jgbobo fórum hozzászólásai

jgbobo Elküldve: 2014-06-23 06:15 Lambdaszonda - dízelben

Andras6800 írta: Sziasztok!

Nasgyon úgy néz ki, hogy a 2003ban született E46osomban megérett a Lambda szonda egy cserére, méghozzá a vezérlő, ami a katalizátor előtt van. Néztem webshopokban a kínálatot mindenfelé, meg persze hivatalos szervizben is kértem árajánlatot. A hivatalos szervízben azt mondták ~70k a cucc. Na most webshopokban egészen 20k tól 70k ig vannak lehetőségek, de persze mindnek ugyan az a gyártója (Bosch) csak a cikkszám más. Így fogalmam sincs melyiket vegyem meg. Valahol anno halottam, hogy az utángyártottak nem igazán jók, értelemszerűen szart sem akarok venni, de 70ért sem akarnék olyan alkatrészt venni, amit megkapok fele annyiért is.
Úgyhogy kb teljes káosz, fogalmam sincs melyiket vegyem....

Az autó 1.6 benzinek motorkód vége N40B16AB


Nekem is ugyan ez a szitu. Kérdésem ugyan az lenne.
Am keress olyan vállalkozó ismerőst aki kapcsolatban áll a Unix-al vagy a Bárdival.
Nekem a munkahelyem akkora tételben rendel, hogy 16e Ft ból jön ki most a hátsó kettő darab rugó, és egy rugóm kerülne 16250 Ft ba. Tehát 50% kedv.

jgbobo Elküldve: 2014-06-23 05:45 BMW kulcsok

csbalu írta:
jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta: Hali!

Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU

Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.

Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.

Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.

Remélem segíthet a jövőben valakinek.


itt csak annyi a probléma, hogy ami a linken van akku az nyáklapra szerelhető változat. mi a sima lithium elemét 2032 használjuk egy termékekhez munkahelyen. tehát azt a sárga cuccot, és a két oldalon a lábakat le kell tépni róla. másképp nem elsz normális kontakt, és valószínű az a baj.
a másik kérdés, hogy valóban az ven ráíva, hogy LIR2025, mert ha CR2025, akkor csak elem.


Valójában én ilyet vettem, csak 2e Ft-ért. Kompletten csak be kell forrasztani, mert készre van szerelve rajta minden. A panasonic az elméletileg szintén akkumulátor és a telkercsnek megfelelően wireless tölti az autó. Nos ez véleményem szerint fake. Van egy univerzális töltőm, ami bármilyen akkumulátort fel tud tölteni, autót és akár elemet is. Mindig minden akkut és cellát felismer ha helyesen van használva. Ezt amikor kiszedtem akkor kiderült, hogy csak egy elem és eldobta. Akura visszatérve kontakthibás nem lehet ha mindig nyit mindig nyit csomagtartót, de 20 ból egyszer zár csak. Tehát hiába árulják egy egy fos. Azt mondod, hogy ami alaplapokba való CR2032 az jól teljesít a távirányítóba?


pedig tölti. ugyanis a kulcsban lévő tekercs egy része tölti az elemet. mert eleve az a tekercs nagyobb mint ami a kis műanyag kulcsban van. (galériámban röntgen képek) ezért van benne egy kis IC is, ami felügyeli a töltést.
készre van szerelve csak be kell forrasztani? hát ami benen van az máshogy van megoldva. és mivel zárni a középső gombbal zársz elképtelhető, hogy amikor nyomod meghajlik a panel és elnyomja az akksit is. próbáld meg esetleg, hogy csak finoman nyomod a zárás gombot.


Azt is próbáltam, de semmi nem volt. Sőtt próbáltam azt, hogy szétszedve kicseréltem az eegyik mikro kapcsolót és raktam bele másikat, azt is hogy távolságot forrasztok a lapka és az akku közé. De semmi. Gagyi az akku. Gyárit vissza a panelbe és working well.
Most örülök mint majom a farkának mert végre csináltam egy jó távirányítót és mindig reagál. Féltem hogy a grundmodul a szar, de nem. Jókedvemben be is programoztam az autót, hogy csipogjon ha zárom és ha nyitom, meg kulcsra is kapcsolja be a riasztót.
Érdekesség: Te tudtad, hogy amíg a közelében van a távirányító addig nem riszt be? Elvittem 15 méterre a távirányítót és benyúltam az ablakon és besípolt.




