jano fórum hozzászólásai

jano Elküldve: 2013-08-25 20:00 Tötés probléma

YELLOW írta:
jano írta:
bmw320d4 írta:
jano írta: Szisztok!
E46 compact 316ti motorvezérlőben tárolt hiba van hogy a motorvezérlő nem kommunikál a generátorral.Találkozott már valaki ilyen hibával?A vezetéket kimértem a mot.vezérlőig az ok.Lehet hogy fesszabályzó hibás?
üdv. Jano


De nincs töltés, vagy csak láttál egy hibát és elkezdted méregetni?


Töltés van akku nem merül le de gázadásra a fényszóró fényereje változik és a töltés is ingadozik multiméterrel mérve 12-14v között.


ez nekem fesz szabályzó gyanús.

Én is arra gondoltam kiszereltem a fesz szabályzót és egy újszerű bosch van benne de attól még lehet hogy hibás,csak ezt a generátor kommunikációs hibakódot nem tudom hogy miért adja

jano Elküldve: 2013-08-25 17:11 Tötés probléma

bmw320d4 írta:
jano írta: Szisztok!
E46 compact 316ti motorvezérlőben tárolt hiba van hogy a motorvezérlő nem kommunikál a generátorral.Találkozott már valaki ilyen hibával?A vezetéket kimértem a mot.vezérlőig az ok.Lehet hogy fesszabályzó hibás?
üdv. Jano


De nincs töltés, vagy csak láttál egy hibát és elkezdted méregetni?


Töltés van akku nem merül le de gázadásra a fényszóró fényereje változik és a töltés is ingadozik multiméterrel mérve 12-14v között.

jano Elküldve: 2013-08-25 16:46 Tötés probléma

Szisztok!
E46 compact 316ti motorvezérlőben tárolt hiba van hogy a motorvezérlő nem kommunikál a generátorral.Találkozott már valaki ilyen hibával?A vezetéket kimértem a mot.vezérlőig az ok.Lehet hogy fesszabályzó hibás?
üdv. Jano

jano Elküldve: 2013-01-10 20:50 Társalgó

valter320d írta:
jano írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta: ma hallottam egy érdekeset.
BMW-s munkatársam, fanatista mondotta, hogy 22ezer km-es Merci motort bontott, dízel.ről van szó 3000cm3. azt mondta az full BMW motor, BMW licensz alapján. állítólag a hajtókaron is benne van a BMW logó. meglepődtem nem tudtam. persze ezt hátrányként említette, ugyanis meghalt a moci 22ezresen, igaz kapta, indítás után rögtön terhelés. mindezt akkor mondta el, mikor megjegyeztem a Merci motorokkal nem nagyon szokott gond lenni. hát a BMW motor miatt volt baja. főtengely és csapágy hiba volt.


Létezne hogy a millió kmes motorok BMW licens alapján készűlnek??????


nem tudom melyik évjárat, de mikor elmondta, nekem azok a 3.0d-k jutottak eszembe, amik hirhedt hibás 7-esekben is volt. mert úgy érteném. akkoriban valami tényleg nem klappolhatott.

említett valami BMW szalonos embert, aki ismerőse, aki egy 1-es coupe-ba V8-as mocit rakatott, övé pesten valami szalon.

Hát hallod a fene se tudja.De azé biztos néznék egyet ha merci motorban látnék valami BMW re utaló jelet.


közben párhuzamosan másik fórumról jött válasz:

"Én nemrég voltam münchenben BMW gyárlátogatáson és ott mondták, hogy a BMW ad más gyártóknak motort egy feltétellel: teljesítmény vissza van fogva rendesen. azonos kasztni azonos sujjal oké. de a motor gyengitve van. tehát ha a bmw csinál egy fasza motort egy kasztnihoz, sujhoz azt csak butítva adja tovább. úgy lehet könnyű kinyírni
merci amugy is szar. németeknél alig van. szinte csak a taxisok járnak vele"


a lényeg, hogy amit látott és ott van nála bontva, az egy kereklámpás E320 motorja. a blokk BMW a hengerfej már nem, de állítólag sok azonos alkatrész van ott is.


A BMW mióta gyárt v6-os motort?


Már megbocsáss de a e320 cdi soros moci!!!!!!

