jencispy fórum hozzászólásai

jencispy Elküldve: 2009-12-14 18:26 gyári cd-és rádió

jencispy írta: Sziasztok!

Kis segítség kéne:
Beraktam egy Nokia Bluetooth kihangosítót a kocsiba és olvastam h a gyári Business CD fejegységre rá lehet kötni, h azon szóljon a telefon ne a kis gagyi hangszórón amit adtak hozzá...
A Phone MUTE mûködik, de nem egyértelmû hogyan kell rákötni:

http://i169.photobucket.com/al...nesoi8.jpg

Conector X18126:
4 Phone MUTE --> mûködik, kiírja a rádio h PHONE
10 TEL ON (speed signal) --> ez kell hozzá?? mi ez?

Connector X13321:
3;8 Tel Audio In-+ --> elvileg ide megy a hang??

Valaki csinált már ilyet?


Volt egy kis idõm, leteszteltem, mûködik:

Conector X18126:
4 Phone MUTE --> mûködik, kiírja a rádio h PHONE +12V kell neki
10 TEL ON (speed signal) --> +12V kell ide is
Connector X13321:
3;8 Tel Audio In-+ --> ide megy a hang

Érdekes, h független a rádiótól, bár azon szól és gondolom az erõsítõjét használja, de ha nincs MUTE akkor egyszerre szól a rádió és a bemenet is.
Sõt kikapcsolt rádiónál is szól. Sajnos hangerõt szabályozni nem lehet csak a Nokia vezértlõjével. Már csak az kéne , h kormányról lehessen és tökéletes.

A Connector X18805 nem reagál semmire....

jencispy Elküldve: 2009-12-13 23:21 gyári cd-és rádió

Sziasztok!

Kis segítség kéne:
Beraktam egy Nokia Bluetooth kihangosítót a kocsiba és olvastam h a gyári Business CD fejegységre rá lehet kötni, h azon szóljon a telefon ne a kis gagyi hangszórón amit adtak hozzá...
A Phone MUTE mûködik, de nem egyértelmû hogyan kell rákötni:

http://i169.photobucket.com/al...nesoi8.jpg

Conector X18126:
4 Phone MUTE --> mûködik, kiírja a rádio h PHONE
10 TEL ON (speed signal) --> ez kell hozzá?? mi ez?

Connector X13321:
3;8 Tel Audio In-+ --> elvileg ide megy a hang??

Valaki csinált már ilyet?

jencispy Elküldve: 2009-12-12 10:16 feltortek :(

Ennyit ér a váltózár??
http://www.blue16.hu/videos/bump.wmv

jencispy Elküldve: 2009-12-12 10:02 Teligumiszett

hancurozo írta:
EstokSzabi írta: Tegnap megjártam egy kicsit, volt E34-es 525 TDS BMW-rõl megmaradt Michelin Alpine 3 téligumimat (195/65/R15) szerettem volna a most németbõl behozott 320 Cd coupémra rátenni. El is mentem, hogy lecseréltessem, vettem elõtte szép R15-ös lemezfelnit is. A gumis megnyugtatott, hogy a téligumim 95%-os, nagyon jó állapotú. Igaz, alig futott egy fél téli szezont. Sajnos a csere során, tapasztalatlanságom miatt kellett szebesülni vele, hogy nem megy rá a bömbölõre a féknyereg miatt.

Így elkeseredésemben elkezdtem nézni téligumikat 205/55/R16-os felnimre, Mivel nem számítottam már idén, karácsony elõtt ilyen kiadásra, ezért nem is nézegettem a jobb minõségû gumikat. Kérdésem az lenne, hogy mi a vélemény az olcsóbb kategóriájú Hankook w440-es téligumiról. Jóval olcsóbb mint akár a Bridgestone, Michelin, Continental. Én speciál 19.480 Ft/db áron találtam.

Elõre is köszi a véleményeket és azért is írtam ilyen hosszas monológot, hogy ha ne adj isten olyan béna valaki mint én ne járja meg így. Ha esetleg valakit érdekel a Michelin téli gumim, írjon nekem privátba.

Üdv!

nézz körül itt is: http://www.automax.hu/tyresear...;s%5B%5D=2
téligumiba a bfgoodrich is elég jó. /nem csendes, de havon, vizen nekem bevált/


Én is itt szoktam vásárolni.
És ez alapján választok:
http://www1.adac.de/Tests/Reif...eID=268552

Szerintem a premium kategóriás gumik ebben a méretben nem sokkal drágábbak, érdemes annyival többet rászánni:
DUNLOP Winter Sport 3D 91 H (peremvvédõs) 23 990.-(akció)
GOODYEAR UG7+ 91 H peremvédõs (Autobild tesztgyõztes 2009-ben) 23 990.- (akció)

jencispy Elküldve: 2009-12-12 09:37 Teligumiszett

Csum írta: tegnap sikeresen fel rakattam a kocsira a téli gumi szettet! viszont a srácok mind a négy gumi ba 2,4 bart nyomtak méret 16/205/55 az lenne a kérdésem,hogy ez a kerék nyomás megfelelõ vagy változtatnom kell rajtuk?