Ezt a közel van a kulcs nem riaszt be nem értem. Szerintem nem kommunikál állandóan az autó a kulccsal.


Zárást követően egy ideig biztosan kapcsolatban vannak, mert ha mellette állok nem riszt be. Én is csodálkoztam. Kipróbáltuk cimbinek a 320D-jével és neki is ugyan az a szitu. Kell 10-15 méter távolság zárást követően és a belső mozgásérzékelő csak akkor riaszt ha megvan a távolság. Ettől függetlenül ott is adáskörzeten belül van, tehát nyitható, zárható az autó, de onnantól beriaszt. Érdekes dolog. De teszteltük párszor és nekünk így működik, OBD2-es programozás nélkül gyárilag.

jgbobo Elküldve: 2014-06-21 20:59 BMW kulcsok

YELLOW írta:
jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta: Hali!

Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU

Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.

Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.

Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.

Remélem segíthet a jövőben valakinek.


itt csak annyi a probléma, hogy ami a linken van akku az nyáklapra szerelhető változat. mi a sima lithium elemét 2032 használjuk egy termékekhez munkahelyen. tehát azt a sárga cuccot, és a két oldalon a lábakat le kell tépni róla. másképp nem elsz normális kontakt, és valószínű az a baj.
a másik kérdés, hogy valóban az ven ráíva, hogy LIR2025, mert ha CR2025, akkor csak elem.


Valójában én ilyet vettem, csak 2e Ft-ért. Kompletten csak be kell forrasztani, mert készre van szerelve rajta minden. A panasonic az elméletileg szintén akkumulátor és a telkercsnek megfelelően wireless tölti az autó. Nos ez véleményem szerint fake. Van egy univerzális töltőm, ami bármilyen akkumulátort fel tud tölteni, autót és akár elemet is. Mindig minden akkut és cellát felismer ha helyesen van használva. Ezt amikor kiszedtem akkor kiderült, hogy csak egy elem és eldobta. Akura visszatérve kontakthibás nem lehet ha mindig nyit mindig nyit csomagtartót, de 20 ból egyszer zár csak. Tehát hiába árulják egy egy fos. Azt mondod, hogy ami alaplapokba való CR2032 az jól teljesít a távirányítóba?


pedig tölti. ugyanis a kulcsban lévő tekercs egy része tölti az elemet. mert eleve az a tekercs nagyobb mint ami a kis műanyag kulcsban van. (galériámban röntgen képek) ezért van benne egy kis IC is, ami felügyeli a töltést.
készre van szerelve csak be kell forrasztani? hát ami benen van az máshogy van megoldva. és mivel zárni a középső gombbal zársz elképtelhető, hogy amikor nyomod meghajlik a panel és elnyomja az akksit is. próbáld meg esetleg, hogy csak finoman nyomod a zárás gombot.


Azt is próbáltam, de semmi nem volt. Sőtt próbáltam azt, hogy szétszedve kicseréltem az eegyik mikro kapcsolót és raktam bele másikat, azt is hogy távolságot forrasztok a lapka és az akku közé. De semmi. Gagyi az akku. Gyárit vissza a panelbe és working well.
Most örülök mint majom a farkának mert végre csináltam egy jó távirányítót és mindig reagál. Féltem hogy a grundmodul a szar, de nem. Jókedvemben be is programoztam az autót, hogy csipogjon ha zárom és ha nyitom, meg kulcsra is kapcsolja be a riasztót.
Érdekesség: Te tudtad, hogy amíg a közelében van a távirányító addig nem riszt be? Elvittem 15 méterre a távirányítót és benyúltam az ablakon és besípolt.


jgbobo Elküldve: 2014-06-21 16:08 BMW kulcsok

YELLOW írta:
jgbobo írta: Hali!

Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU

Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.

Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.

Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.

Remélem segíthet a jövőben valakinek.


itt csak annyi a probléma, hogy ami a linken van akku az nyáklapra szerelhető változat. mi a sima lithium elemét 2032 használjuk egy termékekhez munkahelyen. tehát azt a sárga cuccot, és a két oldalon a lábakat le kell tépni róla. másképp nem elsz normális kontakt, és valószínű az a baj.
a másik kérdés, hogy valóban az ven ráíva, hogy LIR2025, mert ha CR2025, akkor csak elem.


Valójában én ilyet vettem, csak 2e Ft-ért. Kompletten csak be kell forrasztani, mert készre van szerelve rajta minden. A panasonic az elméletileg szintén akkumulátor és a telkercsnek megfelelően wireless tölti az autó. Nos ez véleményem szerint fake. Van egy univerzális töltőm, ami bármilyen akkumulátort fel tud tölteni, autót és akár elemet is. Mindig minden akkut és cellát felismer ha helyesen van használva. Ezt amikor kiszedtem akkor kiderült, hogy csak egy elem és eldobta. Akura visszatérve kontakthibás nem lehet ha mindig nyit mindig nyit csomagtartót, de 20 ból egyszer zár csak. Tehát hiába árulják egy egy fos. Azt mondod, hogy ami alaplapokba való CR2032 az jól teljesít a távirányítóba?

jgbobo Elküldve: 2014-06-21 14:17 BMW kulcsok

Hali!

Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU

Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.

Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.

Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.

Remélem segíthet a jövőben valakinek.

jgbobo Elküldve: 2014-06-21 14:10 Társalgó

Hali!

Tegnapelőtt fényképeztem ezt a kis "gyöngyszemet"

KÉP

Miközben blamáltuk barátnőmmel, hogy ez azért túl mutat a gáz kategórián, lőttem egy fotót róla és mellénk sétált a tulaj
A fura a szituban, hogy Ő szégyellte el magát (bár mi is) és odébbállt beszélgetni barátjával

Tiszteletben tartom én a tuningot, de azért ez nah...

jgbobo Elküldve: 2014-06-20 11:47 Futómû és hibái

YELLOW írta:
jgbobo írta:
YELLOW írta:
Carpeet írta: Sziasztok,
320D sedanom van és a következő a probléma:
hirtelen fékezésnél koppan a jobb eleje és meg is rántja a kormányt, alacsony sebességnél pl.: fekvőrendőrön végig kopog a jobb eleje.
Már kicseréltem a kompett féket (betétek,tácsák,munkahengerek) bemérettem teljesen ugyan olyan mind a két oldal, lengéscsillapítokat is mértük azis teljesen egyforma és kicseréltüka lengőkar hátsószilentjét, de a hiba ugyan úgy fentáll.

Valaki tud segíteni? Már egy rakat pénzem benne van de egyszerűen semmi javulás


kár, pedig kapásból a lengőkar szilentet mondtam volna, a szilentblokkot. annak pont ezek a tünetei.
kormányművet is meg kell nézni, meg a egész futóművet mindent. mert akkor ezek szerint szinte bármi lehet....


Esetleg azt tudom ajánlani, hogy mivel 320d, kicsit orrnehez a motortér miatt. Amikor rafekezel az eleje leül mert oda nehezedik. Az élő Gátlódat kellene megnezni vagy a rugót leszedett képeknél, mert vagy a gátló eltörhetett vagy a rugó. Meg meg kellene nézni ott a rögzítéseket, hogy elég szorosak-e a csavarok. Hátha és segit.


eltört a gátló?
nem hiszem, hogy tudna vele közlekedni, mellesleg nem láttam még olyat, elég kemény anyagból van az. max elhajlik, de akkor nem rugózik. a rugótörés lehet, de elől nem jellemző, meg akkor megülne az eleje, meg az nem ilyen. amit leírt jellemzés, az tipikus szilentblokk. tudom, nekem is ilyen volt. de pl kormánymű is lehet, vagy annak összekötői.


