:
ignasow írta:
YELLOW írta:
ignasow írta: Sziasztok.

Egy jó barátom Bmw vásárlás előtt áll, egy E46 318i 2002 facelift a kiszemelt.
Ez a 143Lóerős N42B20 motorral szerelt 4 henger, 16 szelep. Mi a véleményetek erről a tipusról? Üdv.


pont most olvastam ezt az FB-n.
olvasgasson itt vissza, mostanában elég sokszor téma. aztán vagy meggyőzi vagy nem.


Ja oda is kiraktam, annyit már tudok hogy a 318i szijas, a 320i sor 6 láncos. De mivel nekem diesel van.....nem tudok objektiv lenni.


milyen szíjjas?
hát kb 80-as években volt utoljára szíjjas BMW motor. legalábbis vezérlés szempontjából.

szerk.: pont a láncossági hibái vannak az N42, N46 motoroknak. legalábbis ezekre panaszkodnak. mondom vissza kell olvasni, mert lassan 100x írjuk le ugyanazokat


Akkor ezer bocs, nekem ezt mondták az előbb, hogy szíjas, de csak örülök ha mégsem az. Szeretném,ha a cimborám örömmel vezetné a Bmw-t és nem csalódna benne.

ignasow Elküldve: 2015-05-02 13:56 Autóvásárlás

YELLOW írta:
ignasow írta: Sziasztok.

Egy jó barátom Bmw vásárlás előtt áll, egy E46 318i 2002 facelift a kiszemelt.
Ez a 143Lóerős N42B20 motorral szerelt 4 henger, 16 szelep. Mi a véleményetek erről a tipusról? Üdv.


pont most olvastam ezt az FB-n.
olvasgasson itt vissza, mostanában elég sokszor téma. aztán vagy meggyőzi vagy nem.


Ja oda is kiraktam, annyit már tudok hogy a 318i szijas, a 320i sor 6 láncos. De mivel nekem diesel van.....nem tudok objektiv lenni.

ignasow Elküldve: 2015-05-02 13:30 Autóvásárlás

Sziasztok.

Egy jó barátom Bmw vásárlás előtt áll, egy E46 318i 2002 facelift a kiszemelt.
Ez a 143Lóerős N42B20 motorral szerelt 4 henger, 16 szelep. Mi a véleményetek erről a tipusról? Üdv.

ignasow Elküldve: 2015-04-30 09:43 Turbo

Sziasztok. A kérdésem az lenne, hogy a Bmw E46 320D gyári Garrett turbója 9 vagy 11 geometria lapátos? Illetve, hogy a Turborail gyár által gyártott feltöltők mennyire megbízhatóak?

ignasow Elküldve: 2015-04-24 21:20 320d Motor

Sziasztok fanok. A napokban elkezdett súrlódó hang jönni a motortérből, félreálltam de alapjáraton elég halk, otthon a burkolatot leszedve hallani, hogy a vákuumpumpa(-ból) felől jön a hang. Az autó jól indul, megy húz. Volt már valakinek hasonló problémája? Fel lehet ezt újíttatni vagy ilyesmi? FL előtti E46 20D 136le.

ignasow Elküldve: 2015-04-05 11:20 320d Motor

Sziasztok fanok. A napokban elkezdett súrlódó hang jönni a motortérből, félreálltam de alapjáraton elég halk, otthon a burkolatot leszedve hallani, hogy a vákuumpumpa(-ból) felől jön a hang. Az autó jól indul, megy húz. Volt már valakinek hasonló problémája? Fel lehet ezt újíttatni vagy ilyesmi? FL előtti E46 20D 136le.



ignasow Elküldve: 2015-01-19 17:47 Kuplung__

Sziasztok!

Vettem egy új kuplung tárcsát és szerkezetet az autómhoz, E46 320d 136LE M47D20 motorkód.
A baj az, hogy nem jó bele, átmérő stimmel 228mm fogszám stimmel 10. A kuplung Sachs, ezek a számok vannak a szerkezeten: 123039210 valamint 3000 842 001 4223. Sztem a boltban összekeverték de nem veszik vissza. Nem tudjátok véletlenül melyik típushoz való? mert szeretném eladni. Üdv.

ignasow Elküldve: 2014-12-28 20:30 Hátsó futómû zajok

solyom76 írta:
valter320d írta:
forest írta:
ute107 írta: Már megint ide kell írnom. Ahogy elmúlik az egyik problémám, jön a következõ....

Szóval a tényállás a következõ:

Gyorsításkor 1-es és 2-es sebességi fokozatban olyan 1600-2500-as fordulatig eléggé komoly tompa "doboló" hang jön a kocsi hátuljából....mintha valaki ütné a kasznit, de úgy hogy az egész autó belerázkódik! A fura dolog h. nem mindig!

Meglepõ módon sokkal erõteljesebb hallatszik a fenti dolog ha egy emelkedõn megyek fel.

Valaki plíz help....mert nem tudom mi lehet...
Gyanakodtam már difi-szilentekre, hardy-tárcsára...stb...

Valaki járt már hasonló cipõben?

THX



Látom, már régi az utolsó hozzászólás itt, és a fenti üzenetre nincs is megoldás, de ha sikerült azóta megoldani, vagy van újabb ötlet, azt én is szeretném tudni, ugyanis:

Szombaton este le lett rakva az e36-osom hibátlanul, vasárnap reggel már az elsõ centiken is ugyanezeket a tüneteket produkálta, vagyis kopog a hátsó részen valami, olyan, mintha folyamatosan vasúti átkelõhelyen mennék át, és az elõbbihez hasonló sebességnél/fordulatnál produkálja.
Ma kicseréltem a hátsó lengéscsillapítókat, mivel azokra gyanakodtam, nem teljesen alaptalanul -mindkettõ halott volt-, de a probléma csak "enyhült" és nem szûnt meg.
Amire még tippelni tudok, a toronycsapágy, de hiába nézegettem, annyit állapítottam meg, hogy "viseltes", nem vagyok autószerelõ, elõször foglalkozok ezekkel, szóval nem tudom mit kellene látnom.
A kocsi ültetve is volt, azt mondták az kinyírja a toronycsapágyat.

Ha valaki tudja mi a gond, írja meg.

Köszi

Igen ugyanez a problémám nekem is,ha valaki tudja a megoldást azt megköszönném!

Aszem erre sokan a váltótartók,és difi nagy szilent cseréjét mondanák orvoslásként.



Üdv. Nálam ezt a problémát a kardán felfüggesztő csapágy csere oldotta meg......
Ez az: Link