jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2013-05-17 17:33 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Gyimi írta:
vélemény?vagy esetleg valaki aki szerelő meg tudná nézni ha úgy döntök megveszem?
előre is köszönöm!
üdv.:Gyimi


Szerintem ne dönts úgy.

jons Elküldve: 2013-05-13 21:09 Autóvásárlás

dbtibi írta:
jons írta:
zoliika írta:
Atyaég 200e kmSok Bmw tulaj örülne ,ha ennyi lenne az autójában és nem a duplája......Igen valóban fapad,de egy 8-9-10 éves autótól ,ne várjuk már el ,hogy 200e km alatt legyen.


De mások várják. Jobban, mint bármit.


Szerintem nem azt várják hogy ne legyen 200e km. Legyen benne annyi, csak akkor ne pörgesse vissza. Én itt csak erre akartam utalni.


Nem is rólad van szó. Tőlem is lehet benne 300-350k engem nem hat meg. Meg ahogy látom téged sem. De másokat meghat. Ők a szarból a gyöngyszemet szeretnék 700k-ért. Most olvastam poweren is a napokban egy ilyen hirdetést. Azt hittem hanyattesek a székkel.

jons Elküldve: 2013-05-13 20:44 Autóvásárlás

zoliika írta:
Atyaég 200e kmSok Bmw tulaj örülne ,ha ennyi lenne az autójában és nem a duplája......Igen valóban fapad,de egy 8-9-10 éves autótól ,ne várjuk már el ,hogy 200e km alatt legyen.


De mások várják. Jobban, mint bármit.

jons Elküldve: 2013-05-09 10:44 Műszerfal kijelzés

GeriE46 írta: Sziasztok Nálam is kivillant a Légzsákot visszajelző Piros Lámpa... Teeendő? Kicsit zavaró. Ettől ugyan úgy nyílnak ha baj van ?


Az eddigi tapasztalat szerint ez jellemzően, az utasoldali övfeszítő, az ülésfoglaltság szenzor, vagy a kormány átvezető szalagkábele. Diag megmondja.

jons Elküldve: 2013-05-08 09:02 Motorolaj

YELLOW írta:
amúgy a CIF elég jól políroz, de már írtam, én sem mertem még kipróbálni, de más autón láttam, kilincs mögött körmös karcok simán eltűntek.


Aki CIF-et használ körömnyom eltüntetésre az meg is érdemli. Láttad már milyen a felület, ha a hülye munkáját eltakaró wax lekopik? Mintha tejüveget néznél. Nagy pusztítást lehet azzal az anyaggal elkövetni.

jons Elküldve: 2013-05-06 21:01 Motorolaj

Nem írok választ, mert többen is írtatok a kommentemhez.
Én nem istenítettem a Xado-t meg a One Stage adalékot. Volt olajfogyasztásom, ami a kipufogón is látszott. Most meg azt tudom elmondani a gampe írt. Nincs érzékelhető olajfogyasztásom, pedig mostanában direkt nyomtam neki, 5-6ezernél váltottam el a következőt rendszeresen és nem kormosabb a kipufim, mint bármely más autónak. Ilyen fordulatnál már olajfogyasztásnak is kellene lennie az eddigi tapasztalataim alapján.

De nálam még nem telt el az olajcsere periódus fele sem. Meghozom a végső itéletet majd, ha közeledik a csere időszaka. A bmw olaj kb 5-6k km-től fogyott szépen. A Mobil1 olyan 8k-tól kezdett drasztikusan fogyni. Gondolom akkor párolgott ki belőle az adalék. Egyszóval az én eredményem még nem értékelhető, ezért kértem mindenkit, hogy így álljon hozzá.

jons Elküldve: 2013-05-05 09:22 Motorolaj

xmanez88 írta:
Tano írta:
xmanez88 írta: mi az a Xado?

Akkor rövidre fogjuk
Motorolaj

köszönöm, nem ismertem, de jókat írnak róla, ezek szerint működhet? érdemes volna kipróbálnom? vajon milyen mértékű olajfogyást "javít" meg?