Mondjuk abban igazad van hogy eltörni csaknem, az kegyetlen terhelés kellene neki, de most hogy mondod a hajlást olyan szokott lenni és ha nem durva a hajlás mértéke akkor működik a csillapítás, csak kattog, mert befér a részen a szár. Igen tudom, hogy az elsőn nem jellemző a rugótörés, de egy megnézegetést megér, nekem jövöhéten cserélik a hátsó rugókat, mert a jobb hátsó eltört, de sokáig nem is ült meg a hátulja pl, csak 1-2 hete és a héten vettem észre, hogy itt valami nem frankó. Tehát lehet neki is ez van.

jgbobo Elküldve: 2014-06-20 08:01 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Carpeet írta: Sziasztok,
320D sedanom van és a következő a probléma:
hirtelen fékezésnél koppan a jobb eleje és meg is rántja a kormányt, alacsony sebességnél pl.: fekvőrendőrön végig kopog a jobb eleje.
Már kicseréltem a kompett féket (betétek,tácsák,munkahengerek) bemérettem teljesen ugyan olyan mind a két oldal, lengéscsillapítokat is mértük azis teljesen egyforma és kicseréltüka lengőkar hátsószilentjét, de a hiba ugyan úgy fentáll.

Valaki tud segíteni? Már egy rakat pénzem benne van de egyszerűen semmi javulás


kár, pedig kapásból a lengőkar szilentet mondtam volna, a szilentblokkot. annak pont ezek a tünetei.
kormányművet is meg kell nézni, meg a egész futóművet mindent. mert akkor ezek szerint szinte bármi lehet....


Esetleg azt tudom ajánlani, hogy mivel 320d, kicsit orrnehez a motortér miatt. Amikor rafekezel az eleje leül mert oda nehezedik. Az élő Gátlódat kellene megnezni vagy a rugót leszedett képeknél, mert vagy a gátló eltörhetett vagy a rugó. Meg meg kellene nézni ott a rögzítéseket, hogy elég szorosak-e a csavarok. Hátha és segit.

jgbobo Elküldve: 2014-06-19 14:03 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Robinson írta:
andree írta:
jlaci74 írta:
jgbobo írta: Hali!
Ismét egy kis helpet plz a szakiktól!
Tönkrement a jobb hátsó rugóm. Úgy döntöttem hogy akkor itt az ideje az ültetésnek. A gond az, hogy találtam jó áron 320D be való Koni ültetőrugót, de ugy az enyém 316i. Namost a kettő autó között van egy kis sùlykülönbség(105 Kg), ettől függetlenül bevállajam?



Nem.


Gyári M-es rugókkal van tapasztalatom, autópályá, szerpentinen és jó utakon nagyon jó. Viszont ha sokat városozol ott azért érezhetően keményebb. Itt sokan az Eibach szettet használják, és ha jól tudom még senki sem panaszkodott.


Na most jól lebeszéltétek a vevőmet a koni 35/35 rugómról


HALI!

köszönöm a szakmai segítséget
Robinson, sorry 320D-m lenne gondolkodás nélkül megvenném

Üdv. Mindenkinek!

jgbobo Elküldve: 2014-06-19 06:48 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Hali!
Ismét egy kis helpet plz a szakiktól!
Tönkrement a jobb hátsó rugóm. Úgy döntöttem hogy akkor itt az ideje az ültetésnek. A gond az, hogy találtam jó áron 320D be való Koni ültetőrugót, de ugy az enyém 316i. Namost a kettő autó között van egy kis sùlykülönbség(105 Kg), ettől függetlenül bevállajam?

jgbobo Elküldve: 2014-06-16 23:26 Mi lehet a baj?

jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta: Halihó!

