jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2012-08-11 19:08 Polír

kempelen írta: Sziasztok,

Nemrég értem haza Jons kollegától és nagyon szép munkát adott ki a kezéből.


Nagyon örülök, hogy Coyote után téged is vendégül láthattalak és azon kívül, hogy jót beszélgettünk érdemes volt dolgozni is, hiszen megelégedettségedre szolgált. Ez volt a cél, örülök, hogy sikerül megvalósítani.

Délután a sajátomat is lemostam a turtle, wax tartalmú mosószerrel... mondom nem igazság, hogy csak a tied szépült meg.

Remélem vettél mikroszálasat meg waxot

jons Elküldve: 2012-08-10 19:45 Megvegyem? Vegyek ilyet?

csbalu írta:
A Cabrio olyan mint egy fullos de segg hülye nőt tartani. A hétköznapokban szar vele, de nyáron van 3 megjelenésed a strandon amikor mindenki Téged néz.
Ennek van keményteteje amivel egész jól használható autó lesz, olyan mint egy jo MILF aki még mindig bomba de már benött a feje lágya





jons Elküldve: 2012-08-10 06:51 Autóvásárlás

ateszka86 írta: az jutott eszembe, hogy a futóműbeállításnál ugyebár a gyári értékek alapján mér a gép. de ebben a bmw-be nem a gyári futómű van,hanem ki lett cserélve m-tech futóműre. ez nem befolyásolja az értékeket? nem kellett volna figyelembe evgyék?? lehet emiatt nem tudjak normalisan beallitani az elsőt??



Jól gondolkozol. Arra a futóműre kell beállítani ami benne van.
A klíma panelről továbbra sem vagyok meggyőződve, hogy maga a panel a hibás.
Nézd végig a szervizértékeléseket és válassz egy szimpatikusat.
http://www.bmwfanatics.hu/szer...lista.html

És nyugalom!


jons Elküldve: 2012-08-09 21:35 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Alesi írta:
kempelen írta:

Az autók már csak ilyenek....

Azon bosszankodom én is minden nap, miért nem lehet letölteni a netről E46-ra E91 vagy F31 upgrade-et.


Hat meg egy F16 milyen durva lenne!


Vagy egy M1A1 Abrams individual exclusive pack

jons Elküldve: 2012-08-09 21:30 Autóvásárlás

ateszka86 írta: Sziasztok!! Múlthéten megvettem az első BMW-m 2001/6 320d e46. most eléggé elkeseredtem.


Szerintem nem kell elkeseredned! Szép a kocsi? Valszínű, mert nem vetted volna meg. Jól megy? Élvezed? Valószínű. Tud más is a hibákról rajtad kívül? Nem? Akkor ne is tudjon. Nem kell az orrára kötni senkinek.

Az hogy törve volt semmit nem von le az élvezeti értékéből, ha jól és szakszerűen csinálták meg. Futóműveshez azért vidd el, lehetőleg egy másikhoz. Ha az elejét gyári méretekre tették vissza, akkor be kell tudni állítani azt a futóművet és balfasz volt aki ijesztgetett. Vagy ha lengőkar görbült, akkor a szerelő majd kicseréli és az után állít futóművet. Mindenre van megoldás nem kell pánikolnod.
Ha kitöltöd a lakhelyed akkor még esetleg javasolni is tudunk szervizt.
Ha a motor nem füstöl nagy baja nem lehet. Olajat eszi vagy nem. Ez is relatív. 1-1,5 liter / 10k km még belefér a tűrésbe.
Az hogy dízelt vettél igen nagy lutri, de ezért az, akinek tökéletes dízele van itt csillió kilometerrel az most meg fog kövezni úgyhogy csak halkan mondtam.

A légkondit én megnézném még egyszer de gyári diaggal... Ha az is azt mondja, hogy rossz, akkor Székesfehérvár, Kasza Imre. Annyi klíma panelje van, hogy csak na. Plug and play 10-15k-nál biztos nem több.

Egyszóval van gondja, mint minden használtautónak, de nem tűnik egyelőre egyik sem kétségbeejtőnek. A használat fogja eldönteni, hogy mit vettél. Szerintem egyelőre semmi okod a kesergésre. Van feladatot meg kell oldani.

jons Elküldve: 2012-08-09 18:15 Autóvásárlás

Bandy0000 írta: hali
Az lenne a kérdésem hogy venni szeretnék majd egy BMW 320i-t 1 misi körüli 1998-2001 es modellek, ezeknél van amire oda kell figyelni?
Illetve ezekhez az alkatrészek drágák?
Mindig mondják hogy nem szabad sok kilóméterest venni de pl a 200 ezer körüli futott kilóméter az soknak számít? vagy nem éri meg venni az ilyet?


