jejo80 fórum hozzászólásai

jejo80 Elküldve: 2016-11-05 19:48 Társalgó

lalada írta:
jejo80 írta: Sziasztok!
E61 525d. Megtudnátok mondani hogy vezérműláncot mikor érdemes cserélni? 247.000 km van benne. Milyen hangja van ha a lánc megnyúlt, hidegen vagy melegen hallható miből lehet megállapítani? mik a tapasztalatok?
köszi.


üdv. ez nagyon jó kérdés , német E60 fórumon volt akinek 180e-nél szakadt el de volt akinek 400e-nél csak. elég vegyes a kép. ha már surrogó hangja van, akkor sokan azt mondják, már egy métert sem szabadna menni vele. szóval ez alapján, jobb ha mielőbb cseréli az ember. amíg nincs hangja addig jó vagy, de mondom, ez elég szubjektív, jó fülünek kell lenni hozzá és kb heti rendszerességgel figyelni több percig a járását. én az enyémet felvettem hideg motornál és ehhez hasonlítom minden rákövetkező alkalommal.. "paraszt módszer"


Első hideg indításkor hallható, vagy melegen alapjáraton? azt nem tudom milyen hangot kell figyelni? Ötlet?

jejo80 Elküldve: 2016-11-05 13:09 Társalgó

Sziasztok!
E61 525d. Megtudnátok mondani hogy vezérműláncot mikor érdemes cserélni? 247.000 km van benne. Milyen hangja van ha a lánc megnyúlt, hidegen vagy melegen hallható miből lehet megállapítani? mik a tapasztalatok?
köszi.

jejo80 Elküldve: 2016-10-30 19:11 Hideg gondok

bricktopm írta:
jejo80 írta: Sziasztok. Nekem van egy e61 525d. Reggel beindítom szépen jár csendesen, malyd egy perc után ciripelő hang jön elő. Ahogy melegszik a motor úgy el is múlik. A lánc adhat így hangot?


Szijfeszítő csapágyas.


Láncnak mikor van hallható hangja, inditás után azonnal és vagy melegen?
A katalizátornak lehet kattogó furcsa hangja mig bemelegszik?
Honnan tudom meg hogy vezérműlánc zörög vagy nem?

jejo80 Elküldve: 2016-10-30 19:03 DPF

szotakdavid írta:
jejo80 írta:
lalada írta:
jejo80 írta: e61 525d 2006 os évjárat. Ha jol tudom a részecskeszűrő előtt van egy nyomásérzékelő ami nem nyomáskülömbséget számol csak mér. Nekem regenerálás után 4.6 mbar a nyomás. Az a kérdés hogy ez jó vagy nem?


üdv.
Hibakiolvasásssal meg tudod nézni, hogy rendben van-e.
Pl. Rheingold tudja ezt.


Szia.
Hibamentes. Regenerálás engedélyezett, diag szerint a regenerálás kivánt viszont ha elinditom aktivnak is írja hőmérséklet 560 fok, 5 perc után regenerálás nem aktív a hőmérséklet visszaesik 230 fokot mutat. Ha újból megnézem a művelet után megint azt irja hogy regenerálás kivánt. Most nem tudom eldönteni hogy megcsinálta vagy nem. A nyomás regenerálás után 4.6 mbar környékén mozog. Nem találok adatokat hogy mennyi a jó érték.


Tipikus e60 és e90 hiba Nagy Miki megtalàlta a tuti megoldàst rà!!


Mi a tuti.elárulod?

jejo80 Elküldve: 2016-10-30 13:02 Hideg gondok

Sziasztok. Nekem van egy e61 525d. Reggel beindítom szépen jár csendesen, malyd egy perc után ciripelő hang jön elő. Ahogy melegszik a motor úgy el is múlik. A lánc adhat így hangot?

jejo80 Elküldve: 2016-10-30 07:55 DPF

lalada írta:
jejo80 írta: e61 525d 2006 os évjárat. Ha jol tudom a részecskeszűrő előtt van egy nyomásérzékelő ami nem nyomáskülömbséget számol csak mér. Nekem regenerálás után 4.6 mbar a nyomás. Az a kérdés hogy ez jó vagy nem?


