johnnybravo fórum hozzászólásai

johnnybravo Elküldve: 2010-10-03 18:17 Egyenetlen alapjárat

helló!

ugyanez volt a gondom, javaslatom hogy ne vásároljatok előre semmit (kartergázszűrőt, alapjárati motort, stb.)
szépen ki kell bontani a pollenszűrőt, és alatta van egy cső ami összeköti a kg-szűrőt a hengerfejfedéllel. ez nálam olyan állapotban volt, hogy 3 szakadás volt rajta, ezek közül egy a bandázson belül (össze van gumizva egy hűtővíz csővel) szóval észre sem veszitek ha pont ott van kiszakadva. érdemes lehúzni mindkét végét és belefújni.
valószínűnek tartom hogy amilyen minőségű volt a gumicső előbb-utóbb ez mindenkinél elő fog jönni, minél több fals levegőt kap, annál jobban ejti a ford.számot alapjáraton.
csak ki kell cserélni és láss csodát hibátlan a kocsi.

mondanom sem kell, hogy a központizár sufnizásom után ide se vettem új bmw-s csövet 10e-ért(látva az eredeti minőségét) hanem egy vastagabb falú hűtővízcsövet szabtam a helyére.
hogy meddig bírja a gázt arról majd beszámolok, de szerintem nem lehet rosszabb a réginél...

ja bocsi a tünetek:
motorhiba lámpa, prüfung kraftstoff versorgnungsystem
néha egyenetlen alapjárat, fulladásközeli állapotok
kicsit nagyobb fogyasztás
a szívócső hossz állító pillangószelepszerű akármi bezörög
vákum nekem nem volt, nem is lehetett, mert fent ugyebár nyitott volt a gumicső




johnnybravo Elküldve: 2010-07-13 18:37 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta: azaz egyre jobban reléééééé....



az nem egyre jobban, hanem tuti
hidd el, engem is ezerszer megszivatott, hogy azt hittem megjavult, mert elég sok helyen "csak" kontaktos a kocsi.
de amit leírtál abból egyértelmű, itt is, külföldi fórumokon is pont ugyanez a hiba, és relé. ha szétszeded és látod milyen fekete, meg mekkora lyuk égett az érintkező közepébe hálát adsz hogy nem vártad meg amíg egyszer végleg nem akar nyílni

johnnybravo Elküldve: 2010-07-07 08:43 Ajtónyítási Gondok!

azért kiváncsi vagyok mit csinálnak a szervizben vele. gondoljátok hogy majd forrasztgatják a relét? szerintem GM5 csere. az meg nem áll meg 100 alatt.
próbálta már valaki?

a házi javítástól meg nem kell félni, én is úgy szétbarmoltam a nyákot hogy ihaj, mégis működik. csak vigyázni kell a többi cuccra ami rajta van, mert azok már nem 700forintosak mint a relé.

johnnybravo Elküldve: 2010-07-06 21:21 Ajtónyítási Gondok!

johnnybravo Elküldve: 2010-07-02 23:09 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:

akkor már NEC EP2F-B3G1S: 667Ft/db mindenképp vezetékelni kell, és kapható ez is itthon



na, pár hete azt se tudtam lesz-e még jó ajtózáram, mostmeg már lehet válogatni a relék közt

johnnybravo Elküldve: 2010-07-02 22:35 Ajtónyítási Gondok!

ha valakit esetleg érdekel: http://www.soselectronic.hu/?s...tnum=79920
de nem garantálom hogy műxik vele.

ja, hazudtam, nem itthon gyártják

johnnybravo Elküldve: 2010-07-02 22:33 Ajtónyítási Gondok!

[/quote]

A régi reléket tetted vissza?

[/quote]

aha, egész finom cs.papírral felcsiszoltam az érintkezőket. az volt a baja, mert az egyiken nagyon be volt égve, valószínűleg a vezetőé.

gyári relét sehol nem kapni, bár azt igérte a tyco hungária hogy majd visszahív ha szerzett. azóta is hív.
illetve találtam még egy (asszem) fujitsu tipusút, amit meg itthon gyártanak, hasonló paraméterekkel, meg terhelhetőséggel, de az meg nagyker, és kiskeren keresztül kellett volna rendelni, aminek az szokott a vége lenni, hogy közelse azt kapom amit kértem. és akkor már nagyon benne voltam a forrasztásban.
de valószínűleg ha megint elromlik akkor beszerzem azt...

johnnybravo Elküldve: 2010-07-02 21:21 Ajtónyítási Gondok!

jah, a csomagtartóé tuti valahol külön van, mert egy napra vissza kellett tennem a GM-et relék nélkül, viszont az akkor is nyitható volt simán.

sőt, a forrasztgatással se kell sietni, ha teljesen kiveszitek a GM-et, akkor is elmegy a kocsi, csak nincs riasztó, ablak, belső világítás, ablakspricni asszem, meg még talán pár apróság...

johnnybravo Elküldve: 2010-07-02 21:18 Ajtónyítási Gondok!

sziasztok!

Nekem is ugyanez volt a baja a vasnak, a kb. 1 hónappal ezelőtti nagy melegben végleg megadta magát, nem nyílt.
Kiszedtem hát a két relét, szétvágtam a házukat, és kitakarítottam az érintkezőket. Szépen összecsúsztattam, és pillanatragasztóval vissza a fedelet, beforraszt. Természetesen csak visszaforrasztás után derült ki, hogy megint nem működik, szétszedés után pedig az is, hogy azért, mert a pillanatragasztó belefolyt. Egynapos tisztogatás, fedelet másodszorra megtámogattam két kis műanyagdarabbal oldalról, és csak azt ragasztóztam.

2. probléma: a lakk miatt agyon kellett melegíteni a nyákot, ezért másodszorra már nem tudtam normálisan visszaforrasztani a reléket, sajnos a nyáknak már mindkét oldalán kellett forrasztanom, mert kitéptem a kis átvezetőket.
Tehát szépen vágtam huszonvalahány darab 5 centis drótdarabot, ráforrasztottam a nyákra, és arra tettem a reléket.
Szerencsére csak két ablakemelőm van, ezért szépen elfértek fektetve is az ajtózár relék.
Azóta hibátlan. Elsőre "kicsit" sufnituningnak tűnhet.

johnnybravo Elküldve: 2009-07-31 21:15 Index relé

TheMan írta: Sziasztok,

Ki tapasztalt már olyat, hogy pl. balra kiteszi az indexet, elõször párat gyorsan villan, mintha ki lenne égve valamelyik izzó, utána normális.
Ezt játssza állandóan, bosszantó kis hiba.


Sziasztok!
Nekem pont ugyanez a problémám, ráadásul nálam is csak a bal oldalon.
Sikerült valami megoldást találnod? Izzócsere nem segített, tuti nem kontakthiba, mert amikor gyorsan indexel, akkor is villog az összes izzó rendesen.