jgbobo fórum hozzászólásai

jgbobo Elküldve: 2014-12-28 11:12 Mi lehet a baj?

Medvedisznoman írta:
jgbobo írta: Hy Mindenki!
Most én is kérnék egy kis segítséget!
Van egy csörgőkígyóm a motortérbe ami kezd igazán bosszantó lenni kb ilyen:
YouTube videó
Ha minden emlékezetem stimmel akkor azthiszem olajcserétől kezdve tapasztalom. Cseréltem vezérműlánc feszítőt is. Most 0W-30 Castrol Titanium FST van benne. Ha jól láttam más is írt már ilyet, de fizikai hibát okozhat-e ez vagy normális-e, hogy ezt csinálja? 0W-30-as viszkozitással ekkora gond lenne?

Bármilyen javaslatot meghallgatok.
Egy úgyszint E46-ban eléggé jártas barátommal gondoltunk arra amiben lehet igazság, hogy látszik a szíjtárcsában egy kicsi vagy nem kicsinek mondható holtjáték ami tárcsacserére okot adhat, de már kezd a t... kilenni a hanggal.
Szerdán vettem vezérműlánc feszítőt, csere pipa 23:10 kor. Feszítő csere és szolenoid tisztítás után mentem egy kört. Fasza is lett, az előző tényleg szar is volt, de a hang nem szűnt meg.

Ötlet esetleg valakinek, vagy vissza az 5W-30-at?


Jó kis videó, de biztos, hogy ezt akartad beszúrni?


Hali!

Mondasz valamit, ebben nem hallani a hangot ami a hibát okozza, sorry.
Inkább ezen hallani:
YouTube videó
0:34-től.
Most cseréltem vissza 5W30-ra olajat, halkult viszont félő, hogy tartós lett a károsodás.
Vezérműlánc esetleg?
valaki valami tipp legalább?

jgbobo Elküldve: 2014-12-27 18:31 Mi lehet a baj?

Hy Mindenki!
Most én is kérnék egy kis segítséget!
Van egy csörgőkígyóm a motortérbe ami kezd igazán bosszantó lenni kb ilyen:
YouTube videó
Ha minden emlékezetem stimmel akkor azthiszem olajcserétől kezdve tapasztalom. Cseréltem vezérműlánc feszítőt is. Most 0W-30 Castrol Titanium FST van benne. Ha jól láttam más is írt már ilyet, de fizikai hibát okozhat-e ez vagy normális-e, hogy ezt csinálja? 0W-30-as viszkozitással ekkora gond lenne?

Bármilyen javaslatot meghallgatok.
Egy úgyszint E46-ban eléggé jártas barátommal gondoltunk arra amiben lehet igazság, hogy látszik a szíjtárcsában egy kicsi vagy nem kicsinek mondható holtjáték ami tárcsacserére okot adhat, de már kezd a t... kilenni a hanggal.
Szerdán vettem vezérműlánc feszítőt, csere pipa 23:10 kor. Feszítő csere és szolenoid tisztítás után mentem egy kört. Fasza is lett, az előző tényleg szar is volt, de a hang nem szűnt meg.

Ötlet esetleg valakinek, vagy vissza az 5W-30-at?

jgbobo Elküldve: 2014-08-29 19:02 Társalgó

szotakdavid írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Jobb híján itt kérdezem meg:
tud e vki olyan műhelyt, szerelőt akire nyugodt szívvel rá lehet bízni egy automatáról 6gangosra váltás műtétjét és nem fog gányolni pl a villanyos dolgokban.


Mit kell gányolni elektromos részen???egyáltalán mit kéne változtatni elektromos részen??

Kuplung,lendkerék,kardán difi,váltó,kulissza


Kell ott egy kicsit az OBD vel is mesterkedni, mert automatánál be van állítva, hogy váltásnál mekkora késleltetés legyen stb, ezt pl manuális értékihez kell igazítani.

jgbobo Elküldve: 2014-08-08 23:55 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
solyom76 írta:
jgbobo írta:
solyom76 írta:
YELLOW írta:
solyom76 írta:
solyom76 írta: Sziasztok . A gm modul hibaja miatt csinalhat olyat az auto , hogy gondol egyet és villog az összes iràny jelző mintha riaszta de hang nélkül... kb 2 percig...
Thx..