üdv.
Hibakiolvasásssal meg tudod nézni, hogy rendben van-e.
Pl. Rheingold tudja ezt.


Szia.
Hibamentes. Regenerálás engedélyezett, diag szerint a regenerálás kivánt viszont ha elinditom aktivnak is írja hőmérséklet 560 fok, 5 perc után regenerálás nem aktív a hőmérséklet visszaesik 230 fokot mutat. Ha újból megnézem a művelet után megint azt irja hogy regenerálás kivánt. Most nem tudom eldönteni hogy megcsinálta vagy nem. A nyomás regenerálás után 4.6 mbar környékén mozog. Nem találok adatokat hogy mennyi a jó érték.

jejo80 Elküldve: 2016-10-29 22:16 DPF

e61 525d 2006 os évjárat. Ha jol tudom a részecskeszűrő előtt van egy nyomásérzékelő ami nem nyomáskülömbséget számol csak mér. Nekem regenerálás után 4.6 mbar a nyomás. Az a kérdés hogy ez jó vagy nem?

jejo80 Elküldve: 2016-10-29 18:22 DPF

Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki, hogy a kipufogógáz ellennyomása mennyi ha a részecskeszűrő rendben van?

jejo80 Elküldve: 2014-05-26 18:52 Mi lehet a baj?

szotakdavid írta:
jejo80 írta:
szotakdavid írta:
jejo80 írta:
jejo80 írta: Sziasztok!

Segítsetek.
Az észrevételem az lenne az autómnál 320i 2005 E90. Ma a nagy melegbe a városban araszoltam, és a titkos menüben a víz hőfokát megnéztem, és felment 111 fokig, majd vissza 107-re. Kiértem a városból és egy 100-as tempónál sem ment 107 fok alá. Ez normális, vagy valami gond van.
Benzines kolegák ha valaki megnézné, hogy neki mennyit mutat, és azt megosztaná, azt megköszönném.

Köszi.



Valaki tudna segíteni fenti dologban? köszi.


Ki kéne mosni a hűtőket,elől teli lehetnek szarral bogárral,főleg a két hűtő között.

Egyébként 105 fokon nyit a termosztátod.


Akkor ha 105 fokon nyit a termosztát ezek az értékek jók? Ha bekapcsol a ventillátor a hűtőrácson elég jól érzem a levegő beszívást a kezemen is, ebből gondolom hogy nem koszos a hűtők között. Valaki azt mondta hogy ezek a motorok magas hőfokon üzemelnek a jobb égés miatt. De senik nem tudta megmondani, hogy jók e ezek az értékek.


Én kitakarítanám és nem fog 111 fokra felmenni.


Kipróbálom. Köszi a segítséget. Leírom majd hogy változik e vagy sem.

jejo80 Elküldve: 2014-05-26 18:49 Mi lehet a baj?

szotakdavid írta:
jejo80 írta:
jejo80 írta: Sziasztok!

Segítsetek.
Az észrevételem az lenne az autómnál 320i 2005 E90. Ma a nagy melegbe a városban araszoltam, és a titkos menüben a víz hőfokát megnéztem, és felment 111 fokig, majd vissza 107-re. Kiértem a városból és egy 100-as tempónál sem ment 107 fok alá. Ez normális, vagy valami gond van.
Benzines kolegák ha valaki megnézné, hogy neki mennyit mutat, és azt megosztaná, azt megköszönném.

Köszi.



Valaki tudna segíteni fenti dologban? köszi.


Ki kéne mosni a hűtőket,elől teli lehetnek szarral bogárral,főleg a két hűtő között.

Egyébként 105 fokon nyit a termosztátod.