Ismét fordulnék hozzátok egy kis segítségért.
Főként az tudna nekem segíteni akinek benzines E46-os 316i-s bömbije van pl YELLOW.
A probléma amiért elkezdtem aggódni, hogy kollégám felhívta a figyelmem arra, hogy amikor megjárattuk kicsit a motorját 3-4 ezer környékén kb. akkor hallatszik kattogás a kipufogóból, olyan fémes hang ami kattan. Mint amikor a Ladáknak utánagyújtás van vagy amikor egy izomautónak láng és robbanás jön a kipufogóból. Na ugyan ez, csak nekem láng és füst nélkül. Decemberben vettem az autót ez azóta van ez a jelenség, én nem tulajdonítottam/tulajdonítok nagy jelentőséget, de nagyon szeretem a bömöst és ha ez baj lehet akkor kérdés, hogy mi lehet és mi a megoldás?
Holnap tudok feltölteni videót róla ha így esetleg nem egyértelmű, múltkor YELLOW-al ilyen módon kommunikáltunk. Most csak ilyet sikerült mert épp dolgozok. Hallani, hogy 19-23 között van a hang. Nyugtassatok meg, hogy ez normális.

Videó: Youtube

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv. Gabi



szerintem nem normális ez a hang. kipuff nincs kilyukadva valahol?
az első videón, elég puffogós az alapjérat is, amiből arra következtetek, hogy az egyik hengerben, mintha ki-ki maradna a robbanás. nincs hibajelzés a műszerfalon? diag?
de akár okozhatja rossz üzemanyag is. ha nincs sok az autóban, járatsd ki, aztán tankolj bele 100-ast OMV-n mondjuk. aztán nézd meg, egy 100km után mi lesz. közben ha úgy van meg is lehet járatni.
mivel oylan motorod van, amire a legjobban jelelmző a lánc ugrás, akár az is lehet, hogy ugrott egyet. viszont ehehz képest a második videó végén elég szép az alapjárat.


Lehet megvan, de biztosat majd reggel mondok, hideg indításnál. Kiszedtem mind a kettő solenoidot. Attorolgettem majd bőven adtam neki egy kis wd40-et. Kétszer is. Most nem csinálta miután visszaraktam. Mentünk asszonykaval egy laza 50 km-t és úgy húzott mint egy rakéta. Köszönöm a tippet. Valszeg ez lehetett. Múltkor küldted nekem a solenoidos videót az alapján csináltam.


sajna nem rémlik múltkor mi volt de ha jó lett akkor jó



Dízel hangja volt, és küldted a te videódat meg egy javítós videót aminek hasonlított a hangja az enyémhez.



Nah, ma megvolt a diag. Hááát nem túl rózsás a helyzet. Kiderült, hogy az autó volt törve vagy furán javítva, mert az autó lökhárítójából hiányzik a hőfokmérő, majd beadta hibásnak a légtömegmérőt és persze, hogy ne legyen gebasz kiírta még az egyes lamdaszondát is.

A lamdaszondának hála szerintetek mi a következmény, teljesítmény stb, mit tapasztalhatok ha meglesz?
Légtömegmérőből használtat érdemes?
A hőmérő szenzort már holnap sztem veszem is meg az nem gond.

Üdv.

jgbobo Elküldve: 2014-06-16 09:46 Társalgó

david01 írta: Üdv minden fórumozónak egy olyan kérdésem lenne hogy az E46-ba gyárilag a hűtők elé nem tartozik valami háló vagy valami müanyag burkolat a vesék mögé hogy ne a hűtő kapja a bogarakat kavicsokat??


Szia!

Nem az szabadon kapja a bogarakat. Nem lesz baja. Benzinkúton magasnyomásúval ki tudod kapatni belőle.

Üdv. Gabi

jgbobo Elküldve: 2014-06-16 07:02 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta: Halihó!

