jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2012-07-19 19:08 Mi lehet a baj?_

kempelen írta:
troooger írta: Sziasztok.
Elkezdett rázni a kocsi eleje. Elvileg ki vannak centírozva a kerekek, az nem rázhat. Szerintetek mit érdemes még átnéznem? Lehet valami kopás?


Lengőkar alsó-hátsó szilentek....



Első féktárcsák, munkahengerek....

jons Elküldve: 2012-07-19 19:06 Motorolaj

b_imi írta: Ugye vannak az urban legend-ek (ld. pl. a belinkelt fotó ) és a nyers valóság.
Mondjuk én nem nevezném állatnak azt, aki 30E után cserél olajat...


És mi a nyers valóság? Nyilván a belinkel fotón egy olaj a vízzel szituációt látunk, de egyébként mi a nyers valóság?

Egy közel 300k km-t futott autóban nem fogok 30k km-enként olajat cserélni. Te igen? Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ez használ bárminek is ennyi futás után...

jons Elküldve: 2012-07-19 18:08 Autóvásárlás

vivaladiesel írta:
DE! Eladó neve: Tarkan Aksoy


Én egy Büyokkol Nasrettin nevű faszitól vettem a kocsimat itt Budapesten... és jól jártam a kocsival. Nekem szerencsém volt.

jons Elküldve: 2012-07-19 16:37 klíma tisztítás

YELLOW írta: fater most volt ezen az Ózonos tisztításon. ami furcsa, hogy aszonta a csóka, hogy ez O2-ből csinál O3-at és így tisztít, egy elektromos kütyü.


Ózon előállításához nincs szükség vegyszerre, csak elektromos ívkisülésre.

jons Elküldve: 2012-07-19 16:33 Autóvásárlás

Alesi írta:
Szívocsonk-állító pillangószelep az E46-ban is van (2002 után)


Van az korábban is. 1998 318i. például már van.
Differenzierte Sauganlage a becsületes német neve.
http://atlanticmotorcar.com/ca...-workings/

jons Elküldve: 2012-07-19 16:27 Kuplung_

dio írta:
jons írta:
dio írta: Hello
Kinyomócsapággyal lehet probléma?


Nagyon valószínű. Egyébként lett cserélve már mióta nálad van a kocsi?


Nem, még nem lett cserélve. És mennyi ideig húzhatja így? Gondolom minél előbb célszerű kicseréltetni...


Lengőkar szilent ilyesmik esetében szeretem elhúzni addig a dolgokat, amíg lehet, de ezt cserélném mihamarabb...

jons Elküldve: 2012-07-19 15:08 Kuplung_

dio írta: Hello
Kinyomócsapággyal lehet probléma?


Nagyon valószínű. Egyébként lett cserélve már mióta nálad van a kocsi?

jons Elküldve: 2012-07-19 13:31 Centrálzár vezérlő, grundmodul

kempelen írta: Nem vagyok benne biztos, de ezt aszt hiszem nem lehet ki-be állítani, default-ként tudja mindegyik.


Ha eljössz egy óvatlan pillanatban kikapcsolom neked, aztán majd csak nézel

jons Elküldve: 2012-07-19 06:30 Fékolaj

BalaBMW írta: Következő hónapban viszem az autót ismét olajcserére és elgondolkodtam azon, hogy ideje lenne fékolajat is cserélni egyben. Van egy olyan érzésem, hogy még soha nem volt... Viszont gondolkodom azon, hogy a fékcsöveket lecserélem fémszálasra. De lehet, hogy ez majd csak a tárcsa cserékkel együtt lesz megcsinálva. Mi a véleményetek?
A terv:
- új fékolaj
- fémszálas fékcsövek
- zimmerman lyuggatott féktárcsák
- még kérdéses fékbetétek a tárcsákhoz


Én azt gondolom, hogy a fékolajon kívül a felsorolt dolgok mind pénztárca függőek és nem szükségesek. (Mindamellett nyilván én is szép tárcsát vennék előre. )
Ha van rá akkor hajrá, de én inkább ATE Powerdiscet szereznék be ATE betéttel. A fékcsövekről nincs véleményem, mert nem ismerem a jelentőségét utcai felhasználás során.

jons Elküldve: 2012-07-18 21:15 Fékolaj

hancurozo írta:
De a "jons" féle vákumos az igazi.


Nagy könnyebbség, hogy nem kell széttaposni a lábát az embernek.

jons Elküldve: 2012-07-18 20:31 Fékolaj

kisg325 írta: Sziasztok!

Fékfolyadék cserekor mire ajánlatos figyelni,illetve ki milyen módszerrel cseréli?
Igazából a DSC miatt kérdezem,hogy ha fullra kinyomatjuk a fékfolyadékot és újratöltjük,akkor légtelenítésnél lehet-e valamiféle probléma? Hallottam már városi legendákat ABS miatti alig sikerült légtelenítésről...

Üdv.


Dot 4 vagy 5.1-es olaj kell bele.
Kupak leteker.
Leszívás jobb hátsó, bal hátsó, jobb első, bal első. Töltésnél ugyanígy.
Ha vákuumos módszerrel légtelenítetek, akkor nem lehet gond szerintem.



jons Elküldve: 2012-07-17 18:29 Társalgó

Úgy ismertek elmondom azt is ami jó, meg azt is ami nem...

Hát most ráfutottam egy nem olyan jóra. Vettem lámpafóliát, hőlégfúvóval nyújthatót. Semmi gond nem volt eddig, mert a karbont én raktam még a legmacerásabb helyekre is. Az indexet én csináltam, nem bugyborékos szépen sikerült. De ez a hátsó fólia valami félelmetes volt. Nem lehetett a vizet normálisan kinyomni alóla, azonkívül mintha kb egy kartonlapot akartam volna felrakni a lámpára... melegíthettem ahogy akartam pusztulat volt. El is dobtam az egészet.

Marad a festék.
Van ebben tapasztalata valakinek milyet érdemes venni? Illetve a rend éber őrei mennyire ugranak rá? Nem tervezek mattfekete hátsólámpákat, csak egy nagyon szolid izléses sötétítést.

khm:


jons Elküldve: 2012-07-16 18:43 DSC

kisg325 írta:
jons írta: Helyileg te hol is vagy?

Bocsi,már javítottam az adatlapom.


Akkor nem tudok segíteni a kiolvasásban.

jons Elküldve: 2012-07-16 18:33 DSC

kisg325 írta: Sziasztok!

Vagy olvastassam ki kifejezetten BMW specifikus diaggal hátha az többet árul el?


Helyileg te hol is vagy? Inpaval-Dissel kéne ránézni, mert az mondana tutit. Főleg ha mind a kettő ugyanazt mondaná.

jons Elküldve: 2012-07-16 08:41 Polír

kempelen írta:
Metált könnyű polírozni ( ), próbáld meg a sima fekete fényezéssel. Mindjárt kezdhetnéd az enyémmel, mert a kutya a lábait feltette a motorháztetőre.

Komolyra fordítva tényleg szép munka Egyebet nem tudok mondani, látszik a képen a különbség


Kempi!
Gyere el egy hétvégén! Megcsináljuk a kutyás esetet. Nem ez lenne az első, hogy sikerül.
A fényezésem nekem sem metál, de borotválkozó tükröt csinálok belőle, ha arra van igény.