Régebben az volt de 2007-től v6.





jano Elküldve: 2013-01-10 20:31 Társalgó

YELLOW írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta: ma hallottam egy érdekeset.
BMW-s munkatársam, fanatista mondotta, hogy 22ezer km-es Merci motort bontott, dízel.ről van szó 3000cm3. azt mondta az full BMW motor, BMW licensz alapján. állítólag a hajtókaron is benne van a BMW logó. meglepődtem nem tudtam. persze ezt hátrányként említette, ugyanis meghalt a moci 22ezresen, igaz kapta, indítás után rögtön terhelés. mindezt akkor mondta el, mikor megjegyeztem a Merci motorokkal nem nagyon szokott gond lenni. hát a BMW motor miatt volt baja. főtengely és csapágy hiba volt.


Létezne hogy a millió kmes motorok BMW licens alapján készűlnek??????


nem tudom melyik évjárat, de mikor elmondta, nekem azok a 3.0d-k jutottak eszembe, amik hirhedt hibás 7-esekben is volt. mert úgy érteném. akkoriban valami tényleg nem klappolhatott.

említett valami BMW szalonos embert, aki ismerőse, aki egy 1-es coupe-ba V8-as mocit rakatott, övé pesten valami szalon.

Hát hallod a fene se tudja.De azé biztos néznék egyet ha merci motorban látnék valami BMW re utaló jelet.


közben párhuzamosan másik fórumról jött válasz:

"Én nemrég voltam münchenben BMW gyárlátogatáson és ott mondták, hogy a BMW ad más gyártóknak motort egy feltétellel: teljesítmény vissza van fogva rendesen. azonos kasztni azonos sujjal oké. de a motor gyengitve van. tehát ha a bmw csinál egy fasza motort egy kasztnihoz, sujhoz azt csak butítva adja tovább. úgy lehet könnyű kinyírni
merci amugy is szar. németeknél alig van. szinte csak a taxisok járnak vele"


a lényeg, hogy amit látott és ott van nála bontva, az egy kereklámpás E320 motorja. a blokk BMW a hengerfej már nem, de állítólag sok azonos alkatrész van ott is.


A BMW mióta gyárt v6-os motort?

jano Elküldve: 2011-01-26 21:10 elektromos ablakemelõ_

RocknRolla írta: Hali!
Kérdésem a következő: bal első ablakemelőt ha felénél jobban lehúzom nagyon nehezen megy le illetve lentről vissza is. Felétől fölfelé, és fentről feléig jól működik. Van valakinek ötlete mi lehet a szorulás oka?

Köszi,
Üdv


Valószinűleg az ablakemelő szerkezet ment tönkre.Néha meg lehet mókolni ha nem akkor csere.
Üdv:Jano

jano Elküldve: 2011-01-15 19:15 Hangszóró infó

Majti írta:
DigitalSentiment írta:
jano írta:
Zolee írta:
DigitalSentiment írta: Sziasztok!

Valaki tudna nekem segíteni első hangszóró ügyében? Visszaolvastam ugyan a régebbi hozzászólásokat de úgy látom azokban fiatalabb autókról van szó. Az enyém 98as E46 320d sedan és nekem nagyon úgy tűnik, hogy csak 13-as megy be előre... :\ Ki is néztem egy Hertz szettet, de nem vagyok biztos benne, hogy a mélysége passzol. Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném, mert addig nem kezdem el a berhelést!
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv:
Gergő

Minden E46 sedanba és touringba 16.5 cm-es kell előre. A mélységére viszont tényleg vigyázni kell, estére megnézem neked.


Én 16.5 cm-es rainbow-t raktam az ajtóba de ki kellett vágni a mágnes helyét mögötte,mert nem fért el,viszont úgy jobban is szól,mert beleszól az ajtóba. Itt találsz képeket róla,én is itt néztem: http://www.martincar.hu/galeri...?view=true
A csipogókat is cseréld ki szerintem,mert a gyári elég gyenge,én oda a 25-öst bele tudtam faragni a szivacsba felülre a gyári helyére!üdv


Köszi Jano, a képek sokat fognak segíteni! A fúrás-faragástól azért tartok, mert csak otthoni beszerelést tervezek. Komponensre gondoltam, tehát a csipogók is mennek de szerintem azzal is lesz gondunk, hogy ne sérüljön a rács...



Jano! Esetleg azt megtudod mondani, hogy a sedán kalaptartójába mekkora átmérőjű fér be?
Előre is köszönöm.



Egyforma az elsőkkel ha atied nem harmann kardon.

jano Elküldve: 2011-01-15 15:44 Hangszóró infó

Zolee írta:
DigitalSentiment írta: Sziasztok!