Ismét fordulnék hozzátok egy kis segítségért.
Főként az tudna nekem segíteni akinek benzines E46-os 316i-s bömbije van pl YELLOW.
A probléma amiért elkezdtem aggódni, hogy kollégám felhívta a figyelmem arra, hogy amikor megjárattuk kicsit a motorját 3-4 ezer környékén kb. akkor hallatszik kattogás a kipufogóból, olyan fémes hang ami kattan. Mint amikor a Ladáknak utánagyújtás van vagy amikor egy izomautónak láng és robbanás jön a kipufogóból. Na ugyan ez, csak nekem láng és füst nélkül. Decemberben vettem az autót ez azóta van ez a jelenség, én nem tulajdonítottam/tulajdonítok nagy jelentőséget, de nagyon szeretem a bömöst és ha ez baj lehet akkor kérdés, hogy mi lehet és mi a megoldás?
Holnap tudok feltölteni videót róla ha így esetleg nem egyértelmű, múltkor YELLOW-al ilyen módon kommunikáltunk. Most csak ilyet sikerült mert épp dolgozok. Hallani, hogy 19-23 között van a hang. Nyugtassatok meg, hogy ez normális.

Videó: Youtube

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv. Gabi



szerintem nem normális ez a hang. kipuff nincs kilyukadva valahol?
az első videón, elég puffogós az alapjérat is, amiből arra következtetek, hogy az egyik hengerben, mintha ki-ki maradna a robbanás. nincs hibajelzés a műszerfalon? diag?
de akár okozhatja rossz üzemanyag is. ha nincs sok az autóban, járatsd ki, aztán tankolj bele 100-ast OMV-n mondjuk. aztán nézd meg, egy 100km után mi lesz. közben ha úgy van meg is lehet járatni.
mivel oylan motorod van, amire a legjobban jelelmző a lánc ugrás, akár az is lehet, hogy ugrott egyet. viszont ehehz képest a második videó végén elég szép az alapjárat.


Lehet megvan, de biztosat majd reggel mondok, hideg indításnál. Kiszedtem mind a kettő solenoidot. Attorolgettem majd bőven adtam neki egy kis wd40-et. Kétszer is. Most nem csinálta miután visszaraktam. Mentünk asszonykaval egy laza 50 km-t és úgy húzott mint egy rakéta. Köszönöm a tippet. Valszeg ez lehetett. Múltkor küldted nekem a solenoidos videót az alapján csináltam.


sajna nem rémlik múltkor mi volt de ha jó lett akkor jó



Dízel hangja volt, és küldted a te videódat meg egy javítós videót aminek hasonlított a hangja az enyémhez.

jgbobo Elküldve: 2014-06-16 00:29 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
jgbobo írta: Halihó!

Ismét fordulnék hozzátok egy kis segítségért.
Főként az tudna nekem segíteni akinek benzines E46-os 316i-s bömbije van pl YELLOW.
A probléma amiért elkezdtem aggódni, hogy kollégám felhívta a figyelmem arra, hogy amikor megjárattuk kicsit a motorját 3-4 ezer környékén kb. akkor hallatszik kattogás a kipufogóból, olyan fémes hang ami kattan. Mint amikor a Ladáknak utánagyújtás van vagy amikor egy izomautónak láng és robbanás jön a kipufogóból. Na ugyan ez, csak nekem láng és füst nélkül. Decemberben vettem az autót ez azóta van ez a jelenség, én nem tulajdonítottam/tulajdonítok nagy jelentőséget, de nagyon szeretem a bömöst és ha ez baj lehet akkor kérdés, hogy mi lehet és mi a megoldás?
Holnap tudok feltölteni videót róla ha így esetleg nem egyértelmű, múltkor YELLOW-al ilyen módon kommunikáltunk. Most csak ilyet sikerült mert épp dolgozok. Hallani, hogy 19-23 között van a hang. Nyugtassatok meg, hogy ez normális.

Videó: Youtube

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv. Gabi



szerintem nem normális ez a hang. kipuff nincs kilyukadva valahol?
az első videón, elég puffogós az alapjérat is, amiből arra következtetek, hogy az egyik hengerben, mintha ki-ki maradna a robbanás. nincs hibajelzés a műszerfalon? diag?
de akár okozhatja rossz üzemanyag is. ha nincs sok az autóban, járatsd ki, aztán tankolj bele 100-ast OMV-n mondjuk. aztán nézd meg, egy 100km után mi lesz. közben ha úgy van meg is lehet járatni.
mivel oylan motorod van, amire a legjobban jelelmző a lánc ugrás, akár az is lehet, hogy ugrott egyet. viszont ehehz képest a második videó végén elég szép az alapjárat.