Az eddigi tapasztalatom szerint 1l/10k km olajfogyasztást érzékelhetően visszább vesz. De még az elején járok a periódusnak, bőven benne van az adalék, szóval nem akarok indokolatlanul hanyatt esni. Majd ha 8000km múlva is ennyi lesz benne akkor ajánlom, addig nem. Írtam róla nem régen, keresd vissza.

jons Elküldve: 2013-05-04 22:21 Motorolaj

jlaci74 írta:
Hogy témánál maradjunk, egy benzines rendellenesen magas olajfogyasztásának feltárását nem úgy kezdik, hogy motor ki és szét...
Létezik kompresszió mérés, nyomásveszteség mérés, szelepszár szimering csere, olajszeparátor csere, stb ... Persze ezt egy laikusnak nem kell tudni, de ne is riasszuk már el őket irreális javítási költségekkel.


Bár nekem már nem fogy az olajam a Xado óta, de:
a TIS szerint a szelepszárszimering csere azzal kezdődik, hogy hengerfej le. Biztosan szükséges ez?

jons Elküldve: 2013-04-27 08:38 Motor-váltó

YELLOW írta:
hát ha ennyire alapról kezdesz ne fogj bele.


Mondod ezt te. Az NCS-vel meg küzdesz, mint disznó a jégen.

jons Elküldve: 2013-04-27 08:36 hûtõ

YELLOW írta:
hát vagy a kiegyenlítő tartály repedt szét, vagy lejött a cső róla. mivel ha rögtön elfolyik, akkor ilyesmi lehet..... szerintem.


Neked mindenhez kell írni valamit? Van még egy pár hely ahol folyhat a víz. Ilyet nem lehet fórumról megszerelni...

jons Elküldve: 2013-04-25 20:47 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta: NCS Expert
Car Key Memory


Szakadj már le a ckm-ről. Ott az NCS. Kiolvasod a kívánt modulból az fsw_psw-t. Szerkeszted manuálisan vagy az NCSDummyval bekapcsolgatod amit szeretnél és visszatöltöd a kész man fájl-t.

jons Elküldve: 2013-04-24 19:31 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
nem lesz jó vége? lehet. más is neki áll. csak nem kérdez. én kérdezek. max elutazom Tano-hoz


Legyen szerencséd! Okosodj, művelődj, olvass sokat és ne rontsd el a kocsidat, bár a tiéd, azt csinálsz vele amit akarsz.

jons Elküldve: 2013-04-24 17:48 Autóvásárlás

BarG írta: Egy komolyabb javítás kiteheti az autó értékét is akár.


Ezt sokan úgy sem fogják megérteni míg nem vesznek egy atlantisblau 1989-es 525i-t.

jons Elküldve: 2013-04-24 17:11 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
Az INPA-s kérdés igen, azt jelenti, hogy kb 80%-ig be kell nyomni a pedált. Gáz nem lesz, de lehet az eredmény nem lesz megfelelő és ismételhetsz. Ha bekeményedett, akkor próbáld meg járó motornál benyomni, vagy leállítás után.


Te az a 80%-os dolog a féklégtelenítéshez kapcsolódik... biztos kell azt baszkurálni? Van arra a TIS-ben egy rutin, hogy mit miután.

Yellow ne legyen igazam, de ebből semmi jó nem fog kisülni ahogy most nekiálltál a dolognak. Továbbra is azt mondom.

jons Elküldve: 2013-04-23 21:49 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hil írta:
Arra vigyázz, ha nem tudod mit csinálsz, akkor inkább ne tedd, ne kísérletezz a kocsidon, mert könnyen el tudod érni azt, hogy be sem fogod tudni indítani, aztán ember legyen a talpán, aki helyre rakja a dolgokat. Én úgy tudom (lehet rosszul), hogy az NCS 13V akku fesz alatt szóba sem áll veled.


Erre próbáltam célozni Yellow, amit hil is írt... Az NCS nem néz akkufeszt, csak a DIS. Ezért is lehet könnyen elrontani a dolgokat.