jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2012-07-26 19:52 Futómû és hibái

hancurozo írta: (kicsit sok a cimborától hallottam dolog itt, még akkor is, ha Turboá szaktudását elismerem)


Nekem Turboá szava elég volt...

jons Elküldve: 2012-07-26 19:04 Futómû és hibái

hancurozo írta:
Azért új, mert hülyeség. Sem az e36 sem a korai e46 (későbbi sem) volt hajlamos ITT kiszakadni.
Szerintem YELLOW összekeverte a lengéscsillapító felső bekötésével (toronycsapágynál).


1998. 7. hó-ig gyártottak ilyet ha jól emlékszem. Nem hiszem, hogy Yellow keverte volna el ezt a dolgot, mert a RCS-nél Vadkerten Turboá-ék is így magyarázták nekem, hogy a segédkerettel volt baj. Egyből nézték, hogy nálam minden oké-e, de az enyém 9. hóban készült, ott már javításra került ez a hiba.

jons Elküldve: 2012-07-25 11:27 Társalgó

vivaladiesel írta:
zoliika írta: De aranyos 99-es facelift


Vételár: 2.000.000 Ft




Eszmei érték. Ő neki.

jons Elküldve: 2012-07-24 16:30 Társalgó

Inkább mégsem.


ecotak írta: Eco-Tak üzemanyag fogyasztáscsökkentő berendezés,
30 napos pénz visszafizetési garancia!
3000 ccm ig az ár :bruttó 42,000 huf

-12-17% üzemanyagmegtakarítás

www.ecotakuzemanyagcsokkento.hu




jons Elküldve: 2012-07-24 13:35 Valaki segítsen

ute107 írta: Ha kuplungoláskor/váltásnál hátul koppanik valami és egyre erőteljesebben így az elmúlt 1 év elteltével, melyik szilentet kellene cserélnem?!

A kardán, a hozzá tartozó alkatrészek, és a féltengelyek is jók. Úgy tudom valamelyik diffi szilent szokott meggyengülni.
Valaki már járt így és mit cserélt?

Diffi


biztos nincs kottya semminek a felsorolt alkatrészeket érintve? Féltengely kihajtás, féltengely, kardán? Ezek minimális holtjátéka is összaadhat egy olyan koppanást, dübbenést, mint pl nálam. Féltengely cserével ez némileg csökkent. Egyébként a difi szilent nálam is ki lett cserélve. Semmivel nem lett jobb. A 9-es alkatrész az.

jons Elküldve: 2012-07-23 11:12 klíma tisztítás

YELLOW írta:
én már csak ilyen értetlen vagyok...
.... de ezt lehet csak én gondolom és pont ez a baj...


Értetlen vagy. És tényleg ez a baj. Ráadásul ezzel senkinek sem hasnálsz, se magadnak se másnak. Annyit elrugózol egy teljesen egyszerű problémán, hogy valami félelmetes. Már ha egyáltalán az probléma, hogy koszos, büdös ecetszagú a kocsid, amit ráadásul te varázsoltál ilyenné. Takarítsd ki géppel hangtalanul azt a kocsit és ugorjunk a témáról szerintem.

jons Elküldve: 2012-07-22 22:19 klíma tisztítás

YELLOW írta:
a vanisht meg megpróbálom, ez az ecets izé mégsem jó.
kézzel dörzsölöd be, és utána szivatod ki géppel? langyos vagy hideg víz?


Yellow... leírtam részletesen neked hogyan kell ezt az egész szar kárpitot kitisztítani vanishel meg géppel. Megértetted azt mondtad megpróbálod. Majd később más is leírta szinte ugyanazt amit én. Most mit értetlenkedsz te tényleg?

jons Elküldve: 2012-07-22 20:46 klíma tisztítás

YELLOW írta: mondjuk a gombákat ilyesmiket kiírtani a hőcserélőről, ha a szagot nem képes megszüntetni...


Gondolom az ózon máshogy hat az organizmusokra, mint a szerves és szervetlen vegyületekre.

jons Elküldve: 2012-07-20 22:17 Légtömegmérõ

zolcsi1117 írta:
Köszönöm, már a te kommenteddel is megelégszem Amúgy a szűrő és a sport rendeszerrel elég sokat javítottam a teljesítményen!!! köszi még 1 szer


Hol csináltattad az új motorvezérlő programot?

jons Elküldve: 2012-07-20 19:59 Ápolás, tisztítás

K_Gergo írta:
jons írta: Így is van! Vanish, kárpitisztító gép -> olyan lesz a kárpit, mint az új! Az illata is és a tapintása is... Nálam is mostanában lesz esedékes. Promoban lesz egy polír aztán nekiesek.

jó lenne oszlop/tetőkárpitra is? tudtommal nagyon kényes, tisztíttatni is félek elvinni - annyira nem mocskos, hogy tűrhetetlen legyen, de ráférne egy takarítás.