Lehet megvan, de biztosat majd reggel mondok, hideg indításnál. Kiszedtem mind a kettő solenoidot. Attorolgettem majd bőven adtam neki egy kis wd40-et. Kétszer is. Most nem csinálta miután visszaraktam. Mentünk asszonykaval egy laza 50 km-t és úgy húzott mint egy rakéta. Köszönöm a tippet. Valszeg ez lehetett. Múltkor küldted nekem a solenoidos videót az alapján csináltam.

jgbobo Elküldve: 2014-06-15 19:36 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
jgbobo írta: Halihó!

Ismét fordulnék hozzátok egy kis segítségért.
Főként az tudna nekem segíteni akinek benzines E46-os 316i-s bömbije van pl YELLOW.
A probléma amiért elkezdtem aggódni, hogy kollégám felhívta a figyelmem arra, hogy amikor megjárattuk kicsit a motorját 3-4 ezer környékén kb. akkor hallatszik kattogás a kipufogóból, olyan fémes hang ami kattan. Mint amikor a Ladáknak utánagyújtás van vagy amikor egy izomautónak láng és robbanás jön a kipufogóból. Na ugyan ez, csak nekem láng és füst nélkül. Decemberben vettem az autót ez azóta van ez a jelenség, én nem tulajdonítottam/tulajdonítok nagy jelentőséget, de nagyon szeretem a bömöst és ha ez baj lehet akkor kérdés, hogy mi lehet és mi a megoldás?
Holnap tudok feltölteni videót róla ha így esetleg nem egyértelmű, múltkor YELLOW-al ilyen módon kommunikáltunk. Most csak ilyet sikerült mert épp dolgozok. Hallani, hogy 19-23 között van a hang. Nyugtassatok meg, hogy ez normális.

Videó: Youtube

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv. Gabi



szerintem nem normális ez a hang. kipuff nincs kilyukadva valahol?
az első videón, elég puffogós az alapjérat is, amiből arra következtetek, hogy az egyik hengerben, mintha ki-ki maradna a robbanás. nincs hibajelzés a műszerfalon? diag?
de akár okozhatja rossz üzemanyag is. ha nincs sok az autóban, járatsd ki, aztán tankolj bele 100-ast OMV-n mondjuk. aztán nézd meg, egy 100km után mi lesz. közben ha úgy van meg is lehet járatni.
mivel oylan motorod van, amire a legjobban jelelmző a lánc ugrás, akár az is lehet, hogy ugrott egyet. viszont ehehz képest a második videó végén elég szép az alapjárat.


Hali!

Nem találtam lyukat a kipufogón igazából. Kerestem, de semmi. Műszerfal nem mutat semmit, diag még nem volt, holnap BC programozás lesz, szóval arra ránézünk, hogy dob-e valami hibakódot. Nem tudom elmondani, most mennyire bevagyoksz@rva. Igen az a gond hogy az N40-re érvényes a láncugrás, de akkor halál a motornak. Általában üzemanyag Lukoiltól van 95-ös vagy 98-as. Ezt a játékot vásárlástól kezdve csinálja, de mivel nem értettem és most sem vagyok annyira a motornak hozzáértője nem tűnt fel. Jah és igen, amit mondtál, hideg indításnál sokat durrog ha így megjáratom, de melegen semmi. Nem eszi az olajat sem és húz is ahogy kell. Menet közzben pedig nem lő vissza. Most felemeltem alabujtam és meghallgattam. Gazadasnal csak a kipufogobol jön ki az a hang. Kopogtattam is hátha van benne valaki, de nem rezeg. Az injektor is lehet akkor gond ugye?

Köszönöm a tanácsot, holnap diag és meglátjuk, aztán ha az sem akkor jön Hantos Úr.