A km óra állás szinte semmit nem jelent. Vagyis inkább semmit nem jelent.
1 misi körül nem kapsz 200k km alatt jó állapotú e46-ot. Úgyhogy ha nem akarsz többet áldozni rá sajnos azt kell mondjam a projectet törölnöd kell... Hidd el nekem egy rossz vétel után örökre megutálod a márkát. Én is majd nem így jártam az e34 525i-vel.

A jó állapotú e46-ok, és még azok sincsenek 200k km alatt, olyan 1,3-1,5 körül kezdődnek. Azonkívül a 320i és a 318i között nincs nagy különbség erőben, viszont a 6 henger és segédberendezéseik több hibaforrást jelentenek. Akkor már érje meg a 6 henger és vegyél 25i-t vagy 28i-t.

Én azt javaslom, hogy olvasd el ezt a topicot és a üzembentartás költségei részt. Sok mindent leírtunk ami hasznos lehet a döntésben.

jons Elküldve: 2012-08-08 19:10 Valaki segítsen

Redna írta:
Tehát a pár kérdésem:
1. Adott egy Plüss belső az adott kocsiban. Milyen bőr belsőt lehet beletenni? Csak E46osét vagy esetleg E39, E38asét is (plug&play)? (hallottam valakitől ilyet)

2.Sedan/Limo Belső elemek (első ülések, hátsó ülés, ajtókárpit) megegyezik a Touring/kombiéval?

3. 4ágú multi kormány kicserélhető egy az egyben 3 ágúra? Kell légzsákot nullázni vagy minden egyes gyújtás ráadásnál ellenőrzi a légzsákot (nulláz)?

4. Manuális Klímát mennyire macerás átépíteni Digitálisra? (gondolom nem csak az "előlap/konzol" a különbség...


1) Eleve bőröset vegyél. Magyarországon nagyrészt csak angol autót bontanak. Azt pedig szerelgetni kell, hogy jó legyen balos kocsihoz is. Nem jók az ülések más kocsiból.
2) Passz, majd egy kombis megmondja, de különbözik ez biztos. Az eleje nyilván nem, de a hátulja...
3) Könnyen. Lecsavarozod, felcsavarozod. Csak arra kell figyelni, hogy face-es kormányok már 2 indítósak. Ha az aksisaru lent van szerelés közben nagy baj nem történhet.
4) Nagyon. Eleve digiteset vegyél.

jons Elküldve: 2012-08-08 14:54 Autóvásárlás

FBence írta:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ru-5984970

Üdv:Bence


Jót néztél ki. Ha jól tudom Szmutkolaci a "tulaj" e34-es időkből ismerem még. Saját autójára is nagyon igényes, talán magyarországon a legszebb e34 525tds-e van. Szerintem nem rossz vétel a kiszemelt darab.

jons Elküldve: 2012-08-07 19:41 Autóvásárlás

lepke írta: Helo
Köszönöm a hozzászólásokat a témához
Holnap kerül átvizsgálásra ez a példány http://www.hasznaltauto.hu/aut...an-6003428
A tulajdonos mindenbe partner


(kicsee az e39-en)

Lehet, hogy gondoltatok rá akkor bocs, csak úgy eszembe jutott, hogy diagot vigyetek. Hibakód olvasás, megjegyzés, majd törlés. Ami a próbakör után visszajön az az igazi hiba.
Sorry, ha ez nyilvánvaló neked, csak hátha nem

jons Elküldve: 2012-08-07 09:02 Társalgó

vivaladiesel írta:
Úgy értem, hogy a klímás szakember amennyire tudja, bejuttatja a vegyszert (egy vékony cső segítségével) az elpárologtatóig. Bontás nincs.

[/quote]

Jó ez kb ugyanannyit ér, mint az 1600 forintért vásárolható habos vacak... Hőcserélőt ki kell bontani. Nem kell a helyéről kivenni, de a tökéletes takarításhoz a környező elemeket mindenképpen el kell távolítani.

jons Elküldve: 2012-08-06 09:52 Elsõ lámpák

troooger írta: Az után kapott egy lak réteget. Erre pedig egy kopásálló lakréteg jött. Végezetül egy vízlepergető réteg.