Valaki tudna nekem segíteni első hangszóró ügyében? Visszaolvastam ugyan a régebbi hozzászólásokat de úgy látom azokban fiatalabb autókról van szó. Az enyém 98as E46 320d sedan és nekem nagyon úgy tűnik, hogy csak 13-as megy be előre... :\ Ki is néztem egy Hertz szettet, de nem vagyok biztos benne, hogy a mélysége passzol. Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném, mert addig nem kezdem el a berhelést!
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv:
Gergő

Minden E46 sedanba és touringba 16.5 cm-es kell előre. A mélységére viszont tényleg vigyázni kell, estére megnézem neked.


Én 16.5 cm-es rainbow-t raktam az ajtóba de ki kellett vágni a mágnes helyét mögötte,mert nem fért el,viszont úgy jobban is szól,mert beleszól az ajtóba. Itt találsz képeket róla,én is itt néztem: http://www.martincar.hu/galeri...?view=true
A csipogókat is cseréld ki szerintem,mert a gyári elég gyenge,én oda a 25-öst bele tudtam faragni a szivacsba felülre a gyári helyére!üdv

jano Elküldve: 2010-12-29 21:06 E 46 Tiptronic autómata váltó.330 D Szarakodik.

harmas írta: Nekem is így működik! Úgyhogy jó


Tom_Sawyer írta:
Tom_Sawyer írta:
Automatásokat kérdezem: ha manuális módba állítom, akkor azt vettem észre, hogy ha pirosnál megállok, akkor csak kettesbe kapcsol vissza automatikusan, egyesbe nem. Viszont el tudok indulni vele kettesben is. Ti mit tudtok/gondoltok vissza kell kapcsolni egyesbe vagy hagyhatom kettesben pirostól való elindulásnál például?



Ebben az ügyben senkinek sincs tapasztalata?




Nekem ugyszintén.

jano Elküldve: 2010-12-20 22:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

vsop14 írta:
wizzaerr írta:
vsop14 írta: második képen:
1 a bekomprimált levegő nyomása (mennyivel tőt a turbó)
2 sztem a nyomócsőben mért nyomás
3 beszívott légtömeg
bal oldalt az elméleti értékek , jobb oldalt a számított.

ilyen diag témában sztem keresd bmw320d4-et, ő hivatalból ért hozzá
de Tano és az e39 oldalról Jackson is nagyon kenik a témát.
ha esetleg hozzájutottál vmi inpa leíráshoz, akkor azt légyszi tedd közkinccsé, mert sztem másokat is érdekelhet


köszi!Remélem ők is olvassák majd és talán tudnak majd segíteni, vagy irodalmat ajánlani. Ha találok valamit persze mindenképp megírom, de egyelőre nem túl bíztató a helyzet. TIS-t nézegettem, de abban sem találtam referenciaértékeket, tűréshatárokat. Mivel a szerelő a diagnosztika(inpa) után mondta, hogy az egyik porlasztót kell majd cserélni érdekelne,hogy ezt melyik adatból állapította meg. Hallottam már olyanról, hogy résolajveszteség meg ilyenek, de ehhez szerintem ki kell szerelni a porlasztót és bemérni...azt meg akkor szokták amikor már olyan sz.r hogy hibakódot generál...vagy lehet látni ezekből az adatokból?

na ezt most meg nem mondom, h hol van benne, de van ilyen menüpont, ahol a porlasztócsúcsokat tudod mérni.
emlékszem, mert próbáltuk soundkey kocsiját nézni, meg is találtuk csak éppen nem indult be az e60, ha rá volt dugva a diag....
ezúton is kérdem a hozzáértőket, h vajon mitől lehetett ez?


Elősször inditsd be az autót és utána az inpát akkor meg tudod nézni a porlasztó korrekcios értékeit.

jano Elküldve: 2010-12-03 17:59 E46 Touring csomagtér ajtó üveg nem nyílík.

miniyakuza írta: Az üveg nyílik távirányítóval?

jano írta: Hogyha távirányitóval kinyilik akkor vagy a mikrokapcsoló ment szét a kilincsben vagy a vezetékkel van baj.ha azzal sem nyilik akkor valoszinüleg az elektromos zár ment tönkre.


Igen nekem nyilik a kulcson a harmadik gombbal.

jano Elküldve: 2010-12-02 20:18 E46 Touring csomagtér ajtó üveg nem nyílík.

Hogyha távirányitóval kinyilik akkor vagy a mikrokapcsoló ment szét a kilincsben vagy a vezetékkel van baj.ha azzal sem nyilik akkor valoszinüleg az elektromos zár ment tönkre.