jakuzaa Elküldve: 2013-11-15 19:13 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
jakuzaa Elküldve: 2013-11-15 19:13 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
jakuzaa Elküldve: 2013-11-11 13:45 lámpa
istuu írta:anubisz írta:istuu írta: Sziasztok!
Új vagyok itt, segítséget kérnék, 3 éves f11 bmw-m van. Véletlenül figyeltem fel a zajra (motor nem járt, gyújtás rajta), mely a bal első lámpatest felől jön (sima xenon, nem kanyarkövetős), olyan mintha a magasságállító motor szenvedne folyamatosan, vinnyog. Maga a fényszóró magasságállítása hibátlanul megtörténik, utána sincs semmi abnormális a zajon kívül. Ha jár a motor, bent ülve az autóban szinte alig lehet hallani. Szervizben a következő "megoldást" kaptam: mivel a diagnosztika nem ír hibát rá, várjak amíg elromlik...
Ötlet? Vagy tényleg várjak amíg kuka lesz? Köszönöm!
Meghallgattad a lámpatestnél is? Ha ott szól tényleg csak ez a megoldás, vagy vársz, vagy cseréled ha idegesít, vagy kiszeded ha van türelmed, és megbütykölöd, hátha helyrejön. Ha a jeladó lenne a rossz, gondolom mind a 2 oldalon csinálná
Meghallgattam és olyan mintha a lámpatestből jönne a hang. Viszont gyújtás nélkül nem adja ki (hiába ég minden - pánik gomb megnyomásával). Szétszedni nem merem, valószínűleg jobban is járok, ha nem nyúlok hozzá egymagam. Köszi mindenesetre!
jakuzaa Elküldve: 2013-11-09 14:25 lámpa
kempelen írta:jakuzaa írta:YELLOW írta:gdavid írta: Sziasztok!
Kérdésem az lenne,a bmw-m (sedan) facelift előtti gyárilag, de átlett alakítva facelift-re, és a hátsólámpánál hogy lehet azt megcsinálni hogy a világításnál az alsó sor világítson úgy mint a gyárié mert most az enyém így világít mint ezen a videón:
YouTube videó
Aki csinált már ilyet vagy tudja hogy mit kell csinálni annak a segítségét szeretném kérni.
Előre is köszönöm!
most nem azért, de nem olyan rossz ez így... egyedi (szerintem)
Hello.
Én is kűzdök ugyan evvel a problémával. Nekem egyszerre világít a "szendvics" alsó,és
felső piros fele helyzetjelőnél,és fékezésnél pedig u.a csak erősebben. Én igazából
a műszaki miatt aggódom,mert egyébként tiszta amerikás
Nekem a hátsó lámpánál vannak összekötögetve a vezetékek,valamint a lámpapanelre is
máshogy megy rá a test.Sz.tem a modult nem programozták át.Viszont nekem folyamatosan lámpamodul hibát ír,és a hátsó
lámpa visszajelzőim is folyton bevillannk
Üdv: Jakuzaa
Esetleg egy facelift tail light retrofit leírás segít????
jakuzaa Elküldve: 2013-11-09 14:16 Belsõ
jons írta:jakuzaa írta:
Szerintem is egyszerűbb,és költséghatékonyabb fóliázni,persze azért kell egy kis
gyakorlat hozzá
Nekem semmi gyakorlatom nem volt, de megcsináltam magamnak. 1 éve ennek és eddig nincs baja.
jakuzaa Elküldve: 2013-11-09 10:02 Belsõ
Robin68 írta:csbalu írta:Szabi81 írta: Sziasztok,
arról szeretnék többet megtudni, hogy E46-ban mekkora munka a belső díszburkolatokat, díszléceket a műszerfalon, kormányon, sebváltónál kicserélni illetve hogy mennyiért lehet beszerzni pl ezüst színűt vagy akár M-eset?
Van valakinek tapasztalata ilyen ügyben?
Előre is köszönöm!