Akkor ha 105 fokon nyit a termosztát ezek az értékek jók? Ha bekapcsol a ventillátor a hűtőrácson elég jól érzem a levegő beszívást a kezemen is, ebből gondolom hogy nem koszos a hűtők között. Valaki azt mondta hogy ezek a motorok magas hőfokon üzemelnek a jobb égés miatt. De senik nem tudta megmondani, hogy jók e ezek az értékek.

jejo80 Elküldve: 2014-05-26 18:10 Mi lehet a baj?

jejo80 írta: Sziasztok!

Segítsetek.
Az észrevételem az lenne az autómnál 320i 2005 E90. Ma a nagy melegbe a városban araszoltam, és a titkos menüben a víz hőfokát megnéztem, és felment 111 fokig, majd vissza 107-re. Kiértem a városból és egy 100-as tempónál sem ment 107 fok alá. Ez normális, vagy valami gond van.
Benzines kolegák ha valaki megnézné, hogy neki mennyit mutat, és azt megosztaná, azt megköszönném.

Köszi.



Valaki tudna segíteni fenti dologban? köszi.

jejo80 Elküldve: 2014-05-25 20:30 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Segítsetek.
Az észrevételem az lenne az autómnál 320i 2005 E90. Ma a nagy melegbe a városban araszoltam, és a titkos menüben a víz hőfokát megnéztem, és felment 111 fokig, majd vissza 107-re. Kiértem a városból és egy 100-as tempónál sem ment 107 fok alá. Ez normális, vagy valami gond van.
Benzines kolegák ha valaki megnézné, hogy neki mennyit mutat, és azt megosztaná, azt megköszönném.

Köszi.

jejo80 Elküldve: 2014-05-25 20:24 Mi lehet a baj?

elgeri írta: Sziasztok

Lenne nekem is egy kérdésem. Bár szerintem inkább költői, mint érdemi. Mert így fórumon keresztül elég nehéz lehet diagnózist adni. De jól esik kiírni magamból

Az adatlapomon található kocsiról van szó (2008-as, 116i, elvileg 84e km).
Utolsó előtti utamon (cirka 10km) úgy értem haza, hogy még járó motorral szálltam ki a kocsiból és olyat hallottam, mint amikor egy forró fémre nagy csöppekben ráesne a folyadék és sisteregne (vagy mintha valami szerep szakaszosan eresztene). De ezt csak hasonlatként mondom, mert egyenletes, de csak járó motornál hallottam, a motor felől. Motor lekapcs, akkor megszűnt, majd bekapcs és megint szólt. Állt egy éjszakát, és másnap nem jött elő a hang egy szintén 10-15km-es szakaszon. Azóta még nem mentem vele. Aggódjak? Vagy tudtok bárminemű forrást, ami legálisan csinálhat ilyet?

Hiba adódhat:
- Két hónapja vettem, lehet bármi, eddig nem ismert hibája. (pl. valahol elkezdett szivárogni a hűtőfolyadék?)
- Rájárnak a roh@dt nyestek, valamit megrághattak.
- Egy hónapja volt Wallisnál motor- és fék-olaj / szűrök / gyertyák / gyertyatrafó(k) / váltókapcsoló szimering cserén. Lehet, hogy ők pl. nem húzták meg eléggé az új gyertyákat és ott "szelel"?

Előre is köszönöm a hozászolásokat!


Szia !
Nekem is volt hasonló gondom. Nekem a motoron a hátsó részén (tűzfalnál) ha megemeled a katalizátornál felnézel, és egy műanyag kupak van, és abból szivárgott a hűtővíz, ami egyenesen rácseppent a katakizátorra. A műanyag fedél pár ezer forint volt, a kicserélése pedig egy kín olyan sz*r helyen van.

jejo80 Elküldve: 2014-05-25 20:17 Mi lehet a baj?

gronholm írta: Üdv,

Keresek N46B20A motorkóddal valakit. Köszönöm.

Szia nekem az a motorkódom. Mi a gond?

jejo80 Elküldve: 2014-04-24 18:31 Segítség!!!

Sziasztok!
Segítsetek! Az autómnál van egy olyan jelenség, hogy ha leállítom a motort, és kiszállok az autóbol mintha a motortérből jönne a benzingőz szag. Folyás nem látható, hol keressem a hibát?