jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2012-08-05 17:29 Féktárcsa és fékbetét

valter320d írta: ha a jobb oldali felnim fékporosabb akkor a bal fékem nem tökéletes??


Ez beugratós kérdés volt?

Valószínű, hogy a jobb oldalon némileg szorul a munkahenger és nem tud a betét visszmenni a helyére rendesen emiatt állandóan kopik.

Dugattyút néznék első körben. Nekem egy felújítókészlettel meg is oldódott a dolog.



jons Elküldve: 2012-08-02 10:14 Segítsetek!

dbrenner írta:
Sziasztok! Mi a neve a kepen szereplo alkatresznek,amibe a piros vezetek megy bele?
Azt latom,hogy ossze van kotve a huto utan elhelyezett lamellakkal,de szerintem nem mukodteti oket... hogyan tudnam megallapitani,hogy jo-e?


Hűtő zsalurendszer. Télen ha hideg van lezárja a zsalukat, míg bemelegszik a víz. Várd meg míg tél lesz.

jons Elküldve: 2012-07-30 20:14 légzsak_

hpeti111 írta:
jons írta:
hpeti111 írta: A szaki azt mondja biztos a legzsák vezérlő vagy egy vezeték szakadt el valahol.Érdekelne hogy
találkoztatok-e hasonló hibával és hogyan oldódott meg.

Köszönöm


Az azért korántsem biztos, hogy elszakadt valami. Mitől szakadt volna el?
Milyen diaggal olvasta? Inpa, DIS, univerzális? Van neked a motortérben is csatid vagy már csak a utastérben? Helyileg hol vagy? Hátha van olyan kollega aki rá tud nézni az említett diagokkal is.


A motortérből csatlakozott rá,nem a laptop-on kersztül hanem valami "speciműszerrel".Mosonmagyaróváról vagyok.


Messze vagy sajnos nem tudok segíteni. Kérdés mi volt az a spéci műszer...

jons Elküldve: 2012-07-30 20:03 légzsak_

hpeti111 írta: A szaki azt mondja biztos a legzsák vezérlő vagy egy vezeték szakadt el valahol.Érdekelne hogy
találkoztatok-e hasonló hibával és hogyan oldódott meg.

Köszönöm


Az azért korántsem biztos, hogy elszakadt valami. Mitől szakadt volna el?
Milyen diaggal olvasta? Inpa, DIS, univerzális? Van neked a motortérben is csatid vagy már csak a utastérben? Helyileg hol vagy? Hátha van olyan kollega aki rá tud nézni az említett diagokkal is.

jons Elküldve: 2012-07-30 13:52 Féktárcsa és fékbetét

Coyote írta:
Az is lehet, hogy a vágott felület miatt érzem az enyhe rezgést, de rohadjon meg, ha ennyi pénzért enyhén ráz. Ne rázzon.


Azt nem kérdeztem meg amikor találkoztunk, hogy ez a kezdetektől megvan? Érdemes lenne másnak a tapasztalatát is olvasni, hátha csak te kaptál rosszat. Nehogy már szabályozni kelljen a tárcsát rögtön...

jons Elküldve: 2012-07-29 22:25 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

szotakdavid írta: Hil kollégával kiolvastuk a hibámat.Köszönöm szépen a segitségedet

A következő hibák jöttek fel:
38 air mass meter gondolom ez a légtömegmérő..
73 Speed(rpm)sensor injektor pump
6 exchaust-gasrecurcilation-controller
101 boost controller
82 Electric fan
11 ignition circuit zk10-> battery unplug

Segitsetek létszives megfejteni a hibákat
Köszönöm Dávid


Ezek friss hibák? Vagy valamikor voltak eltárolva és most hogy olvastátok egyszerre kijött minden? A 38-6 összefüggenek és abból is a 6-os ami a valós probléma lehet. A többihez viszont kevés az info.
11 nem lényeg, volt egy aksi csere vagy ilyesmi.
82 electric fan? de melyik?
73 speed sensor oké, valamelyik sebességérzékelő de injector pump?

jons Elküldve: 2012-07-29 19:10 Polír

jokerface írta:
Van gépem is hozzá,csak a tapasztalatom zeró
Teknös waxot szoktam használni. Az jó lenne polir után,vagy van speciális cucc?


Milyen géped? Az a két kézzel foghatós 200mm tányéros? Az sajnos nem jó semmire. Waxot eldolgozni talán, de arra van jó mikroszálas.