Yellow??


megint lehalt... szóval csak így:

Hangja nincs csak villog.. az3rt gondoltam a gm csendes riasztàsnàl nincs rendben valami...de a h3tvégén cserélem is a modult.. talan ez is jo lesz... Thx!


Hali!

Nekem is néha ilyet csinál. Beprogramoztam a gépet, hogy távirányítóra és kulcsra is risszon és villogjon is, sípol is. Néha napján megkattan. Lezáró gomb és csak lezár, nincs csippanás, nincs lámpa, csak centrálzár. Ekkor hiába próbálkozok nem javul meg. Meglodás: autóba be vissza, gyújtás rá, motor indít, majd leállít. Autóból ki, lezár és minden megy ahogy kell. Bosszantó egy dolog néha. Jah és ezt mindegyik kulccsal csinálja.


Hát én nem tudom mi lehet,de mst cseréltem gm modult, és még most sem tudom a kulcsokat tanítani.. ugyanúgy mint a régivel nem csinál semmit..


ha me, tanula kulcs, akkor vagy a kulcs nem ad jelet, vagy a vevő nem vesz. vagy valahol vezeték szakadás van.


Igaza van Yellow-nak. Ott valami más lesz, kulcsban cserélj akkut pl, vagy valami hibádzik, ha a kulcs nem tanul az gáz. Úgy próbáltad, hogy kulcs bele, nyomod a nyitó gombot és tartod is, majd így gyújtás, gyújtásból vissza, kulcs ki és 3x megnyomod a lezáró gombot miközben tartod a nyitó gombot. Ekkor ha sikeres ugye az ajtó lezár és kinyit. Fontos, hogy ezt csak zárt ajtónál tudod művelni, tehát csukd magadra az ajtót, de nem kell be-reteszelni a centrál zárral.

jgbobo Elküldve: 2014-08-08 15:44 RC modellezés

YELLOW írta:
solyom76 írta:
jgbobo írta:
solyom76 írta:
jgbobo írta:
Zoli200 írta:
jgbobo írta: Hétvégi szerzeményem.

M3-as RC elektromos autó.

1000 Ft-ért vettem. 1:10-es méret. Baromi nagy.
Valaki tudna segíteni távirányítót hákolni hozzá?
Használni is kellene.



27 MHz-s játék autó kategória. A-B-C csatorna állítási lehetőség.

Képzeljétek el, még lengőkar és rugók is vannak benne. Beszarás

Nagyon ott van.


Nézz fel a hobbielektronika.hu-ra,ott van egy két ügyes szaki


Köszi Zoli!
Most, hogy mondod. Úgyis regelve vagyok.

Jó tipp.
Üdv. Gabi


Rcmodellforum jö hely, sok a szaki..ott is..ha a kasznit leveszed akkor megnézném képen mit lehetne belőle.. szervok,a távhoz stb érdekene.. rc-s korszakból van mindenem ...


Ohh, te vagy az én emberem


Nah így néz ki, elég egyszerű, de hogy hogy lehetne távirányítóra szerkezteni a cuccot azt nem tudom. Van egy kis távirányítóm, de ugye a 27MHz-s chip az külön kóddal van a távirányítóban is és az autóban is. No, ha tudnék kettő egyforma 27MHz-s chipet keríteni akkor kész is lenne. Gondolom az aztót fel boostolni meg nem lehet más vezérlővel csak arany áron.
THX a választ


Elvileg van 27 es kristàly pàrom..este rànézek..a tàvról kellene egy kép


Oh az nagyon jó lenne.

http://www.kephost.com/image/uQ6
http://www.kephost.com/image/uQG
http://www.kephost.com/image/uQM
Ez lenne a táv.

Én azokat a kristályokat megveszegetném tőled. Mert minden vágyam egyike, hogy ez a kis cucc guruljon.

jgbobo Elküldve: 2014-08-08 15:37 Társalgó

YELLOW írta: csináltam nektek egy topic-ot, úgy gondolom ez mehetne külön helyre, a sok baromság mellett már igencsak elfér. lécci folytassátok ott

topic neve: RC modellezés


Értve, megyünk át
THX

jgbobo Elküldve: 2014-08-08 04:16 Társalgó

solyom76 írta:
jgbobo írta:
Zoli200 írta:
jgbobo írta: Hétvégi szerzeményem.