Azért jó a lakk, mert újra meg tud sárgulni... de egyébként maga a lámpabúra polírozás tényleg jó és hasznos dolog.

jons Elküldve: 2012-08-06 09:50 Társalgó

vivaladiesel írta:
Ugyanez a véleményem a longlife motorolaj periódusról is... (22 000, 30 000 vagy több KM után kizárt dolog, hogy egy olaj teljesen megőrzi a viszkozitását. Ilyenkor főleg a téli hidegindítások okoznak nagyfokú motorkopást.

A saját (és utasod) egészséged és komfortos utazásod érdekében azt javaslom végeztess el egy vegyszeres klímatisztítást is. Egy ilyen tisztítás 4-5000ft és bármelyik klímás szakember megcsinálja neked.


1) Na majd ezért kapsz. Hogyan gondolod te, hogy felülbírálod ezt az értéket. Az van odaírva addig biztos jó. Ha az lenne az olajra írva holnaptól, hogy 50k km, akkor annyinál cserélnék az emberek... (csak a komolyság kedvéért én sem megyek 10-12-nél többet egy olajjal. Long-, midle- vagy short life teljesen mindegy)

2) Ez milyen eljárás? Én úgy tudom, hogy a belső hőcserélő teljes tisztítása nem kevés bontással jár.

jons Elküldve: 2012-08-05 21:13 Valaki segítsen

hil írta:
habos írta: Sziasztok fanatics tagok!
A problemam egy 98-as E36 320i touring-al van.
Az auto neha lusta,neha meg megy ahogy kell.Hiaba nyomo a gazt nem huz,hanem ingadozosan megy es egyszer megindul.


Szia!
Azt hiszem vsop14-nek (bmwpower-en) pont ugyanez volt a jelenség és a főtengely jeladó volt rossz.



E34-en ugyanez volt a hibajelenség. Főtengő jeladó.

jons Elküldve: 2012-08-05 19:12 Társalgó

Helioport írta:
http://youtu.be/7UsWaOfw8kc


Most nem idézném be az egész beszélgetést. A video adja a témát.
Szóval. Van erre a gomb nélküli ablak felhúzásra egy codierung index határ, ami alatt nem csinálja meg? Én próbáltam az enyémnél (bár a komfortschiessung_fb gondolom a kulcsos verziót jelenti az fb nélküli meg a kulcs gomb nyomás nélkülit) de nekem nyomni kell a kulcson a gombot, csak úgy húzza fel vagy engedi le az ablakot.


A német-angol átváltást már megcsinálták ncsdummy a neve:
http://forums.bimmerforums.com...?t=1553779

jons Elküldve: 2012-08-05 18:41 Féktárcsa és fékbetét

valter320d írta:
na most abban a felújjító készletben van munkahenger is vagy csak karmanytú?
mert én csak karmantyúkat vettem azt hogy cserélem ki????kinyomni még csak valahogy ki is nyomom azt teljesen ki kell nyomni??? az a lényeg nem vágom hogy cserélem ha leirnád vagy valahogy szemléltetnéd megköszönném


Én olyat vettem, amiben benne van a karmantyú és a porvédő is (ATE). Később kiderült a munkahengert is ki kellett volna cserélni, de némi 2000-res vízpapír és wd 40 és türelem segítségével orvosoltam a problémát.

Kerék le, nyereg le. A dugattyút kompresszorral ki lehet nyomni, ha teszel egy darab fát a dugattyú elé és az ujjad nincs ott nagy gond nem lehet. Gumi alkatrészeket vedd le a dugattyúról, hengerről és tedd be az újat. Fékolajjal sikosítsd be és nyomd vissza a dugattyút. Én úgy csináltam, hogy a porvédőt beraktam a henger vájatába és a helyén nyomkodtam a dugattyú vájatába. (Marha kevés a hely, marha könnyen csúszik minden, marha könnyű kilyukasztani a porvédőt a kis segédcsavarhúzóval) Nagyjából ennyi. Ja és persze utána van még egy légtelenítés.
De ha nem bízol magadban vidd inkább szervizbe, nem hiszem, hogy sok pénzért csinálnák meg neked.

Ezt akár nevezhetnénk is az összerakás pillanatának is (persze nyilván a képen éppen szétszedik):