Én azt nem bántanám, kicsit vanish szappannal megdörgölném és kész... A tetőkárpittal meg okosan kell bánni, mert melegtől+párától hajlamos elengedni a ragasztó.

jons Elküldve: 2012-07-20 18:53 Mi lehet a baj?_

BarG írta:
Kicsi az esélye, hogy egy féktárcsa, ami kiegyensúlyozott volt, egyszercsak kiegyensúlyozatlanná válik.


Éreztem, hogy magyarázatra szorul. A jobb első munkahenger dugattyújának a porvédője elöregedett, megsérült, akármi. Ettől korrodált a dugattyú. Eddig tiszta. Nem volt hajlandó teljesen visszahúzódni és állandóan hozzáért a tárcsához a betét, ami miatt remegett a kormány. Néha jobban, néha kevésbé, sőt néha egyáltalán nem, néha kis sebességnél néha nagynál, de általában egy állandó oszcilláló mozgás mindig volt, mégha finom akkor is. Ki lettek cserélve az említett alkatrészek és minden rendben lett.

jons Elküldve: 2012-07-20 17:59 Ápolás, tisztítás

hil írta:
Szia! Én a Vanish szőnyegtisztítóra esküszöm, mert az ecet szagával a világból is ki lehetne zavarni engem. (otthon nem tűröm meg az ecetet, ha találok, akkor ki is dobom)



Így is van! Vanish, kárpitisztító gép -> olyan lesz a kárpit, mint az új! Az illata is és a tapintása is... Nálam is mostanában lesz esedékes. Promoban lesz egy polír aztán nekiesek.

jons Elküldve: 2012-07-20 11:37 riasztó gond

gergice írta: Üdv Fanok !

Nekem e36 osom van, sedan és 3 hónapja vettem az autot. Volt benne 1 db Selca ríasztó. Nem volt hozzá semmien kulcs a ríasztóhoz, illetve távirányító sem, de a központi zár rész az működött. Szóval vettem 1 riasztot, beletettük, minden jól működött.


Az a kérdésem, hogy ha vennél 1 harmadik riasztót az nem oldaná meg a problémát esetleg??

Node a rosszmájúságot félretéve, a legegyszerűbb az lenne, ha az össze riasztót kitépnétek az autóból, mert ugye egyrészt minek bele ennyi, másrészt úgysem működik egyik sem az elvártnak megfelelően. Miután a gyári állapotot visszaállítottátok és az autó is működik, mert miért ne működne, utána járjál vele és ne használj nem gyári kiegészítőket. Én szerintem.

jons Elküldve: 2012-07-19 20:33 Motorolaj

b_imi írta:
Tudod van olyan, aki beül az autójába, és 1200km-t vezet folyamatosan. (stb, stb)

Az az összehasonlítás, amit leírtál az ahhoz kapcsolódik, hogy mennyire megkimélt egy kocsi. Az általad vázolt esetben szinte semmilyen tényezőt nem játszik az olaj. A taposás és hanyag üzemeltetés esetén mindegy, hogy 10 vagy 30 vagy 50 ezrenként cseréli-e az olajat. Vásárlásnál pedig nem látsz bele. A hangra meg erős túlzás alapozni, mármint a nyilvánvaló dolgokat kivéve természetesen


b_imi írta:
Az utolsó kérdésedre meg nem tudok válaszolni, mert nem volt még 300E km-t futott autóm, így nincs tapasztalatom.


Én sem. Pedig nekem volt 300-at futott kocsim. Most is az van, az ez előtti is az volt, meg az előtti is. Minden esetre a belsőrésze mindegyiknek aranyszínű, legalábbis amit a kupak levételével enged láttatni a motor magából. 10k-s olajcsere. Aztán vagy ettől van nem. Mindenesetre én ilyen futásteljesítménynél ezzel nem spórolok. Van ott olyan kopás, amitől olyan dolgok jutnak az olajba, aminek egyáltalán nem kellene.

Szerk: De mivel egyikünk sem motor- vagy olajmérnök, nincs tesztpadunk, nincs elégséges tapasztalatunk ezért csak egy parttalan vita felé sodor bennünket a téma, úgyhogy én innentől nem is bizonygatnék semmit amire csak 1 nézőpontból látok rá. Semmi esetre sem szeretnék indulatot, vagy haragot, egyszóval semmilyen ellenérzést kiváltani belőled vagy bárkiből.


jons Elküldve: 2012-07-19 19:14 Autóvásárlás

vivaladiesel írta:
Te egy bátor ember vagy!


Én akkor voltam bátor, amikor elmentem egy hülyegyerekhez Győrön túl egy csak képről látott szép nagyfelnis 523i-hez amiről a próbaút során derült ki, hogy szó szerint egy ipari hulladék, majd a többi 15 kocsiról is kiderült, hogy az.
Aztán kitágítottam a tudatom és megtaláltam a kocsimat.