M3-as RC elektromos autó.

1000 Ft-ért vettem. 1:10-es méret. Baromi nagy.
Valaki tudna segíteni távirányítót hákolni hozzá?
Használni is kellene.



27 MHz-s játék autó kategória. A-B-C csatorna állítási lehetőség.

Képzeljétek el, még lengőkar és rugók is vannak benne. Beszarás

Nagyon ott van.




Nézz fel a hobbielektronika.hu-ra,ott van egy két ügyes szaki


Köszi Zoli!
Most, hogy mondod. Úgyis regelve vagyok.

Jó tipp.
Üdv. Gabi



Rcmodellforum jö hely, sok a szaki..ott is..ha a kasznit leveszed akkor megnézném képen mit lehetne belőle.. szervok,a távhoz stb érdekene.. rc-s korszakból van mindenem ...



Ohh, te vagy az én emberem


Nah így néz ki, elég egyszerű, de hogy hogy lehetne távirányítóra szerkezteni a cuccot azt nem tudom. Van egy kis távirányítóm, de ugye a 27MHz-s chip az külön kóddal van a távirányítóban is és az autóban is. No, ha tudnék kettő egyforma 27MHz-s chipet keríteni akkor kész is lenne. Gondolom az aztót fel boostolni meg nem lehet más vezérlővel csak arany áron.
THX a választ



jgbobo Elküldve: 2014-08-08 04:11 Centrálzár vezérlő, grundmodul

solyom76 írta:
YELLOW írta:
solyom76 írta:
solyom76 írta: Sziasztok . A gm modul hibaja miatt csinalhat olyat az auto , hogy gondol egyet és villog az összes iràny jelző mintha riaszta de hang nélkül... kb 2 percig...
Thx..


Yellow??


megint lehalt... szóval csak így:

Hangja nincs csak villog.. az3rt gondoltam a gm csendes riasztàsnàl nincs rendben valami...de a h3tvégén cserélem is a modult.. talan ez is jo lesz... Thx!


Hali!

Nekem is néha ilyet csinál. Beprogramoztam a gépet, hogy távirányítóra és kulcsra is risszon és villogjon is, sípol is. Néha napján megkattan. Lezáró gomb és csak lezár, nincs csippanás, nincs lámpa, csak centrálzár. Ekkor hiába próbálkozok nem javul meg. Meglodás: autóba be vissza, gyújtás rá, motor indít, majd leállít. Autóból ki, lezár és minden megy ahogy kell. Bosszantó egy dolog néha. Jah és ezt mindegyik kulccsal csinálja.

jgbobo Elküldve: 2014-07-28 08:21 Társalgó

Zoli200 írta:
jgbobo írta: Hétvégi szerzeményem.

M3-as RC elektromos autó.

1000 Ft-ért vettem. 1:10-es méret. Baromi nagy.
Valaki tudna segíteni távirányítót hákolni hozzá?
Használni is kellene.



27 MHz-s játék autó kategória. A-B-C csatorna állítási lehetőség.

Képzeljétek el, még lengőkar és rugók is vannak benne. Beszarás

Nagyon ott van.



Nézz fel a hobbielektronika.hu-ra,ott van egy két ügyes szaki


Köszi Zoli!
Most, hogy mondod. Úgyis regelve vagyok.

Jó tipp.
Üdv. Gabi

jgbobo Elküldve: 2014-07-25 02:02 Társalgó

Hétvégi szerzeményem.

M3-as RC elektromos autó.

1000 Ft-ért vettem. 1:10-es méret. Baromi nagy.
Valaki tudna segíteni távirányítót hákolni hozzá?
Használni is kellene.



27 MHz-s játék autó kategória. A-B-C csatorna állítási lehetőség.

Képzeljétek el, még lengőkar és rugók is vannak benne. Beszarás

Nagyon ott van.

jgbobo Elküldve: 2014-07-25 01:51 BMW kulcsok

Hali Srácok!

Ezt nézzétek mit hákoltam össze!

eBay-ről rendeltem flip házat a kulcshoz. Gondoltam tök egyszerű lessz. 20. kerben minden kulcsost felkerestem aztán mondták, hogy á-á-á, meg amúgy is hozott anyaggal nem dolgozunk.
A teljes fejet cserélni kellene.

Mondom jólvan köszi a semmit.

