jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2013-11-10 11:49 Gumi

toki24 írta:
mintázata is tettszik és szépen áll a 8,5 colon


Ez a lényeg.

jons Elküldve: 2013-11-10 11:21 Belsõ

toki24 írta:
Azt már vettem a vesékre,de maga az elgondolás jó lehET?
Fekete könyöklőt 2 hónapja keresem nem találok .. ja egy volt 40ért kicsit sokaltam.


Ja úgy igen... Plastic dip tökéletes lesz. A fekete könyöklő az hiánycikk épp ezért drága is. Egy időben ilyen volt a bőrös váltógomb. Most meg utánad hajigálják szinte.

jons Elküldve: 2013-11-10 11:13 Motorolaj

haka írta:
Sokak által sokra tartott szerelők mondták


Hány ilyen majommal találkoztam már...

haka írta:
Egyébként nem hajtom agyon, de nem fogok úgy indulni el egy kereszteződésben, hogy ledudáljon a suzukis, mert nem nyomom 2k főlé a fordulatot.


Én amíg nem meleg a motor nem nyomom 2k fölé és ráadásul az enyém benzin.
Messzemenőkig leszarom ki dudál le.
Pesten ez egyébként is veszélyes játék, mert nem tudni ki van az autóban, amire dudálnak. Én úgy vettem észre nem nagyon dudálgatnak az emberek vagy a bmw-re nem szoktak inkább?

De ezek a dolgok már csak meggyőződésről való beszélgetések, nem akarok vitát/flamet generálni nem azért írtam le.

haka írta:
Más kérdés, hogy akkor mi haszna, mert ugye kényelemben és felszereltségben sehol sincs a 10 éves autó egy mai új gyengébb márkához képest sem, szóval a teljesítmény amiért vesszük szerintem.


Biztos ez? Kényelemben meg felszereltségben? Mire gondolsz? Talán egy másik bmw-ről beszélhetünk esetleg.
Egy 18i-nek, vagy 20td-nek milyen teljesítménye van te...

jons Elküldve: 2013-11-10 11:10 Belsõ

toki24 írta: Sziasztok!

Szerintetk nagyon látszana ha a szürke könyöklőt lefujnám matt fekete festékkel?!


Na ne viccelj már...

jons Elküldve: 2013-11-10 09:42 Motorolaj

jlaci74 írta: Gyerekek, túldramatizáljátok ezt a dolgot...
1 Az autó van értetek és nem fordítva...
2 Az alkatrész forgalmazóknak és a szerelőknek is élni kell valamiből ...




jons Elküldve: 2013-11-09 22:04 Motorolaj

haka írta: hát én bizony azért vettem BMW-t, hogy az első perctől dinamikusan tudjak menni, nem akarok 10-15 percig arra figyelni, hogy 30-al menjek 3-asban
Na és a reakció az volt, hogy nem is kell csak 4k főlé ne toljam.
Nekem ez tetszik én e szerint fogom használni szerintem a fűtést és a bemelegedés miatti alacsonyabb fordulatot is


Ugyanitt megkímélt, garázsban tartott dízel eladó... jelige: első perctől kezdve, akár hideg motorral is dinamikusan húz

jons Elküldve: 2013-11-09 17:20 Kopog az eleje!!

anubisz írta: Bár én is kitudnák cserélni sok mindent, de emelő nélkül csak szívás az élet. Azért alá állva mindjárt más.


Erre volt jó régebben a "hobbi-szerviz". 1500 volt óránként azt hiszem és ott volt csápos emelő meg autószerelő is, ha kellett a segítség.

jons Elküldve: 2013-11-09 17:17 Motorolaj

anubisz írta:
a fűtést se kapcsolom be amíg nem 90 fokos a víz. ( mivel olaj hőfokot nem tudok nézni)
inkább megfagyok a kocsiba, de minél előbb üzemi hőfokon legyen.


Én is ráálltam erre a gyakorlatra, bár ezzel együtt eszembe jutott valami. A fűtőkör jéghideg, a hűtővízkör pedig igen forró. Elindul a keveredés. Nem okoz ez hosszútávon problémát? A gyors hőtágulásra gondolok. Ha kezdetektől nyitva a csap, akkor együtt melegszenek az alkatrészek, nem hirtelen.
Csak egy kérdés. Az sem biztos, hogy van értelme, csak úgy eszembe jutott.

jons Elküldve: 2013-11-09 15:01 Kopog az eleje!!

hancurozo írta:
Lengőkarban tudok nyilatkozni. Optimal lengőkar szilenttel együtt (kedvezménnyel 30e) 100e km-t biztos bír.


Optimal lengőkar hasonló árban vettem, 15k km alatt kuka.

jons Elküldve: 2013-11-09 14:57 Belsõ

jakuzaa írta:
Gratula, Ügyes vagy Én már találkoztam egy-két igen kacifántos formával,amivel meggyűlt a bajom. Szerencsére a belső díszléc nem ez a kategória. És nem is azért írtam,hogy bárkinek is elvegyem a kedvét,inkább azért,hogy ha elsőre nem sikerül nem kell egyből feladni


Volt amit vissza kellett húzni párszor, meg szétégettem a kezem a hőlégfúvóval, de megérte! Nem egy nagy költség, viszont megjelenésben igencsak dob a kocsi belsején.

jons Elküldve: 2013-11-09 14:01 Belsõ

jakuzaa írta:
Szerintem is egyszerűbb,és költséghatékonyabb fóliázni,persze azért kell egy kis
gyakorlat hozzá


Nekem semmi gyakorlatom nem volt, de megcsináltam magamnak. 1 éve ennek és eddig nincs baja.

jons Elküldve: 2013-11-09 08:41 Kopog az eleje!!

Azért az egy szint, ha a bmw fórumon a vw a téma, hogy az jobb, meg az kevesebbet fogyaszt és még az alkatrész is olcsóbb hozzá. Akár arányaiban, akár valós árban.
Ez a téma nem ide való, főleg nem ebbe a topicba.

jons Elküldve: 2013-11-08 21:22 Gumi

feco7939 írta:
Sajnálom kidobni ezt a gumit.....gondolom azt az 1 mm-t koptatta az öreg 11 év alatt az autón télen


Ne dobd ki, hirdesd meg valami jó képességű úgyis megveszi.
Vagy használd el nyáron, úgyis fel van már keményedve. Jobb ötletem nincs.

jons Elküldve: 2013-11-08 21:13 Kopog az eleje!!

compact írta:
e46-ot már golf 4 árban lehet venni az alkatrész árak és a fenntartása mégis 5X annyi, ráadásul semmivel sem különb.

Ezzel itt nem leszel túl népszerű.

jons Elküldve: 2013-11-08 21:11 Gumi

feco7939 írta:
jons írta:
viktor írta:
Kukába vele.

Nem akartam ennyire drasztikus lenni...

Tehát télen ez a gumi az alábbi közlekedési paraméterek fényében szarabb mint a nyári?
Téli időszakban max. 2-3000 km-t fut az autó, ennek 90%-a csak száraz, hómentes időben.


Az a 10% lesz az amikor azt gondolod, hogy mégiscsak jobb lett volna gumit váltani...
De általánosságban is rideg lesz a gumi a téli közlekedéshez, főleg fékezéshez.