Ha olyan géped van, mint a flex, akkor egy "kis" beruházással lehet szép eredményt elérni.

norbeee írta: Kézzel vagy géppel csináltad? Sose mertem nekiállni, 6 éve a fekete 528i polírozásáért fizette 20-at és tigrismintás lett Az a baj hogy a környéken senkit nem ismerek akinek a kezébe merném adni az autót. Én meg sose csináltam, csak kézzel waxoltam eddig, pedig már nagyon ráférne.


Géppel természetesen. Kézzel ilyen eredményt lehetetlen vagy nagyon időigényes elérni.
Hologrammos lett a fényezésed, ami a sietségből illetve nem megfelelő paszta és korong párosításból adódik. Ezt el lehet tüntetni normális anyagokkal és odafigyeléssel.

jons Elküldve: 2012-07-29 18:49 Polír

zoliika írta:

Ez igen mint ha új lenne!Gratula!Dobtam privátot,számítok rád nagyon


Ment a válasz is. Állok a rendelkezésedre.


jokerface írta:
Nekem csak a kapotát és a hátul a csomagtér ajtaját kéne picit megdolgozni.
És olyan lenne a bajorom,mint az új
Ha közelebb lennék hozzád,bizti ellátogatnák hozzád

És köszi az infót


Ha van kedved vehetsz sonax brill nano 1-gyet és kézzel nekieshetsz. Kárt nem teszel benne csak a kezed fog leesni a végére. Utána wax és remélhetőleg jó lesz

jons Elküldve: 2012-07-29 18:18 Polír

jokerface írta: Nagyon szépen lepolirozod a verdákat.
És amúgy mennyi ideig birja tartani ezt a pompát a fényezés?


Köszönöm. Igyekszem a legmagasabb szinten odafigyelni kifogástalan munkára.

Polírozni csak évente 1szer kell vagy annyiszor sem. A wax ami védi a kész fényezést, ha egyszer jól meg van csinálva. Ha nem hordja az ember gépi mosóba és 3 havonta ad neki 1 kemény waxot akkor sokáig ilyen szép lesz a kocsi. Annyi előnye is van a dolognak, hogy a kosz már sima vízzel is képes lejönni, mert nem tud mibe megtapadni. A mostani polírnál pont ez volt, hogy a waxot is alig tudtam eldolgozni, mert annyira sima volt a felület.

jons Elküldve: 2012-07-29 17:06 Polír

Kicsit lehetett dolgozni a hétvégén:





Klubtársak, ha tudok segíteni valakinek a környékből hogy borotválkozós tükörnek tudja használni a kocsiját, szóljon csak bátran!




jons Elküldve: 2012-07-29 16:32 Műszerfal kijelzés

komoyosz írta:
Milyen gondok lesznek?

A BC. kar adta meg magát. Köszönet Jrtom-nak, a probléma megoldódott


Ebben az esetben semmilyen. Ezért mondtam, hogy ha ez nem jön össze, akkor beszéljünk a 2. esetről.

jons Elküldve: 2012-07-28 17:03 Az E46 Üzembentartási költsége.

És ezeket tényleg az üzembentartási topicban kell megbeszélni? Kutyaszőr, meg hogy honnan folyik a víz? Itt csak a nyers számoknak kellene szerepelniük...

jons Elküldve: 2012-07-28 17:02 Műszerfal kijelzés

komoyosz írta:
Köszi Fel is kell programozni, vagy simán csak csere?


Két eset lehetséges.
- A kar tényleg elpusztult. Ebben az esetben plug and play.
- Óracsoport csere volt és az "új" óracsoport nincs felkódolva. Ez esetben azért lesznek gondok. És a felprogramozás lesz a legkevesebb. De ezt majd akkor tárgyaljuk, ha tényleg szükséges lesz.

jons Elküldve: 2012-07-28 07:58 Műszerfal kijelzés

komoyosz írta:
Van benne bc. karos index kar. Gyárilag ilyen. Szerintem valamit csináltak a műszerfallal, lehet, hogy lcd panelt cseréltek benne. Vagy tekergették, és elcsesztek valamit.


Nem teljesen értem. A mutatók nem mozognak? Vagy ha nyomogatod a kar végén a gombot akkor nem változik semmi? Vagy 4 dolgon kívül amit leírtál mit szeretnél még látni? Kis BC-d van vagy nagy?

jons Elküldve: 2012-07-27 13:54 Társalgó

vivaladiesel írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...io-5979549

Mi a véleményetek róla... 1,2-ért?


Öszinte leszek: Semmi jó.