Rájöttem, hogy-hogy abszolválhatom a problémát. Szétvertem az egyik felesleges gyári kulcsot és előkaptam a fúrót (mert köszörűm az nincs) rápattintottam egy gyémátcsiszoló fejet és addig csiszoltam amíg bele nem tudtam ütni a flip kulcs kinyitható részébe.
Olyan mintha gyári lenne.

Azért a kulcs belső alakját nem fotózom mert akkor valaki vérszemet kap és megcsinálja a kulcsomat, hogy vigye az én egyetlenemet.








jgbobo Elküldve: 2014-07-18 08:13 Hibakód

Lehet, hogy egy EGR takarítás az egész, bár akkor lehet beadná hibának az Exhatus Gas R...

YELLOW írta:
pelus írta: Üdv. Urak!
ma kaptam egy hibaüzenetet ami a következő: Increased emissions
az odáig ok hogy növekedett a kibocsátás de ez mitől van mi lehet a gond?

segítségeteket előre is köszönöm!


több minden lehet. részecskeszűrő, szonda, porlasztó, aminek köze van az gyújtóanyag keverék képzéséhez, illetve a kipuf rendszer részeihez. szerintem. nyílván lehete gy típushibáról van szó, szóval majd valaki...


jgbobo Elküldve: 2014-06-26 23:21 Tempomat - utólag?

lantika írta:
adii087 írta: Üdv!
Érdeklődnék, hogy mi olyankor a teendő, ha minden stimmelt a kábelezéssel kivéve a motorvezérlő steckernél való bekötés. Nem stimmelt a kék/fekete kábel csatlakozója a steckerbe. e46 318d 2004.
Köszi előre is!
Üdv,
Ádám


Elteres van az M47,illetve M47N motorok motorvezerlö csatija között. Mäs a csatlakozoban levö erintkezö merete.

Szia!

Csináltam már párat. Ha új típus M47 akkor 40 pin-es a csati, akkor a pin 27-be kell a kábel, ha régebbi vagy M47N-es akkor 58 pin-es a csati ha jól emlékszem és akkor a pin 37-be kell a csati.

Üdv.

jgbobo Elküldve: 2014-06-23 23:21 Lambdaszonda - benzinben

jgbobo írta: Sziasztok!

Sorry az új topic-ért, de csak dieselt találtam ilyet.
Ha nem jól cselekedtem, delete plíz.

Kérdésem az lenne, hogy ha BMW e46 316i 1.6-van a háznál, és INPA-záskor Lambdaszonda értékek a következők voltak, akkor konkrétan 1.-es lambdaszonda hiba lehet vagy egyéb hiba?

Kép_1
Kép_2

Ha mégsem, ő a hibás akkor mi lehet még?
Illetve furcsa, hogy Lamdasonda Blank 1 és 2 is hibás értéket mér.
Cserélve volt a légtömegmérő, vízpumpa, és a külső hőmérséklet mérő. Ezek közül amihez köze lehe a légtömegmérő feltételezem. Azóta nem INPA-ztam rá, de kis tanácsot megköszönnék.


Sorry a bejegyzésért. Probléma megoldva. Német fórumon olvastam, hogy mivel 2002/11 havi az autó, így 4 szonda helyett ugye kettő van már csak az N-es motorokban, így a bemeneti ágon az INPA nem tud mérést felmutatni a kevés adat alapján ezért ezt a hibás sávozást mutatja.

Forrás

jgbobo Elküldve: 2014-06-23 06:52 Lambdaszonda - benzinben

Sziasztok!

Sorry az új topic-ért, de csak dieselt találtam ilyet.
Ha nem jól cselekedtem, delete plíz.

Kérdésem az lenne, hogy ha BMW e46 316i 1.6-van a háznál, és INPA-záskor Lambdaszonda értékek a következők voltak, akkor konkrétan 1.-es lambdaszonda hiba lehet vagy egyéb hiba?

Kép_1
Kép_2

Ha mégsem, ő a hibás akkor mi lehet még?
Illetve furcsa, hogy Lamdasonda Blank 1 és 2 is hibás értéket mér.
Cserélve volt a légtömegmérő, vízpumpa, és a külső hőmérséklet mérő. Ezek közül amihez köze lehe a légtömegmérő feltételezem. Azóta nem INPA-ztam rá, de kis tanácsot megköszönnék.