Ez a táblázat segíthet:
http://www.aabroncs.hu/files/t...kmeret.xls

Én álltalában egyedül megyek, elöl 2,3 hátul 2,7

jencispy Elküldve: 2009-12-11 17:36 Ablaktörlõ lapát

Lecseréletm a lapátokat,
VALEO UM683 (bal) 58cm
VALEO UM650 (jobb) 50cm

Már ideje volt cserélni,
ezeket meg pont most kaptam ajándékba

Valahogy a jobb oldali vége kb 5cm eláll. kicsit bosszant, de marad.

Szerintem a gyári jobban mutatott a kocsin, szépen követték a karok ívét és formáját a lapátok. Ezek meg csak ugy ott vannak..

jencispy Elküldve: 2009-12-11 16:28 feltortek :(

Fuck...

A GPS-es védelem csak akkor ér valamit, ha online (GPRS) kapcsolatban van egy szerverrel, és ha megszûnik a GPS vétel vagy a kapcsolat (GSM) akkor értesít a szerver...

A CASCO meg mennyit is fizet? (EUROTAX-önrész%) ? hmm
de az is valami

Halottam nemrég, h családiház garázsából vittek egy X5öst...
szal a hely sem zavarja a tolvajokat.

jencispy Elküldve: 2009-12-07 17:15 Ablaktörlõ lapát

Ez a BOSCH Aerotwin mivel jobb mint a sima Bosch S?
Azon kívül h jobban néz ki...

jencispy Elküldve: 2009-12-07 17:08 Egr szelep

Tano írta: Természetesen lehet azokat is takarítani. De leginkább az EGR szelep, és az azután lévõ szívósor tud koszolódni, mivel az EGR-en jön be a forró kipuffgáz ami ráégeti a belsõ oldalra az olajat (mivel valamennyi olaj jön a turbóból illetve a kartergázból) meg a kipuffgázban lévõ kormot.


egy takarítást akkor kap, ugyis sok a szabim

Hori írta:
Hori írta: A szívocsövet nem kell mert az az EGR elött van. a szivo sort azt viszont nem árt sõt én még a pillangókat is kiszedtem belõle

Igaz én utána meg is szüntettem az EGR-t nekem kormot ne keverjen a friss levegömhöz


pillangókat nem bántom, rhantos mester azt mondta nem kell foglalkozzak még vele, mikor kérdeztem....

EGR marad, ha így is megy akkor nekem megfelel, nem bántom.

jencispy Elküldve: 2009-12-07 14:11 Egr szelep

Tano írta:
jencispy írta: Egyébként miért érdemes ezt külön kitakarítani?
(Perzse azon kívül h mimnden pöpec legyen
Elég retkesnek tûnik a képeken.


Pont ezért, mert ilyen retkes lehet. Ezáltal leszûkíti a szívócsõ hasznos keresztmetszetét, ergo kevesebb levegõt kap a motor. Nem mellesleg ez a kokszos trutyi le is válhat darabokban, ami nem tesz jót a motornak ha beszívja...


Áhh értem köszi.
De akkor a szívócsövet is illene és nem utolsó sorban a szívósort. -ami már nagyobb meló.
Vagy az EGR a legszûkebb keresztmetszet a rendszerben és ezért emeli ki külön?

jencispy Elküldve: 2009-12-07 10:21 Üzemanyag fogyasztás

Mazsola írta: Köszi a választ,de nem lehetne kicsit konkretizálni a dolgot? Meg látom a másik hozzászóló is lehúzta az oldalt. Szóval pontosabb adatokra lenne szükségem,mert nekem se lenne mindegy. Köszi!!


Ez tuti pontos, mert az enyém.
A város az BP a legnagyobb dugóban rövid táv...
http://www.spritmonitor.de/en/detail/351524.html

jencispy Elküldve: 2009-12-07 10:06 Társalgó

Timo írta: Sziasztok!

Októberben lekamerázták a rendõrbácsik az M7-en, kb. 150-160 km/órával mentem.
Mivel Szlovákiában élek, szlovák a rendszámom is, így nem nagyon szoktak érdekelni az M1-esen a "villanások" sem, de állítólag külföldön is be tudják hajtani a tartozást újabban. Errõl viszont nem találok semmi hivatalosat a neten.
Nem tudjátok, hogy van ez mostanság?


Én úgy tudom 2011-tõl lesz EU-ban behajtható.
De ettõl függetlenül lehet a két ország közt külön szerzõdés...

jencispy Elküldve: 2009-12-07 10:03 Egr szelep

Egyébként miért érdemes ezt külön kitakarítani?
(Perzse azon kívül h mimnden pöpec legyen
Elég retkesnek tûnik a képeken.

jencispy Elküldve: 2009-12-05 12:29 Hasznos weboldalak

jencispy Elküldve: 2009-11-29 14:33 Társalgó

Robinson írta: Ha valaki szeretne cobra11 módon autókázni:

YouTube videó
lol

Ezt tuti kirpobálom, már töltöm is csak fusson a gépemen...