Díszlécek leszedése körbe kb 5 perces meló. Kormányról leszedni picit több.
Ajánlom hogy fóliáztasd inkább le őket. Vannak már komolya strukturált fóliák amik igazi szálcsiszolt alumínium hatását keltik. Szerintem 15 körül megcsinálják az egészet.
Erre gondolok, ha ügye vagy igazából magadnak is meg lehet csinálni:
http://racing-bazar.hu/alkatre...nium_folia
A fóliázást akár magad is meg tudod csinálni ha van egy kis kézügyességed. Sokkal olcsóbb mint másikat venni vagy akár fényeztetni. Fóliát venni nem drága, nekem nem kellett 1 négyzetméter sem a belső részhez és még kívül az ablakok mellé is jutott. Az egész nem került 2000Ft-ba. Igaz elment vele pár órám de az eredmény kárpótolja az időt.
jakuzaa Elküldve: 2013-11-09 09:46 lámpa
gdavid írta:szotakdavid írta:Tano írta:
Át kell kódolni a lámpamodult, illetve be kell húzni egy szál vezetéket a csomagtartóban lévő részhez.
Nekünk nem sikerült csak Lcm cserével megoldani,nem engedte felkódolni.
Heló.
Még annyi lenne a kérdésem, hogy ha cserélem a hátsó lámpát (most is facelift-es van már benne) akkor vannak olyanok ami pl 1998-2001-ig ->("facelift optik néven) és van olyan ami 2001-2004-ig. Ha mind a 2-ből van egyforma kinézetű (olyan mint a gyári facelift) akkor azok közt mi a külömbség???
http://bimmer.hu/index.php?do=...prodid=385
http://bimmer.hu/index.php?do=...prodid=161
Itt a két lámpa, pl árban miért vannak ennyire távol egymástól?
Meg az hogy pl egy 2001 8.havi autóba belelehet tenni pl egy 2003-as lámpát??
jakuzaa Elküldve: 2013-11-08 08:07 lámpa
YELLOW írta:jakuzaa írta:YELLOW írta:gdavid írta: Sziasztok!
Kérdésem az lenne,a bmw-m (sedan) facelift előtti gyárilag, de átlett alakítva facelift-re, és a hátsólámpánál hogy lehet azt megcsinálni hogy a világításnál az alsó sor világítson úgy mint a gyárié mert most az enyém így világít mint ezen a videón:
YouTube videó
Aki csinált már ilyet vagy tudja hogy mit kell csinálni annak a segítségét szeretném kérni.
Előre is köszönöm!
most nem azért, de nem olyan rossz ez így... egyedi (szerintem)
Hello.
Én is kűzdök ugyan evvel a problémával. Nekem egyszerre világít a "szendvics" alsó,és
felső piros fele helyzetjelőnél,és fékezésnél pedig u.a csak erősebben. Én igazából
a műszaki miatt aggódom,mert egyébként tiszta amerikás
Nekem a hátsó lámpánál vannak összekötögetve a vezetékek,valamint a lámpapanelre is
máshogy megy rá a test.Sz.tem a modult nem programozták át.Viszont nekem folyamatosan lámpamodul hibát ír,és a hátsó
lámpa visszajelzőim is folyton bevillannk
Üdv: Jakuzaa
miért lenne gond a műszaki? helyzetjelző világít? igen. ha fékezel van ami erősebben világít? igen. akkor mi a gond? lehet fel sem tűnne senkinek, főleg olykor amilyen nagytudásúak vannak. nekem idén műszakin, annyira mondta a csóka, hogy így bmw meg úgy bmw, menniyt helyeztek forgalomba, oszt hátramenetbe nem tudta berakni, azt hittem kiszakítja a váltókart
jakuzaa Elküldve: 2013-11-07 07:57 lámpa
YELLOW írta:gdavid írta: Sziasztok!
Kérdésem az lenne,a bmw-m (sedan) facelift előtti gyárilag, de átlett alakítva facelift-re, és a hátsólámpánál hogy lehet azt megcsinálni hogy a világításnál az alsó sor világítson úgy mint a gyárié mert most az enyém így világít mint ezen a videón:
YouTube videó
Aki csinált már ilyet vagy tudja hogy mit kell csinálni annak a segítségét szeretném kérni.
Előre is köszönöm!
most nem azért, de nem olyan rossz ez így... egyedi (szerintem)
jakuzaa Elküldve: 2013-10-21 06:55 Váltógomb csere
Pocses írta:aeroengine89 írta:ganja71 írta:Pocses írta:ganja71 írta: Sziasztok.
Szintén váltógombot szeretnék cserélni E-46 os on.
Mivel nekem az alábbi kommentekböl nem derült ki,hogy milyen típusrol van szó,
gondoltam megkérdezem,hogy nekem is az alattam leírtak szerint jön le?
(vagyis "csak jól meg kell rántani felfele"?)
Üdv: Ganja71
Simán csak húzd felfelé és lejön, az enyémben is így tudom levenni.
Renben megpróbálom.
Köszönöm az infót.
Nem akarok okoskodni de nálam e46 2002-es tehát faceliftes igaz osztrák österreich paketes de nem csak húzni kell hogy lejöjjön!!! A váltogombb tetején amin a motívumok vannak azt egy lapos pici csavarhúzóval le kell szedni és alatta van egy nagy csillag csavar na nálam azt is ki kellett csavarni és utána müködött a rágatás egy mozdulattal!! És gyárim volt előtte csak már megkopott és kicseréltem világítósra.
Nem okoskodsz, bizonyára igazad van. Nekem nem gyári van benne.
jakuzaa Elküldve: 2013-10-11 18:48 gyári cd-és rádió
haka írta:jakuzaa írta: Sziasztok.
Abban kérném a segítségeteket,hogy ha kiveszem (kikötöm) a gyári E-46 Busines
kazettás rádió egységet,viszarakásnál kér e valami kódot,esetleg van e valami trükkje.
(mivel van rajta az a kis villogó riasztó led,és az aggaszt engem,hogy talán
nem csak dizájn elem,hanem arra figyelmeztet,hogy ne csorják ki,akkor meg lehet van
valami védelem ami bekapcsol,ha lekötik a feszkórol. )
Előre is köszi a + hozzáállást.
Üdv. Jakuzaa
Én a CD-vel voltam így, de aztán mondták, hogy nem lesz gond, vegyem ki nyugodtan és nem lett, valóban
Szóval szerintem a magnóval sem lesz gond. De van egy feles CD-m ha érdekel, jut eszembe
jakuzaa Elküldve: 2013-10-10 15:24 gyári cd-és rádió
jakuzaa Elküldve: 2013-10-08 18:48 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek
jakuzaa Elküldve: 2013-09-27 08:07 Motorolaj
anubisz írta:Pocses írta:ganja71 írta: T. Márkatársak
A tanácsotokat szeretném kérni. Olajcsere előtt állok. (E46,1.6) Mivel második autónak vettük így,évente max 5-6 ezer km fog belemenni. Ha megveszem bele a gyári hosszú élettartamu olajat,
szerintetek mennyi idő után lenne érdemes lecserélni? (az előző autóimnál évente cseréltem
km-től függetlenül.)De ennél 25000-től számol vissza, az nekem 5-év. Annyi ideig nem
szívesen hagynám járni veleCseréljem ezt is le évente,vagy esetleg húzhatok rajta kicsit?
Üdv: G.
Tényleg? nem is tudtam, akkor én is átállíttatom 15 ezerre.
Hy!
Alacsony futásteljesítmény mellett is cseréld le évente ezen ne spórolj, a víz olaj nem hazudik, "jó atyám" szokta mondani. 5W30 tehetsz bele, a 25 ezres intervallumot meg áttudod állíttatni 15 ezerre szervízcsatin diaggal.
jakuzaa Elküldve: 2013-09-01 19:43 Műszerfal kijelzés